The Paul Oxley's unit collection

Anonyymi-ap

Julkaistu tämä kokoelmalevy vuonna 1987. Tyylilajeina poprock&new wave&synth pop. Annan 4/5.

9

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä on tämän aloituksen pointti ?

      • Anonyymi

        Olen tehnyt noin 150 julkaisua 7 vuoden aikana tänne suomikeskustelu 24 musiikkiarvostelupalstalle. Onko tämä turhaa työtä vaiko ei niin jokainen saa muodostaa oman mielipiteensä. www.rateyourmusic.com sivulla olen arvioinut levyjä analyyttisemmin ja pitkillä sanallisilla arvioillani. Voisin lähettää linkin mutta eipä sua taida kiinnostaa. Meinaatko siis että levyjen sanallinen arviointi on turhaa? Aika erikoinen mielipide sulla jos oot sitä mieltä sillä tiiät varmaan että jotkut tekee sitä ihan työkseen ja saa siitä palkkaa. Itse olen vain harrastelija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tehnyt noin 150 julkaisua 7 vuoden aikana tänne suomikeskustelu 24 musiikkiarvostelupalstalle. Onko tämä turhaa työtä vaiko ei niin jokainen saa muodostaa oman mielipiteensä. www.rateyourmusic.com sivulla olen arvioinut levyjä analyyttisemmin ja pitkillä sanallisilla arvioillani. Voisin lähettää linkin mutta eipä sua taida kiinnostaa. Meinaatko siis että levyjen sanallinen arviointi on turhaa? Aika erikoinen mielipide sulla jos oot sitä mieltä sillä tiiät varmaan että jotkut tekee sitä ihan työkseen ja saa siitä palkkaa. Itse olen vain harrastelija.

        Voi... Tuli nuoruuajat mieleen, kun luin Paul Oxley's unitn nimen. Heti mielessä soi kappale Terry's Inside😍


      • Anonyymi

        Ja tämä paikka johon tein tämän julkaisun, on musiikkiarvostelupaikka joten tosi erikoinen kommentti sinulta tuo. Musiikkiarvostelu palstalle on tarkoituskin tehdä musiikkiarvosteluita. Ymmärrän jos ottaa päähän mun lyhyet ja ohuet arvostelut, mutta ei minulla ole aikaa tehdä täällä pitkiä ja analyyttisiä arvioita kun tuolla yhdellä musiikkisivulla teen analyyttisiä ja pitkiä arvioita.


    • Anonyymi

      Hupaisia nuo tyylilajimäärittelyt, jotka lienevät tälle suomalaiselle yhtyeellekin jenkkien myöhemmin tekemiä.

      • Anonyymi

        Kyllähän hyvin moni yhtye ja artisti jotka määritellään tiettyyn genrelokeroon, ovat yleensä monipuolisempia. Olen siis aloituspostaaja. Esim Juice Leskinen ei ollut ainoastaan rock&suomirokin tekijä mutta pääosin oli toki suomirokin ja jenkkirokin tekijä. Hänen vaikutteethan tuli muun muassa amerikkalaisesta rock musasta ja oli hänellä vaikuttajana myös the beatles 70-luvun juice musassa ja hän välillä teki muutakin kuin suomirokkia ja jenkkityylistä rokkia sillä hän teki muun muassa biisin erkki reggae joka on reggaerock biisi tai vaikkapa im woman youre woman joka on psykedeelistä bluesrokkia ja lastenlaululevynkin hän teki 90-luvulla jossa esitti lastenlauluja eri genrejä käyttämällä kuten muun muassa folkkia jne. Mikko Alataloa on myös vaikea määritellä tiettyyn genremuottiin sillä hän oli monipuolinen kutne myös pelle miljoona ja MA numminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän hyvin moni yhtye ja artisti jotka määritellään tiettyyn genrelokeroon, ovat yleensä monipuolisempia. Olen siis aloituspostaaja. Esim Juice Leskinen ei ollut ainoastaan rock&suomirokin tekijä mutta pääosin oli toki suomirokin ja jenkkirokin tekijä. Hänen vaikutteethan tuli muun muassa amerikkalaisesta rock musasta ja oli hänellä vaikuttajana myös the beatles 70-luvun juice musassa ja hän välillä teki muutakin kuin suomirokkia ja jenkkityylistä rokkia sillä hän teki muun muassa biisin erkki reggae joka on reggaerock biisi tai vaikkapa im woman youre woman joka on psykedeelistä bluesrokkia ja lastenlaululevynkin hän teki 90-luvulla jossa esitti lastenlauluja eri genrejä käyttämällä kuten muun muassa folkkia jne. Mikko Alataloa on myös vaikea määritellä tiettyyn genremuottiin sillä hän oli monipuolinen kutne myös pelle miljoona ja MA numminen.

        Hölmöä, ei Suomessa ole tavattu lokeroida noin tiukkaan tai edes pohtia koko asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hölmöä, ei Suomessa ole tavattu lokeroida noin tiukkaan tai edes pohtia koko asiaa.

        Itseasiassa nyt pitää päteä eli siellä musiikkisivulla jossa oon käyttäjänä ,niin siellä on paljon suomalaisia käyttäjiä ja me kaikki jotka teemme sanallisia arvioita eri levyistä, niin suurin osa mainitsee julkaisuissaan kaikki pilkuntarkat yksityiskohdat kuten muun muassa eri genrelajit ja yksittäisen biisin sisällläkin voi olla eri genrelajia ja mainitsemme myös usein kaikki pienet yksityiskohfdat kuten vaikkapa koukeroinen bassokuvio jne. Joo oot varmaan niitä ihmisiä joita ei kiinnosta analyyttisyys, mutta tuolla musasivulla kaikki ovat asiaan tosi fanaattisen tarkasti paneutuvia , minä mukaanlukien. Enemmistö Suomessa ns tavallisista kuuntelijoista ei innostu ylitarkasta analysoinnista, mutta musaeliitissä kuten esim amatöörimusalevyarvostelijoissa ja ammattimusalevyarvostelijoissa on tyypillistä se todella perusteellisen tarkka ja älyllinen kirjoittelu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2733
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2320
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2080
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1827
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1705
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1686
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe