En tiiä saako näitä täällä kysyä, mutta kaipailisin ideoita.
Olemme tämän miehen kanssa vasta suhteen alussa, niin en tiedä vielä paljoakaan mistä hän oikeasti tykkäisi. Haluaisin yllättää hänet sillä, että hänen ei tarvitsisi tehdä yhtenä iltana mitään, että minä saisin tehdä hänelle ihan mitä vaan. Pari ideaa jo onkin sen pohjalta mistä itse tykkään ja nautin, mutta kertokaa: mikä saa miehen sängyssä hulluksi? Siis hyvällä tavalla ;)
Mistä miehet tykkää sängyssä?
8
791
Vastaukset
- Anonyymi
Sori, mutta ei kukaan tiedä, ei kukaan ole edes koskaan miettinyt tuollaista saati tutkinut.
- Anonyymi00008
😂 Miehet on niin vaikeita!
- Anonyymi
Minä tiedän, anna sille p***settä... Hahaa!...
- Anonyymi
Nukkumisesta, kunnon yöuni on kuin lääkettä.
- Anonyymi00005
Uudet tissit. Menestys on takuuvarma.
- Anonyymi00006
Naisena en itse tykkää alapääni nuoleskelusta tai miehen kalun suuhun ottamisesta. Haluaisin tuntea ihan kunnollisen yhdynnön; eikä liian pitkän, venytetyn yhdynnän.
- Anonyymi00009
Moni mies(kin) nauttii siitä pienestä "kidutuksesta" kun ei pääse itse asiaan ja siinä vekottimen ympärillä hääräämisestä ja vain silleen pikkasen sopivasti koskien ja suulla härnäten.
- Anonyymi00010
Romantiikka on jaloa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot981020- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648