Jos aiemman aloituksen osalta natsat ei ihan tunnu riittävän poliisikouluun, niin ei huolta, aina on olemassa vaihtoehtoja.
Kuten vaikkapa opiskelu semikytäksi eli yksityisetsiväksi, joille löytyy piakkoin virallinen koulutus Hartolan kuningaskunnasta.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009231858.html
Mikä ihana tilaisuus saada virallisen diplomin muodossa lupa kytätä ja vaklata.
Kuten vaikkapa opiskelu semikytäksi eli yksityisetsiväksi, joille löytyy piakkoin virallinen koulutus Hartolan kuningaskunnasta.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009231858.html
Mikä ihana tilaisuus saada virallisen diplomin muodossa lupa kytätä ja vaklata.
Vastaukset 17
Vanhimmat
Niin...
Wautsi, nythän löytyi mulle uusi ammatti. Ammatti kyylä.
Nii'in, sopis hyvin sulle, voisit jopa tykätä. Ja koulutus on lyhyt sekä verrattain lähellä.
Voisin leikkiä Jennifer Garner Aliasta. :'D
No niin, sullahan on jo peitehahmokin valmiina :D
Ja monta eri naamataulua. :)
Jep, sekin :)
😜😅😇
Aivan fantastista! Tuli vain kannaltani liian myöhään. Olisin ehdottomasti halunnut Charlien enkeliksi... Mutta toisaalta halusin NIIN paljon muutakin. Kuten poliisikouluun, tanssijaksi, opettajaksi, psykologiksi, tarjoilijaksi.....
- Sheena
Koskaan ei ole liian myöhäistä, ei myöskään uutta uraa ajatellen. Ja yksityisetsivän työ jos mikä on sellainen, missä kaikesta aiemmasta koulutuksesta ja työkokemuksesta on hyötyä.
Nyt voisit itse ryhtyä opiskelujen jälkeen Enkeliksi jolla on omat Charliensa, näin tasa-arvon aikana nuo vanhat roolit voidaan hyvin kääntää päälaelleen :D
Voisin hyvin olla ääni puhelimessa ja ratkaista keissit tunnin kuluessa, se sopii 👌
- Sheena
Jos ratkot keissit tunnissa, niin veikkaan että KRP maksaisi maltaita palveluksistasi 😁
ehkä voi silleikin arvata jalkä palleroisessa että jos brasilia ja veitsi vastakkain
niin kun sveitsin joukkuekkaan ei kovin hirviömäinen ja mahtipontinen ole
tytöille töitä auraamassa lunta aura-autoilla talvisin.
tosi paljon minua huvittaa nuo fifan työskentelevät naiset kun aika pulleita mutta kauniita kyllä :D
Voi jumpe.
Ehkä pitäis kuitenkin pitäytyä loppuun amatööripuolella niinku keittiöpsykologiassakin.
Niin, ehkä. Vaan varmaan piakkoin järjestetään myös lyhyt koulutus keittiöpsykologianammattitutkintoon, sitten onkin jo mietinnän paikka :)