Pyllylle taputtelu sopivaa?

Anonyymi-ap

YLE:n uutinen vaahtoaa, kuinka paha asia on, kun naista taputetaan töissä pyllylle. En tajua tällaista mesoamista. Olen mies ja kuinka mukavaa olisikaan, kun naiset taputtaisivat vähän pyllyäni vaikka joka päivä.

Joskus eräs nainen kokeili taputtamalla peppuani ja yksi toinen kokeili "jotain" edestä päin. Kysyin heti, "tuntuiko kivalta?" Naiset pitivät koskemastaan. Tuli itsellekin hyvä mieli. Pidän pepulle taputtelua mukavana ja toivottavana. Tiedoksi tämä teille, naiset.

Luulisi naisenkin olevan iloinen, kun saa vähän huomiota ja kehutaan ja taputetaan!

8

417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eräs terveydenhoidon ammattilainen taputteli peppuani erään hoitotoimenpiteen aikana. Se tuntui hyvältä. Minulla (olen mies) ja sairaanhoitajalla oli heti erityinen yhteys. Hänen ei olisi tarvinut pitää pepustani kiinni tai sivellä sitä. Se ei liittynyt lääkärin suorittamaan toimenpiteeseen mitenkään, mutta sairaanhoitaja halusi olla kontaktissa minuun, potilaaseen. Hän piti kättään pepullani ja välillä vähän liikutti kättään... Pidin sitä ystävällisenä ja lämpimänä eleenä.

• Anonyymi

Jatkan vielä toteamalla, että voi ihan hyvin olla, että hän teki sen miettimättään. Käsi pepullani hän saattoi seurata lääkärin työskentelyä ja katsoa monitorista tutkimuksen etenemistä.

Mitä asia liittyy työpaikalla tapahtuvaan pepun taputteluun? Tämä tapahtui sen sairaanhoitajan työpaikalla. Hän taputteli peppuani omalla työpaikallaan, palkallisella työajalla. Eli asia kuuluu hyvinkin työpaikalla tapahtuvaan pepun taputteluun. Peppuni taputtelu ei liittynyt lääkärin tekemään tutkimukseen, johon hoitsu osallistui avustajana.

• Anonyymi

Ihana tarina. Pakko myöntää että kiihotuin.
        Olihan se hoitaja mies?

T. Pate

• Anonyymi

Itse en ole katsonut ylen lähetyksiä yli kymmeneen vuoteen, ainoastaan joskus kanavan vaihtoa selatessani olen pikaisesti havainnut, että kanalaumaa siellä kasvatetaan todennäköisesti rajattomasti, ilmeisesti keskustelemaan tärkeistä jokapäiväisistä asioista, kuin että mitenkä itse kunkin avioliitot, erot, lastenhoidot ja muu muodikas ompeluseuraaihe on järjestelty.
      Näin päättelen siitä, että ylen aikainen vai oliko joku ylenaamu radion puolella lähti kyseiselle linjalle jo vuosituhannen alussa.
      Niinjärjettömästihän se kuulijakuntaa kiinnostaa kuunnella näiden veroeuroilla itseään esiin tuovien kanojen kotkotuksista.

• Anonyymi

Hoitoalalla. Kerran satuin kahden koko työvuoron ajan nuoren vaaleaverikön kanssa. Hoidin omaa hommaani tarvittaessa olin apulainen hänelle. Ei ihmeelistä sillä minun työnkuva toisinaan oli olla apuna hoitoalannaisille et yksi monista kokemus tämä vaaleaverikön kanssa hoidettu keissi ja jossain vaiheessa radiosta soi Happoradion Super Mario pisti vähän hymmm raapimaan partaa. Ei siltikään teerenpeliin ollut varaa mut kerran toisena ajan kohtana olin apuna toiselle työntekijänaiselle silleen intiimin näköisesti erään työntekijän tullessa toimistoon missä olimme. En tiedä lähtiko juttu liikkeelle työpaikalla mut ei siinä ollut mitään tekeillä. Se auttamis tilanne vain käsittääkseni näytti sivusta katsoen hämäävältä lemmen hetkeltä. Siinä oli se vitsikkyys et se näytti. Naiset on naisia kerran olin odottamassa kahden hoitajan valmistelemassa tehtävää minulle toimistossa ja sinne tuli toinen hoitaja sanoen minä käynkin nyt tähän tuolille istumaan näpytellen kännyä. Odotti niin kauan kunnes lähdin hoitamaan lähetettä. Kai se haistoi jotain. Se oli jotenkin pettymys, ei luoteta.

• Anonyymi

Pyllyn taputtelu silkkaa häirintää, seksismiä ja sovinismia

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8049
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2111
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      2030
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      92
      1680
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1617
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1060
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      999
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      52
      977
    9. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      24
      918
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      850
    Aihe