Kun viinamies ja nainen nuolee toisiaan baarin nurkassa?
Haittaako se ketään
7
111
Vastaukset
- Anonyymi
Ei haittaa koska viinaa juomalla saat naisen.
- Anonyymi
Ei hepatiittia, herpestä eikä kondyloomaa ainakaan. Niitten tavoite on levitä.
- Anonyymi
Oma kokemus menneeltä viikonlopussa oli, että siellä nurkassa on nuolemassa toisiaan ihan sekaisin oleva max. 30v 14-vuotiaan lapsen yksinhuoltaja (lapsi on yksin kotona) ja 35-45v naimisissa oleva kaikkea liikkuvaa paneva selkeästi ei-jurrissa oleva mies. Kädet vaan ronskisti housujen sisään ja genitaalialueen vatkaus vaan käyntiin. 😳
Kun ensimmäinen sekava ehdokas oli pihalla tupakalla tai pössyttelemässä, olisi sama mies ollut valmis lämmittelemään noin 60v suopeasti suhtautuvia leidejä.😂 Stereotyyppinen pari, mutta onneksi oikeasti vähemmistöä fiksumpiensa joukossa.
Viinamiehestä on muuten harvoin panemaan muuta kuin ajatuksissa. Viinamiehillä seksihalut ei vastaa seksikykyä. - Anonyymi
Olen elämäni aikana 3 kertaa saanut naisen baarista iskettyä. ei niistä tullut kuin seksisuhde. Vaimoni löysin linkka autosta.
- Anonyymi
Pussailu ei haittaa mut jos suuseksiä toisilleen antaa niin eikö sen voisi antaa kotona eikä baarissa
Ei sekään haittaa, et siinä kunnossa harrastetaan enää yliryömimistä. 🌹👀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384