Feminismin perusvirhe

... on se, että muka voisi itse valita ajatuksensa. Koska feminismi vielä esittää, että miehet ajattelevat SIKAMAISESTI, se johtaa kuvitelmaan, että miehet itse valitsevat OMASTA VAPAASTA TAHDOSTAAN törkeät ajatuksensa, ja ovat niihin SYYLLISET.

Vastaavasti kuvitellaan, että feministit ovat itse valinneet omasta vapaasta tahdostaan HYVÄT ajatuksensa, joten he eivät ole vain käyttäneet vapaata tahtoaan hyvin, vaan he ovat vieläpä HYVÄT ja SYYTTÖMÄT.

Ongelma vain on, että ajatus 'vapaasta tahdosta' ei ole tosi. Sitä ei ole. 🌹👀

8

133

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä yleissääntö pätee niin politiikkaan kuin ihmisten yksityiselämäänkin. Luonteenpiirteet ovat yksilöllisiä ja ne vaikuttavat ratkaisevasti elämän kulkuun. Kyse ei ole valinnasta vaan deterministisistä tekijöistä jotka ohjaavat ihmisten ajattelua ja käyttäytymistä. https://www.youtube.com/watch?v=2t5yqfyIKCQ.

• Olet varmaan kuullut shakin pelaamisesta pulun kanssa. Kannattaako edes aloittaa? Minusta aivan samalla tavalla kannattaa jättää feministit paskomaan oman ympäristönsä ja elämään tarinaansa, jossa miehet ovat silkkaa tyhmyyttään ja pahuuttaan pilanneet maailman historian tilaan, josta sen voi pelastaa vain feminiinillä läskinpehmeydellä.

• En ole koskaan koko pitkän elämäni aikana saanut yhtään feministiä havahtumaan surkeutensa todellisiin syihin, mutta voi olla, että vaaravyöhykkeessä vielä olevat ovat saattaneet havaita olevansa menossa sivuraiteelle, ja havahtuneet ajoissa, jolloin se vielä on mahdollista. 🌹👀

• Feminismikin on paheneva kierre. Juurisyy on tunnetasolla mittava alemmuudentunto, olkoonpa sen aiheuttaja sitten missä määrin tahansa geneettinen tai ympäristösyy.

Alemmuudentunto johtaa hakeutumaan feminismiin, mutta feminismi ei suinkaan johda alemmuudentunnon vähenemiseen, vaan LISÄÄNTYMISEEN. On pahenevassa kierteessä, joka saattaa katketa vain silloin, kun ikä armahtaa. Ei enää välitä, kun huomaa, että nuoruuden riehuminen ei ole tuonut MITÄÄN TULOKSIA.

x x x x

Periaatteessa feministin olisi mahdollista päästä feminismin mahdista, mutta se tie ei sittenkään näytä mahdolliselta. Feministit nimittäin lienevät yhtä kauniita, ihania ja pystyviä kuin muutkin siskot. Ei ole siis TODELLISIA syitä MATALAAN ITSEARVOSTUKSEEN, mutta feministiä ei saa vakuuttuneeksi tästä.

Siksi feministinen 'voimaantuminen' on hänelle samanlaista petollista myrkkyä, joka johtaa yhä syvemmälle, samoin kuin alkoholinkäyttö alkoholistin tai rahasta pelaaminen pelaamisen aloittaneen. 🌹👀

• Anonyymi

Saisiko siitä hyvän saarnan, jos vaihtaisi tässä ketjussa aina sanan "feministi" kohdalle "perkele"?

🦄

• Anonyymi

Ajatuksiaan ja tunnetilojaan voi opetella havainnoimaan, eivät ne ole kiveen kirjoitettuja. Itse voi valita miten käyttäytyy, miten kirjoittaa, myös sinä.

- Sheena

• Kun selitit, ettei Ruotsissakaan ollut niin, kuin kerroin NÄHNEENI, et sinäkään valinnut itse mitään, vaan toimit aluksi erehdyksissäsi ja sitten epärehellisyyksissäsi sen mukaan, miten olit edeltä rakentunut. Lopputulos oli alhainen, mutta et sinä ollut sitä valinnut.

Sinä vain olet moraaliton ja epäluotettava, mutta et sinä ole siihen syyllinen sen enempää kuin moraaliltaan korkeatasoinenkaan. 🌹👀

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      23
      3123
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      743
    3. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      740
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      660
    5. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      35
      597
    6. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      32
      591
    7. Oletko varma

Ettei meistä tule mitään?
      Ikävä
      40
      521
    8. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      19
      520
    9. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      3
      519
    10. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      36
      505
    Aihe