Eikö olis mukavaa

Anonyymi-ap

Jos olis kumppani kainalossa ja katsoisitte linnan juhlia yhdessä sohvalla.

14

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kumppani on sohvalla ja tv-ruudussa pyörii playstation peli. Linnanjuhlia ei ole edes vilkaistu.

• Kumppani joo, mutta tänään ei kattella Prison Partya vaan jalkapalloa.

• Olisihan sekin mukavaa. Pelkästään sillä että olisi lutunen tyttö kainalossa. Ihan sama mitä töllöstä tulee. Mutta ei, ei tapahdu. Ei koskaan.

• Anonyymi

Menes käymään vanhainkotiin ja kävelet ja kiertelet ja juttelet siellä ikäisillesi naisille niin äkkiä löydät naisen oman ja tutustut samalla uuteen kotiisi tai kotiinne vähän vinkki vinkkii ja joulu yhdessä vietätte ja vähän pussailettekin niin siit se lähtee

• Anonyymi kirjoitti:

Menes käymään vanhainkotiin ja kävelet ja kiertelet ja juttelet siellä ikäisillesi naisille niin äkkiä löydät naisen oman ja tutustut samalla uuteen kotiisi tai kotiinne vähän vinkki vinkkii ja joulu yhdessä vietätte ja vähän pussailettekin niin siit se lähtee

Mene itse vaan kun niin hotsittaa vanhat ryppyiset eukot.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Mene itse vaan kun niin hotsittaa vanhat ryppyiset eukot.

Äläs ny yhtä ryppyinen olet kuin oman ikäiset naisetkin ellet ryppyisempi tosiaan oman ikäinen nainen paras nainen ja joulu ruuat saatte talon puolesta eli ns hotellissa asutte mut muist sit ettet petä tulevaa tyttöystävääsi ja tulevaa vaimoasi vaik houkutuksia tulee siel paljon saman ikäisiä puutteessa olevia sinkkunaisia vaik pyytäis sinua huoneisiinsa niin älä mene vaan huolehdi ja ole naisesi kanssa

• Anonyymi kirjoitti:

Äläs ny yhtä ryppyinen olet kuin oman ikäiset naisetkin ellet ryppyisempi tosiaan oman ikäinen nainen paras nainen ja joulu ruuat saatte talon puolesta eli ns hotellissa asutte mut muist sit ettet petä tulevaa tyttöystävääsi ja tulevaa vaimoasi vaik houkutuksia tulee siel paljon saman ikäisiä puutteessa olevia sinkkunaisia vaik pyytäis sinua huoneisiinsa niin älä mene vaan huolehdi ja ole naisesi kanssa

Minä en tullut palstalle horisemaan joutavia sinun kanssasi. Ihan muista syistä tänne aikanaan eksyin. Nyt näyttää kuitenkin siltä että olet ainoa ns keskustelukumppani minulle täällä. Eli kai se on pakko todeta että minun aikani palstalla loppui tähän. En saanut häntä, ihanaa ihastustani. Haaveeksi jäi rakkaus. Haista sinä äijä/akka mummo vaan pitkä paska. Paskaa loppuelämää sinulle.

• PalstaRinssi kirjoitti:

Minä en tullut palstalle horisemaan joutavia sinun kanssasi. Ihan muista syistä tänne aikanaan eksyin. Nyt näyttää kuitenkin siltä että olet ainoa ns keskustelukumppani minulle täällä. Eli kai se on pakko todeta että minun aikani palstalla loppui tähän. En saanut häntä, ihanaa ihastustani. Haaveeksi jäi rakkaus. Haista sinä äijä/akka mummo vaan pitkä paska. Paskaa loppuelämää sinulle.

Etsi uusi kiusattava. Minä lähden vittuun.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Etsi uusi kiusattava. Minä lähden vittuun.

Lähtisit kans ole sanasi mittainen terve menoa vanhus

• Anonyymi kirjoitti:

Lähtisit kans ole sanasi mittainen terve menoa vanhus

Ime paskaasi kusipää.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Ime paskaasi kusipää.

Et sitten lähtenytkään tommosii ne vanhukset on mut oikeasti lähde lätkimään älä sanojasi syö vanha tosi vanha mies eli lähde ja jätä palsta nuoremmille aikasi on ohi

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Ime paskaasi kusipää.

Ihastustasi hässii nuorempi mies ja jonkun karjun kainalossa tyytyväisenä kehrää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihastustasi hässii nuorempi mies ja jonkun karjun kainalossa tyytyväisenä kehrää

Ja älä häiritse nyt ihastustasi kun se ei pysty ny vastaamaan kun sillä on kikkeli suussa

• daffi

Paras kumppani laatikkollinen olutta ja surea kun suomi on myyty EU:lle.Se itsenäisyydestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      123
      7638
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      40
      4406
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      37
      3902
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      408
      2047
    5. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      73
      1637
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1487
    7. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      35
      1478
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      186
      1207
    9. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      12
      1148
    10. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      12
      1063
    Aihe