Kun on vasta 32

Anonyymi-ap

On hyvin aikaa löytää naisystävä ennen kuin täyttää 40 ja paljon ennen kuin muuttaa vanhainkotiin.

7

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä sen voit löytää vaikka palstalta, niin kuin näkyy moni muukin tehneen.

• Anonyymi

Elä elämääsi äläkä turhia haaveile.

• Anonyymi

Olen lueskellut aloittajan settejä (tämä 32 v. esiintyy täällä suhteellisen säännöllisesti) ja oma tilanteeni on aika lailla samankaltainen sukupuoleni ja ikäni suhteen. 20 veenä ajattelin että elämä on ohi 30 veenä ja nyt about 30 veenä ajattelee että elämä on ohi 40 veenä. Ihmisen elämä alkaa tavallaan vasta 19-20 vuotiaana. En jaksa alkaa argumentoimaan tästä sen tarkemmin, meitä on moneen junaan.

• Anonyymi

Tuo henkilö on ollut 32v jo ainakin kymmenen vuotta.

• Anonyymi

Hah! Itse olen 46 ja isäni 72. Molemmat olemme nykyään viriilejä poikamiehiä ja kumpikin elää omasta mielestään elämän parasta aikaa.

Pojankoltiaisena itsekin ajattelin, että 50 vuotiaat ovat jo ihan valmiita siirtymään vanhainkotiin ja istumaan kiikustuoliin.

Olenhan kertonut, että huonekaluni ovat pää-asiassa 70-luvulta. Mutta kiikustuolini on 60-luvulta. Kerran vanha pariskunta osti uuden sohvan ja lahjoitti 70-luvun sohvan ja 2 nojatuolia.

Minä aivan innoissaan juoksin hakemaan ja vein samalla pari juhlamokka pakettia tilalle. Kyllä ovat tukevia ja kestäviä. Tuo sohvakin painaa ainakin 50Kg.

70-luvulla ihmiset ja huonekalut tehtiin kestämään. Lääkäritkin ihmettelivät onnettomuuden jälkeen, että miten voin olla elossa?

Miksi tuo vammanaama tulee aina märisemään ja luulee minua botiksi, kun yritän laittaa viestiä? Joudun aina kopioimaan kirjoituksen ja lähettää usean kerran, ennen kuin menee läpi.

>simiti<

• Anonyymi

Oletko DarkFearin veli? Hänkin trollasi palstaa iällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      192
      6564
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      99
      5461
    3. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      124
      3431
    4. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      246
      3335
    5. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      86
      2408
    6. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      3
      2135
    7. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1806
    8. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      50
      1732
    9. Läppärit kahviloissa

Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi
      Kahvilat
      47
      1714
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      98
      1386
    Aihe