Vuoden alusta en voi ostaa enää 10 viikon lottoani, koska en halua rekisteröityä Veikkauksen asiakkaaksi. No se siitä, lottoamiseni loppuu siihen, enpä ole muutamaa euroa lukuunottamatta mitään voittanutkaan, silti 10 viikon lottoa pitänyt kymmenkunta vuotta.
Sattuuko joku tietämään, mihin tämä muutos perustuu. Ketä hyödyttää kun minua vain rasittaa. Tässä vaiheessa pidän muutosta varsin typeränä mutta voin muuttaa mieleni jos tiedän järkevät perustelut muutokselle.
Kirjautuminen lottoamisen ehto
152
2977
Vastaukset
- Anonyymi
En oo veikannu lotonnu ainakaan kymmeneen vuoteen, tajusin lopettaa parhaiten voittaa kun jättää veikkaukset tekemättä.
- Anonyymi
Tottahan se on. Ja mitähän minäkin tekisin jos ison rahan saisin. Tulis pa**at housuun. Näin pärjäilen, ei ole isommin sijoitusongelmia ja lapsetkin käy töissä. On sitten minun 10 viikon kolmekymppinen pois Veikkauksen tukirahoista.
Silti haluasin tietää mihin muutos perustuu ja kenelle siitä on hyötyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottahan se on. Ja mitähän minäkin tekisin jos ison rahan saisin. Tulis pa**at housuun. Näin pärjäilen, ei ole isommin sijoitusongelmia ja lapsetkin käy töissä. On sitten minun 10 viikon kolmekymppinen pois Veikkauksen tukirahoista.
Silti haluasin tietää mihin muutos perustuu ja kenelle siitä on hyötyä.Ruotsissa tämä uusi tyyli on ollut käytössä ja kaikki joiden kanssa olen puhunut pitävät siitä eivätkä haluaisi enää takaisin sitä vanhaa tyyliä.
Lottoaja kun on rekisteröitynyt niin ei kukaan muu voi ottaa voittoa mitenkään .aina ollaan vastustamassa joka asiaa mikä on uutta, mutta tämä on paras muutos minun mielestäni.
Ja valtio ei kyttää kenenkään Voittoja kuten joku tässä jo sillä tavallisella epäluulollaan epäili - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruotsissa tämä uusi tyyli on ollut käytössä ja kaikki joiden kanssa olen puhunut pitävät siitä eivätkä haluaisi enää takaisin sitä vanhaa tyyliä.
Lottoaja kun on rekisteröitynyt niin ei kukaan muu voi ottaa voittoa mitenkään .aina ollaan vastustamassa joka asiaa mikä on uutta, mutta tämä on paras muutos minun mielestäni.
Ja valtio ei kyttää kenenkään Voittoja kuten joku tässä jo sillä tavallisella epäluulollaan epäiliJuuri näin. Eikö kukaan ole lukenut siitä miten hoitaja oli yrittänyt ottaa itselleen vamaisten löytämän arpalipukkeen voiton?
Sama koskee muuten vanhuksiakin. Kodit, hoivakodit, sairaalat ja muut täynnnä mummoja pappoja joiden ruksaa ia lottokumponkeja vievät R- kiskalle vaikkakuinka moni ” hoiva- avustaja” ja hoitaja. Kun sitten usein unohtuu joiltain seurata niitä voittonumeroita ja on huono näkö, homma ohjataan aina avustajalle ja jos hän toteaa että: ai perhana, täyspotti tuli, mutta valehteele härskisti vanhukselle ettei siinä kupongissa ollut yhtään mitään voittoa. Ja menee itse kupongin kanssa ilmoittautumaan onnekkaaksi lottovoittajaksi. Toinen on kupingin maksanut ja se laillisesti kuuluu hänelle, mutta hoitaja on sitä mieltä että hän on sen ansainnut.
Todennäköisesti Veikkauksessa on tähän ilmiöön törmätty eli huijaukseen ja kavallukseen. Vanhus ei voi muuta kuin luottaa hoitohenkilökuntaan ja avustajiin. Ihan hyvä uudistus. Suomalaiset eivät ole rehellisiä vaan häikäilemättömiä huijareita.
Sitten myöhemmin näiden huojareiden metkut tulevat jossain voittajien vuosittaisissa tapaamisissa esiin tai joku kertoo siitä jollekkin, lipsauttaa vahingossa jne.näin ne sitten tulevat esiin mutta ei enää voida mitään, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Eikö kukaan ole lukenut siitä miten hoitaja oli yrittänyt ottaa itselleen vamaisten löytämän arpalipukkeen voiton?
Sama koskee muuten vanhuksiakin. Kodit, hoivakodit, sairaalat ja muut täynnnä mummoja pappoja joiden ruksaa ia lottokumponkeja vievät R- kiskalle vaikkakuinka moni ” hoiva- avustaja” ja hoitaja. Kun sitten usein unohtuu joiltain seurata niitä voittonumeroita ja on huono näkö, homma ohjataan aina avustajalle ja jos hän toteaa että: ai perhana, täyspotti tuli, mutta valehteele härskisti vanhukselle ettei siinä kupongissa ollut yhtään mitään voittoa. Ja menee itse kupongin kanssa ilmoittautumaan onnekkaaksi lottovoittajaksi. Toinen on kupingin maksanut ja se laillisesti kuuluu hänelle, mutta hoitaja on sitä mieltä että hän on sen ansainnut.
Todennäköisesti Veikkauksessa on tähän ilmiöön törmätty eli huijaukseen ja kavallukseen. Vanhus ei voi muuta kuin luottaa hoitohenkilökuntaan ja avustajiin. Ihan hyvä uudistus. Suomalaiset eivät ole rehellisiä vaan häikäilemättömiä huijareita.
Sitten myöhemmin näiden huojareiden metkut tulevat jossain voittajien vuosittaisissa tapaamisissa esiin tai joku kertoo siitä jollekkin, lipsauttaa vahingossa jne.näin ne sitten tulevat esiin mutta ei enää voida mitään,Yksittäistapaus, näinhän tässä maassa yleensä kommentoidaan joten miksi kaikkien kaikkien pitää kärsiä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti haluasin tietää mihin muutos perustuu ja kenelle siitä on hyötyä.Mitähän minäkin tekisin... Rivien välissä lukee ladon kokoisin kirjaimin, mullon enemmän rahaa kun sulla.
- Anonyymi
Nyt ei ole siitä kysymys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruotsissa tämä uusi tyyli on ollut käytössä ja kaikki joiden kanssa olen puhunut pitävät siitä eivätkä haluaisi enää takaisin sitä vanhaa tyyliä.
Ja valtio ei kyttää kenenkään Voittoja kuten joku tässä jo sillä tavallisella epäluulollaan epäiliEn oo ikinä käyny Ruattis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Eikö kukaan ole lukenut siitä miten hoitaja oli yrittänyt ottaa itselleen vamaisten löytämän arpalipukkeen voiton?
Sitten myöhemmin näiden huojareiden metkut tulevat jossain voittajien vuosittaisissa tapaamisissa esiin tai joku kertoo siitä jollekkin, lipsauttaa vahingossa jne.näin ne sitten tulevat esiin mutta ei enää voida mitään,Iso lottovoitto on erittäin epätodennäköinen, yksi miljoonista mahdollisuuksista. Lottokupongin kadottaminen on epätodennäköistä ja se että joku epärehellinen ihminen löytäisi kadonneen kadonneen kupongin on myös hyvin epätodennäköistä.
Todennäköisempää liene se, että meteoriitti tuhoaisi elämän maapallolla. Siihenkin mahdollisuuteen pitäisi laatia säännöt.
- Anonyymi
No nyt on niin että Veikkaus on suurissa vaikeuksissa
Se on poliittikojen syöttiläspaikka
mutta
nettiä ei voi sulkea JA VEIKKAUS ON MENETTÄNYT OSUUTENSA
EIKÄ TUOTA ENÄÄ VALTIOLLE koska kaikki pelaavat ulkomailla
kannattaa lopettaa jne
veikkaus palauttaa erittäiin vähän pelaajien rahoista takaisin voittoina
ei kannata tukea
NOKIAN KALLISVUO (huomaa kirjoitustapa) istui siellä ja lähti käpälämäkeen
PELIASIOISSA KIINTEISTÖSIJOITUKSISSA SEURAA PYYSINGIÄ SEURAA RAHAA MUUTEN NALLEA
https://www.sijoitustieto.fi/sijoitusartikkelit/mista-veikkaus-keksi-haluavansa-lisenssijarjestelman - Anonyymi
Valtio valmistautuu verottamaan veikkausvoitoista. Samalla valtio näkee kenellä on ylimäärästä fyffeä ja voisiko esim tuloveroa kiristää jos/kun ihmisille jää paljon rahaa pelattavaksi.
- Anonyymi
''Valtio valmistautuu verottamaan veikkausvoitoista.''
Voitoista on aina maksettu verot, onnellinen voittajaa puhtaana käteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
''Valtio valmistautuu verottamaan veikkausvoitoista.''
Voitoista on aina maksettu verot, onnellinen voittajaa puhtaana käteen.Veikkauksen ja ray pelit ovat verovapaita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikkauksen ja ray pelit ovat verovapaita
Mitkään pelit eivät ole verovapaita. Veikkaus maksaa verot, ihan samalla tavalla kuin vaikkapa SuperEnalotto maksaa verot Italiaan. Suomen verottaja ei pääse osingoille, jos voitat SuperEnalotossa, eikä Italian verottaja, jos italialainen voittaa Veikkauksen pelissä.
- Anonyymi
Herra auttaa kun muistat kolehtin, niin sielu taivaaseen vilahtaa.
pe - Anonyymi
Valtion on pakko luopua veikkauksesta kun kukaan ei pian tee sitä
nettikaudella ei kukaan
Seuraa Pyysingiä veikkaus - ja kiinteistösijoituksissa
näissä merkeissä voitat
Suomalainen häviää aina veikkauksessa
https://www.youtube.com/watch?v=me7lhx9J0Y4 - Anonyymi
Minulle tämä uusi systeemi sopii hyvin.
Ja myös etuna se että voi lotota netin kautta , ettei tartte mennä minnekään jonottelemaan vuoroansa , jos ei halua kaupan kautta lotota , vaikka senkin voi tehdä.
Ja saan e postiin joka kerta tiedon jos olen voittanut, tai en.
Joten mielestäni parempi juttu. Ja jos voittaa niin tietää kuka on voittanut eikä ole pelkoa että hävittää kuponkinsa tai että joku toinen varastaa sen ja menee nostamaan voiton itselleen .
Että ainoastaan hyvää sanottavaa tästä systeemistä - Anonyymi
Mitenkäs porukkapelit onnistuvat?
- Anonyymi
Veikkasin aikoinaan, voittoja tuli, laskin olisi pitänyt tulla vuodessa keskimäärin enemmän kuin pikku voitoilla tai laittaa viikossa vain pari euroa.
Kymmenien vuosien aikana ei lotossa tullu muutaman sadan euron voittoa suurempaa voittoa, huonoa tuuria, teoriassa rikastua lotossa yhtä suuri että salama iskisi kirkkaalta taivaalta sinuun.
Kun lopetin veikkaamisen ja lottoamisen aloin voittaa sen verran mitä hävisin siihen. Voin laskea voittaneeni teoariassa eräänkin tuhannen euron.
Onko lotossä jotain minkä takia jännittää, nii onko ?
pe - Anonyymi
Olethan sinä ollut Veikkauksen asiakas rekisteröitymättömänäkin.
- Anonyymi
Aloittajalle ❗️ Pakollinen tunnistautuminen perustuu vuoden alussa voimaan tulleen arpajaislain uudistukseen, jolla tähdätään rahapelihaittojen ehkäisemiseen ja vähentämiseen.
- Anonyymi
Juuri niin.
- Anonyymi
Uskokoon ken tahtoo.
- Anonyymi
Ja paskan marjat ei se Veikkaus mitään rahapelinhaittoja pysty ehkäisemään yhtä vähän kuin Alko juopottelua mutta arvatkaapa mitä ? on kivaa valvoa kansalaisia kohta varmaan tulee viinakortti takaisin 😈😈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja paskan marjat ei se Veikkaus mitään rahapelinhaittoja pysty ehkäisemään yhtä vähän kuin Alko juopottelua mutta arvatkaapa mitä ? on kivaa valvoa kansalaisia kohta varmaan tulee viinakortti takaisin 😈😈
Totta.Kaikki perustuu valvontaan..Jokainen ostos rekisteröidään kun käyttää esim pankkikorttia
- Anonyymi
Meneekö nyt vähän liian jyrkäksi, kun eläkeläisten pienet lottoamiset
menee näin vaikeaksi ? Lottoaminen on vähentynyt muutenkin,
nuoria ei lottoaminen kiinnosta.
Entäs kimppapelien lunastaminen, kun mahdollinen voitto menee yhden tilille ?- Anonyymi
Eiköhän tällä yritetä estää venäläisen rahan pesua Veikkauksen kautta. Kohta nähdään, kuinka iso ongelma on todellisuudessa ollut.
- Anonyymi
On siinä se hyväkin puoli että sääsätyy ne muutama euro viikossa eikä tarvitse niellä pettymystä kun ei taaskaan saanut edes sitä pienintä voittoa.
- Anonyymi
Nythän tuossa sitten käy niinkin että tumpelot eläkeläiset eivät osaa sitä rekisteröitymistä ja sellaista ja pelaaminen jää ja se vähäkin jännitys jää.
Kelpaako enää perinteinen pelimuoto kauppojen kassoilla, miten sen käy. Siellä minä olen sijoitukseni tehnyt, muutama kymppi vuodessa vakioveikkaukseen.Voi sen loton ja muutkin veikkauskupongit jättää kassalla niinkuin ennenkin, mutta pitää todistaa henkilöllisyytensä. Ei se sen vaikeampaa ole.
Yksi syy siihen rekisteröitymiseen on sekin, ettei alaikäiset pääse tärväämään vähiä taskurahojaan veikkauksiin.- Anonyymi
Tumpelo eläkeläinen osaisi kyllä rekisteröityä ihan digisti mutta ei halua, Veikkaukselle ei kuulu hevon höröä jos sieltä jonkun euron sattuu saamaan pienellä panoksella joten nyt loppui sekin vähä, pitäkää hyvänänne.
- Anonyymi
"Aloittajalle ❗️ Pakollinen tunnistautuminen perustuu vuoden alussa voimaan tulleen arpajaislain uudistukseen, jolla tähdätään rahapelihaittojen ehkäisemiseen ja vähentämiseen."
Sanooko RKiskan kassa tai netissä joku että nyt pelaat liikaa, so so lopetappa tai vähennäppä.
Vai sanooko se kassa että nyt on pelisi tältä kuulta pelattu, ei tipu kuponkia. Tai netissä ei vain pääse lottoamaan. Aloittaja- Anonyymi
Ota selvää miten toimii
- Anonyymi
Kirjautuminen veikkaukseen ollu käytäntönä niin kauan kuin netti ollu käytössä.
Mikäli lottoaisin ja tulisi päävoitto niin mitä tekisin miljoonilla, voisin harrastaa hyväntekeväisyytttä, kohteita löytyisi.
pe- Anonyymi
Jos teet lotot ymm kioskeilla? Voit sen edelen tehdä Kioskeilta pyydä kaavake jonka täytät veikauskselle.Nimi,osote, puh num.syntymä aika,tili numeosi veikaus voitollesi ja saat kotiin veikaus kortin.Et anna s-posti osoite.Sanot ei ole.Jos nitä lappuja ei siellä kioski ole. Käsin kirjota paerilleHaluan ilmasen veikaus kortin.Laitan nimesi,puh.numeron, syntymä aikasi.osoiteen,tilinumerosi. Lähetät sen postitse.Saat muovisen veikauskortin kotiisi. Kukaan ei pakota antaa-posti osoitetta kenelekään likelle,viranomaisella ymm. Kortin käyttö on helpoa.Annat sen kassalle haluan jätää nämä kupongit tai haluan pika pelinä sitä tätä.se ei ole luotto kortti. Maksat käteisellä pelisi tai eriksen pankki kortilla.ETUNA SE MONI IÄKÄS EI OLE ENÄÄ TUHLAMASSA RAHOJA PELIAUTOMATIT TAI VEIKAUKSET KIOSKEILLA.HUOMATTE ITSE PELIAUTOMATEILTA IHMISET KADONEET JUURI NÄMÄ VANUKSET JA NAISPUOLISET. JOTKA USKOIVAT UNELMAAN VOITAVAT RAHAA JA OLIVAT VIIKON KAKSIKIN SYÖMÄTTÄ KUN ELÄKE MENI PELIAUTOMATEIHIN.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos teet lotot ymm kioskeilla? Voit sen edelen tehdä Kioskeilta pyydä kaavake jonka täytät veikauskselle.Nimi,osote, puh num.syntymä aika,tili numeosi veikaus voitollesi ja saat kotiin veikaus kortin.Et anna s-posti osoite.Sanot ei ole.Jos nitä lappuja ei siellä kioski ole. Käsin kirjota paerilleHaluan ilmasen veikaus kortin.Laitan nimesi,puh.numeron, syntymä aikasi.osoiteen,tilinumerosi. Lähetät sen postitse.Saat muovisen veikauskortin kotiisi. Kukaan ei pakota antaa-posti osoitetta kenelekään likelle,viranomaisella ymm. Kortin käyttö on helpoa.Annat sen kassalle haluan jätää nämä kupongit tai haluan pika pelinä sitä tätä.se ei ole luotto kortti. Maksat käteisellä pelisi tai eriksen pankki kortilla.ETUNA SE MONI IÄKÄS EI OLE ENÄÄ TUHLAMASSA RAHOJA PELIAUTOMATIT TAI VEIKAUKSET KIOSKEILLA.HUOMATTE ITSE PELIAUTOMATEILTA IHMISET KADONEET JUURI NÄMÄ VANUKSET JA NAISPUOLISET. JOTKA USKOIVAT UNELMAAN VOITAVAT RAHAA JA OLIVAT VIIKON KAKSIKIN SYÖMÄTTÄ KUN ELÄKE MENI PELIAUTOMATEIHIN.
Näin pitkästi kirjoitit ja ihan turhaan. Kun kassa syöttää ruksit koneelle, sitä ei pysty tekemään jos en anna tietojani. Postiosoitteella ei olisikaan merkitystä. Sen sijaan henkilötunnuksellani, puhnrollani ja tilinumrollani on.
Mutta voisit vastata vielä missä vaiheessa se kassa sitten kieltää että nyt olet pelannut liikaa. Tehdäänkö kassoista liikaa pelaavien vartioita vai sanooko kone stopin, kun juuri liikapelaaja siihen istuu. (Minä en osaa yhdenkään automaatin peliä, täysin vieras alue.)
- Anonyymi
Minulla on veikkauksen kortti ja olen rekiströitynyt netissä pelaajaksi. En koe sitä mitenkään erikoisena tai haittaavana asiana. Mutta ainahan sitä saa joka asiasta jurputtaa vaikka ei osaa sanoakaan mitä haittaa asiasta on. Minä ainakin tykkään kun voitot tulevat suoraan pelitilille, josta niitä voi sitten siirtää omalle pankkitilille.
- Anonyymi
ONKO siis Pelitili ja Veikkaus ei pyyyfä tiedä pankkitili tietoja numeroa missä pankissa?.
Pankkitili tietoja ei kysytä tai tarvitse antaa? En ainakaan antaisi käyttö tm tili numeroa joillekin veikkaukselle ja on rosvoja.
Älkää hyvät ihmiset tuhkatko peleihin rahaa eläkkeistänne. Ette te mitään saa pikkurahoja vain. Ostakaa kunnollisia vaatteita,ruokaa.
.....
Pankeissa kyseltiin vuosia sitten henkilötietoja tarkemmin jotta ehkäistään rahanpesu ja rikollisten toiminta. Tilin omistajan turvallisuus lisääntyi.
Rahan alkulähde pitää olla tiedossa.
ja vielä muistutan
Hankkikaa voimassa oleva henkilökortti jotta voitte todistaa henkilöllisyyden tarvittaessa.
Ajokortit ja kelakortit ei kelpaa. Vain passi ja viralkinen henkilökortti kelpaa pankissa ym.
Huomasin taas että ennakoiva txt ei toimi oikein ja melkein joka sana väärin aivan outo tai muoto ei oikein. Näppäimistöä on peukaloitu AI syötetty tahallisesti sanoja joiden merkitys usein päinvastoin kuin tarkoitettu tai hassu?
- Anonyymi
Myös ajokortti ja henkilökortti käy, näin sanoo tv mainos jos viitsitte kuunnella.
- Anonyymi
Niin käy vasta sitten kun on ensin kirjautunut. Sen jälkeen tunnistus on kortilla. Viitsimisestä ei minua kukaan koskaan olekaan syyttänyt, olen varsinainen perehtyjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin käy vasta sitten kun on ensin kirjautunut. Sen jälkeen tunnistus on kortilla. Viitsimisestä ei minua kukaan koskaan olekaan syyttänyt, olen varsinainen perehtyjä.
No sitten ei lotota en ole mikään velvollinen antamaan tietojani jollekin Veikkaukselle ja se siitä sitten säästyhän nekin roposet joilla olen ko. firmaa kannattanut, ei harmita yhtään, pitäkää tunkkinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten ei lotota en ole mikään velvollinen antamaan tietojani jollekin Veikkaukselle ja se siitä sitten säästyhän nekin roposet joilla olen ko. firmaa kannattanut, ei harmita yhtään, pitäkää tunkkinne.
''...en ole mikään velvollinen antamaan tietojani..''
Pelaat salaa kuitenkin:) Jos sattuu iso voitto kohdalle, kuinka lunastat voittosi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelaat salaa kuitenkin:) Jos sattuu iso voitto kohdalle, kuinka lunastat voittosiIsommissa voitoissa on joka tapauksessa oltava Veikkaukseen yhteydessä, ei niitä rahoja noin vain jostain Ärrältä tai kaupan kassalta lunasteta...Sikäli voit olla huoleton, henkilötietosi otetaan kyllä visusti talteen ja tiedot voitostasi menevät myös verottajalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Niin et ole mikään velvollinen antamaan tietojasi ”
Mutta et näytä ymmärtävän oikein tätä juttua , tuhannet ihmiset pelaavat näillä menetelmillä , ja joka kerta saa sähköpostiin ilmoituksen miten meni, niin häviöt kun voittokin . Ja voitto menee automaattisesti omalle tilillesi .
Tämä muutos Pelaamisessa on muissakin maissa ei siis mitään uutta mitenkään . Voi pelata voi kuten ennenkin , ja kukaan ei voi ottaa sinun voittoasi koska olet lotonnut omalla nimelläsi ja tunnuksellasi
. Niin että kun sitä,alkaa epäilemään kaikkea , niin lopulta ei voi tehdä mitään , sillä muutaman vuoden päästä ei edes enää rahaa käytetä käteisenä vaan kaikki menee digisysteemin kautta . Ja silloin jos ei osaa mitään niin on jonkun toisen autettava esim laskujen maksamisessa , sun muissa asioissa . Niin että tämä peli juttu ei ole mitenkään vaikea jos ei sitä itse tee sellaiseksi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikkauksella ei ole mitään saumaa tietää minusta yhtään mitään paitsi jos sattuisin sen päävoiton saamaa mutta sitähän ei tule koskaan tapahtumaan vaikka loppuikäni lottoaisin joten heippa vaan koko veikkaus säästyyhän nekin vähät roposet jolla edes jotain pientä jännitystä olen elämääni saanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta et näytä ymmärtävän oikein tätä juttua , tuhannet ihmiset pelaavat näillä menetelmillä , ja joka kerta saa sähköpostiin ilmoituksen miten meni, niin häviöt kun voittokin . Ja voitto menee automaattisesti omalle tilillesi .
Tämä muutos Pelaamisessa on muissakin maissa ei siis mitään uutta mitenkään . Voi pelata voi kuten ennenkin , ja kukaan ei voi ottaa sinun voittoasi koska olet lotonnut omalla nimelläsi ja tunnuksellasi
. Niin että kun sitä,alkaa epäilemään kaikkea , niin lopulta ei voi tehdä mitään , sillä muutaman vuoden päästä ei edes enää rahaa käytetä käteisenä vaan kaikki menee digisysteemin kautta . Ja silloin jos ei osaa mitään niin on jonkun toisen autettava esim laskujen maksamisessa , sun muissa asioissa . Niin että tämä peli juttu ei ole mitenkään vaikea jos ei sitä itse tee sellaiseksiMuutaman vuoden päästä tämä porukka minä mukaan lukien ei tarvitse Veikkausta eikä muitakaan maallisia toimintoja, mikäli kirjoittaja nyt on ikäluokkaan kuuluvaa sakkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelaat salaa kuitenkin:) Jos sattuu iso voitto kohdalle, kuinka lunastat voittosiEn muuten pelaa ja se on saletti kyllä se viikossa 3,50 euroa menee vaikka säästöpossuun katotaan sitten vuoden lopussa paljonko säästin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
. Niin että kun sitä,alkaa epäilemään kaikkea , niin lopulta ei voi tehdä mitään , sillä muutaman vuoden päästä ei edes enää rahaa käytetä käteisenä vaan kaikki menee digisysteemin kautta . Ja silloin jos ei osaa mitään niin on jonkun toisen autettava esim laskujen maksamisessa , sun muissa asioissa . Niin että tämä peli juttu ei ole mitenkään vaikea jos ei sitä itse tee sellaiseksiMuutaman vuoden päästä täällä seitenkymppisten palstalla ovat ihan jotkut muut kuin nykyiset ja se on taas heidän päänsärkynsä miten toimivat, sen pituinen se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En muuten pelaa ja se on saletti kyllä se viikossa 3,50 euroa menee vaikka säästöpossuun katotaan sitten vuoden lopussa paljonko säästin.
Mulla meni 1,25 € viikossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onk tää sen Marinin aikaansaannosta?
- Anonyymi
Miten sinua rasitaa jos vaan ilmoitat osoitesi,puh,numerosi ja tilinumerosi veikaukselle? saat muovisen kortin postitse. Sen avulla voitto rahasi ohjautu tililesi.Peli tapasi ei muutu yhtään.EI OLE PAKKO ANTAAS-POSTI OSOITE,SANOO EI OLE,Yhä voit siellä kioskilla pelata ,antaa vaan sen muovi kortin kassalle ja sanoa tässä kuponkini tai otan pika pelinä sen ja sen.Maksat käteisenä,Voit soitaa veikaukseen tai aihesta laitaa paperi kirjeen.Yhteystiedot on netissä posti osoitekkin.Jos kioskilla ei ole lomaketta mitä täytät sadaksen kortin.
- Anonyymi
Minä en rasitu, energiaa piisaa, mutta en rekisteröidy kuin aivan pakollisiin, omakantaan, pankkiin ja verotoimistoon. Olin liittymässä eläkeliittoon tai taloyhtiöni Huoneistotieto-ohjelmaan. Päästäkseni niihin minun pitäsi sallia että tietoni menevät kolmansien osapuolten käyttöön, jotka vatvovat tietojani ja vlitsevat minulle sopivia mainoksia. Mitä se niille kuuluu mistä minä tykkään ja mitä tavaroita käytän. Minä vain veikkaisin.. Mutta nyt en siis veikkaa enää vuoden alusta lähtien.
S-arpoja voi vielä toistaiseksi ostaa rekisteröitymättä, mutta ei ole minkäänlaista peliriippuvuutta niin että jääköön nekin.
Lapsille ja lapsenlapsille oli tapana ostaa nimpparina tai synttärinä pienisummainen lottokuponki sen oman 10 viikon loton lisäksi. Ihan varmasti keksin jonkun muun jutun heidän ja omaksi ilokseni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en rasitu, energiaa piisaa, mutta en rekisteröidy kuin aivan pakollisiin, omakantaan, pankkiin ja verotoimistoon. Olin liittymässä eläkeliittoon tai taloyhtiöni Huoneistotieto-ohjelmaan. Päästäkseni niihin minun pitäsi sallia että tietoni menevät kolmansien osapuolten käyttöön, jotka vatvovat tietojani ja vlitsevat minulle sopivia mainoksia. Mitä se niille kuuluu mistä minä tykkään ja mitä tavaroita käytän. Minä vain veikkaisin.. Mutta nyt en siis veikkaa enää vuoden alusta lähtien.
S-arpoja voi vielä toistaiseksi ostaa rekisteröitymättä, mutta ei ole minkäänlaista peliriippuvuutta niin että jääköön nekin.
Lapsille ja lapsenlapsille oli tapana ostaa nimpparina tai synttärinä pienisummainen lottokuponki sen oman 10 viikon loton lisäksi. Ihan varmasti keksin jonkun muun jutun heidän ja omaksi ilokseni.Kun yhdistät jonkin aparaatin internettiin, jaat tietojasi ympäri maailmaa.
OK, sen estämiseksi on maksullisia ohjelmia, mutta silloin herää epäilys, vakoileeko ko. ohjelma minua:)) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsille ja lapsenlapsille oli tapana ostaa nimpparina tai synttärinä pienisummainen lottokuponki sen oman 10 viikon loton lisäksi. Ihan varmasti keksin jonkun muun jutun heidän ja omaksi ilokseni.''S-arpoja voi vielä toistaiseksi ostaa rekisteröitymättä,...''
Jos onni suosii ja voitat yli tuhat euroa.....
''Voittajan henkilöllisyys on todennettava tuhat (1000) euroa ja sitä suurempia voittoja lunastettaessa.'' - Anonyymi
Katsos kun perinne on että epäillään aina jotakin muka !tälläkertaa eläkeläisten henkilötietoja muka urkitaan , kun ei käsitetä että suomi ei ole edes ensimmäinen maa joka laittaa loton muunnoksiin ainoastaan asiakkaan parhaaksi.
Muunnokset vaikuttaa mahdottomilta eräille . Kun vaan jättää ne turhat epäluulot ja jo,,aa peli kortin niin asia on selvä ja taas saa veikata ja lotota - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsille ja lapsenlapsille oli tapana ostaa nimpparina tai synttärinä pienisummainen lottokuponki sen oman 10 viikon loton lisäksi. Ihan varmasti keksin jonkun muun jutun heidän ja omaksi ilokseni.Ihme tapaus sentään ettei oikein ymmärrä tätäkään asiaa niin kuin se on.
Totta kai suomi on mukana samoissa muutoksista kun muutkin maat. Lottoa tai et omahan on asiasi - Anonyymi
Niinpä. Valtiohan jo tietää nuo tietosi ja tulosi. Mikä muuttuisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsille ja lapsenlapsille oli tapana ostaa nimpparina tai synttärinä pienisummainen lottokuponki sen oman 10 viikon loton lisäksi. Ihan varmasti keksin jonkun muun jutun heidän ja omaksi ilokseni.Tyypillinen luulojen varassa olev ihminen , joka ei puåysy mukana kehityksessä .no ei se kenenkään häviö ole jos hän ei veikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsille ja lapsenlapsille oli tapana ostaa nimpparina tai synttärinä pienisummainen lottokuponki sen oman 10 viikon loton lisäksi. Ihan varmasti keksin jonkun muun jutun heidän ja omaksi ilokseni.En lottoa enää minäkään, TILITIETONI JA YKSITYISTIETONI on syytä säilyttää
huolellisesti.
Miksei Veikkaukselle kelpaa virallinen poliisin antama henkilötodistus, voimassa
oleva passi, voimassa oleva ajokortti? Eiköhän noilla todistuksilla R-Kioski uskalla
myydä muutamaa lottoriviä?
Takana on idioottimainen typerä keksintö levityttää ihmisten tärkeitä ja huolellisesti
pidettäviä tietojaan!
Tähdellisempää olisi ohjata ihmisiä huolellisuuteen ja varmistamaan tärkeiden
tietojensa säilymisen omassa hallinnassaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En lottoa enää minäkään, TILITIETONI JA YKSITYISTIETONI on syytä säilyttää
huolellisesti.
Miksei Veikkaukselle kelpaa virallinen poliisin antama henkilötodistus, voimassa
oleva passi, voimassa oleva ajokortti? Eiköhän noilla todistuksilla R-Kioski uskalla
myydä muutamaa lottoriviä?
Takana on idioottimainen typerä keksintö levityttää ihmisten tärkeitä ja huolellisesti
pidettäviä tietojaan!
Tähdellisempää olisi ohjata ihmisiä huolellisuuteen ja varmistamaan tärkeiden
tietojensa säilymisen omassa hallinnassaan!Olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihme tapaus sentään ettei oikein ymmärrä tätäkään asiaa niin kuin se on.
Totta kai suomi on mukana samoissa muutoksista kun muutkin maat. Lottoa tai et omahan on asiasiHyvin tuntuu maailmalla muutokset menevän.
- Anonyymi
Kai se on sentakia,koska joillakin on ollut peliriippuvuuksia ja jotkut ovat hävinneet veikkauksen pelikoneisiin paljon rahaa ja,koska veikkauksen monopoli on myönetty tai perusteltu juuri peliongelmien vuoksi on päädytty tähän ratkaisuun, että monopoli voidaan veikkauksella pitää. Ite toki olisin lisenssijärjestelmän kannalla, koska ei tätä monpolia saa tänäpäivänä enää mitänkään toiminaan,koska netin kautta pääsee pelaan myös ulkolaisia casinoita.
Toki lottoa en ainakaan itse näe niin ogelmaisena pelinä.
Ite olen vuosia jo pelannut netin kautta https://www.veikkaus.fi/
Sieltä vaan reksiteröinti ja talletus verkkopankin kautta klikaten omasi pankkisi kuvaketta. Ei ole mun mielestä mitenkään vaikeeta.- Anonyymi
''...koska netin kautta pääsee pelaan myös ulkolaisia casinoita.''
Tulevaisuudessa rahan siirto ulkomaisille sisään tai ulos voi olla hankalaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
''...koska netin kautta pääsee pelaan myös ulkolaisia casinoita.''
Tulevaisuudessa rahan siirto ulkomaisille sisään tai ulos voi olla hankalaa.Tulevaisuudessa rahan siirto ulkomaisille sisään tai ulos voi olla hankalaa.
Ei tota voi mitenkään etstää. On paljon eri rahansiirto menetelmiä eikä niitä voi millään suomen lailla estää. Suomen lait kun ei ulotu ulkomaille.
Lainsäätäjtät eivät tienneet mitä tekivät. Mielessä vaan heillä veikkauksen rahat edunsaajille ei mikään muu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulevaisuudessa rahan siirto ulkomaisille sisään tai ulos voi olla hankalaa.
Ei tota voi mitenkään etstää. On paljon eri rahansiirto menetelmiä eikä niitä voi millään suomen lailla estää. Suomen lait kun ei ulotu ulkomaille.
Lainsäätäjtät eivät tienneet mitä tekivät. Mielessä vaan heillä veikkauksen rahat edunsaajille ei mikään muu.Kun et mistään mitään tiedä, pelaa vain R-kioskilla:))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulevaisuudessa rahan siirto ulkomaisille sisään tai ulos voi olla hankalaa.
Lainsäätäjtät eivät tienneet mitä tekivät. Mielessä vaan heillä veikkauksen rahat edunsaajille ei mikään muu.'Maksuliikenne-estot yksinoikeusjärjestelmän ulkopuoliselle pelaamiselle.
Uutena lakiin tulevat myös maksuliikenne-estot. Estojen kohteena ovat rahapeliyhtiöt, jotka suuntaavat arpajaislain vastaisesti markkinointiaan Manner-Suomeen ja joiden markkinoinnin Poliisihallitus on kieltänyt. Estot koskevat pelaajilta rahapeliyhtiöille suuntautuvia rahapelaamista koskevia maksuja.
Poliisihallitus ylläpitää estolistaa rahapeliyhtiöistä, joille suuntautuva maksuliikenne pankkien ja muiden maksupalveluntarjoajien tulee estää. Estoilla pyritään haittoja ehkäisevästi vaikuttamaan rahapelien saavutettavuuteen.
Maksuliikenne-estoja koskevaa sääntelyä sovelletaan vuoden 2023 alusta.''
- Anonyymi
Pelihimo ei ole tervettä. Laihian lotto. Tee Oma rivi vaikka Kenosta ja panos ja katso tulokset paljonko,olisit voitaanut. Ei sovi niille joita harmittaa ettei lotonnut ,kenonnut. Pidä summa pienenä.. Ajattelee paljonko säästät kun et tuhlaa toiveisiin.
- Anonyymi
''...katso tulokset paljonko,olisit voitaanut.''
Miljoonat ohi suun.....ranteet auki:)) - Anonyymi
''Ajattelee paljonko säästät kun et tuhlaa toiveisiin.''
Minä vain ajattelen pelaavani tonnilla viikossa. Pankkitilin saldo hipoo kattoa,,,,,
- Anonyymi
Vaimoni lopetti 10:n viikon kestoloton pitämisensä silloin kun vastatiliksi ei enää kelvannut yhteinen rva TAI hra ehto.
- Anonyymi
Ihan tyypillinen turhaketju taas
Pointti ei mennyt läpi vaikka pyysin Pyysinginkin alan kunkun yllä viitteeksi
VEIKKAUSVARASTAATEILTÄ
Ulkomaiset nettikasinot tarjoavat pelejä, joissa on tavallisesti huomattavasti korkeammat palautukset kuin kotimaisen monopoliyhtiön ylläpitämällä nettikasinolla. Tämä korostuu fyysisten peliautomaattien kohdalla, joten kioskilla tai pelisalissa pelaamisen sijaan on järkevää pelata netissä ja muualla kuin Veikkauksella https://www.kasinoranking.com/artikkelit/paras-palautusprosentti/- Anonyymi
Joo, ulkomaiset casinot ovat vain rahan jakamista varten.
- Anonyymi
''Tämä korostuu fyysisten peliautomaattien kohdalla....''
Kioskeilla ja marketeissa, tms. olevat peliautomaatit palauttavat 90% pelaajille.
Eli, peli nielee 10%, mitä enemmän pelaat, sen varmemmin häviät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
''Tämä korostuu fyysisten peliautomaattien kohdalla....''
Kioskeilla ja marketeissa, tms. olevat peliautomaatit palauttavat 90% pelaajille.
Eli, peli nielee 10%, mitä enemmän pelaat, sen varmemmin häviät.Lisenssijärjestelmä voi hyvinkin tulla ensivaalikaudella. Veikkauksen johtokin alkaa olemaan sen kannalla.
Kannattaa myös huomioida se, että lisensijärjestelmä koskee vain nettiä. Lotto ja muut peliautomaatit pysyisivät edelleen monopilia eli kukaan ulkolainen firma ei ole tänne marketteihin mitään peleiautomaatteja tuomassa. Ne säilyvät edeleen veikkauksella.
Ensivuonna tuleva blokki juttu on milestäni hölmöin laki ikinä mitä suomessa on tehty. No oli varmaan aikaan se viinankin kieltolaki yhtä hölmö. Aina niitä viinaa ja rahapelejä on tarjolla vaikka kuinka kieltää niin jossain niitä vaan on. Toki tässä laissa on kyseessä veikkauksen eli edeunsaajien rahojen turvaaminen, mutta ei se mitään auta. Kiertoteitä tähän kun on niin monia.
- Anonyymi
Ole aikonut käyttää Kenoon pikkurahat 5 ja 10, 20s joita Raejuusto kippo täynnä. Taksista jäänyt,nykyään on tasaraha hyvä,.ja kaupasta sai takaisin rahalla maksaessa. Niin pieni keno jotta voitto ei suuri ja saa kaupasta lunastettua. En la logannut yli 10v enkö Menoa joka oli kiinnostavampi.
Jokereist on suurimmat voitot tullet n 1000 kerralla. Mennyt enempi kåjoten lopetin. ON tarpeeksi rahaa käytössä muutenkin. Tyhmintä on lotto ym pelit ja rantakohde matkat. Olisi jäänyt muuhun käyttöön. On sitå ollut tyhmä.
En edes seuraa ja muista pelejä en muuten katso juuri tv enkö kuuntele,radioita. - Anonyymi
On luotettava sähkön saantiinkin https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/11121
- Anonyymi
Sosialismia, ei kelpaa suomessa.
- Anonyymi
Aloittaja kysyi aiheellisesti että tietääkö kukaan mikä tällä pakolliseksi tulevalla palaajan rekisteröitymisellä on tarkoitus, mitä sillä ikään kuin saavutetaan ja kuka saavuttaa?
Yhtään vastauskommenttia ei ole sivulla sellaista jossa ko. kysymykseen yritettäisiinkään vastata!
Tämä tulee käytännössä sen jälkeen kun peliriippuvuus ja rahojen syytäminen peleihin on ollut enemmän esillä ja oletankin että tällä ei ole muuta tarkoitusta kuin osoittaa suurelle yleisölle ja esim. tiedotusvälineille että kyllä Veikkaus Oy välittää ihmisistä ja pyrkii hillitsemään liikaa pelaavia...- Anonyymi
Tässähän vain lisätään väärinkäytösten uhriksi joutumista.
Töydelliset henkilö- ja pankkitilitiedot!?
Yllämainittuja tietoja levittelee ympäristöönsä vain ajattelematon sinidilmäinen
kansalainen!
- Anonyymi
Aloittajalle.
(En lukenut muita kommentteja)
Minusta ensisijainen muutos vaikuttaa siihen, että joka ikinen voitto maksetaan Veikkauksesta ulos.
Väitän, että miljoonia on pienistä nostamattomista voitoista jäänyt vuosikymmenten mittaan jäänyt nostamatta.
(Verohallinto ei palauta oliko nyt alle 5 € vai10 € veronpalautusta. Meneeköhän johonkin huvituksiin koostunut summa.)
Mielestäni on väärin, jos rahastajalle pitää maksaa viimeistä centtiä myöten, niin rahastaja ei itse näin tee. Siis johdonmukaisuus!
Sitten voittoa ei voi antaa perintöverotta vaikkapa lapselleen. Ei tulkintoja.
Beng- Anonyymi
''Väitän, että miljoonia on pienistä nostamattomista voitoista jäänyt vuosikymmenten mittaan jäänyt nostamatta.''
Veikkaus maksaa lunastamattomat ''ekstrapotteina'' esim. vakioveikkauksessa, lotossa, tms. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
''Väitän, että miljoonia on pienistä nostamattomista voitoista jäänyt vuosikymmenten mittaan jäänyt nostamatta.''
Veikkaus maksaa lunastamattomat ''ekstrapotteina'' esim. vakioveikkauksessa, lotossa, tms.Uskoisinko?
En.
Jotenkin epäuskottava selitys.
Eiköhän ekstrapotti kerry, kun tällä ja tällä ja tälläkään kierroksella ei yhtään täyosumaa.
Nallehan ehdotti, ettei kannata lotota vaan mieluummin säästää ja sijoittaa.
Beng
- Anonyymi
Tunnistautumispakko lykkääntyy kuukausilla ilmoitettiin teksti tv:ssä eli vielä voi osallistua ilman rekistetöitymistä pitkän aikaa.
Näinhän taas kävi että eurojackpotin iso nettivoitto osui rannikolle.
On se merkillistä, pohjoisempana sisämaassa pelataan myös eurojackpottia netissä mutta ilman isoja voittoja.- Anonyymi
''Tunnistautumispakko lykkääntyy kuukausilla...''
Taisit vain nähdä unta.....
- Anonyymi
Koronatuet jaettiin rikkaille.
Sähkötuet jaetaan rikkaille.
Myös veikkausvoitot halutaan jakaa rikkaille, niillä on systeemit.
Kaikki tietää kuka on boomereiden kyykyttäjä ja kaiken takana.- Anonyymi
Köyhä pärjää köyhänä, pärjääkö rikas köyhänä.
En vaivu kateellisuuteen. - Anonyymi
Miten persutelet että veikkausvoitot menevät vain rikkaille?
Perusteletko tätä sillä että rikkailla on enemmän varaa sijoittaa pelaamiseen ja siksi heille myös osuu voittoja enemmän? Jos noin on, et ehkä tullut ajatelleeksi että silloin ne rikkaat myös häviävät eniten..katsos kun pelirahoista voittoina palautetaan vain tietty osa.
Eikä ne "systeemit" anna voittoja suhteessa panokseen latiakaan enempää kuin muukaan pelaaminen, vai mitä sitten sillä sanalla tarkoitatkaan?
Totta, 1000 € sijoituksella vaikka vakioveikkauksessa on paljon suurempi todennäköisyys saada pieni voitto kuin 10 € sijoituksella. Mutta jos 1000 € sijoituksella ei saakaan voittoa, menettää 1000 € kun 10 € sijoittanut voi menettää enintään 10 €...
Itse pelaan vakiota 2,5 € viikkopanoksin, jos tuo joku rekisteröitymispakko tulee voimaan, pelaamiseni saa loppua kuin seinään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten persutelet että veikkausvoitot menevät vain rikkaille?
Perusteletko tätä sillä että rikkailla on enemmän varaa sijoittaa pelaamiseen ja siksi heille myös osuu voittoja enemmän? Jos noin on, et ehkä tullut ajatelleeksi että silloin ne rikkaat myös häviävät eniten..katsos kun pelirahoista voittoina palautetaan vain tietty osa.
Eikä ne "systeemit" anna voittoja suhteessa panokseen latiakaan enempää kuin muukaan pelaaminen, vai mitä sitten sillä sanalla tarkoitatkaan?
Totta, 1000 € sijoituksella vaikka vakioveikkauksessa on paljon suurempi todennäköisyys saada pieni voitto kuin 10 € sijoituksella. Mutta jos 1000 € sijoituksella ei saakaan voittoa, menettää 1000 € kun 10 € sijoittanut voi menettää enintään 10 €...
Itse pelaan vakiota 2,5 € viikkopanoksin, jos tuo joku rekisteröitymispakko tulee voimaan, pelaamiseni saa loppua kuin seinään.Kyllä ne voitot tulee jos on tullakseen vaikka pienillä panoksilla. Itse en koskaan tee koko lottokuponkia ainoastaan muutaman rivin , ja voittoja tulee sillon sun tällöin kun puhelimella ilmoitetaa että ”Onneksi olkoon , olet voittanut sen ja sen summan .”
Joten rikkaat voi hävitä paljonkin vaikka tekisivät kymmenen kuponkia kerralla, sehän on tuurista kiinni, eikä mistään muusta . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne voitot tulee jos on tullakseen vaikka pienillä panoksilla. Itse en koskaan tee koko lottokuponkia ainoastaan muutaman rivin , ja voittoja tulee sillon sun tällöin kun puhelimella ilmoitetaa että ”Onneksi olkoon , olet voittanut sen ja sen summan .”
Joten rikkaat voi hävitä paljonkin vaikka tekisivät kymmenen kuponkia kerralla, sehän on tuurista kiinni, eikä mistään muusta .Ei se ihan noinkaan ole, nimittäin esim. vakioveikkauksessa merkitsee myös taito!
Jotkut seuraavat aktiivisesti pelattavia eri maiden sarjojen tilannetta läpi vuoden ja pyrkivät arvioimaan lopputuloksia sen mukaan. Se voi mennä tosiharrastajilla niinkin pitkälle tuo seuranta että pannaan merkille sarjatauoilla ja muutoinkin vaikkapa pelaajasiirrot tms. seikat jotka todennäköisesti vaikuttavat ko. seuran pärjäämiseen. Pallo on toki pyöreä mutta kyllä siinä aina jokin ennustettavissa oleva todennäköisyys on otteluissa mukana, toisin kuin esim. lotossa joka on todella ja vain tuurista kiinni.
Ilmeisesti myös Oy veikkaus Ab on jo ajat sitten tämän hoksannut ja niinpä veikkajia sekoitetaankin ottamalla välillä kohteita jopa meikäläisten alasarjojen peleistä... - Anonyymi
Tanan Marin.
- Anonyymi
Eikö ole hyvä, että rahat menee tilille, jos voittokuponki sattuu häviämään ?
- Anonyymi
Kävin vielä varmistamassa Prismassa että voin tehdä toistaiseksi lottokuponkini kuten ennenkin, rekisteröitymättä. Hyvä niin. Aloittaja
- Anonyymi
Muutokset on tehty ainoastaan asiakkaan parhaaksi että rahat menevät juuri sille joka on pelannut lottoa, onhan kuultunkadonneista lottokupongeista J voittaja ei ole saanut rahojaan kun ei ole pystynyt esittämään kuponkia missä voittonumerot olivat.
Joten ihmeellistä että edes esität kysymyksen, itse olen käyttänyt tätä uutta muotoa ja aina kun voitto tulee niin siitä ilmoitetaan puhelimeen ja onnitellaan.
Että mistä nämä ennakkoluuloiset mielipiteet aina sikiää , kun aina ollaan epäilemästä että kuka olis jotain kieroa joka asiassa joka muuttuu yhteiskunnassa.
Ei se kenenkään arkielämää haittaa jos jätät lottoamasta, joten teet kuten tahdot, kaikki eivät tietenkään ylety ymmärtämään näitä asioita- Anonyymi
Sinulle 2023-01-02 12:29:27, Minun haittaa ja paljon. Jos ikinä olen johonkin puoli-asialliseen paikkaan kirjautunut, niin kohta pukkaa jokin ´tärkeä ilmoitus´ puhelimeen tai e-meiliin sen jälkeen. Enkä taho. Ken ei sitä ymmärrä niin asia on sitten hänen kohdallaan niin. Minua tökkii mainokset/ilmoitukset/infot turhanpäiväisistä aisoista ihan valtavasti. Olen monessa mukana ja pelkkää asiaa pukkaa riittävästi luettavaksi.
Asiakirjautumiset kuten pankki tai vakuutusyhtiö, on eri asia, sieltä tulee ilmoitukset vain luotetulla sivulla kun on kirjautunut sisään. Ei mitään yleistä turhuutta/mainosta.
Tehdään me molemmat kuten parhaaksi katsotaan. Lottoan niin kauan kuin voin sen kirjautumatta tehdä ja lopetan kun en voi. En riipu mistään, kaikki hyvin. Aloittaja. - Anonyymi
Yletyn ymmärtämään sen verran, että köyhää kusetetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle 2023-01-02 12:29:27, Minun haittaa ja paljon. Jos ikinä olen johonkin puoli-asialliseen paikkaan kirjautunut, niin kohta pukkaa jokin ´tärkeä ilmoitus´ puhelimeen tai e-meiliin sen jälkeen. Enkä taho. Ken ei sitä ymmärrä niin asia on sitten hänen kohdallaan niin. Minua tökkii mainokset/ilmoitukset/infot turhanpäiväisistä aisoista ihan valtavasti. Olen monessa mukana ja pelkkää asiaa pukkaa riittävästi luettavaksi.
Asiakirjautumiset kuten pankki tai vakuutusyhtiö, on eri asia, sieltä tulee ilmoitukset vain luotetulla sivulla kun on kirjautunut sisään. Ei mitään yleistä turhuutta/mainosta.
Tehdään me molemmat kuten parhaaksi katsotaan. Lottoan niin kauan kuin voin sen kirjautumatta tehdä ja lopetan kun en voi. En riipu mistään, kaikki hyvin. Aloittaja.Kiellä mainokset
- Anonyymi
Minun pitkään jatkunut puolen kupongin kestoloton pitämiseni loppui oman pankkitilin puutteeseen.
Mieheni kanssa meillä on kaikki yhteistä.
Kahdessa pankissa 4 tiliä ehdolla "joko/tahi", siis kumpi vain.
Sama koskee luottokortteja.
Mieheni ainoa "oma" on Deutsche Bank:in Espanjan konttorin tili.
Minun ainoa oma on toisen pankin luottokortti joka oli otettava siirtyessämme ko. pankinkin asiakkaiksi. Nordean rinnakkaiskortti on voimassa. Nordean lähikonttori luopui tallelokeroista ja saimme lokeron läheisestä OP:n konttorista.- Anonyymi
Ja mitenkä tuokin selvitys pankkikorteistasi liittyy sivun aiheeseen?
- Anonyymi
LOTTOUTUMINEN PALSTALLA OLEMISEN KEHTO
ampparimiehet
Autokauppa on romahtanut
Väki lisääntyy vauhdilla
Silti
Koska matu tulee Stadiin ja kaupunkeihin syömään Kelaa
ei tarvi autoa kun saa maksuttoman raitikka bussi ... liikenteen
muut maksaa
autokauppa ei vedä
ihan sama vetääkö
mutta siis tästä näkee
Matutu liStadiin
matuvaroitus
https://www.is.fi/autot/art-2000009298307.html
varoitus! Suuri käytettyjen autojen kauppaketju laski odotuksiaan vuoden tuloksesta – osake syöksyi
Kamux on antanut tulosvaroituksen. Käytettyjen autojen kauppaan erikoistunut yritys laskee odotustaan kuluvan vuoden liikevaihdosta ja oikaistusta liikevoitosta. - Anonyymi
Voit ostaa, mutta et Veikkauksen peliä. Monta muuta luotettavaa eurooppalaista toimittajaa kyllä antaa pelata. EU:n ulkopuolelta ei kannata ostaa lottoja, koska silloin joutuu maksamaan veroja voitosta. EU:n sisällä (pl. Lichtenstein) verot on jo maksettu.
- Anonyymi
Joo mutta L on kaupunki Zwickaussa eli siellä on Saksan saksilaiset lait
https://www.lichtenstein-sachsen.de/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.lichtenstein-sachsen.de/USA:ssa on Washingtonin kaupunki ja sitten on toinen Washingtonin kaupunki joka onkin samalla kaupunki ja oma osavaltionsa.
L on samoin sekä kaupunki että oma itsehallintoalueensa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.lichtenstein-sachsen.de/USA:ssa on Washingtonin kaupunki ja sitten on toinen Washington joka on sekä kaupunki että oma osavaltionsa. L on aika samanlainen tapaus, itsehallinnollinen alue.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
USA:ssa on Washingtonin kaupunki ja sitten on toinen Washington joka on sekä kaupunki että oma osavaltionsa. L on aika samanlainen tapaus, itsehallinnollinen alue.
nyt et ymmärtänyt Lichtenstein ei ole maa
vaan kaupunki
- Anonyymi
Ruottissa tämä käytäntö jo pidemmän aikaa lisäksi anonyymit puhelinkortit tulee rekisteröidä viimeistään tammikuun aikana .-
Ennen puhuttiin neuvostoliitosta , nykyään isoveli kurkkii joka askelettasi :-(
Gubbe 73- Anonyymi
Tarvitaanko Ruotsissa vaikka kännykällä soittamiseen puhelinkortti vai mikä juttu tuo on?
Minulla ei ole ikinä ollut puhelinkorttia, mikä se on? - Anonyymi
Puhelinkortti, mikä se on, mihin sitä tarvitaan? Tarvitaanko ruattissa kännykällä puhuttaessa jotain korttia?
- Anonyymi
Tarkoitatko PRE PAID liittymiä? sitä nimeä meillä käytetty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarvitaanko Ruotsissa vaikka kännykällä soittamiseen puhelinkortti vai mikä juttu tuo on?
Minulla ei ole ikinä ollut puhelinkorttia, mikä se on?Puhelinkorteilla on sellainen että ei tule puhelinlaskua ollenkaan lataat vain kortin hieman rahaa niin soittaminen hoituu. Päätät itse miten paljon kulloinkin lataat rahaa korttiisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei ole ikinä ollut puhelinkorttia, mikä se on?Puhelinkorteilla voi ostaa jos ei halua saada laskua , sillä sitten itse päättelet miten paljon sinulla on varaa soitella.
- Anonyymi
Jokaisessa kännykässähän on se pikkainen kortti !
Da- Anonyymi
SIM kortti on se pieni siru muovi pala joka laitetaan kännykkään jotta voi soittaa ja laskutus toimii.
Pre paid on kätevä vara puhelimeen. On ollut tarpeen kun piti lähteä,asioille taksilal ja oma liittymä ei toiminut. Oli jonkun tunnin pois,tapahtui pari v sitten. - Anonyymi
SIM kortti on tottakai muutenhan ei voi soittaa edes, mutta puhelin kortti taas on eri asia .
- Anonyymi
VOITAN AINA KUN EN LOTTOA JA KENOA enkä,osta arpoja.
Olen tuhlannut joskus vuosia siten enkä isoja voittanut koskaan peleistä n 1000 e oli jokereista joskus suurin. Pärjään rahan kanssa en elä unelmissa.- Anonyymi
Minä jätän pelaamatta kymppitonnin viikossa.
VOITAN PALJON ENEMMÄN :))) - Anonyymi
Häviät joka päivä kun et sijoita
olet hävinnyt 70 vuotta
leikitään että keskimäärin 500 kuussa eli 6000 vuodessa eli 420 000
diskontattuna nykyarvon
häviösi on siis 420 000
500 on suunnilleen sen kun otit auton vaimon lapset .... liian akaisin akkamaisesti
- Anonyymi
Tänä vuonna runsas viikko
hoitamani salkkuryhmä on noussut vajaa 4 prosenttia
tehän pidätte rahanne nollakorkotilillä koska hautakavuissa ei ole taskuja
ja perinnöksi en jätä enkä ole ahne eikä raha ole tärkeää vaan terveys jne - Anonyymi
Koko suomen pitäisi lopettaa lottoaminen. Veikkaus senkun vie ihmisten rahat. 50 vuoteen ei oo tullut yhtään voittoa. Siinä pitäis olla voitto jo yhdelläkin numerolla.
- Anonyymi
Kyllä minä ainakin saan usein lottovoittoja mutta ne on pieniä, kerran saanuthieman suuremmankin. Niin että jos on tuuria niin voittaa .
- Anonyymi
Yks kispan muija yritti mulle arpoja myydä.-Ei kiitos en voita koskaan ...Sulla on ehkä tuuria rakkaudessa kuherteli .....siinä vaiheessa tuli kiire ulkoovelle :D
Gubbe 73 Itse olen tehnyt huvikseni ja pelihimoisten tueksi itselleni pelikiellon.
Ihmettelen kun joku vielä uskoo Lotossa rikastumiseen vaikak niitä tapahtuu suomessa vain hyvin vähän.
𝐋𝐮𝐞𝐩𝐚 𝐚𝐥𝐥𝐚 𝐨𝐥𝐞𝐯𝐚 𝐣𝐚 𝐦𝐢𝐞𝐭𝐢 𝐦𝐢𝐤𝐬𝐢 𝐬𝐢𝐧𝐚̈ 𝐯𝐨𝐢𝐬𝐢𝐭 𝐫𝐢𝐤𝐚𝐬𝐭𝐮𝐚 𝓛𝓸𝓽𝓸𝓵𝓵𝓪 𝐞𝐭𝐤𝐚̈ 𝐤𝐮𝐨𝐥𝐥𝐚 𝐚𝐢𝐤𝐚𝐬𝐞𝐦𝐦𝐢𝐧 𝐣𝐨𝐡𝐨𝐧𝐤𝐢𝐧 𝐤𝐮𝐭𝐞𝐧 𝐦𝐮𝐮𝐭.
kun vertaa
"Suomessa uusimmat viralliset syöpätilastot kertovat, että uusia syöpätapauksia todettiin vuonna 2018 hieman yli 34 400 ja syöpäkuolemia noin 12 700."
"tieliikenneonnettomuutta. Onnettomuuksissa kuoli 189 "
"Koronaa enemmän kuolemia aiheuttivat verenkiertoelinten sairaudet. Niihin menehtyi lähes 19 000 ihmistä,"
Kuka vastaa, mitä järkee lotota.- Anonyymi
Nähdäksnei useissa / useimmissa maissa voi paikalliset lotota nimettömästi kupongeilla ja sitten ne jotka halauavat, voivat avata lottotilin ja hoitaa homman netissä.
Kaiken kaikkiaan melko outo asia tuo Veikkaus-tilin avaamiseen pakottaminen ja tietojensa luovuttamisen pakko. Mikäli holhoaminen motiivina, niin menee ns. överiksi.
Ehtoja en ole lukenut, mutta todennäkösesti seillä on klausaali, jonka mukaan Veikkausella on oikeus edelleen luovuttaa, eli myydä tietoja "kumppaneilleen" (ties kuinka monille) ja kukaan ei valvo mitä kolmannet osapuolet ko. tiedoilla tekevät ja minne niitä edelleen myyvät. Sitten riskeeraa olla myös spammia puhelin e-mail täynnä.
Mitä ketjussa mainittuun toisissa EU-maissa netissä lottoamisiin ja rahapeleihin tulee, niin lähtökohtaisestihan se ei liene edes sallittua.
Vaikkapa Suomen Veikkausessa ei tiliä voi avata ulkosuomalainenkaan, vaikka omaisikin edelleen Suomen kansalaisuuden ja pankkitilin Suomessa.
Onhan tuolla pelisivustoja missä voi teoreettisesti ottaa osaa mm. lottoihin, joihin ei asuinmaansa mukaan ole edes oikeutettu.
Mutta ulkolaisilta pelitileitä ilmeisesti kuitenkin maksetaan varsin hyvin voitot, jotka siis käytännössä ovat pieniä silloin kun niitä nyt sattuu olemaan, eli toimivat busineksen ylläpitona. Mutta voittaja riskeeraisi olla saamatta päävoittoa jos sellainen osuisi kohdalle, jolloin yks' kaks vedottaisiinkin EU-säännöksiin. - Anonyymi
Veikkastilin positiivisenä puolena sen helppous, olettaisin, eli voi tehdä netissä rivinsä tarvitsematta myyntipisteissä käydä j ailman rivien kiikarointia. Mikäli joku kopekka tai jopa enempi osuu kohdalle, niin sen saa suoraan tililleen.
Mutta, miten monelle viikolle netissä voi tehdä kuponkinsa ja voiko valita vaikkapa kaksi tai kolme vakionumeroa ja antaa koneen arpoa loput.
ps. Vakionumerot ovat koukku, sillä tulisi ottaa osaa joka ainoalla kieroksella, sillä autas armias sitä riemua jos väliin jättämällään kieroksella sattuisi vakionumeroilleen jopa päävoitto.
ps2. Tulee mieleen muuan kanadalaisen jo varttuneeseen ikään ehtineen herran tarina.
Hän oli lotonnut vakionumeroillaan ja piintyneillä tavoillaan vuosikymmeniä. Sitten taas kerran kioskilla vakiorivejään ostaessaan, myyjä valitsi vahingossa muutaman ylimääräisen rivin.
Mitä teki mies? Hän pyysi perumaan ylimääräiset rivit. Harmi, sillä yhdellä perutuista riveistä olisi ollut ... kymmenien miljoonien ... päävoitto. - Anonyymi
omalta kohdaltani en ymmärrä perustetta rekisteröityniselle, en ole peliriippuvainen ( mikä lienee syy) . Rekisteröitykööt riippuvaiset. Tarpeetonta tietojen keruuta taas
- Anonyymi
Sama täällä.
- Anonyymi
suomen lotto on kiero, sieltä ei voita oikeesti kukaan tavallinen ihmine,
vain määrätyt tyypit jotka on jo etukäteen suuniteltu voittajiksi,
--
viikinki lotto on ollu rehellisempi veikkausyhtiö,
kerran voitin päävoiton puolikkaan toinen puolikas meni muistaakseni tanskaan,
oli kuitenki toista miljoonaa markkaa, heh, mrakka aikana,,- Anonyymi
Salaliittoteoriat kukoistavat.
- Anonyymi
Ainakaan voittosi ei katoa kadotetun lottolapun mukana
eikä kukaan muu voi sitä nostaa ? - Anonyymi
Ongelmana pankkitili!
Lopetin vuosikaudet harrastamani 10:n viikon kestoloton pitämisen pankkitilin ehdon vuoksi.
Meillä on mieheni kanssa kaikki yhteistä ehdolla rouvat tai herra.
Se ei sovikaan lotolle joten säästyypä nekin killingit.
En kylläkään ymmärrä tuon käyttöehdon soveltumattomuutta tähän käyttöön. Kaikkeen muuhun se sopii!- Anonyymi
''En kylläkään ymmärrä...''
Se tuli selväksi:)
- Anonyymi
HAHHHAAAHAH SUOMEN VEIKKAUS OY KUTEN VEROTTAJAKIN MINUN KOHALLA TYHJÄ ARPA, PELAAN AHVENMAALLA JA ULKOMAILLA SUOMI EI MINUSTA KOSTU LATIN LATIA. NOSTAN VALUUTTAA KUN TARVIIN EN SUOMESSA.
- Anonyymi
Ahvenanmaa on SUOMESSA
Ahvenanmaan valuutta on euro.
- Anonyymi
Veikkaus ryhtyy vaatimaan kaikessa kuponkipelaamisessa tunnistautumista. Tunnistautuminen tulee pakolliseksi viimeistään heinäkuun alussa. Pakollisen tunnistautumisen taustalla on vuoden 2022 alussa voimaan tullut arpajaislaki. Lain mukaan kaikki pelaaminen tapahtuu jatkossa tunnistettuna.
Henkilön on ensin rekisteröidyttävä. Kela-, ajo- tai henkilökortilla pelaaminen onnistuu vasta sitten, kun on ensin tehnyt hakemuksen joko sähköisesti Veikkauksen sivuilla tai menemällä paikan päälle Veikkauksen Pelaamoon.
Yksi tunnistautumisen hyödyistä on se, että mahdolliset voitot pysyvät tallessa, vaikka pelitosite katoaisi. Tiedetään kenen pelistä on kyse, kun on tunnistauduttu.
Tunnistautuminen auttaa Veikkauksen mukaan myös pelihaittojen ehkäisyssä. Datan avulla voidaan tunnistaa riskipelaaminen ja lottoajalla on myös mahdollisuus halutessaan estää pelaaminen. - Anonyymi
Eihän pelkällä tilinumerolla voi kukaan toisen tililtä mitään saada.
Joutuuhan sen ilmoittamaan moniin virallisiin papereihin, m.m. verolappoon.
Hommasin netin kautta veikkauskortin ja sitä näyttämällä voi pelata jos haluaa.
Onhan siinä pieni piristys lauantaisin.
Ei ainakaan se viinipullo ole hyvä usein hakea, juhlina ainoastaan.- Anonyymi
Minä en edes muista milloin viimeksi olen vienyt pelilappuja kioskille.
https://www.veikkaus.fi/
Tuonne rekisteröityminen ja voi pelata kaikki pelit mukavasti nojatuolissa istuen.
Halutessaan saa tiedot, tulokset, ym. sähköpostiin.
- Anonyymi
Tavalliset ihmiset saa aina kärsiä, rosvot kyllä pärjää.
- Anonyymi
Kestolottoa ei voi pelata porukassa enää vaikka porukan jäsenet tunnistautuisikin !!!
- Anonyymi
Veikkaus Oy:n tiedottaja Ilkka Nisula kertoo näin:
''Pakollinen tunnistautuminen tarkoittaa sitä, ettei kimppalottoa voi uudistuksen jälkeen pelata samalla tavalla kuin nykyään.
Nisulan mukaan porukkapelaamiseen haetaan paraikaa mahdollisimman hyvää ratkaisua.
– Se on vielä toteutuksen alla, ja parhaasta tavasta käydään viranomaisen kanssa keskusteluja.'' - Anonyymi
Eikö. Kuuntelin puolella korvalla tvtä. Jos päälottoaja on kirjautunut, hän voi laittaa kaikkien puolesta loton. Kun voittoa jaetaan, hän saa sen verottomana ja muut maksavat veron.
Olikohan vain ehdotus jota vain vatuloitiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö. Kuuntelin puolella korvalla tvtä. Jos päälottoaja on kirjautunut, hän voi laittaa kaikkien puolesta loton. Kun voittoa jaetaan, hän saa sen verottomana ja muut maksavat veron.
Olikohan vain ehdotus jota vain vatuloitiin.Kysyin kimppalotosta Veikkauksen asiakaspalvelusta. Näin vastattiin...
''Voitte tehdä porukkapelejä myös myyntipaikoissa. Tässä tavassa on kuitenkin se haaste, että jokaisen porukan osallistujan täytyisi olla samaan aikaa paikan päällä myyntitilanteessa omien Veikkaus-korttiensa kanssa. Mutta jos porukkanne on mahdollista asioida samaan aikaan samassa myyntipaikassa, niin tämä tapa ei vaadi tietokoneen ja verkkopalvelumme käyttöä. Tällöin jokainen saa sitten itselleen oman kupongin osuudestaan, joka oikeuttaa voittoihin normaalin kupongin tapaan jokaisen oman valitun maksutavan mukaisesti.''
- Anonyymi
Kyllä kimppalotto onnistuukin edellä esitetyllä tavalla, mutta ei kestona, ainoastaan viikko kerrallaan ! Eli joka viikko porukka saatava kasaan !
- Anonyymi
Kerro yksi hyvä syy miksi ei onnistu kestona ??
Kerätään porukka kasaan eli pelipaikalle, porukka pelaa esim. 10vk kestoloton.
- Anonyymi
Kokeile niin ei onnistu!
- Anonyymi
Kokeile niin ei onnistu !
- Anonyymi
Minä en edes muista milloin viimeksi olen vienyt pelilappuja kioskille
Lapsille ja lapsenlapsille oli tapana ostaa nimpparina tai synttärinä pienisummainen lottokuponki sen oman 10 viikon loton lisäksi
000
Ei nettipeluuta koukuttamaan
Ei opeteta lapsia pelaamaan
Sijoittamisessa saa taloustuntemusta ja se tyydyttää myös pelivietin ja opettaa hallitsemaan ahneus-pelko - tasapainoa, vähentää kateutta tai siis suuntaa sen itsensä kehittämiseen: miksen minäkin - ajatteluun - Anonyymi
haluaisin veikata lottoa
- Anonyymi
Lopetin Veikkauksen uhkapelit eli viikottaisen noin kahden Euron vakioveikkauspelaamisen kun tuliva uudet vaatimukset.
Olen nyt ostanut vähän pörssiosakkeita ja olkoot se uusi uhkapelimuotoni. Toistaiseksi ollaan muutamia satasia jopa voitolla... - Anonyymi
Ei kannata ottaa kesto-lottoa, jos voittaa ekalla kierroksella on turha jatkaa.
- Anonyymi
Minä osallistun lauantai lottoon ja Viking lottoon, molempia yksi rivi 10 viikkoa.
Jos sattuisi toisesta tulemaan miljoonia heti ensi kierroksella, ehkä minua ei kiinnosta seuraavat 9 kierrosta:))
- Anonyymi
200 turhaa irtisanottu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337183Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654380Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543452Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4983135Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2942092Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361753Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201671- 911573
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436