Tilasin Saaren Taikan verkkokaupasta erään ihonhoitotuotteen, joka oli hinnaltaan melko korkea, niin kuin oikeastaan kaikki heidän tuotteensa. Tuotteen saatuani tietenkin päätin ottaa sen käyttööni. Levitettyäni tuotetta iholle ilmeni todella voimakasta ihoärsytystä, ja jouduin pesemään sen iholta pois melkein heti levittämisen jälkeen. Arvostelin sitten tuotteen heidän verkkokaupassaan, enkä ymmärrettävästikään voinut antaa kovin hyvää arvosanaa. Asiallisen arvostelun kuitenkin pistin. No, kommenttia ei tietenkään ikinä julkaistu heidän sivuillaan.
Tarkemmin kun katselee, niin kaikki arvostelut näyttäisivät olen viiden tähden luokkaa, vähintäänkin neljän. Siis kaikissa tuotteissa. Mahdoton ajatus, että kaikilla olisi vain hyviä kokemuksia. Mielestäni on erittäin kyseenalaista, että asiakkailta pimitetään kriittiset arvostelut, vielä kun kyse on kalliista tuotteista, joita jotkut saattavat vielä ostaa vähäisillä varoillaan uskoen, että tuotteet varmasti toimivat kun palaute on 100% positiivista.
Minkälaisia kokemuksia muilla kyseisen yrityksen toiminnasta?
Kyseenalaista toimintaa Saaren Taikalta
3
346
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä kiinnostaa! Mainoksissa paljon positiivisia kokemuksia siitä kuinka kaikki ongelmat kutinasta hiustenlähtöön, ihottumiin ja finneihin katoavat näillä tuotteilla. Onko kellään muulla kokemuksia tuotteista? Hyviä tai huonoja? Markkinoivat verkossa tosi paljon.
- Anonyymi
Reilun kuukauden olen nyt kokeillut päänahan psoriin sopivaa Saaren taika palashampoota ja päänahkani paremmassa kunnossa nyt kuin vuosiin muilla shampoilla.
Aiemmin olen kokeillut niin apteekista kuin kampaamokaupastakin saatavia shampoita, mutta huonoin tuloksin, aina on tarvinnut turvautua myös kortisoniliuokseen että psori on rauhottunut. Viimeksi käytin kortisoniliuosta toukokuussa ja ennenkuin aloin tuon palashampoon kokeilun oli taas päänahka jo aika huonossa kunnossa ihottumakohdista , mutta paljon nyt jo kuukaudessa rauhoittunut vaikka en joka päivä edelleenkään pese niinkuin jossain suositellaan.
mummo 68v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reilun kuukauden olen nyt kokeillut päänahan psoriin sopivaa Saaren taika palashampoota ja päänahkani paremmassa kunnossa nyt kuin vuosiin muilla shampoilla.
Aiemmin olen kokeillut niin apteekista kuin kampaamokaupastakin saatavia shampoita, mutta huonoin tuloksin, aina on tarvinnut turvautua myös kortisoniliuokseen että psori on rauhottunut. Viimeksi käytin kortisoniliuosta toukokuussa ja ennenkuin aloin tuon palashampoon kokeilun oli taas päänahka jo aika huonossa kunnossa ihottumakohdista , mutta paljon nyt jo kuukaudessa rauhoittunut vaikka en joka päivä edelleenkään pese niinkuin jossain suositellaan.
mummo 68vLisään vielä että yhtiön sivuilla en ole käynyt muuta kuin tuotetta tilannut verkkokaupasta, arvosteluja en ole lukenut enkä itse niitä antanut. Toisten arvostelujen perusteella en osta muutakaan vaan teen ostopäätökseni valmistajan tuoteselosteen perusteella. Ainoa joka ostoihini voi vaikuttaa on apteekin henkilökunta, eikä hekään voi tietää täysin varmaksi mikä sopii just mulle vaan voivat vain suositella kokeiltavaksi
mummo 68v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203