Miksi miehet ärsyttää tahallaan?

Anonyymi-ap

Kertokaahan miksi miehet ärsyttää tarkoituksella naista?

Olen törmännyt tähän ilmiöön useaan otteeseen kun se kiinnostava mies (joka on myös vaikuttanut kiinnostuneelta) tarkoituksella tekee asioita ärsyttääkseen kuten puhuu keskustellessa päälle, jättää porukassa täysin huomiotta, ei olevinaan muista asioita vaikka näkee että muistaa kyllä, kirjoittaa nimeä väärin ja paljon muuta vastaavaa. Samaan aikaan kohtelee muita kuitenkin aivan normaalisti ja oikeastaan hyvin. Kyllähän tällä ehlä huomatuksi tulee mutta se saatu huomio on naisen puolelta hyvin negatiivista ja pois luotaantyöntävää.

Haluaako mies päästä naisesta eroon? En oikein keksi muutakaan sillä itse en ottaisi tuollaista riskiä että toinen lähtee käpälämäkeen tarkoituksella käyttäytymällä huonosti häntä kohtaan jos kiinnostaisi. Ja en kauaa katso myöskään huonoa kohtelua oli vaan sanon kerran topakasti saatuani tarpeeksi ja nostan lopullisesti kytkintä. Eli siinä mielessä toimii.

20

301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Opittu käytösmalli. Perujaan todennäköisesti lapsuudesta ja äidin huomiontarpeesta. Joten juokse! Kyseiset miehet eivät kykene tasapainoisiin ihmissuhteisiin.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä tämän kanssa. Usko pois, haluat miehen joka kohtelee sinua hyvin ja jos näin selkeästi kohtelu on jokseekkin ala-arvoista vieläpä ihan tietoisesti tehden niin usko sitä käytöstä ja juokse.


    • Anonyymi

      Joo, ilkeä, huono ja täysin kelvoton mies. Hylkää se heti.

      (Avaus on myrkyllisen feminismin asianajajan suoltamaa miesvihaista mielipiteenmuokkausyritystä taas kerran).

    • Anonyymi

      Joillain miehillä vaan on niin tavattoman huono itsetunto, että nainen pitää kohdata jotenkin vähäpätöisenä ja kokea tyhmemmäksi, että rima laskeutuisi riittävästi. Ei jatkoon tietenkään. Ei ihme, ettei tällaiset piilovihaiset peräkammarinpojat pariudu.

      • Anonyymi

        Toinen merkki on se, että tällainen patriarkaalista yms traumaa poteva alkaa puhua porukalla naisesta yleensä melko loukkaavaan sävyyn kun ei hermot meinaa kestää ilman poikien kädestä pitämistä. Mammanpojat on mammanpoikia


      • Anonyymi

        Tämä! Näillä miehillä ei ymmärrys riitä siihen että jos tekisi toisinpäin että arvostaisi naista niin voisi olla mahdollisuuksia suhteeseen. Ja jos nainen ei osoita samankaltaisa arvostusta niin sitten mies on hyvä ja ottaa jalat alleen.


    • Anonyymi

      Ehkä siinä on molemminpuolista "huomaamattomuuta" esittää muka ettei muista toisen nimeä tms vaikka se on ainoa nimi mikä päässä pyörii. Jonkinlaista esittämistä välinpitämättömän esittämistä vaikka sisällä roihuaa. Miksette mene kahdestaan johonkin selvittämään asiaa. Oletteko huomanneet koskaan sellaista naiset että jos siinä on yleisöä vaikka työkavereita ei mies voi puhua mitään sellaisista asioista joista haluaisi ja jos taas muuten välttelet seuraa missä kohtaa niitä voisi edes puhua.

      • Anonyymi

        Voisin kysyä naisilta samaa että miksi esitätte kiireisiä ettekä anna tilanteen ns tapahtua vaikka useita esimerkkejä on että olisitte halunneet jäädä ja antaa tapahtua. Miksi siis karkaatte?

        Naisilla on myös hyvin ristiriitaista viestintää. Hakeudutaan seuraan mutta sitten ei kuitenkaan. Erikosta touhua. Valitkaa ja pysykää siinä ei mies voi muuten tietää mitään. Perkele teidät täytyisi lassota ja sitoa johonkin kuulusteltavaksi. Sitten ihmettelette miksi kukaan ei lähesty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin kysyä naisilta samaa että miksi esitätte kiireisiä ettekä anna tilanteen ns tapahtua vaikka useita esimerkkejä on että olisitte halunneet jäädä ja antaa tapahtua. Miksi siis karkaatte?

        Naisilla on myös hyvin ristiriitaista viestintää. Hakeudutaan seuraan mutta sitten ei kuitenkaan. Erikosta touhua. Valitkaa ja pysykää siinä ei mies voi muuten tietää mitään. Perkele teidät täytyisi lassota ja sitoa johonkin kuulusteltavaksi. Sitten ihmettelette miksi kukaan ei lähesty

        Kyllä ne miehetkin harrastaa sitä välttelyä ja tilanteesta pakoilua.. Olen tuhansia kertoja yrittänyt keksiä tikusta asiaa että voisin mennä juttelemaan ihan mitä tahansa mutta yksipuoliseksi on jäänyt. Noin muutenkin mikä siinä estää miestä sanomasta tai vaikka laittamasta naiselle viestiä että sopisiko keskustella hetki jossain kohtaa? Jos kerran on kiinnostusta. Ja joskus on vain todellakin loputon kiire ja on vain pakko irrottautua hoitamaan asioita vaikka kuinka kovasti haluaisi vain jäädä.


      • Anonyymi

        Miksi mies ei sitten hakeudu tilanteeseen missä voisi keskustella sen naisen kanssa kahdestaan asioista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi mies ei sitten hakeudu tilanteeseen missä voisi keskustella sen naisen kanssa kahdestaan asioista?

        Sitä ärsyttää naisen käytös ja haluaa oikeasti loukata. Ei halua oikeasti tavata.

        Kun miehet inhoavat naisia, niin näinkö se on? Eihän tästä koskaan edes puhuta, että miehet voisivat inhota naisia.


    • Anonyymi

      Olen huomannut ihan samaa, enkä myöskään voi käsittää tuollaista käytöstä! Ja tämmöisestä ei voi erehtyä. On yleensä niin silmiinpistävää, että miettii itsekin, mitä ihmettä tuo mies oikein taas tekee?!

    • Tuossa olikin aika kattavasti haarukoitu vaihtoehtoja. Yksi mikä puuttui, on ns. hauskamies. Semmonen kuvittelee olevansa vitsikäs, kun kikkailee sinulle, mutta ei ymmärrä tosiasiassa että vitsit menee turhan pitkälle. Usein tällainen hauskamies on myös jossain määrin ihastunut siihen ylettömän vitsailun kohteeseensa.

    • Anonyymi

      Tämä miesparan rooli on niin raskas vetää toisinaan :D ja pitää yllä perinteistä miehistä mielikuvaa rosoisesta könsikkäästä että toisinaan roolinvetäjä alkaa ampua ylitse reagoinneissaan alkaessaan korostaa liikaa erottuvuuttaan muusta testosteronipitoisesta massasta, miesten maailmasta opittu paha tapa missä testataan rajoja missä sopii kulkea ja missä ei. Naljailulla ja laskelmoidulla ärsytyksellä kyllä pitäisi olla tunnistettava ero..., jospa kamu tarvitsee vain aikaa

      • Anonyymi

        Tämä sai minut jotenkin surulliseksi. Miksi miesten pitää ampua itseään jalkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä sai minut jotenkin surulliseksi. Miksi miesten pitää ampua itseään jalkaan.

        Pienemmät aivot, kehitysviive, mitä näitå syitä nyt on. 💁🏼‍♀️


    • Anonyymi

      Jaa, joko tuo että haluaa päästä eroon. TAI ehkä on jännittynyt ja siksi vähän kömpelö. Ärsyttävää kyllä jos kerran suostuu näkemään toista niin sitten olisi tarkoituksella idiootti, menisi kummallakin vaan aikaa ja toiselle tulisi paha olo. Itse ainakin jännittyneenä saatan vissiin antaa välillä tökerön vaikutelman mutta en kyllä toistuvasti lähde keskeyttämään ketään. Mutta kaikki reagoi eritavalla. Jos ei ihan toivottamalta kusipäältä vaikuta niin kysy siltä.

    • Anonyymi

      Ettei nää oo tyypillisesti lukenu satusetien juttuja negaamisesta 🙄 Sillähän sitä vasta hyvän alun suhteille luulee saavansa kun näyttää miten peemäinen reppana on eiku..

    • Anonyymi

      Ei välttämättä tahallaan. Itse uin tällä hetkellä hyvin syvissä vesissä henkisesti ja olemalla välinpitämätön lähellä olevia naisia kohtaan takaan että he eivät satuta itseään minulla.

      He miellyttävät minua ja voisin toisessa tilanteessa jopa harkita jonkinliaista suhdetta näiden naisten kanssa. Nyt yksinkertaisesti suolaan maan etteivät he satuta itseään minulla enkä minä itseäni heillä. Samoin olen välinpitämätön kusipää joka ei hoida yksinkertaisiakaan asioita kunnolla exilleni jotta he eivät pahemmin kaipailisi minua.

      On yksinkertaisesti parempi osoittaa selvästi että minussa ei ole ainakaan nyt mitään sellaista mitä kannattaa tavoitella. Olen tietoisesti epämiellyttävä koska en ole valmis ainakaan vielä mihinkään mikä voisi minua satuttaa. Tämä on itsensä ja toisten suojelemista varmasti toimivalla keinolla. Pidä väli, suhtaudu asiallisesti ja viileästi niin saat luultavasti saman kohtelun takaisin ennenpitkää koska raja on vedetty ja noteerattu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      417
      1752
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1380
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1368
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      119
      1294
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1036
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      912
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      881
    9. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      115
      870
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    Aihe