Kun viinamies ja nainen nuolee toisiaan baarin nurkassa?
Haittaako se ketään
7
111
Vastaukset
- Anonyymi
Ei haittaa koska viinaa juomalla saat naisen.
- Anonyymi
Ei hepatiittia, herpestä eikä kondyloomaa ainakaan. Niitten tavoite on levitä.
- Anonyymi
Oma kokemus menneeltä viikonlopussa oli, että siellä nurkassa on nuolemassa toisiaan ihan sekaisin oleva max. 30v 14-vuotiaan lapsen yksinhuoltaja (lapsi on yksin kotona) ja 35-45v naimisissa oleva kaikkea liikkuvaa paneva selkeästi ei-jurrissa oleva mies. Kädet vaan ronskisti housujen sisään ja genitaalialueen vatkaus vaan käyntiin. 😳
Kun ensimmäinen sekava ehdokas oli pihalla tupakalla tai pössyttelemässä, olisi sama mies ollut valmis lämmittelemään noin 60v suopeasti suhtautuvia leidejä.😂 Stereotyyppinen pari, mutta onneksi oikeasti vähemmistöä fiksumpiensa joukossa.
Viinamiehestä on muuten harvoin panemaan muuta kuin ajatuksissa. Viinamiehillä seksihalut ei vastaa seksikykyä. - Anonyymi
Olen elämäni aikana 3 kertaa saanut naisen baarista iskettyä. ei niistä tullut kuin seksisuhde. Vaimoni löysin linkka autosta.
- Anonyymi
Pussailu ei haittaa mut jos suuseksiä toisilleen antaa niin eikö sen voisi antaa kotona eikä baarissa
Ei sekään haittaa, et siinä kunnossa harrastetaan enää yliryömimistä. 🌹👀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671242- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 112659
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574