Kun on vasta 32

Anonyymi-ap

On hyvin aikaa löytää naisystävä ennen kuin täyttää 40 ja paljon ennen kuin muuttaa vanhainkotiin.

7

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä sen voit löytää vaikka palstalta, niin kuin näkyy moni muukin tehneen.

    • Anonyymi

      Elä elämääsi äläkä turhia haaveile.

    • Anonyymi

      Olen lueskellut aloittajan settejä (tämä 32 v. esiintyy täällä suhteellisen säännöllisesti) ja oma tilanteeni on aika lailla samankaltainen sukupuoleni ja ikäni suhteen. 20 veenä ajattelin että elämä on ohi 30 veenä ja nyt about 30 veenä ajattelee että elämä on ohi 40 veenä. Ihmisen elämä alkaa tavallaan vasta 19-20 vuotiaana. En jaksa alkaa argumentoimaan tästä sen tarkemmin, meitä on moneen junaan.

      • Anonyymi

        Tuo henkilö on ollut 32v jo ainakin kymmenen vuotta.


      • Anonyymi

        Hah! Itse olen 46 ja isäni 72. Molemmat olemme nykyään viriilejä poikamiehiä ja kumpikin elää omasta mielestään elämän parasta aikaa.

        Pojankoltiaisena itsekin ajattelin, että 50 vuotiaat ovat jo ihan valmiita siirtymään vanhainkotiin ja istumaan kiikustuoliin.

        Olenhan kertonut, että huonekaluni ovat pää-asiassa 70-luvulta. Mutta kiikustuolini on 60-luvulta. Kerran vanha pariskunta osti uuden sohvan ja lahjoitti 70-luvun sohvan ja 2 nojatuolia.

        Minä aivan innoissaan juoksin hakemaan ja vein samalla pari juhlamokka pakettia tilalle. Kyllä ovat tukevia ja kestäviä. Tuo sohvakin painaa ainakin 50Kg.

        70-luvulla ihmiset ja huonekalut tehtiin kestämään. Lääkäritkin ihmettelivät onnettomuuden jälkeen, että miten voin olla elossa?

        Miksi tuo vammanaama tulee aina märisemään ja luulee minua botiksi, kun yritän laittaa viestiä? Joudun aina kopioimaan kirjoituksen ja lähettää usean kerran, ennen kuin menee läpi.

        >simiti<


    • Anonyymi

      Oletko DarkFearin veli? Hänkin trollasi palstaa iällä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      124
      1826
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1133
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1097
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      915
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      84
      822
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      779
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      724
    8. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      700
    9. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      44
      681
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      666
    Aihe