Suutelin toista miestä

Anonyymi-ap

Tämä tapahtui baarissa, jossa miehenikin oli. Suutelin toista miestä, en muista tapahtumaa. Olin siis humalassa, aivan kauheassa sellaisessa. Se ei kuitenkaan selitä tekoani. Kerta ei myöskään ollut ensimmäinen.

Rakastan kuitenkin miestäni, hän on ihana, hellä ja hauska.
Meillä on hyvää seksiä ja yhteinen elämä sujuu, mikäli minä tai hän ei ota. Mies on myöskin suudellut, kourinut ja ehdotellut vieraille naisille humalapäissään. Se ei siltikään oikeuta tekoani.
Minulla on aivan helkkarin paska olo, tahtoisin vaan mieheni kainaloon.
Se erotaanko, en tiedä. Sitä en tahtoisi.
Minulla on ollut hyvin vaikea lapsuus ja nuoruus. En ole koskaan asioita päässyt purkamaan. Mieheni on myös useita kertoja sanonut minun olevan siivellä eläjä.
Toki lapset olen kasvattanut ja heidän kanssa kotona ollut, miehen työnvuoksi jäin kotiin ettei lasten tarvitsisi montaa vuorokautta olla hoidossa.
En tiedä mitä teen, kysynkö vain suoraan vai annanko ajan kulua. Tämä syö ihmistä sisältä.

17

1028

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sellasta tänään. Mikä sai suutelemaan muita miehiä varattuna?

      • Anonyymi

        niin ja kiva lukea tälläistä. Tulee hyvä mieli.


    • Anonyymi

      Mulla kävi ihan sama juttu hiljattain. Tosin oli ensimmäinen kerta. Ei tätä kyllä itselle pysty anteeksi antamaan. Ahdistaa joka päovä ja itseni ruoskinta on luokkaa tuhat. Kerroin poikaystävälleni asiasta ja kaikki on ainakin olevinaan "ok". Vaikka pahasti pettyikin ja syystä.

      Musta tuntuu, että sun vaikea lapsuus vaikuttaa tähän asiaan. Saatat alitajuisesti hakea hyväksyntää muilta ja alkoholi sitten vie ne tietoiset esteet pois ja näin pääsee tapahtumaan. Mulla ainakin näin. Oletko harkinnut terapiaa? Siellä voisi juurta jaksaen käydä kaiken läpi. Itse olen menossa tämän tapahtuman johdosta.

      Taitaa meillä olla itsetutkiskelun ja oppimisen paikka. Tuo, että samaa toistaa uudestaan ja uudestaan on tosi huono juttu (niinkun varmasti tiiätkin). Nyt voit vaan näyttää toiselle osapuolelle, että olet muuttunut ihminen tekemällä töitä asian eteen ja rakentamalla luottamuksen uudestaan.

      • Anonyymi

        Psykoterapiaan toivon pääsevänä tammikuussa. Aikaisemmin olisi ollut jo lähete mutta terapeuttia en saanut ja työt loppui. Nyt sitten uudelleen yrittämään. Kiitos sanoistasi.

        En todellakaan pysty itselleni anteeksi antamaan, enkä oleta että miehenikään vielä antaisi. Toivon että ajan saatossa sen pystyisi tekemään.
        Olen kuitenkin onnellinen mieheni kanssa ja en halua yhteistä pitkää menneisyyttä jättää.
        Tämä nyt kuitenkin pysäytti itsenikin aivan totaallisesti ja olo aivan kauhea.
        Sitä kaipaa toisen kosketusta ja syliä vaikkei se nyt mahdollista olekaan.


    • Anonyymi

      Siis miten miehesi tuohon reagoi?

      Sinun tulisi nyt tietenkin tarkkaan pohtia, mikä tuohon tekoon johti, ja sen perusteella, miten tuollaista voisi estää tapahtumasta tulevaisuudessa. Ja eiköhän nyt vähintään kannattaisi jättää alkoholin käyttö vähemmälle tai kokonaan pois, jos ei muuten pysty omaa käytöstään hallitsemaan.

      Kerro miehelle tuntemuksistasi, kuinka paljon sinua kaduttaa tekosi ja kuinka paljon häntä rakastat

    • Anonyymi

      Epävakaa persoonallisuushäiriö. Selkeä sellainen.

    • Anonyymi

      niin -mikäKÖhän- suhun meni

    • Anonyymi

      Hoitakaa alkoholiongelmanne.

    • Anonyymi

      Höh, eo suutelu eron syy voi olla. Mutta selvitä itsellesi miksi pitää vaihtaa räkää näinä tautisina aikoina vieraan miehen kanssa

      • Anonyymi

        Tottakai se voi olla syy, jos kumppani ei sitä hyväksy tai anna anteeksi. Kaikki riippuu yhdessä sovituista rajoista ja jokainen lopulta itse päättää milloin toinen on ne ylittänyt.


    • Anonyymi

      Yksi ongelma tuossa on viina. Ei ilman viinaa tulisi toilailtua. Se on toisaalta niin yksinkertaista. Juo vähemmän.

    • Anonyymi

      Mua pussasi joku väkisin baarissa kun olin exän kanssa yhdessä. En koskaan kertonut hänelle.

      • Anonyymi

        Jos yritit kaikkesi estääksesi sen, niin minkäs sille sitten voi. Parempi vaan noin, että kumppani ei saa siitä tietää. Ihan turhaan voisi pahastua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos yritit kaikkesi estääksesi sen, niin minkäs sille sitten voi. Parempi vaan noin, että kumppani ei saa siitä tietää. Ihan turhaan voisi pahastua

        En tiedä miksi en kertonut. En tehnyt mitään väärää ja se mies tiesi että seurustelen juteltiin pitkään. Oltiin siitä puhuttu jo aiemmin .Kaipa halusi osoittaa mulle jotain. Näki kuinka surullinen olen ja mun exä oli mieluummin muiden kanssa vaikka olisi voinut olla minun kanssani.


    • Anonyymi

      Kerrot kaiken ja tappelette kunnolla ja sen jälkeen sovintoseksiä.😉

    • Anonyymi

      Elämä on valintoja. Jokainen valinta avaa jonkin oven ja sulkee monia ja ihminen ei yleensä kovinkaan hyvin tajua jälkimmäistä. Sitä kylmää hiiltä on turha potkia mutta jos miettii asiaa niin kumppania kaipaava puoliso ikävöi ja odottaa että saa tehdä kaipaamiaan asioita toisen kanssa. Jos kumppanilla myös rento käsitys rajoista niin aikuiset pöydän ääreen puhumaan miten homma on.

      • Anonyymi

        näin


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe