Kumpi parempi

Anonyymi-ap

Päädyin pettämään aviomiestäni, nyt olisi selityksen aika. Mitä kerron että se menisi läpi ilman sydänsuruja minulle?

44

1692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vannon kautta kiven ja kannon ettei ollut viimeinen kerta.

      • Anonyymi

        Olen kyllä aika hauska pakko myöntää. ap itsehän se tässäkin.


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🔞 ­­­N­y­­m­­­f­o­­­m­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17658636T

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Kaksi vaihtoehtoa. Kerrot totuuden tai valehtelet surutta.

      • Anonyymi

        Voisin sanoa että en tee sitä enää ikinä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisin sanoa että en tee sitä enää ikinä.

        Ei ne sanat, vaan teot.
        Uskotko itse, ettet todellakaan tule sitä tälle kumppanille enää ikinä tekemään? Jos, niin miksi?


      • Anonyymi

        Onhan se "raskasta". Mutta olen sen lapsen äiti. Minua tärkeempää ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin sanoa että en tee sitä enää ikinä.

        eli siis valehtelet surutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eli siis valehtelet surutta

        En voi valehdella kun en oo ikinä ollutkaan avioliitossa. Mielikuvituksen tuottama aloitus avioliitossa oleville että miettisivät millaisia ne on.


    • Anonyymi

      Aviomiestäni kuulemma inhottaa hän itse kun petän. Sanoi että häpeää itseään kun antaa jonkun kohdella näin kun minä kohtelen.

      • Kohtalaisen tyypillistä miehille ottaa syyt itseensä ja tuntea pahaa oloa niistä, kokea itse olevansa huono ihminen.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kohtalaisen tyypillistä miehille ottaa syyt itseensä ja tuntea pahaa oloa niistä, kokea itse olevansa huono ihminen.

        Kohtalaisen tyypillistä sukupuolesta riippumatta kun pettäjän kanssa on. Petetty syyttää aina itseään.


      • Anonyymi

        Minkähän nautinnon tästä episodista saat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkähän nautinnon tästä episodista saat?

        Pettäminen on hauskaa ja mahdollista vain suhteessa. Se tuntuu hyvältä hakea huomioo muualta ja tulla kotiin miehen kainaloon hyvin nussitun illan jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pettäminen on hauskaa ja mahdollista vain suhteessa. Se tuntuu hyvältä hakea huomioo muualta ja tulla kotiin miehen kainaloon hyvin nussitun illan jälkeen.

        Okei, nyt täytyy todeta, että huvinsa kullakin. Itseinho on hyvä motiivi pettämiseen ja narsistiseen tyyliin selittely, hyvä jatko siihen. Omaat kummatkin. Häpeä, jos osaat!


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kohtalaisen tyypillistä miehille ottaa syyt itseensä ja tuntea pahaa oloa niistä, kokea itse olevansa huono ihminen.

        Random tässä aloituksessa ja kommenteissa huijaan ja sä olit ihana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Random tässä aloituksessa ja kommenteissa huijaan ja sä olit ihana.

        Täh? Nyt mulla ei mene yhtään perille, mutta se nyt ei ole mitään uutta...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Täh? Nyt mulla ei mene yhtään perille, mutta se nyt ei ole mitään uutta...

        Niin et voi tietää kun ei minulla oo profiilia täälläkään. Eikä tule.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin et voi tietää kun ei minulla oo profiilia täälläkään. Eikä tule.

        Jaa että niin. Saisinkohan sinut hermostumaan itseeni... 🤔😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Jaa että niin. Saisinkohan sinut hermostumaan itseeni... 🤔😂

        Kyllä saat ja se on jo todistettu todeks.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä saat ja se on jo todistettu todeks.

        En usko, todista! 😁


    • Anonyymi

      Kuulostaa ameeba-aivoisen aloitukselta.
      Noin ala-arvoiseen ei voi edes ajatella antaa minkään tason vastausta.

      • Anonyymi

        Kyllä meitä omahyväisiä riittää. Kuka jaksaa olla uskollinen kun voi saada kaiken.


    • Anonyymi

      Huolehdit vain omista sydänsuruistasi, eikö tuo ole itsekästä??? Mieti itse jos sinua kohdeltaisiin noin.

      • Anonyymi

        Kyllä se on itsekästä. Eikä pelkästään se että petän vaan juuri se että ole oikeasti vain huolissani minun hyvinvoinnista. Sitä voisi miettiä miksi olla tälläisessä avioliitossa, mutta niin kauan kun mies jaksaa katsella, minä jatkan. Jos se löytää paremman, pilaan senkin suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on itsekästä. Eikä pelkästään se että petän vaan juuri se että ole oikeasti vain huolissani minun hyvinvoinnista. Sitä voisi miettiä miksi olla tälläisessä avioliitossa, mutta niin kauan kun mies jaksaa katsella, minä jatkan. Jos se löytää paremman, pilaan senkin suhteen.

        Vastenmielistä ajattelua… usein ne kuprut, mitä toiselle tekee, pukkaa tulemaan omalle kohdalle jossain vaiheessa. Ehkä juuri silloin, kun luulet kaiken olevan hyvin ja huokaiset, voi olla ettet arvaakaan, mitä tuleman pitää. Silloin muistat. Sitä saa, mitä ei tilaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on itsekästä. Eikä pelkästään se että petän vaan juuri se että ole oikeasti vain huolissani minun hyvinvoinnista. Sitä voisi miettiä miksi olla tälläisessä avioliitossa, mutta niin kauan kun mies jaksaa katsella, minä jatkan. Jos se löytää paremman, pilaan senkin suhteen.

        Luultavasti "hyvinvoinnissasi" on paljon pielessä.


    • Anonyymi

      Palstan lortot antakaa neuvoja nyt.

    • Anonyymi

      Mitä kumpi? Kerrot miehelle, että hän teki pahan virheen, kun sinut valitsi. Pahoittelet, että hämäsit häntä esittämällä kunnollista ihmistä. Sanot haluavasi erota, jotta hän saa mahdollisuuden etsiä jonkun paljon sinua paremman, ja koska hän ei ansaitse sellaista alemman tason ihmistä kumppanikseen kuin sinä. Pahoittelet vielä syvästi tekosi aiheutamaa tuskaa sekä hänen tuhlaamaansa aikaa

    • Anonyymi

      Luotto meni loppuiäksi

    • Anonyymi

      Ole hiljaa. Pidä paha olosi, älä levitä sitä miehellesi, elämässä tulee virheitä, niistä oppii. Keskity nyt hyvään, ota mieheltäsi suihin.

      • Anonyymi

        Ei oo minun ongelmia tän aloituksen ongelmat. Kunhan kirjoitin kun tuntu siltä.


    • Anonyymi

      Pettäminen on aina tahallinen teko, Pettää ei voi vahingossa.

      • Anonyymi

        Niin no minä, ap oon sinkku enkä oo ikinä ollut liitossa. Tätäkin kun kirjoitin, olin seksitön sinkku, se sama mikä nytkin.


    • Anonyymi

      Otat vastuun teostasi ja eroat miehestäsi. Syyksi sanot, että haluatte eri asioita. Toinen vaihtoehto on, että kerrot suoraan pettäneesi ja toivot parasta. Elämästä ei näes selviä täysin ilman sydänsuruja.

      Itse olen kerran pettänyt ja otin sen jälkeen eron. Pettämisestä saamani morkkis kasvatti paljon minua ihmisenä ja todellakaan en voisi enää pettää ketään. Älykäs ihminen oppii virheistään ja toimii niin, ettei tee virhettä uudelleen.

      • Anonyymi

        En minä sitä miestä ikinä pettäis. En pystyis katsoon sitä silmiin jos niin tekisin enkä antais ittelleni ikinä anteeks.


      • Anonyymi

        En ikinä särkis sen sydäntä kun sen sydän olis tärkeämpi kun minun.


    • Anonyymi

      "Ajattelin sua kun laukesin".....XD

      • Anonyymi

        Niin ja sillä aikaa kun sinä ajattelet, joku muu laukeaa sen "sun" sisään. ap


    • Anonyymi

      Oliko ISO ?

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe