Rakastaako nainen sinua vai omaisuuttasi?

Anonyymi-ap

Jossain keskustelussa otettiin puheeksi tulot, jotka pitäisi laittaa profiiliinsa. Naiset, kun valittaa, että mies ei kerro mitään itsestään, vaan pitäisi valokuvan ja harrastusten lisäksi laatia esittelyteksti.

Mielestäni tuohon esittelytekstiin ei pitäisi laittaa tulotasojaan tai onko miehellä nyt sitten se Bemari tai Volvo. Miksi? Ei naisen pitäisi valita miestään omaisuuden perusteella. Silloin herää epäilys, että nainen on pelkkä siivellä eläjä, eikä rakasta sinua, vaan omaisuuttasi ja helppoa elämää. Ja kun/jos ei ole laadittu avioehtoa, mikäli avioliiton onneen päästään ja se ero tulee, nainen saa suunnitellun suuren osan miehen omaisuudesta. Näitä laskelmoivia naisia on myös paljon Suomessa.

40

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      M. Koivukin teki avioehdon mut sillä voi pyyhkiä peetä. On tää menny ihan mahdottomaks kun sopimuksillakin voi jo pyyhkiä peetä sen takia, koska kyseessä on nainen.

    • Anonyymi

      Raha on naiselle miehessä yksi tärkeimpiä ominaisuuksia.

    • Anonyymi

      Minulla naisella on enemmän rahaa ja omaisuutta kuin miehelläni. Pitäisikö minun huolestua?

      • Anonyymi

        Sama täällä. Olen ollut se varakkaampi osapuoli kaikissa parisuhteissani. Mulle se on ihan arkipäivää ja tavallista.


      • Anonyymi

        Kyllä pitäisi jätä se sika


    • Anonyymi

      Sopii että muutetaan telttaan sillanalle, kunhan asutaan sielä yhdessä.

    • Anonyymi

      No, jos nyt yritän keksiä jonkin vähemmän arveluttavan motiivin tuohon, niin ehkä joku nainen voi olla kiinnostunut siitä, onko mies kova työmies vai joku elämäntapatyötön. Ihan vain siksi että arvostaa työntekoa, eikä niinkään himoitse miehen rahoja itselleen.

    • Anonyymi

      On ja paljon. Noin vuosi sitten tapasin keski-ikäisen naisen joka asui kaupungin vuokra-asunnossa, oli eläkkeellä ennen aikojaan ja pa.

      Veti viinaa ja röökiä jatkuvasti ja kävi laivoilla parin euron risteilyillä. Ostamassa röökiä ja halpaa whiskiä.

      Hänelle eron jälkeen ei ollut jäänyt mitään, ja koulutusta ei ollut kansakoulun jälkeen joku "emäntäkoulu" tai jotain siihen suuntaan. Jotenkin tässä tapauksessa se jonkun "elättäjän" hakeminen näkyi niin vahvasti.

    • Anonyymi

      Tavallista ihmistä ei kiinnosta toisen omaisuus. Onnenonkijat on taas jo toinen juttunsa. Tunteet ei oo kaupan ja ihmiset jotka myyvät niitä on oma luokkansa.

      • Anonyymi

        Juuripa näin.


      • Anonyymi

        Mies ei juurikaan välitä tytön varallisuudesta/tuloista, mutta tytölle miehen maallisilla arvoilla on suuri merkitys. Parisuhdemarkkinoilla hääräävä mummeli on jo tottunut elämään niukkuudessaan, hänelle kelpaisi kuka vaan palvelijaksi. Myös muille parisuhdearvottomille kuten rumapainoisille tai rumakokoisille riittäisi kuka vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies ei juurikaan välitä tytön varallisuudesta/tuloista, mutta tytölle miehen maallisilla arvoilla on suuri merkitys. Parisuhdemarkkinoilla hääräävä mummeli on jo tottunut elämään niukkuudessaan, hänelle kelpaisi kuka vaan palvelijaksi. Myös muille parisuhdearvottomille kuten rumapainoisille tai rumakokoisille riittäisi kuka vaan.

        Tietäisitpä vaan kuinka moni mies on rahan perään ja kuinka monelle miehelle naisen varallisuudella on väliä. Niitä kuule riittää pilvin pimein. Se, että tuolla ei ole sinulle väliä, ei kerro mitään muista miehistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietäisitpä vaan kuinka moni mies on rahan perään ja kuinka monelle miehelle naisen varallisuudella on väliä. Niitä kuule riittää pilvin pimein. Se, että tuolla ei ole sinulle väliä, ei kerro mitään muista miehistä.

        Tämä keskustelun asiayhteyden (seksuaalinen parinvalinta parisuhteeseen) kannalta on olemassa paljon tutkimuksia joiden mukaan miehet (joukkona) eivät juurikaan välitä tyttöjen (joukkona) varallisuudesta/tuloista, mutta tytöille (joukkona) miesten (joukkona) maallisilla arvoilla on suuri merkitys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä keskustelun asiayhteyden (seksuaalinen parinvalinta parisuhteeseen) kannalta on olemassa paljon tutkimuksia joiden mukaan miehet (joukkona) eivät juurikaan välitä tyttöjen (joukkona) varallisuudesta/tuloista, mutta tytöille (joukkona) miesten (joukkona) maallisilla arvoilla on suuri merkitys.

        Kyllä miehet nimenomaan joukkona välittävät paljonkin tytön varallisuudesta. Se on ollut se tärkein valintaperuste iät ja ajat. Se, että länsimaissa miehillä ei enää nykyään ole pakottavaa tarvetta joukkona asiasta välittää, ei muuta mihinkään sitä, että valtaosassa maailmassa se on se kaikkein oleellisin valintaperuste miehille joukkona. Aiempina vuosisatoina se oli meilläkin noin. Nimenomaan miehille se naisen varallisuus ja suku ja asema oli tärkeää, nainen otti sen mitä sai.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä miehet nimenomaan joukkona välittävät paljonkin tytön varallisuudesta. Se on ollut se tärkein valintaperuste iät ja ajat. Se, että länsimaissa miehillä ei enää nykyään ole pakottavaa tarvetta joukkona asiasta välittää, ei muuta mihinkään sitä, että valtaosassa maailmassa se on se kaikkein oleellisin valintaperuste miehille joukkona. Aiempina vuosisatoina se oli meilläkin noin. Nimenomaan miehille se naisen varallisuus ja suku ja asema oli tärkeää, nainen otti sen mitä sai.

        Jos muuta luulet, niin et selvästi tiedä ihmisen historiasta yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä keskustelun asiayhteyden (seksuaalinen parinvalinta parisuhteeseen) kannalta on olemassa paljon tutkimuksia joiden mukaan miehet (joukkona) eivät juurikaan välitä tyttöjen (joukkona) varallisuudesta/tuloista, mutta tytöille (joukkona) miesten (joukkona) maallisilla arvoilla on suuri merkitys.

        Joo, naisen varallisuudella on miehille niin "vähän" väliä, että suurimmassa osassa maailmaa (mm. Suomessa aikanaan) morsian on se, jonka kuuluu tuoda myötäjäisiä mukanaan, jotta hänet huolitaan. Naisen suku maksaa edelleen valtaosassa maissa siitä, että saa naisen naimisiin. Se, että morsiusrahaa maksetaan toiseen suuntaan on harvinaista, vaikka sitäkin joissain maissa on. Lisäksi tietysti morsiamen vanhemmat perinteisesti maksavat häät, niin se oli Suomessakin. Naisella/hänen suvullaan piti olla varallisuutta, jos halusi tulla hulituksi vähänkään parempiin naimisiin. Pelkällä ulkonäöllä saattoi päästä jalkavaimoksi, mutta naimisiin sillä pääsi hyvin harvoin.


    • Anonyymi

      Valitettavasti näitä gold Digger naisia on paljon. Kun asut arvostetulla alueella, alla on tunnettu brändi auto ( MB, BMW tms ) tekee sillä vaikutuksen. Mieti vaikka Räikkönen, tai joku Nhl pelaaja ja mieti miksi niillä on useimmiten hyvännäköiset naiset. Joku levyseppä hitsaaja Räikkönen ei ikinä olisi saanut Minttua haaviin, mutta kun omaisuutta on käy flaksi hyvin. Raha ja kauneus käyvät kauppaa. Näin se vaan menee.

    • Anonyymi

      On myös tyhjätaskumiehiä jotka haluavat elää varakkaan naisen kustannuksella ja maksattaa tällä kaiken. Nainen toivoo että mies tienaa itse sen verran ettei tällaista pääse tapahtumaan. Se voi olla syynä siihen että hän haluaa tietää paljonko mies tienaa. Kyse ei siis ole siitä että hän yrittää itse maksattaa kulunsa miehellä vaan että hän haluaa varmistua siitä ettei mies maksaa kulujaan hänellä.

    • Kun kertoo olevansa ysikymppinen, niin nuorehkoja naisia on kiinnostunut liittosuhteista. Näin kertovat. Se on viisautta. Siinä turvaa nuorikko huomisensa.

      Jätän paikkakunnan ilmaisematta. Vanhanpojan tuvassa alkoi lappaa sukua, että tee minulle ja minulle testamentti. Tämä sanoi taloudenhoitajalle, tällaiselle nuorelle naiselle, että laitetaan lusikat samaan laatikkoon.

      Tupa rauhoittui sukulaisista, kun jo omat perilliset alkoivat polkea kynnystä.

      Kun on lusikoitaan pitänyt lähes 50- vuotta samassa laatikossa, niin sen jälkeen lukutaito on kehittynyt. Tavallaan näkee heistä, jotka iloisena piipahtaa tupaan kahvikupin äärelle, että kun heitin äitinsä on itsensä ikäinen, osaa lukea paljon rivienvälistä tekstiä. Onhan naiskauneus miehen silmässä siunaus, että saa olla mies. Mutta - mukava olla oman peiton alla vapaana, kuitenkin. Tämä aika on omalaillaan rikas, ettei kahlitse siinä itseään liikaa. Mutta välillä on kiva kuunnella naisen ääntä. Se siitä.

      No, onhan tuossa kuitenkin viereinen tyyny vapaa - sitä ei tiedä, mitä huomenna ajattelee. Kaikkea ei kannata kiveen kirjoittaa, se "hengen" vapaus voi rikastuttaa elämää. Kannattaa olla seitsen- """"kymppinen.

    • Anonyymi

      No ... jos haluat korostaa omaisuuttasi jne. niin siitä vaan. Silloin ei kuitenkaan kannata yllättyä, että kiinnostusta osoittavat he, joille tosiaan myös sillä omaisuudella on väliä. Esimerkiksi minun kaltaiseni kiertää kaukaa omaisuuttaan ja varallisuuttaan korostavan yksilön. Ei jaksa kiinnostaa materialisti.

    • Anonyymi

      Nettiin ei kannata laittaa itsestään mitään sellaista tietoa joka auttaa huijareita kohdentamaan iskujaan.

      Tytöille, joiden oma parisuhdearvo ei ole mitätön, on miehen parisuhdearvo tietenkin tärkeä, se riippuu mm. miehen tuloista, varallisuudesta, koulutuksesta, asemasta ja tulevaisuuden näkymistä. https://thepowermoves.com/sexual-market-value/

    • Anonyymi

      Näinhän se menee, että käytännössä nainen vaihtaa nuoruutensa (lue=hedelmällisyytensä) miehen resursseihin ja asemaan.

    • Anonyymi

      Ei ole muuta toimivaa valintakeinoa parisuhteeseen kuin määriteellä omaisuus, se tuo esille osaakoa / mihin miehestä on .

    • Anonyymi

      Ota selvää. Aika helppoa se. Toisaalta ärsyttävää että mies jolla on rahaa saa mukamas naisen kuin naisen.Ei kaikkia raha kiinnosta.💩

      • Anonyymi

        Ja sekin,jos iskee silmänsä naiseen,ja kuulee hänen olevan vähäinen ammatiltaan,olettaa että nyt se minut vähintään ryöstää💩💩💩


      • Anonyymi

        Jep. Itseenikin on useampi mies yrittänyt rahoilla ja mammonallaan vaikutusta tehdä. Samat miehet sitten kuitenkin valittavat naisten olevan rahan perään. Ja kun en ole ollut rahalla hurmattavissa, niin loppukaneetti on ollut, että tulet vielä katumaan kun näät miten miten paljon mulla vielä on. On se nyt helvetti, kun ei raha minua kiinnosta, että pitäköön ihan rahansa.


    • Anonyymi

      Olen myös huomannut,että mitä rikkaampi sen ahneempi.mikään ei ole tarpeeksi, aina ja lisää vaan.,ja vaikka millä hinnalla💩

    • Anonyymi

      Minun puolesta voitte käyttää niitä seteleittänne vaikka lattian pyyhkimiseen💩💩💩

      • Anonyymi

        Kaikista raharikkaimmat on piheimpiä täällä maanpäällä.valittaa hinnasta kun ja josta muut ei valita. Ällöttäviä ihmisotuksia💩


    • Anonyymi

      nuori neitsyt rakastaa

      kokenut vanhempi laskee varoja

      en tiedä mitä eläkeläinen tekee

      • Anonyymi

        toisaalta jokaiselle ansion mukaan

        rehellisyys palkitaan

        vaikka naiset kasvavat ylöspäin
        eivät laske alaspäin

        ellei ole rikkaan rikas ja sai jo kaiken mitä tahtoi
        aika tylsiä mimmiä kyllä

        ei mitään uutta maailman kaikkeudessa
        rukoillaan ufoa kidnappamaan


      • Anonyymi

        Ei ihmekään, etät miehiä huijataan niin usein tuossa asiassa, jos kuvitelmat oikeasti ovat tuota tasoa.


    • Anonyymi

      Tasa-arvo toteutuu aika hyvin näissä raha asioissa.

      Miehelle on tosi paljon merkitystä naisen lanteilla.

      Naisellekkin on tosi paljon merkitystä miehen lanteilla.

      Ehkä erottava tekijä on se, että mies arvostaa hyviä mittasuhteita, mutta naiset lähinnä lukumäärää.

      • Anonyymi

        Mä olen paljon kiinnostuneempi miehen pepusta kuin lanteista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen paljon kiinnostuneempi miehen pepusta kuin lanteista.

        Tämä. Just eilen jalista katsellessani mietin, että siellä oli kyllä muutamalla miehellä kroppa mittasuhteiltaan aivan pärfekt. Sellaisen kun saisi pulloon tohon takareunukselle tuijoteltavaksi. Autsista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen paljon kiinnostuneempi miehen pepusta kuin lanteista.

        kuinka te seksiä teette kun mies peppu on parempi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä. Just eilen jalista katsellessani mietin, että siellä oli kyllä muutamalla miehellä kroppa mittasuhteiltaan aivan pärfekt. Sellaisen kun saisi pulloon tohon takareunukselle tuijoteltavaksi. Autsista.

        ollakseen pano pitää puntata

        elämä ei tylsemmäksi mee

        hinta näyttää tulevan itsestään

        paljonko pano maksaa

        puntisalin verran


      • Anonyymi

        lanteet tai tissit?

        koska vaginaan ei voi edes katsoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuinka te seksiä teette kun mies peppu on parempi?

        Sinulla on kovin rajoittunut ajatusmaailma, kun mietit vain seksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ollakseen pano pitää puntata

        elämä ei tylsemmäksi mee

        hinta näyttää tulevan itsestään

        paljonko pano maksaa

        puntisalin verran

        Punttimies ... yök! Jokaisella makunsa, minä en huolisi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4783
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1536
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1102
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1091
    Aihe