lastenlasten joululahjat

Anonyymi-ap

olen miettinyt annanko lastenlapsille tänä vuonna joululahjoja ollenkaan, koska miniäni vihaa minua ja lähtee joka kerran lapsien kanssa pois, kun menen siellä käymään. poikani on vaan yleensä kotona. joka joulu olen lahjat heille laittanut. enkä ole niistä kuullut että olivatko mieluisia. miniäni on saanut poikanikin minua vastaan. poikani on minulle joskus sanonut, että lahjat on olleet huonoja. tiedän kuka on niin sanonut, miniä. mielestäni lahjat ovat olleet ihan hyviä. tytölle nukkeja, esim. babyborn ja pojalle autoja ym. radioäohjattavia tai leikkityökoneita. lapasia sukkia ym. nykyään eivät paljon kunnioita vanhempia ihmisiä, ainakaan miniät.

8

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi tunkeutua jos ei pidetä? Kysy sun pojalta mitä voisit ostaa lapsille. Lapset kasvaa ja ymmärtävät isompina kenen takia et ole ollut läsnä.
      Ja voisit muistuttaa miniääsi että sulla on lain mukainen oikeus pitää yhteyttä ja tavata lapsenlapsiasi. Vaikka käräjäoikeuden päätöksellä.

    • Anonyymi

      Miksi tuppaudut poikasi ja miniäsi luokse jos miniä ei kerran sinua sinne halua.
      Ei kannata mennä kyläilemään sellaiseen paikkaan jonne ei ole tervetullut.
      Joku syyhän siihen on miksi miniäsi ei halua sinua kotiinsa. Nyt haastat riitaa menemällä kutsumatta heidän kotiinsa täysin turhaan.

      Pyydä poikaasi käymään lastensa kanssa luonasi. Kysy pojaltasi mitä lapset haluavat lahjaksi/tai laita vaikka rahaa poikasi tai lasten pankkitilille ja he voivat ostaa mitä haluavat. Näin on ainakin mieluinen lahja jokaisella.

      Samaten jos lastenlapsilla on jo omat puhelimet voit soittaa heille, toki poikasi luvalla, ja kysellä kuulumisia. Mutta älä moiti poikasi vaimoa kenellekään. Älä edes nimettömänä keskustelupalstoilla.

      • Anonyymi

        Ja mistä tiedätte millainen persoona tämä apeen miniä on. Tainnu miniä itse kirjoittaa nää jutut.


    • Anonyymi

      Itse olen vastaavassa tilanteessa ottanut etäisyyttä. Pohtinut myös toisen sanomisia, et jollei ole mieleisiä lahjoja heittää roskiin? Miksi tuhlata omia varoja sellaiseen, josta ei ole varma onko niin turhaa vain. Toisen ehdottomuus asioissa on hyvä huomioida itselle.

      Kerran annoin puhelimen lahjaksi (lapselle) ja toisella meni hermo siihen (käyttö ei ollut riittävän simppeli toiselle) ja sanoi jälkeenpäin, et oli kahden vaiheilla, et heittää puhelimen seinään. Toisen käytöksellä on merkitystä ainakin itselle. Rivien välistä lukeminen on toisinaan hyvästä.

    • Anonyymi

      Aikuisten heikkoutta on unohtaa lapset vastoinkäymisten temmellyksessä.

      • Anonyymi

        Vai vahvuutta? Jokainen tietää, et helpommalla pääsee, kun hoitaa velvoitteet. Ja saa kärsiä siitä, kun ei hoida (monella tapaa). Henkinen kärsimys on yhtä vakava kuin fyysinenkin.


    • Anonyymi

      Ehdotettiinkin jo että kutsuisit koko poikasi perheen luoksesi.
      Vaimonsa ei kuitenkaan tulisi jolloin sinä voit viettäv aikaa poikasi ja lapsenlastesi kanssa.

      Ellei tuo sovi, aivan turhaan ostelet lahjoja. Lapset niistä eivät suuremmin piittaa. Vanhempansa todennäkoisesti antavat ne Pelastusarmeijaan tai heittävät pois.

      Mitähän jos tekisit tästä joulusta itsellesi mieltä ylentävän ja lahjoittaisit aikasi kodittomien ja vanhusten seuraksi. Ota yhteyttä Punaiseen Ristiin tai kysy seurakunnastasi ( mikä tahaansa käy, ellei sinulla ole omaa) miten osallistua ja tuottaa iloista mieltä muille , ennenkaikkea itsellesi!

      Tuota toimintaa voit jatkaa läpi vuoden, ei vain jouluna.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      87
      1971
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1695
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1626
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe