Kulta, sinä olet ihana

Anonyymi-ap

Höpöttäisin korvaasi tuota varmaan aika usein kera rutistusten. Muuten tämä tapahtuu vain päiväunissani. Voi sinua, kun et edes tiedä näitä unelmia. Ne tuhannet ja taas tuhannet unelmat, jotka hautautuvat jonnekin ajan virtaan, vaikka silti nousevat pintaan vastustamattomalla voimalla. yhä uudelleen ja uudelleen. Mitä se kertoo sinusta tai näistä tunteista? Niinpä, ei tämä ole kevyttä ihastusta enää, ei alusta lähtien. Miten löytäisin polun luoksesi?

25

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Google Maps, sieltä Reittiohjeet, valitse sopivin kulkuneuvo, syötä lähtöosoite ja kohdeosoitteeksi voit laittaa esim. Ihana mieskulta tms. Ja vot se näyttää sen polun aivan hetkessä.

• Tätä täytyy minunkin testata🤣😉 Kenenhän viereen sitä päätyisi?

• EmpressOfTheLight kirjoitti:

Tätä täytyy minunkin testata🤣😉 Kenenhän viereen sitä päätyisi?

Jos laitat kohdeosoitteeksi kuitenkin ihana mieskulta, suvela, niin mä tiiän minne päädyt 😉

• Anonyymi

😂😂😂😂😂😁👍tää oli hyvä!

• randombypasser kirjoitti:

Jos laitat kohdeosoitteeksi kuitenkin ihana mieskulta, suvela, niin mä tiiän minne päädyt 😉

Tarjoat sitten kahvit, jos joskus sinne eksyn. Juhlamokka käy tai sitten viet minut Vantaan puolelle Starbucksiin.

• Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂😂😂😁👍tää oli hyvä!

Kiittis! 😊

Aina välillä käy niin, että se one liner joka yleensä tulee mieleen vasta viikon päästä, tuleekin mieleen juuri silloin kun sille on tilausta.

Tarjoat sitten kahvit, jos joskus sinne eksyn. Juhlamokka käy tai sitten viet minut Vantaan puolelle Starbucksiin.

Tietenkin, vähintään kahvit. Juhlamoukkaa löytyy aina, mutta Starbucks sopii myös. Tosin Vantaalle asti ei kannata mennä, kun tuossa on toinen bucks paljon lähempänä.

No niin, nyt yksityiskohdat on selvitetty, niin laitapa sitten se kohdeosoite sinne Google Mapsiin 😂

Tietenkin, vähintään kahvit. Juhlamoukkaa löytyy aina, mutta Starbucks sopii myös. Tosin Vantaalle asti ei kannata mennä, kun tuossa on toinen bucks paljon lähempänä.

No niin, nyt yksityiskohdat on selvitetty, niin laitapa sitten se kohdeosoite sinne Google Mapsiin 😂

No nyt sait jo heti mua sinne lähemmäksi. Olen muuten vaan meinannut tehdä päiväretken Vantaalle pelkästään sen kahvin vuoksi.

No nyt sait jo heti mua sinne lähemmäksi. Olen muuten vaan meinannut tehdä päiväretken Vantaalle pelkästään sen kahvin vuoksi.

Miehen pitää tehdä mitä miehen pitää tehdä. Siis kaikkensa ja vähän päälle 😁

Oikeesti? No tossa Leppävaaran ostoshelvetti Sellossa mielestäni on kyllä Starbucks. Ainakin. Oletan, että Vantaan bucks on Tikkurilassa. Lähtöpisteestä sitten riippuu mikä on lähin milloinkin. Lännestä tullessa Leppävaara, mutta sekin vähän riippuu millä on liikenteessä.

Sokkotreffit jossain Starbucksissa, ok, aivan. Koska? 😉

Miehen pitää tehdä mitä miehen pitää tehdä. Siis kaikkensa ja vähän päälle 😁

Oikeesti? No tossa Leppävaaran ostoshelvetti Sellossa mielestäni on kyllä Starbucks. Ainakin. Oletan, että Vantaan bucks on Tikkurilassa. Lähtöpisteestä sitten riippuu mikä on lähin milloinkin. Lännestä tullessa Leppävaara, mutta sekin vähän riippuu millä on liikenteessä.

Sokkotreffit jossain Starbucksissa, ok, aivan. Koska? 😉

Ehkäpä siis voisi järkätä. Tosin en tiedä tunnistatko ihan sokkona. Pakko järkyttää sua sen verran ettei mulla ole vaaleanpunaisia hiuksia. Enkä kulje ruoska kädessä. Olen vaan paholainen enkelin vaatteissa😇

Ehkäpä siis voisi järkätä. Tosin en tiedä tunnistatko ihan sokkona. Pakko järkyttää sua sen verran ettei mulla ole vaaleanpunaisia hiuksia. Enkä kulje ruoska kädessä. Olen vaan paholainen enkelin vaatteissa😇

Vähän vaikeahan se kieltämättä on sokkona arvata kuka kukin on, ellei käy hirveä munkki ja juuri silloin valitussa Starbucksissa ei ole paikalla ketään tai vain pelkkiä miehiä meidän lisäksemme 😁

Siis aaaaargh, ei pinkkejä hiuksia eikä ruoskaa?!?!?!? OMG... No mutta kyllä ne tarvittaessa saadaan varmasti järjestymään 😂

Paholainen... Uuuh, aa, jooo... Ja mä olen lammas suden vaatteissa 🤭

Just in case. Mulla on profiilissa se meiliosoite. Sitä kautta voi tökkiä detaljeja fiksummin.

Vähän vaikeahan se kieltämättä on sokkona arvata kuka kukin on, ellei käy hirveä munkki ja juuri silloin valitussa Starbucksissa ei ole paikalla ketään tai vain pelkkiä miehiä meidän lisäksemme 😁

Siis aaaaargh, ei pinkkejä hiuksia eikä ruoskaa?!?!?!? OMG... No mutta kyllä ne tarvittaessa saadaan varmasti järjestymään 😂

Paholainen... Uuuh, aa, jooo... Ja mä olen lammas suden vaatteissa 🤭

Just in case. Mulla on profiilissa se meiliosoite. Sitä kautta voi tökkiä detaljeja fiksummin.

Pidän mielessä. Mutta hyvät yöt. Eilinen 14h työpäivä painaa vielä alla niin unille mentävä, jaksaa herätä taas huomiseen.

Pidän mielessä. Mutta hyvät yöt. Eilinen 14h työpäivä painaa vielä alla niin unille mentävä, jaksaa herätä taas huomiseen.

No kääks, ei ihme jos väsyttää 😳

Hyvät yöt ja kauniita unia, keisarinna!

• Anonyymi

Tiedät kyllä osoitteen ♥️

• Anonyymi

Tiedän, se on totta. Sydämen osoite on vielä hakusessa.

• Anonyymi

Itäkeskus uimahalli, Prisma ja Black Bird.

Sieltä sen löytää. Lähes päivittäin.

• Anonyymi

Mun rakkaan vai?

• Anonyymi

Kokeile tekstaria. Siitä se lähtee.

Kunhan luodon luo tuuli tiedon tuo
      Täyttymys tää tapahtuu
      Silloin matkaan sen antaa siemenen
      Tuo yksinäinen saarnipuu

• Anonyymi

Tässä aloituksessa on hyvä sanoma.

• Anonyymi

Niin oli. Ja tuo pieni luoto tuossa ylempänä.

• Anonyymi

Ihana! Olisipa mulle ❤️

• Anonyymi

Sillen löytyisi vaikka että pitääkö olla mies vai nainen?

• Anonyymi

Toiveajattelen tämän olevan m... 🥺 kelle naiselle menee?

• Anonyymi

Olet mies ihana viime vuodelta. <3

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      92
      4667
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      84
      3942
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      147
      3661
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      115
      2635
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      132
      2582
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      43
      2151
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2067
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1840
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1717
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1709
    Aihe