Kyl on taas valittu tavis naisia komeille pitkille miehille.
Ensitreffit alttarilla 2.0
10
1497
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän ne oikeesti mene naimisiin joten siinäpä sitten nainen voikin ilman syytä erota kun miehen naama ei miellytä enää.
- Anonyymi
Ärsyttää ihan vitusti toi yks matkijanärhi. Papukaija. Kopiokone pennin musteella. Faksi.
- Anonyymi
Se sanoo itseään täälä vaimoks.
Onpa hyvä ettei ole tarvetta katsella tuotakaan soopaa...
- Anonyymi
Itse en nää mitään ulkonäöllisiä eroa miesten ja naisten välillä ainakaan mainoskuvassa. Kummatkin on ihan perus-nättejä tai komeita. Myös silmien säihke, luonne ja sisäinen kauneus vaikuttaa, kuten pelkkä kuva ei tietysti kerro koko kuvaa.
Silti vähän epäilen, että ap sinun ulkonäkökalibrointisi ei ole ihan kohdillaan, jos pidät noita miehiä jotenkin ylivoimaisina ulkonäöllisesti. Luulen, että useimmilla noista naisista on aika paljon vientiä ilman ohjelmaakin… Ennemmin selaa tätä palstaakin kuin katsoo moista tuubaa.
- Anonyymi
Eikös se ensirehvit just loppunu? Alkokse muka heti uudestaan?
- Anonyymi
Jos joku oms dänkykin puhuu ja ehdottaa että: tule jo nukkumaan, hassua
- Anonyymi
minuaq nukuttavat aika paljon nuo jotkut avaruussarjat jas tyttöjä niissä on näyttelijöinä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2231397- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!62985Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809