Yritykset ja yrittäjät maksaman veroja niin Suomi nousuun esim alv alkuun

Anonyymi-ap

Sitten yritystuet 8 miljardii kansalle ostovoimaan jayrittäjät saavat vasta kansalta rahansa eikä. Vastikkeetta ja ilmsiki

Kansalispalka ja työn vastaan ottaminen kantaais aina

Talouden asiantuntijana

11

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ootko mäkynen ? tuo sosialistien armoitettu foliohattu jolla on käytössään ihan itse hatusta vedetty talousmatematiikka. ukko on pelkkä sketsihahmo

• Anonyymi

Saat nähdä että tammikuussa ei kauppa käy ainakaan nappikupoissa
      Jossain suuressa kaupoissa joissa isot tarjouksetääen osta minäkään mitään mene Kanarialle halvan ruuanperään .

• Anonyymi

Ei tuu olleen juhlaa kauppiailta ensi vuonna kun ei oo kansla ostovoimaa

• Anonyymi

Velka on tahallista ja hämäystä, näin saadaan ihmiset töihin uskotellaan ja valehdellaan... Verokevennyksiä... Ihan haista paska valehtelua..

• Anonyymi

Suomen yritykset pitävät hyvinvointivaltiomme pystyssä etkö tiennyt sitä?
      Yritysverotus on kovaa jo nyt eli yritykset maksavat puolet palkastaan veroja. Noilla verotuloilka maksetaan suurimmksi osaksi kansalaisten sosiaalietuudet. Noin se on.

• Anonyymi

Yritystuki ja maataloustuki on ilmaista sosaali etuutt rikaille voitollisille yrityksille ihan yurhaan ja vääristää suuresti kilpailun

Mikis tuetaan jotainyrittämistä koka ei kannata

Myydään jäätä eskimoille ja hiekaa arabeille ja saadaan yritystuke siihenää

Palkansaajat maksa itse tylttömyys etuutensa muta yrittäjöt ei maksa eikö edes alv veroa

Kokoomus hyväksyy yritystuet rikaille muta ei roukaa köyhälle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritystuki ja maataloustuki on ilmaista sosaali etuutt rikaille voitollisille yrityksille ihan yurhaan ja vääristää suuresti kilpailun

Mikis tuetaan jotainyrittämistä koka ei kannata

Myydään jäätä eskimoille ja hiekaa arabeille ja saadaan yritystuke siihenää

Palkansaajat maksa itse tylttömyys etuutensa muta yrittäjöt ei maksa eikö edes alv veroa

Kokoomus hyväksyy yritystuet rikaille muta ei roukaa köyhälle

Yritystuki on ilmaista soaiaali etuuta

• Anonyymi

Lisäämpä vielä etten ole onneksi enää yrittäjä. Suonessa yrittäjät verotetaan hengiltä.

• Anonyymi

Maksoit ko. edes alv veroa

Mitä myit kun ei kantanut

• Anonyymi

Miksi veroja kerätäön kun surimpien rikaisden pitää saada sosaali avustusta
      Joka vuosi
      Köyhitä duunareilta

• Anonyymi

Kokoomus on milkonäärien etujärjestö

Keskituliselamon varaa maksa sähkölasku

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Seiska: "Naimisissa oleva kansanedustaja Matias Mäkynen (SDP) iski nuoren opiskelijan"

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Skandaalipaljastus-Naimisissa-oleva-kansanedustaja-Matias-Makynen-iski-nuoren-opiskelijan "Opiskelija on kertonut lähip
      Maailman menoa
      720
      8252
    2. Ota muhun yhteyttä

Jotakin kautta. Selvitetään asiat..
      Ikävä
      94
      1851
    3. Purra on täysin oikeassa: EU:sta voi ja pitää erota

Britannialle ei ole koitunut todellisuudessa mitään haittaa siitä, että se erosi EU:sta. Ei ainakaan Maailman Pankin tilastojen mukaan. Erilaiset "asi
      Perussuomalaiset
      262
      1555
    4. Martinan Emma gaala.

Luuleeko Martina olevansa koko Emmagaalan pääjehu vai mikä on? Monta päivää jo laittanut itseään gaalaa varten,ja tottakai, pois kotoa hotelliin pakko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      1455
    5. Ilman heijastinta ?

Kauhavalla lenkkeilijä menehtyi auton törmättyä päin. Kyllä se heijastin on halpa henkivakuutus pimeällä, toki ei ole tietoa että onko heijastinta käy
      Kauhava
      12
      1403
    6. "Haitta-poliitikko" Riikka Purra sai täyslaidallisen yritysjohtajilta

"Vastuutonta isänmaan vahingoittamista" Useat yritysjohtajat kritisoivat perussuomalaisten maahanmuuttolinjaa. Muun muassa sijoittaja ja yrittäjä Pet
      Maailman menoa
      701
      1231
    7. Ohjeita nettideittailun aloittaville

Voisin kuvitella, että tätä aihetta on palstalla suhteellisen paljon jo käsitelty, mutta en alkanut kaivella mitään arkistoja. Kertokaapa mitä vinkke
      Sinkut
      167
      1147
    8. Olen tajunnut että tein virheen

Kun meidän yhteys katkesi. Olisit ollut se oikea nainen mulle, miten enää voisin asian korjata? Olen pahoillani.
      Ikävä
      105
      1099
    9. Kiersin männä keänä entisiä tuttavia etsimässä

Pitkää Timppaa en löytänyt, enkä myöskään veljeksiä. Härkökankaalla oli joku kone edessä tutkailessani. Kaipa ne entiset tuttavani jossakin siellä ov
      Suomussalmi
      71
      951
    10. Sofia lähti taas matkalle

sinä ja minä emme....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      875
    Aihe