Jos muuttaisin nimeni

Anonyymi-ap

Sonny crokettiksi ja pistäisin pastelli värisen puvun päälle niin olisinko kiinnostava naisten mielestä?

28

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mies on vaikka siinäkin kokonaisuus mies perkel e ikävä on!!!

      • Anonyymi

        Se on hyvä kai että edes jotakuta ikävöi vois olla elämä aika tyhjää jos ei osaisi edes ikävöidä


    • Anonyymi

      Olisit Barbababa. Ne olivat pastellinen värisiä.

      • Anonyymi

        Mu barbababat oli elastisia🤗😘


    • Anonyymi

      Et koska sulla ei oo karismaa.

      • Anonyymi

        Eikö riitä jos on fiksu ja filmaattinen vai onko siinä jo liikaa haastetta


    • Anonyymi

      Saattaisitpa saadakin, saihan nimimerkki Axl Smithkin! Ja oli kyllä komea mieskin. Ja sai oikein laatuhuoria, eikä vain yhtä vaan useitakin. Ja laatuhuorilla oli vastaava taksakin, minkä Helsingin käräjäoikeus lailliseksi vahvisti.
      Tutustupa tilanteeseen ja tee sitten harkintasi ja lompakkosi tilanteen mukaan.

      • Anonyymi

        Tais axl Smithille tulla aika saatanan kalliiksi kun joutuu maatakin vaihtaan et sai edes töitä enään


    • Anonyymi

      Kurkku lahkeeseen vielä, niin naiset katselee ihmeissään.

      • Anonyymi

        Niin jos se kurkku roikkuu lahkeen ulkopuolella siinäpä riittää ihmettelemistä.


      • Anonyymi

        Eikö se riitäkkään jos on puhelin taskussa vai tuleeko näissä nyky puhelimissa se ongelma että ovat liian litteitä


    • Anonyymi

      Kyllä vain jos tuon kaiken lisäksi kasvatat sellaiset ohuet latinoviikset ylähuulesi yläpuolelle.

      • Anonyymi

        Meinaat semmoiset gigolo viikset vai mä itse tykkäsin poikana pienenä että joulupukilla oli kivan tuuheat viikset


    • Pitää olla vähintään Ferrari kiesinä. Tosin sekä puku että menopeli olisi varmempi päivittää 1980-luvulta 2020-luvulle. Mutta ulkoisia cooliuden merkkejä ei kannata aliarvioida.

      • Anonyymi

        Turhan kallis kiesi huoltaa nissani on halvempi korjata


      • Anonyymi kirjoitti:

        Turhan kallis kiesi huoltaa nissani on halvempi korjata

        Tuskin Sonny Crocket tuskaili huoltokustannusten kanssa. Se oli Frans Palmu, jonka piti nuukailla sen kanssa onko varaa mennä rikospaikalle oikein auton kanssa.


    • Sun pärstä on edelleen sun oma ja karisma puuttuu. Takki roikkuu päällä ja huono ryhti. Niin ja entäs tilin saldo?

      • Anonyymi

        Ryhti on ok takki ei roiku päällä pärstältäni muistutan päivä päivältä enemmän isääni karismaa mulla ei oman ymmärrykseni mukaan ole koskaan ollutkaan ja tilinsaldo on huono mu riittää oman elämän hoitamiseen Kuinkas itselläsi mikään näistä mainitsemistasi asioista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ryhti on ok takki ei roiku päällä pärstältäni muistutan päivä päivältä enemmän isääni karismaa mulla ei oman ymmärrykseni mukaan ole koskaan ollutkaan ja tilinsaldo on huono mu riittää oman elämän hoitamiseen Kuinkas itselläsi mikään näistä mainitsemistasi asioista

        Mutta kun hän ei haaveile naisten kaatamisesta Sonny Crokettina, niin noilla asioilla ei hänen kohdallaan ole merkitystä.


    • Anonyymi

      Kaipa siihenkin jotain enemmän tarvittaisiin

    • Anonyymi

      Miami vice oli paras sarja. Sonny crokett eli Don johnson paras näyttelijä. Sellainen puku olisi kyllä cool ja naiset varmaan tekisi aloitteen.

      • Anonyymi

        Miten toimien tyttö mielestäsi tekee "aloitteen"?


      • Anonyymi

        Miami vice-puku olisi kyllä vanhanaikainen 2020-luvulla.


    • Anonyymi

      Nainen kävelee miehen luokse ja hymyilee. Se on naisen aloite. Mies hoitaa sitten puhumisen.

    • Anonyymi

      Olen ricardo tubbs sitten. Naisia saa helposti.

    • Anonyymi

      Melko varmasti saisit naisia koska naiset ei tykkää muuten miehistä.

    • Anonyymi

      Ehkä, jos elettäisiin vielä 80-lukua…..

    • En mä tiedä, mutta vuoden 2014 ja 2022 Indycar mestari Will Powerilla on kyllä harvinaisen kova nimi 😄 Eli tahdonvoima suomennettuna.

      Jokainen varmaankin, tai ainakin toivottavasti, on tottunut nimeensä ja tykkää siitä, tai yhdistää sen itseensä. Omalla kohdallani on näin, mä pidän nimestäni ihan sellaisenaan, ja 5 sukupolven takaa löytyy täysi nimikaima jonka hautakivi on kieltämättä aika creepy, mutta kuitenkin on ns. perinnettä kantava nimi mulla. Ei ole paljoa myöskään sekoittamisen riskiä, vaikka kerran olen saanut kutsun luokkakokoukseen toiselle puolelle Suomea, ja kun asia selkisi niin juttelin puhelimessa jonkun yli keski-ikäisen juopon kanssa varmaan yli tunnin, ja jäi vaikutelma että hän piti mua varsin hyvänä nuorena tyyppinä 😂 Ja jotenkin mun nimi kuulostaa varmaan suht luotettavaltakin esim. asiakkaiden silmissä, kun on jämäkkä perinteinen suomalainen etunimi ja suorastaan hienostunut ruotsinkielinen sukunimi. 🙄

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1799
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1167
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      72
      1079
    4. 45
      1075
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      949
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      929
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      880
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      833
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      818
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      772
    Aihe