Sinkkunaisia linnan juhlissa

Anonyymi-ap

Oli aika paljon. Luulisi että helposti ainen löytää miehen mutta ei näköjään.

35

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkei ko. naisia kiinnostanut raahata yhtään örinäpörinää mukanaan.

• Anonyymi

😂😂😂😂😂😂😂ei suomessa ole heidän tasoistaan mies seuraa se on totta

• Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂😂😂😂😂ei suomessa ole heidän tasoistaan mies seuraa se on totta

Heh, lemmikitkin piti jättää kotiin. :)

• Anonyymi

Helposti nainen miehen löytää ,mutta jos hakusessa onkin nainen .Eikä kaikki ole vielä tulleet "kaapista uloskaan".

• Anonyymi kirjoitti:

Helposti nainen miehen löytää ,mutta jos hakusessa onkin nainen .Eikä kaikki ole vielä tulleet "kaapista uloskaan".

Sekin on mahdollista. Seksuaalisuus on myös oma asia siinä missä sukupuoli-identiteettikin tai sinkkuus. Ehkäpä heillä oli syynsä.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🔞 ­­N­­y­m­f­o­­­m­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#176602730

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• "Kilpisen mielestä jopa Linnan juhlien tasoisessa tapahtumassa on sallittua pukeutua, kuten itse haluaa.

– Suomessa on vapaus olla just sellainen kuin on. Suomessa voit laittaa pinkin puvun, jos haluaa, koska miksei, Kilpinen sanoi."

Tausin juuri tykästyä Atte Kilpiseen. Juuri näin, Atte on oikeassa. Vanhoilliset känisijät väärässä. Jos kerran poljetaan jalkaa ihmisten oikeuksista olla itsensä, sen pitää ulottua myös kivikautisiin pukeutumisetiketteihin. Piste.

Ei voi samaan aikaan puhua oikeuksista ja pakko olla muotin mukaan etiketeistä, ne kun ei millään muodosta kuin ristiriidan.

Etiketit on laumaistamista ja muotittamista. Niistä on kaukana yksilön näkemys ja oikeus olla itsensä.

• Mites, jos joku mies vieraista olisi halunnut pukeutua hameeseen/mekkoon housujen ja puvun sijaan? Jani Toivola käyttää esim. mekkoja ainakin vapaa-aikanaan. Tai joku transsukupuolinen linnanjuhlissa, yleensäkin juhlissa mites hönet haukutaan maanrakoon, jos vaatetus etiketti ei täsmää?

Ja mikä on juhlavaate on muutenkin subjektiivinen käsite, kuka mitäkin pitää juhlavana. Voiko joku kanalauma (käsittää myls kotkottavat miehet) päättää mikä on epäjuhlavaa? Ja millä vitun valtuuksilla?

• Anonyymi

Pukukoodeja rikotaan koska se on konservstiivisuutta. Lisäksi sivistymätöntä. Tätä tekee yleensä vihervassarit ja muut heppelit vain poliittisista syistä, koska vihaavat konservatiiveja. Linnanjuhlat pitäisi kieltää sosialisteilta ja muulta roskasakilta.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Mites, jos joku mies vieraista olisi halunnut pukeutua hameeseen/mekkoon housujen ja puvun sijaan? Jani Toivola käyttää esim. mekkoja ainakin vapaa-aikanaan. Tai joku transsukupuolinen linnanjuhlissa, yleensäkin juhlissa mites hönet haukutaan maanrakoon, jos vaatetus etiketti ei täsmää?

Ja mikä on juhlavaate on muutenkin subjektiivinen käsite, kuka mitäkin pitää juhlavana. Voiko joku kanalauma (käsittää myls kotkottavat miehet) päättää mikä on epäjuhlavaa? Ja millä vitun valtuuksilla?

Jos tietoisesti rikotaan kutsun esittäjän pukukoodia se on yksinkertaisesti typerää ja kertoo rikkojan itsekkyydestä sekä arvostuksen puutteesta kutsun esittäjää kohtaan. Tällainen henkilö pitäisi vahtimestarin toimesta poistaa juhlista välittömästi. Säännöt kaikille samat.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos tietoisesti rikotaan kutsun esittäjän pukukoodia se on yksinkertaisesti typerää ja kertoo rikkojan itsekkyydestä sekä arvostuksen puutteesta kutsun esittäjää kohtaan. Tällainen henkilö pitäisi vahtimestarin toimesta poistaa juhlista välittömästi. Säännöt kaikille samat.

Minusta on hyvä, että ihmiset on alkaneet ITSE ajattelemaan mm. näitä älyttömiä pukukoodrja, jotka ovat muinaisjäänne jostain pölyisestä historiasta. Tarviiko sitä olla jäykkäniskainen tantta vuosituhannesta toiseen?

Ajat ja ihmiset muuttuu, silloin muuttuu koodistotkin. Simppeliä kun pystyy avarakatseisuuteen. Eikä toljota ahtaan pillin läpi maailmaa.

• G-LoveR kirjoitti:

Minusta on hyvä, että ihmiset on alkaneet ITSE ajattelemaan mm. näitä älyttömiä pukukoodrja, jotka ovat muinaisjäänne jostain pölyisestä historiasta. Tarviiko sitä olla jäykkäniskainen tantta vuosituhannesta toiseen?

Ajat ja ihmiset muuttuu, silloin muuttuu koodistotkin. Simppeliä kun pystyy avarakatseisuuteen. Eikä toljota ahtaan pillin läpi maailmaa.

Niin kauan kun ihmisen yksilölliset oikeudet merkkaa, pitää kyetä miettimään mihin kaikkialle se ulottuu ja voi ulottua turvallisesti. On tyhmää käydä mulle selittämään kuin lapselle mitä tarkoittaa mikäkin, jos olisin niin tyhmä etten tietäisi mitä mikin onx niin miten helvetissä osaisin niitä edes kyseenalaistaa?

Herätkääpä konservatiivit ruususen unestanne nykyaikaan. Vaatteet on yksilön oma asia. Toinen asia on sitten turvallisuus ja käyttäytyminen. Daa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ota jotain relaksanttia tuohon jäykkyyteen. Ei mulla muuta.

• Samalla kannalla. Mielestäni Atte juuri toi esille sen, mikä pukeutumisessa on parhautta; itselleen sopiva ja edustava asu. Ei se mun mielestä rikkonut mitään normistoa. Kiusallisempaa on katselle asua tai henkilöä, jota pitäjä ei osaa kantaa tai joka ei sovi hänelle millään muotoa.

Ihminen on turhan jyrkkä näissä laumaistumisessa. Homma lähtee lapasesta jo lapsuudessa kun pakotetaan tiettyyn muottiin, mikä on sopivaa ja mikä ei. Siinä sitten olet ihmeissäsi oman identiteettisi kanssa kun et viihdy kehossasi.

• elisakettu kirjoitti:

Samalla kannalla. Mielestäni Atte juuri toi esille sen, mikä pukeutumisessa on parhautta; itselleen sopiva ja edustava asu. Ei se mun mielestä rikkonut mitään normistoa. Kiusallisempaa on katselle asua tai henkilöä, jota pitäjä ei osaa kantaa tai joka ei sovi hänelle millään muotoa.

Ihminen on turhan jyrkkä näissä laumaistumisessa. Homma lähtee lapasesta jo lapsuudessa kun pakotetaan tiettyyn muottiin, mikä on sopivaa ja mikä ei. Siinä sitten olet ihmeissäsi oman identiteettisi kanssa kun et viihdy kehossasi.

Niinpä. Mä tykkään aina ajatella yksilö-ja ihmislähtöisesti, siksi mun monet näkemyksetkin poikkeaa laumahierarkiaan tukeutuvista ajattelijoista.

Kiva, että sinä jaat näkemykseni. :)

Minusta juhla on juhla parhaimmillaan silloin, kun kunkin persoona vaatetuksineen saa olla kantajansa näköinen, eikä väkinäinen vaate missä olo on yhtä tuskaa. Itse esim. inhoan kaikkea hörhellystä ja tykkään hyvin basicistä.

Naistenvaatteet on suurin osa aivan järkyttäviä. :D

Se viihtyminen juuri ja minusta osoittaa sekä juhlaisönnältä, että vieraalta molemminpuolista arvostusta ja kunnioitusta, kun kumpikin saa tulla juhlaan omaan itseen sopivin vaattein. Vieras taas kunnioittaa juhlaisäntää osallistumalla.

• G-LoveR kirjoitti:

Niinpä. Mä tykkään aina ajatella yksilö-ja ihmislähtöisesti, siksi mun monet näkemyksetkin poikkeaa laumahierarkiaan tukeutuvista ajattelijoista.

Minusta juhla on juhla parhaimmillaan silloin, kun kunkin persoona vaatetuksineen saa olla kantajansa näköinen, eikä väkinäinen vaate missä olo on yhtä tuskaa. Itse esim. inhoan kaikkea hörhellystä ja tykkään hyvin basicistä.

Se viihtyminen juuri ja minusta osoittaa sekä juhlaisönnältä, että vieraalta molemminpuolista arvostusta ja kunnioitusta, kun kumpikin saa tulla juhlaan omaan itseen sopivin vaattein. Vieras taas kunnioittaa juhlaisäntää osallistumalla.

Vaikkapa nyt Tiina Kaukasen yläosa, jota Sykkökö se oli kritisoi. Vaan miksi? Tiina on varmasti halunnut pukeutua persoonansa mukaan ja tuoda juhlaan oman fiiliksensä mukana. Hänelle tuo kyseinen kritisoitu yläosa on vaate, joka edustaa häntä ja hänen persoonaa ja käsitystä hyvästä juhlavaatteesta. Niin hyeenat voisi olla silloin hiljaa kritiikkiensä kanssa.

Eri asia tulla munasillaa juhlimaan, kun itseään edustava vaate yllään.

• G-LoveR kirjoitti:

Vaikkapa nyt Tiina Kaukasen yläosa, jota Sykkökö se oli kritisoi. Vaan miksi? Tiina on varmasti halunnut pukeutua persoonansa mukaan ja tuoda juhlaan oman fiiliksensä mukana. Hänelle tuo kyseinen kritisoitu yläosa on vaate, joka edustaa häntä ja hänen persoonaa ja käsitystä hyvästä juhlavaatteesta. Niin hyeenat voisi olla silloin hiljaa kritiikkiensä kanssa.

Eri asia tulla munasillaa juhlimaan, kun itseään edustava vaate yllään.

Vaate on eräänlainen allekrjoitus, minä olin täällä, minä osallistuin, itsenäni. En vain yhtenä kutsun saaneista.

• G-LoveR kirjoitti:

Jokaisella oma tyylinsä. Miksi se pitäisi piilottaa? En voisi kuvitella Sofilla olevan kiiltävää kypäräkampausta sen lettihirmun sijaan.

Jotain mainitsit tuossa ylempänä että entä jos miehet päättäisi osallistua juhliin hame tai mekko päällä? Joku voisi kauhistella asiaa, mutta tosiasiahan on, että miehet kautta aikojen ovat pitäneet hameita, mekkoja ja tunikoita asuinaan. Ympäri maailmaa. Miksi sen pitäisi olla poikkeus tänäkään päivänä? Muistelen Tuomas Holopaisen hiihdelleen musta nahkahame päällä. Aivan tajuttoman tyylikäs ja jopa seksikäskin mielestäni. Kuten Liam Neeson hameissaan Tähtien sodassa. Onhan näitä vaikka mitä ja ketä. Ja skotit.... mmmm..

• elisakettu kirjoitti:

Jokaisella oma tyylinsä. Miksi se pitäisi piilottaa? En voisi kuvitella Sofilla olevan kiiltävää kypäräkampausta sen lettihirmun sijaan.

Jotain mainitsit tuossa ylempänä että entä jos miehet päättäisi osallistua juhliin hame tai mekko päällä? Joku voisi kauhistella asiaa, mutta tosiasiahan on, että miehet kautta aikojen ovat pitäneet hameita, mekkoja ja tunikoita asuinaan. Ympäri maailmaa. Miksi sen pitäisi olla poikkeus tänäkään päivänä? Muistelen Tuomas Holopaisen hiihdelleen musta nahkahame päällä. Aivan tajuttoman tyylikäs ja jopa seksikäskin mielestäni. Kuten Liam Neeson hameissaan Tähtien sodassa. Onhan näitä vaikka mitä ja ketä. Ja skotit.... mmmm..

Aivan. Hiukset on yksi oman persoonan osa. Niitäkin jotkut kritisoi ja paheksuu. Kun pitäisi olla liki kopio edellisestä ja takanakin tulevasta. 😅

Antakaa persoonan tulla mukaan juhliin, niin sitten ne juhlat on juhlat eikä väkinäinen tilaisuus, josta ei kehdannut kieltäytyäkkään.

Kyllähän tunikamallit on käytössä lähi-idässäkin, saudeissa vaikkapa.

Ja jo viikingit piti tunikoita. Miehet.

Hame on varsin hyvä, jos siinä ihminen hyväksi olonsa tunee, mieskin. 👍

Minä taas tykkään vain housuihin pukrutua, hameet ja mekot ei ole ikinä tuntuneet hyvälle. Oloni on vaikea niissä. Tuskallinen jopa.

• Anonyymi

Niin no, ei Tove Johanssonkaan tuonut kertaakaan puolisoaan Tuulikki Pietilää linnan juhliin. Yksin hänkin tuli, silloin kun oli kutsuvieraana linnassa, ainakin kahdesti; sanoivat ikäihmiset päiväsalissa, vieraslistoista keskusteltaessa... Kekkosen ajoista asti, tuntui olevan jo lehtitietoa.
      trollikka

• Anonyymi

Homoseksuaalisuutta ei hyväksytty Tuuven aikana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Homoseksuaalisuutta ei hyväksytty Tuuven aikana.

Ihan oikeesti, kaikki eivät ole vieläkään tulleet ns. kaapista ulos! Sosiaalliset paineet sukulaisten kohdalta; ainakin yks syy ... ymmärtääkseni, tänäkin päivänä vielä.
        Olen seurannut hyvin läheltä kyseistä asian laitaa... mua käytettiin kulissina, kahden homomiehen toimesta. Olin toisen kanssa jopa kihloissa... ymmärtämättä omaa asemaani.

• Anonyymi

Hyvin moni ei etsi miestä! Onko noin vaikea ymmärtää?

• Anonyymi

Viinaa oli tarjolla eivätkä palstan ätmit menneet Elisabeth Rehnin juttusille. Olitte yksin kotona juttelemassa kylpyhuoneen peilin kanssa. Kyllä pitää viinaa juoda, jotta saa naisen.

• Anonyymi

Femakon mielestä ätmin taso on 90v mummo, vaikka linnassa oli nuorempiakin sinkkunaisia riittävästi. Tästä näkee palstan miesvihan räikeästi.

• Anonyymi

Nainen löytää kadetin. Oh. :)

• Anonyymi

Nainen löytää Tove Janssonin !

• Anonyymi

Kivaa on joillain törsätä valtion rahoja ja ryypätä huvikseen... :DD:

• Anonyymi

Nyt kun tulee uusi seksuaalilaki voimaan tarkoittaa että naiset eivät saa näyttää silmiään, saattaa olla melkoista sekoilua ylipistoissakin kun sokeat seikkailevat ja kompuroivat käytävillä.

Ei ollut kovin yli 20-sekuntia suunniyteltu tuollainen hunnun-hasllintoneuvoston päätös.

• Varmasti löytyisi, mutta miksi vaivautua enää sitten kun on saanut kutsun Linnaan? Siellähän on noutopöytä katettuna, katsos kadettimarkkinat, siitä lähtee helposti nuori, komea, isänmaallinen ja vesiselvä uros matkaan illan päätteeksi. SIksihän ne kadetit on sinne hommattu, ei Sauli ole mikään eilisen teeren peräkammarin poika.

• Anonyymi

Naisille kelpaavat vain ytmit ja kioskimyyjä-ätmi joutuu tyytymään omaan seuraansa.

• Löytäisi varmaan jos etsisi. Mutta ei ole pakko, jos ei halua. Nykyaikana naiset eivät tarvitse miehiä, eivätkä ole ennenkään halunneet.

• Yksilökohtaista tämäkin.

Minä tarvitsen. Ja haluan.

• Kyllä varmaan aika moni sai munaa tuonkin illan jälkeen, ihan varmasti.

• Anonyymi

Nykyajan naiset ovat nirsoja, ei kelpaa, ei kelpaa.
      Olkaa yksin sitten kun ei kukaan kelpaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      139
      6313
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      70
      5237
    3. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      14
      3675
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      121
      3280
    5. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      115
      2438
    6. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      71
      2286
    7. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      1
      2028
    8. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      27
      1618
    9. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      16
      1313
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      81
      1188
    Aihe