Irstaskielinen osoittaa älyllistä heikkoutta.

Sambakarnevaalisiskojen esiintyminen Paavalin kirkossa synnytti pitkän keskustelun. https://keskustelu.suomi24.fi/t/17649414/puolialaston-sambaryhma-oli-tanssimassa-kirkossa-hoosiannaa TAAS kiinnitti huomiota, että pöyristyneet ja 'perinteisten arvojen' kannattajat olivat ylivoimaisesti rivosanaisimmat.

Tukee arviotani, että taipumus ruokottomaan kielenkäyttöön, perittyyn moraaliin, kaavamaisuuteen ja itsestäänselvyyksiin, korreloi vahvasti heikkoon älylliseen tasoon.

Henkilö, joka pystyy ajattelemaan, tekee vähiten virheitä, kun ratkaisee asiat ajattelemalla kunkin asian erikseen. Henkilö, joka ei pysty ajattelemaan, tekee vähiten virheitä, kun turvautuu yleispätevään perintömoraaliin.

Katukielen käytön takana on myös älyllinen tekijä. 🌹👀

17

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taas näyttää olevan tekninen häiriö. Aloitus ei tule palstalle, ennen kuin siihen on myös vastattu, mutta kuinka siihen voi vastata muu kuin aloittaja, jos se ei ole palstalla? 🌹👀

    • Anonyymi

      Kaikki tiesivät varmaan että meidän joukkue ei ole kovin hyvä noita ammattilaisia vastaaqn mutts hyvät kilbasilut hyvin järjeste6tty

    • Anonyymi

      Tosi seksikkäitä naisia tanssiryhmässä oli tosi kauniita tykkäsin no ei ollu pahan näköinen toka rivissä ollut sinimekkoinen nainen ja taaempanakin oli muutama hyvän näköinen

    • Anonyymi

      hauska mennä nukkumasan jos joku pehmoinen peti ja lämmin peittokin odottaa

      • Anonyymi

        Niin on. Hyvää yötä sulle sinne peittojen alle. Näe kauniita unia. 🤡


    • Anonyymi

      tekninen häiriä kuten lyijykynän omistaja?

      Itse näen joskus jotain hassuja unia, harvoin joskus

      • kynä..mi

        Katselemaan nyt, josko tulisi ensi yönä niitä hassuja unia. 🌹👀


    • Anonyymi

      Tykkäsin ihan tuosta.

    • Anonyymi

      Siis aivan törkeän kauhean kamalaa. Ei nainen saa esiintyä Jahven temppelissä huoran asusteissa. Kunniallinen nainen peittää läskinsä niqabin alle kuten profeettamme Muhammed on määrännyt. Muhammed on kovempi raqqari kuin on Jeesus !

      • Islamilaisessa kulttuuripiirissä syntyi täysin erilainen käsitys sukupuolien libidon suuruudesta. Islamilaisessa uskottiin, että KAIKKI naiset ovat kyltymättömiä nymfomaaneja, jotka karkaavat halujensa perään, jos silmä välttää.

        Lännessä taas uskotiin, että naisilla ei juuri ole seksuaalisia tarpeita. Islamilainen ratkaisu oli, että naiset suljettiin haaremeihin, ja jos heidän tarvitsi käydä asioilla, puettiin mustaan kaapuun ja mukana oli suvun miespuolinen jäsen estämässä karkailun.

        Professori Hämeen-Anttila on ansiokkaasti kirjoittanut tästä perustavasta katsantoerosta. 🌹👀


    • Anonyymi

      Eli kielenkäyttö tuomittavaa ja perinteisten arvojen moralisointi, entäs itse tapahtuma totanoin niinku arvioituna, kokonaisuutena? Olisiko tästä esittää henkilökohtainen mielipide?

      • Kirkkoväki vaikutti kuvien perusteella iloiselta.

        Voi olla, että Satakunnassa olisi ajateltu toisin. Kastoin satakuntalaisen lapsen. Juhlaväki istui pöydässä hiirenhiljaa ja odotti, että pappi puhuu ja he kuuntelevat.

        Olin kerran vihkimässä Pohjalaisen parin. Hääjuhlassa satuin kuulemaan, kuin yksi mies sanoi toiselle: "Sehän oli kumma pappi, kun hymyili vihkiessään." 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

        Kirkkoväki vaikutti kuvien perusteella iloiselta.

        Voi olla, että Satakunnassa olisi ajateltu toisin. Kastoin satakuntalaisen lapsen. Juhlaväki istui pöydässä hiirenhiljaa ja odotti, että pappi puhuu ja he kuuntelevat.

        Olin kerran vihkimässä Pohjalaisen parin. Hääjuhlassa satuin kuulemaan, kuin yksi mies sanoi toiselle: "Sehän oli kumma pappi, kun hymyili vihkiessään." 🌹👀

        Kovin neutraali vastaus, "poliitikkoainesta" sanottaisiin täälläpäin pienen hymähdyksen kera :)


    • Niqābiin piiloutunut kaunotar tuki kulkiessaan kädellään päänsä päällä olevaa vesiruukkua. Kaksi istasta ja perverttiä miestä sattui paikalle: "Voi veljet, mikä ranne!" 🌹👀

      • istasta > irstasta, excusez-moi!


    • Anonyymi

      En itse ajatellut tilanteessa mitään seksististä tai pahaa. Mielenkiintoista, että joku ajatteli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      429
      1906
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      198
      1593
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1441
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      179
      1423
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1066
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      1050
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      976
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      120
      968
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      948
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      906
    Aihe