Päädyin pettämään aviomiestäni, nyt olisi selityksen aika. Mitä kerron että se menisi läpi ilman sydänsuruja minulle?
Kumpi parempi
44
1692
Vastaukset
- Anonyymi
Vannon kautta kiven ja kannon ettei ollut viimeinen kerta.
- Anonyymi
Olen kyllä aika hauska pakko myöntää. ap itsehän se tässäkin.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17658636T
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Kaksi vaihtoehtoa. Kerrot totuuden tai valehtelet surutta.
- Anonyymi
Voisin sanoa että en tee sitä enää ikinä.
Anonyymi kirjoitti:
Voisin sanoa että en tee sitä enää ikinä.
Ei ne sanat, vaan teot.
Uskotko itse, ettet todellakaan tule sitä tälle kumppanille enää ikinä tekemään? Jos, niin miksi?- Anonyymi
Onhan se "raskasta". Mutta olen sen lapsen äiti. Minua tärkeempää ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin sanoa että en tee sitä enää ikinä.
eli siis valehtelet surutta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eli siis valehtelet surutta
En voi valehdella kun en oo ikinä ollutkaan avioliitossa. Mielikuvituksen tuottama aloitus avioliitossa oleville että miettisivät millaisia ne on.
- Anonyymi
Aviomiestäni kuulemma inhottaa hän itse kun petän. Sanoi että häpeää itseään kun antaa jonkun kohdella näin kun minä kohtelen.
Kohtalaisen tyypillistä miehille ottaa syyt itseensä ja tuntea pahaa oloa niistä, kokea itse olevansa huono ihminen.
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Kohtalaisen tyypillistä miehille ottaa syyt itseensä ja tuntea pahaa oloa niistä, kokea itse olevansa huono ihminen.
Kohtalaisen tyypillistä sukupuolesta riippumatta kun pettäjän kanssa on. Petetty syyttää aina itseään.
- Anonyymi
Minkähän nautinnon tästä episodista saat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkähän nautinnon tästä episodista saat?
Pettäminen on hauskaa ja mahdollista vain suhteessa. Se tuntuu hyvältä hakea huomioo muualta ja tulla kotiin miehen kainaloon hyvin nussitun illan jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pettäminen on hauskaa ja mahdollista vain suhteessa. Se tuntuu hyvältä hakea huomioo muualta ja tulla kotiin miehen kainaloon hyvin nussitun illan jälkeen.
Okei, nyt täytyy todeta, että huvinsa kullakin. Itseinho on hyvä motiivi pettämiseen ja narsistiseen tyyliin selittely, hyvä jatko siihen. Omaat kummatkin. Häpeä, jos osaat!
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Kohtalaisen tyypillistä miehille ottaa syyt itseensä ja tuntea pahaa oloa niistä, kokea itse olevansa huono ihminen.
Random tässä aloituksessa ja kommenteissa huijaan ja sä olit ihana.
Anonyymi kirjoitti:
Random tässä aloituksessa ja kommenteissa huijaan ja sä olit ihana.
Täh? Nyt mulla ei mene yhtään perille, mutta se nyt ei ole mitään uutta...
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Täh? Nyt mulla ei mene yhtään perille, mutta se nyt ei ole mitään uutta...
Niin et voi tietää kun ei minulla oo profiilia täälläkään. Eikä tule.
Anonyymi kirjoitti:
Niin et voi tietää kun ei minulla oo profiilia täälläkään. Eikä tule.
Jaa että niin. Saisinkohan sinut hermostumaan itseeni... 🤔😂
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Jaa että niin. Saisinkohan sinut hermostumaan itseeni... 🤔😂
Kyllä saat ja se on jo todistettu todeks.
- Anonyymi
Kuulostaa ameeba-aivoisen aloitukselta.
Noin ala-arvoiseen ei voi edes ajatella antaa minkään tason vastausta.- Anonyymi
Kyllä meitä omahyväisiä riittää. Kuka jaksaa olla uskollinen kun voi saada kaiken.
- Anonyymi
Huolehdit vain omista sydänsuruistasi, eikö tuo ole itsekästä??? Mieti itse jos sinua kohdeltaisiin noin.
- Anonyymi
Kyllä se on itsekästä. Eikä pelkästään se että petän vaan juuri se että ole oikeasti vain huolissani minun hyvinvoinnista. Sitä voisi miettiä miksi olla tälläisessä avioliitossa, mutta niin kauan kun mies jaksaa katsella, minä jatkan. Jos se löytää paremman, pilaan senkin suhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on itsekästä. Eikä pelkästään se että petän vaan juuri se että ole oikeasti vain huolissani minun hyvinvoinnista. Sitä voisi miettiä miksi olla tälläisessä avioliitossa, mutta niin kauan kun mies jaksaa katsella, minä jatkan. Jos se löytää paremman, pilaan senkin suhteen.
Vastenmielistä ajattelua… usein ne kuprut, mitä toiselle tekee, pukkaa tulemaan omalle kohdalle jossain vaiheessa. Ehkä juuri silloin, kun luulet kaiken olevan hyvin ja huokaiset, voi olla ettet arvaakaan, mitä tuleman pitää. Silloin muistat. Sitä saa, mitä ei tilaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on itsekästä. Eikä pelkästään se että petän vaan juuri se että ole oikeasti vain huolissani minun hyvinvoinnista. Sitä voisi miettiä miksi olla tälläisessä avioliitossa, mutta niin kauan kun mies jaksaa katsella, minä jatkan. Jos se löytää paremman, pilaan senkin suhteen.
Luultavasti "hyvinvoinnissasi" on paljon pielessä.
- Anonyymi
Palstan lortot antakaa neuvoja nyt.
- Anonyymi
Mitä kumpi? Kerrot miehelle, että hän teki pahan virheen, kun sinut valitsi. Pahoittelet, että hämäsit häntä esittämällä kunnollista ihmistä. Sanot haluavasi erota, jotta hän saa mahdollisuuden etsiä jonkun paljon sinua paremman, ja koska hän ei ansaitse sellaista alemman tason ihmistä kumppanikseen kuin sinä. Pahoittelet vielä syvästi tekosi aiheutamaa tuskaa sekä hänen tuhlaamaansa aikaa
- Anonyymi
Luotto meni loppuiäksi
- Anonyymi
Ole hiljaa. Pidä paha olosi, älä levitä sitä miehellesi, elämässä tulee virheitä, niistä oppii. Keskity nyt hyvään, ota mieheltäsi suihin.
- Anonyymi
Ei oo minun ongelmia tän aloituksen ongelmat. Kunhan kirjoitin kun tuntu siltä.
- Anonyymi
Pettäminen on aina tahallinen teko, Pettää ei voi vahingossa.
- Anonyymi
Niin no minä, ap oon sinkku enkä oo ikinä ollut liitossa. Tätäkin kun kirjoitin, olin seksitön sinkku, se sama mikä nytkin.
- Anonyymi
Otat vastuun teostasi ja eroat miehestäsi. Syyksi sanot, että haluatte eri asioita. Toinen vaihtoehto on, että kerrot suoraan pettäneesi ja toivot parasta. Elämästä ei näes selviä täysin ilman sydänsuruja.
Itse olen kerran pettänyt ja otin sen jälkeen eron. Pettämisestä saamani morkkis kasvatti paljon minua ihmisenä ja todellakaan en voisi enää pettää ketään. Älykäs ihminen oppii virheistään ja toimii niin, ettei tee virhettä uudelleen.- Anonyymi
En minä sitä miestä ikinä pettäis. En pystyis katsoon sitä silmiin jos niin tekisin enkä antais ittelleni ikinä anteeks.
- Anonyymi
En ikinä särkis sen sydäntä kun sen sydän olis tärkeämpi kun minun.
- Anonyymi
"Ajattelin sua kun laukesin".....XD
- Anonyymi
Niin ja sillä aikaa kun sinä ajattelet, joku muu laukeaa sen "sun" sisään. ap
- Anonyymi
Oliko ISO ?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694- 78684
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483