Kun lainasin rahaa tuntemattomalle, joka esitti kaunista naista. Ensin 35 € ja sitten 40 ja pyysi vielä 30 €, mutta sitä en enää lainannut. Estin hänet whattsappissa ja instagramissa.
Olin hyväuskoinen hölmö
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minkä takia mun aloitukset menee piiloon?
- Anonyymi
Tosi harmi sinulle. No onneksi et enempää. Eli kohtuulliset oppirahat.
- Anonyymi
Annoin myös osoitteeni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annoin myös osoitteeni.
Kuvitteletko daamin hoitavan lainamaksut öhöm kotonasi:))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvitteletko daamin hoitavan lainamaksut öhöm kotonasi:))
Me puhuimme, että hän tulisi luokseni kylään ensin eilen, mutta eilen muka estyi ja sitten, että tulisi tänään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me puhuimme, että hän tulisi luokseni kylään ensin eilen, mutta eilen muka estyi ja sitten, että tulisi tänään.
Huomennakin on uusi päivä, jos tänään tekee oharit.
- Anonyymi
Rahallista hyväksikäyttöä on aina ollut. Mies on yleensä perso naisen kauneudelle, joten halpaan menit. Oppirahat maksettuaan ja ajan kuluessa, muistele edellistä tuntematonta kaunotarta, joka pyrkii seuraasi vippaskonstein.
Osoittetietosi sulle tuskin ongelmaa tuo millään lailla. Näistä olisi syytä varoittaa näkyvämmin. Tällaiset rahakusetukset ovat lisääntyneet todella paljon. Ja aina vaan härskimmin käyvät kimppuun somen ja muun kautta. Jos joku kaunis nainen ottaa yhteyttä ja on ulkomaalainen, niin todennäköisesti on pahat mielessä. Mitään rahaa ei pidä lähettää kenellekään.
Ensinnäkin, rahaa ei kannata lainata, kuin ehkä hyville tutuille ja parhaille ystäville.
Toiseksi, rahaa ei kannata lainana yhtään sen enempää, kuin mitä on varaa menettää.
Tämän säännön kun muistaa, ei tulee virheitä, morkkista ja katumuskierrettä.
Pahoittelut, että sinua huijattiin noin röyhkeästi. Oppirahoja ....- Anonyymi
Minä lähetin triljoonan eräälle Kenialaiselle naiselle, koska hän lupasi mennä naimisiin kanssani. Hän vain tarvitsi lentolippuun biljardimiljardin.
Emme ole vielä nähneet, mutta sähköpostissa kertoi olevansa kaunis neitsyt rikkaasta suvusta. Niin että perintöä on tulossa, koska on ainoa lapsi.
Miten minulla olikin näin hyvä tuuri, vaikka en edes ole tehnyt treffi-ilmoituksia.
>simiti< - Anonyymi
Mun ex ä oli 10k hintanen mut saimpahan edes nähä ja panna niiiin paljon. Et sillee ei kaduta.
T.nainen - Anonyymi
Naisen lumo on vahingollista miehille, siksi kai niitä pelimiehiäkin on olemassa. Liika kiltteys on huonompi juttu aina. Naiset osaa herättää, jos annat sille mahdollisuuden. Hölmöyttä tai liikaa tunnetta ilmassa. Halu uskoa hyvään.
- Anonyymi
Vedättää, ei herättää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904503
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?613385Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132561Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1092551Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1282464- 422085
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282017Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241773Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91667- 291628