Feminismin perusvirhe

... on se, että muka voisi itse valita ajatuksensa. Koska feminismi vielä esittää, että miehet ajattelevat SIKAMAISESTI, se johtaa kuvitelmaan, että miehet itse valitsevat OMASTA VAPAASTA TAHDOSTAAN törkeät ajatuksensa, ja ovat niihin SYYLLISET.

Vastaavasti kuvitellaan, että feministit ovat itse valinneet omasta vapaasta tahdostaan HYVÄT ajatuksensa, joten he eivät ole vain käyttäneet vapaata tahtoaan hyvin, vaan he ovat vieläpä HYVÄT ja SYYTTÖMÄT.

Ongelma vain on, että ajatus 'vapaasta tahdosta' ei ole tosi. Sitä ei ole. 🌹👀

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä yleissääntö pätee niin politiikkaan kuin ihmisten yksityiselämäänkin. Luonteenpiirteet ovat yksilöllisiä ja ne vaikuttavat ratkaisevasti elämän kulkuun. Kyse ei ole valinnasta vaan deterministisistä tekijöistä jotka ohjaavat ihmisten ajattelua ja käyttäytymistä. https://www.youtube.com/watch?v=2t5yqfyIKCQ.

    • Olet varmaan kuullut shakin pelaamisesta pulun kanssa. Kannattaako edes aloittaa? Minusta aivan samalla tavalla kannattaa jättää feministit paskomaan oman ympäristönsä ja elämään tarinaansa, jossa miehet ovat silkkaa tyhmyyttään ja pahuuttaan pilanneet maailman historian tilaan, josta sen voi pelastaa vain feminiinillä läskinpehmeydellä.

      • En ole koskaan koko pitkän elämäni aikana saanut yhtään feministiä havahtumaan surkeutensa todellisiin syihin, mutta voi olla, että vaaravyöhykkeessä vielä olevat ovat saattaneet havaita olevansa menossa sivuraiteelle, ja havahtuneet ajoissa, jolloin se vielä on mahdollista. 🌹👀


    • Feminismikin on paheneva kierre. Juurisyy on tunnetasolla mittava alemmuudentunto, olkoonpa sen aiheuttaja sitten missä määrin tahansa geneettinen tai ympäristösyy.

      Alemmuudentunto johtaa hakeutumaan feminismiin, mutta feminismi ei suinkaan johda alemmuudentunnon vähenemiseen, vaan LISÄÄNTYMISEEN. On pahenevassa kierteessä, joka saattaa katketa vain silloin, kun ikä armahtaa. Ei enää välitä, kun huomaa, että nuoruuden riehuminen ei ole tuonut MITÄÄN TULOKSIA.

      x x x x

      Periaatteessa feministin olisi mahdollista päästä feminismin mahdista, mutta se tie ei sittenkään näytä mahdolliselta. Feministit nimittäin lienevät yhtä kauniita, ihania ja pystyviä kuin muutkin siskot. Ei ole siis TODELLISIA syitä MATALAAN ITSEARVOSTUKSEEN, mutta feministiä ei saa vakuuttuneeksi tästä.

      Siksi feministinen 'voimaantuminen' on hänelle samanlaista petollista myrkkyä, joka johtaa yhä syvemmälle, samoin kuin alkoholinkäyttö alkoholistin tai rahasta pelaaminen pelaamisen aloittaneen. 🌹👀

    • Anonyymi

      Saisiko siitä hyvän saarnan, jos vaihtaisi tässä ketjussa aina sanan "feministi" kohdalle "perkele"?

      🦄

    • Anonyymi

      Ajatuksiaan ja tunnetilojaan voi opetella havainnoimaan, eivät ne ole kiveen kirjoitettuja. Itse voi valita miten käyttäytyy, miten kirjoittaa, myös sinä.

      - Sheena

      • Kun selitit, ettei Ruotsissakaan ollut niin, kuin kerroin NÄHNEENI, et sinäkään valinnut itse mitään, vaan toimit aluksi erehdyksissäsi ja sitten epärehellisyyksissäsi sen mukaan, miten olit edeltä rakentunut. Lopputulos oli alhainen, mutta et sinä ollut sitä valinnut.

        Sinä vain olet moraaliton ja epäluotettava, mutta et sinä ole siihen syyllinen sen enempää kuin moraaliltaan korkeatasoinenkaan. 🌹👀


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      439
      2024
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      207
      1730
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      184
      1478
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1471
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      50
      1167
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      2
      1134
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      132
      1078
    8. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1006
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      978
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      34
      976
    Aihe