Olin hyväuskoinen hölmö

Anonyymi-ap

Kun lainasin rahaa tuntemattomalle, joka esitti kaunista naista. Ensin 35 € ja sitten 40 ja pyysi vielä 30 €, mutta sitä en enää lainannut. Estin hänet whattsappissa ja instagramissa.

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minkä takia mun aloitukset menee piiloon?

• Anonyymi

Tosi harmi sinulle. No onneksi et enempää. Eli kohtuulliset oppirahat.

• Anonyymi

Annoin myös osoitteeni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Annoin myös osoitteeni.

Kuvitteletko daamin hoitavan lainamaksut öhöm kotonasi:))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuvitteletko daamin hoitavan lainamaksut öhöm kotonasi:))

Me puhuimme, että hän tulisi luokseni kylään ensin eilen, mutta eilen muka estyi ja sitten, että tulisi tänään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me puhuimme, että hän tulisi luokseni kylään ensin eilen, mutta eilen muka estyi ja sitten, että tulisi tänään.

Huomennakin on uusi päivä, jos tänään tekee oharit.

• Anonyymi

Rahallista hyväksikäyttöä on aina ollut. Mies on yleensä perso naisen kauneudelle, joten halpaan menit. Oppirahat maksettuaan ja ajan kuluessa, muistele edellistä tuntematonta kaunotarta, joka pyrkii seuraasi vippaskonstein.
      Osoittetietosi sulle tuskin ongelmaa tuo millään lailla.

• Näistä olisi syytä varoittaa näkyvämmin. Tällaiset rahakusetukset ovat lisääntyneet todella paljon. Ja aina vaan härskimmin käyvät kimppuun somen ja muun kautta. Jos joku kaunis nainen ottaa yhteyttä ja on ulkomaalainen, niin todennäköisesti on pahat mielessä. Mitään rahaa ei pidä lähettää kenellekään.

• Ensinnäkin, rahaa ei kannata lainata, kuin ehkä hyville tutuille ja parhaille ystäville.
      Toiseksi, rahaa ei kannata lainana yhtään sen enempää, kuin mitä on varaa menettää.

Tämän säännön kun muistaa, ei tulee virheitä, morkkista ja katumuskierrettä.

Pahoittelut, että sinua huijattiin noin röyhkeästi. Oppirahoja ....

• Anonyymi

Minä lähetin triljoonan eräälle Kenialaiselle naiselle, koska hän lupasi mennä naimisiin kanssani. Hän vain tarvitsi lentolippuun biljardimiljardin.

Emme ole vielä nähneet, mutta sähköpostissa kertoi olevansa kaunis neitsyt rikkaasta suvusta. Niin että perintöä on tulossa, koska on ainoa lapsi.

Miten minulla olikin näin hyvä tuuri, vaikka en edes ole tehnyt treffi-ilmoituksia.

>simiti<

• Anonyymi

Mun ex ä oli 10k hintanen mut saimpahan edes nähä ja panna niiiin paljon. Et sillee ei kaduta.
      T.nainen

• Anonyymi

Naisen lumo on vahingollista miehille, siksi kai niitä pelimiehiäkin on olemassa. Liika kiltteys on huonompi juttu aina. Naiset osaa herättää, jos annat sille mahdollisuuden. Hölmöyttä tai liikaa tunnetta ilmassa. Halu uskoa hyvään.

• Anonyymi

Vedättää, ei herättää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4503
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      61
      3385
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2561
    4. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      109
      2551
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      128
      2464
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      42
      2085
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2017
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      224
      1773
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1667
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1628
    Aihe