Ateismin luominen

Anonyymi-ap

Mikä loi ateismin ja ateistisen tietouden ateismista?

28

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maailma oli ateistinen kunnes ilmestyi ihminen, joka löysi eläviä olentoja itsestään liikkuvista ilmiöidtä ja keksi hyperaktiivisesti syitä seurauksille niin, että hän keksi lopulta kavereikseen henget ja jumalat.

      • Anonyymi

        Mitkä olivat ateistien ja teistien välit tuolloin?
        Missä vaiheessa teismin tullessa ateistit tajusivat olevansa ateisteja?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä olivat ateistien ja teistien välit tuolloin?
        Missä vaiheessa teismin tullessa ateistit tajusivat olevansa ateisteja?

        "Missä vaiheessa teismin tullessa ateistit tajusivat olevansa ateisteja?"

        Ateisti eivät ole koskaan tajunneet olevansa ateisteja. Missä vaiheessa terve ihminen tajuaa olevansa terve?


    • Anonyymi

      Nämä on taas näitä uskovaisten "mistä tuli" -kysymyksiä.

      Nämä asiat selviää ihan vain järkeä käyttämällä. Uskovaiset eivät osaa ajatella itse, kaikki pitää antaa valmiiksi, annettuna kuten "jumalallinen ilmoitus". He eivät tajua, että joku nekin on alun perin vain keksinyt.

    • Anonyymi

      Ei kukaan ainakaan luonut ateismia. Ihmiset ovat pohjimmiltaan kaikki ateisteja, ennen jumalhöpinät sotketaan mukaan. Ennen vanhaan oli niin helppo käännyttää ihmisiä uskottelemalla että jumalia on olemassa ja että ne auttavat ihmisiä. Vielä nykyaikanakin löytyy joitain höynäytettäviä.

      • Anonyymi

        Eivät nämä kreationistit koskaan vastaa tällaisiin kysymyksiin tai arviointeihin. He eivät vastaa, koska eivät pysty! He ovat heti pulassa, jos ateisti kysyy jotain liian vaikeaa, johon heidän "lahkojohtajansakaan" ei ole osannut antaa edes jotain mukavastausta. Tämä todistaa uskovaisten kestämättömän tilanteen: heillä ei ole mitään uskonsa perustelemiseksi, pelkkää tyhjää puhetta, jolla ei ole mitään todellista merkitystä.


    • Alkuräjähdys loi ateismin ja ateistit. Alkuräjähdys loi ensin painovoiman, joka oli ensimmäinen ateisti.

      • Tai itse alkuräjähdys tietysti oli myös ateisti, joten painovoima oli oikeastaan se toinen ateisti universumissa, mutta tiedemiehillä ei ole teoriaa siitä mitä tapahtui alkuräjähdyksessä ennen kun painovoima syntyi.


      • Anonyymi
        Trexnonar kirjoitti:

        Tai itse alkuräjähdys tietysti oli myös ateisti, joten painovoima oli oikeastaan se toinen ateisti universumissa, mutta tiedemiehillä ei ole teoriaa siitä mitä tapahtui alkuräjähdyksessä ennen kun painovoima syntyi.

        Aika vaikeaahan se on keksiä, mitä olisi ollut ennen kuin mitään oli olemassa.
        Painovoimaa ei voi olla olemassa ennen kuin oli mitään mihin painovoima voisi vaikuttaa.

        Mihin niitä jumalia oikein tarvitaan? Ja miksi?


    • Anonyymi

      Kun ihminen keksi valehtelemisen niin kaikki ei uskoneet valheisiin 🙂

    • Kukaan ei luonut ateismia hieman vaikuttaa Jumalalta jos pystytään todistamaan että ateismi pystyy luomaan tyhjästä universumin voimme laittaa yhtäläisyysmerkin ateismin ja Jumalan välille

      • Jos Jumala pystyisi luomaan sinun tyhjään päähäsi jotain, hän poistaisi samalla ateismin. Vain olemassa oleva Jumala kykenisi moiseen.


      • siino kirjoitti:

        Jos Jumala pystyisi luomaan sinun tyhjään päähäsi jotain, hän poistaisi samalla ateismin. Vain olemassa oleva Jumala kykenisi moiseen.

        Ateisti hyypiön harhoja


      • Anonyymi

        Miksi ateismin pitäisi pystyä luomaan universumi tai mitään muutakaan?

        Sinä et varmaan ole koskaan kuullut välimerkeistäkään...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ateismin pitäisi pystyä luomaan universumi tai mitään muutakaan?

        Sinä et varmaan ole koskaan kuullut välimerkeistäkään...

        Ei pidä mutta jos sattuisi luomaan universumin niin olisi Jumala.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ateismin pitäisi pystyä luomaan universumi tai mitään muutakaan?

        Sinä et varmaan ole koskaan kuullut välimerkeistäkään...

        On minulla välimerkkejä voin lähettää jos haluat.


      • Anonyymi
        Varma_Tieto kirjoitti:

        On minulla välimerkkejä voin lähettää jos haluat.

        Lisään edelliseen että piirsin tussilla prinssinakkiini pilkun se on välimerkki tarkemmin sanottuna jalkoväli,merkki


      • Anonyymi
        Varma_Tieto kirjoitti:

        Ei pidä mutta jos sattuisi luomaan universumin niin olisi Jumala.

        Harmi ettei sitä jumalaa kuitenkaan ole


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harmi ettei sitä jumalaa kuitenkaan ole

        Mihin sinä Jumalaa tarvitset jos olet menossa kadotukseen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lisään edelliseen että piirsin tussilla prinssinakkiini pilkun se on välimerkki tarkemmin sanottuna jalkoväli,merkki

        Et kai tunne ketään naista, joten turhaan niitä pilkkuja tuherrat. Ei niin epätoivoista naista olekaan joka sinulle antaa


      • Anonyymi
        Varma_Tieto kirjoitti:

        Mihin sinä Jumalaa tarvitset jos olet menossa kadotukseen?

        Niin mutta missä se Jumala sitten on? Eihän sitä ole muualla kuin lapsellisissa väitteissäsi.


      • Anonyymi
        Varma_Tieto kirjoitti:

        Et kai tunne ketään naista, joten turhaan niitä pilkkuja tuherrat. Ei niin epätoivoista naista olekaan joka sinulle antaa

        Sinulle antaa vain seksinukke. Ja sekin lähtisi pakoon, jos pystyisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle antaa vain seksinukke. Ja sekin lähtisi pakoon, jos pystyisi.

        siinon tasokas herjauslinja on poikkeuksellisen hyvää ateismia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle antaa vain seksinukke. Ja sekin lähtisi pakoon, jos pystyisi.

        On hyvin epätodennäköistä että pilkkuja penikseen maalaileva ateisti saisi naisen hyvin epätoivoista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        siinon tasokas herjauslinja on poikkeuksellisen hyvää ateismia

        Kyllä jos ateismi tarkoittaa tyhmyyttä.


      • Anonyymi
        Varma_Tieto kirjoitti:

        On hyvin epätodennäköistä että pilkkuja penikseen maalaileva ateisti saisi naisen hyvin epätoivoista.

        Mutta niinhän sinä juuri teet epätoivoissasi.


      • Anonyymi
        Varma_Tieto kirjoitti:

        Kyllä jos ateismi tarkoittaa tyhmyyttä.

        Olet vain niin tyhmä, ettet tajua mitään. Katsos tajuamiseen sitä älyä nimenomaan tarvitaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe