Kumpi parempi

Anonyymi-ap

Päädyin pettämään aviomiestäni, nyt olisi selityksen aika. Mitä kerron että se menisi läpi ilman sydänsuruja minulle?

46

1262

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vannon kautta kiven ja kannon ettei ollut viimeinen kerta.

      • Anonyymi

        Olen kyllä aika hauska pakko myöntää. ap itsehän se tässäkin.


    • Kaksi vaihtoehtoa. Kerrot totuuden tai valehtelet surutta.

      • Anonyymi

        Voisin sanoa että en tee sitä enää ikinä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisin sanoa että en tee sitä enää ikinä.

        Ei ne sanat, vaan teot.
        Uskotko itse, ettet todellakaan tule sitä tälle kumppanille enää ikinä tekemään? Jos, niin miksi?


      • Valehtelu kannattaa jos haluaa säilyttää suhteen, mutta on pitemmän päälle raskasta elää sen valheen kanssa ja pelätä kiinni jäämistä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Valehtelu kannattaa jos haluaa säilyttää suhteen, mutta on pitemmän päälle raskasta elää sen valheen kanssa ja pelätä kiinni jäämistä.

        Onhan se "raskasta". Mutta olen sen lapsen äiti. Minua tärkeempää ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin sanoa että en tee sitä enää ikinä.

        eli siis valehtelet surutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eli siis valehtelet surutta

        En voi valehdella kun en oo ikinä ollutkaan avioliitossa. Mielikuvituksen tuottama aloitus avioliitossa oleville että miettisivät millaisia ne on.


    • Anonyymi

      Aviomiestäni kuulemma inhottaa hän itse kun petän. Sanoi että häpeää itseään kun antaa jonkun kohdella näin kun minä kohtelen.

      • Kohtalaisen tyypillistä miehille ottaa syyt itseensä ja tuntea pahaa oloa niistä, kokea itse olevansa huono ihminen.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kohtalaisen tyypillistä miehille ottaa syyt itseensä ja tuntea pahaa oloa niistä, kokea itse olevansa huono ihminen.

        Kohtalaisen tyypillistä sukupuolesta riippumatta kun pettäjän kanssa on. Petetty syyttää aina itseään.


      • Anonyymi

        Minkähän nautinnon tästä episodista saat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkähän nautinnon tästä episodista saat?

        Pettäminen on hauskaa ja mahdollista vain suhteessa. Se tuntuu hyvältä hakea huomioo muualta ja tulla kotiin miehen kainaloon hyvin nussitun illan jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pettäminen on hauskaa ja mahdollista vain suhteessa. Se tuntuu hyvältä hakea huomioo muualta ja tulla kotiin miehen kainaloon hyvin nussitun illan jälkeen.

        Okei, nyt täytyy todeta, että huvinsa kullakin. Itseinho on hyvä motiivi pettämiseen ja narsistiseen tyyliin selittely, hyvä jatko siihen. Omaat kummatkin. Häpeä, jos osaat!


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kohtalaisen tyypillistä miehille ottaa syyt itseensä ja tuntea pahaa oloa niistä, kokea itse olevansa huono ihminen.

        Random tässä aloituksessa ja kommenteissa huijaan ja sä olit ihana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Random tässä aloituksessa ja kommenteissa huijaan ja sä olit ihana.

        Täh? Nyt mulla ei mene yhtään perille, mutta se nyt ei ole mitään uutta...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Täh? Nyt mulla ei mene yhtään perille, mutta se nyt ei ole mitään uutta...

        Niin et voi tietää kun ei minulla oo profiilia täälläkään. Eikä tule.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin et voi tietää kun ei minulla oo profiilia täälläkään. Eikä tule.

        Jaa että niin. Saisinkohan sinut hermostumaan itseeni... 🤔😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Jaa että niin. Saisinkohan sinut hermostumaan itseeni... 🤔😂

        Kyllä saat ja se on jo todistettu todeks.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä saat ja se on jo todistettu todeks.

        En usko, todista! 😁


    • Anonyymi

      Kuulostaa ameeba-aivoisen aloitukselta.
      Noin ala-arvoiseen ei voi edes ajatella antaa minkään tason vastausta.

      • Anonyymi

        Kyllä meitä omahyväisiä riittää. Kuka jaksaa olla uskollinen kun voi saada kaiken.


    • Anonyymi

      Huolehdit vain omista sydänsuruistasi, eikö tuo ole itsekästä??? Mieti itse jos sinua kohdeltaisiin noin.

      • Anonyymi

        Kyllä se on itsekästä. Eikä pelkästään se että petän vaan juuri se että ole oikeasti vain huolissani minun hyvinvoinnista. Sitä voisi miettiä miksi olla tälläisessä avioliitossa, mutta niin kauan kun mies jaksaa katsella, minä jatkan. Jos se löytää paremman, pilaan senkin suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on itsekästä. Eikä pelkästään se että petän vaan juuri se että ole oikeasti vain huolissani minun hyvinvoinnista. Sitä voisi miettiä miksi olla tälläisessä avioliitossa, mutta niin kauan kun mies jaksaa katsella, minä jatkan. Jos se löytää paremman, pilaan senkin suhteen.

        Vastenmielistä ajattelua… usein ne kuprut, mitä toiselle tekee, pukkaa tulemaan omalle kohdalle jossain vaiheessa. Ehkä juuri silloin, kun luulet kaiken olevan hyvin ja huokaiset, voi olla ettet arvaakaan, mitä tuleman pitää. Silloin muistat. Sitä saa, mitä ei tilaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on itsekästä. Eikä pelkästään se että petän vaan juuri se että ole oikeasti vain huolissani minun hyvinvoinnista. Sitä voisi miettiä miksi olla tälläisessä avioliitossa, mutta niin kauan kun mies jaksaa katsella, minä jatkan. Jos se löytää paremman, pilaan senkin suhteen.

        Luultavasti "hyvinvoinnissasi" on paljon pielessä.


    • Ilman sydän suruja kun menit pettämään. Noniin. Kerro että et voinut haluillesi ja himoillesi mitään kun se mies oli niin ihana. Se on totuus.

      • Se on tosiasia, että pettämistä harrastaa sekä miehet että naiset. Johtuen ihan siitä yksinkertaisesta asiasta että ollaan nisäkkäitä. Ei meitä ole tarkoitettu hässimään yhden ja saman kanssa koko elämää. Niin se vaan on. Aina tulee eteen tilanne jossa joutuu päättämään, että onko uskollinen kumppanilleen vaiko ei.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se on tosiasia, että pettämistä harrastaa sekä miehet että naiset. Johtuen ihan siitä yksinkertaisesta asiasta että ollaan nisäkkäitä. Ei meitä ole tarkoitettu hässimään yhden ja saman kanssa koko elämää. Niin se vaan on. Aina tulee eteen tilanne jossa joutuu päättämään, että onko uskollinen kumppanilleen vaiko ei.

        Voi LUoja, salli mun nauraa. JOs kirjoittamasi termit kertovat, että olet tosiaan enemmän eläin kuin ihminen ja ensi sijaisesti varmaankin tavoiltasi muistutat sian ja kanin yhdistelmää.

        Se, ettei sinulle ole annettu järkeä tai taitoa sitä käyttää, ei tarkoita, etteikö sitä olisi meillä muilla.

        Hässi sinä ketä hässit mutta älä kuvittele, että myös muilla olisi yhtä tyhjä tunne-elämä kuin sinulla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi LUoja, salli mun nauraa. JOs kirjoittamasi termit kertovat, että olet tosiaan enemmän eläin kuin ihminen ja ensi sijaisesti varmaankin tavoiltasi muistutat sian ja kanin yhdistelmää.

        Se, ettei sinulle ole annettu järkeä tai taitoa sitä käyttää, ei tarkoita, etteikö sitä olisi meillä muilla.

        Hässi sinä ketä hässit mutta älä kuvittele, että myös muilla olisi yhtä tyhjä tunne-elämä kuin sinulla.

        Ja ymmärsit väärin. En puhunut itsestäni tuossa. Teillä ei riitä ymmärrystä mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi LUoja, salli mun nauraa. JOs kirjoittamasi termit kertovat, että olet tosiaan enemmän eläin kuin ihminen ja ensi sijaisesti varmaankin tavoiltasi muistutat sian ja kanin yhdistelmää.

        Se, ettei sinulle ole annettu järkeä tai taitoa sitä käyttää, ei tarkoita, etteikö sitä olisi meillä muilla.

        Hässi sinä ketä hässit mutta älä kuvittele, että myös muilla olisi yhtä tyhjä tunne-elämä kuin sinulla.

        Niimpä, et siis ole ihminen


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ja ymmärsit väärin. En puhunut itsestäni tuossa. Teillä ei riitä ymmärrystä mihinkään.

        Kukapa täällä itsestään puhuisi, ainahan se on joku muu ja ainahan sitä voi puhua jonkun muun suulla - eipähän tartte ottaa vastuuta mistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niimpä, et siis ole ihminen

        En niin olekaan. Minut on tänne toimitettu suorittamaan tehtävää ja haluan jo sinne kotiin. Kyllä sinun pitäis tietää kun siitä olen kertonut. Aloitus on hauskuutta liitossa olevien kustannuksella niinkun nekin nauroivat minulle ja minun rakkaudelle.


    • Anonyymi

      Palstan lortot antakaa neuvoja nyt.

    • Anonyymi

      Mitä kumpi? Kerrot miehelle, että hän teki pahan virheen, kun sinut valitsi. Pahoittelet, että hämäsit häntä esittämällä kunnollista ihmistä. Sanot haluavasi erota, jotta hän saa mahdollisuuden etsiä jonkun paljon sinua paremman, ja koska hän ei ansaitse sellaista alemman tason ihmistä kumppanikseen kuin sinä. Pahoittelet vielä syvästi tekosi aiheutamaa tuskaa sekä hänen tuhlaamaansa aikaa

    • Anonyymi

      Luotto meni loppuiäksi

    • Anonyymi

      Ole hiljaa. Pidä paha olosi, älä levitä sitä miehellesi, elämässä tulee virheitä, niistä oppii. Keskity nyt hyvään, ota mieheltäsi suihin.

      • Anonyymi

        Ei oo minun ongelmia tän aloituksen ongelmat. Kunhan kirjoitin kun tuntu siltä.


    • Anonyymi

      Pettäminen on aina tahallinen teko, Pettää ei voi vahingossa.

      • Anonyymi

        Niin no minä, ap oon sinkku enkä oo ikinä ollut liitossa. Tätäkin kun kirjoitin, olin seksitön sinkku, se sama mikä nytkin.


    • Anonyymi

      Otat vastuun teostasi ja eroat miehestäsi. Syyksi sanot, että haluatte eri asioita. Toinen vaihtoehto on, että kerrot suoraan pettäneesi ja toivot parasta. Elämästä ei näes selviä täysin ilman sydänsuruja.

      Itse olen kerran pettänyt ja otin sen jälkeen eron. Pettämisestä saamani morkkis kasvatti paljon minua ihmisenä ja todellakaan en voisi enää pettää ketään. Älykäs ihminen oppii virheistään ja toimii niin, ettei tee virhettä uudelleen.

      • Anonyymi

        En minä sitä miestä ikinä pettäis. En pystyis katsoon sitä silmiin jos niin tekisin enkä antais ittelleni ikinä anteeks.


      • Anonyymi

        En ikinä särkis sen sydäntä kun sen sydän olis tärkeämpi kun minun.


    • Anonyymi

      "Ajattelin sua kun laukesin".....XD

      • Anonyymi

        Niin ja sillä aikaa kun sinä ajattelet, joku muu laukeaa sen "sun" sisään. ap


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8216
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1173
    Aihe