Kumpi sovelluksista on raskaampi ja kuluttaa enemmän akkua. Taistelu ei ole edes tasaväkinen sillä vain parivuotta vanhalla android puhelimella tulos on selkeä. Mikäli haluat akun kuluvan hitaammin valitse BUMBLE. Mikäli ehdit ladata, jokavälissä puhelinta on ihan sama käytätkö Tinderiä Bumblen sijaan.
Jos et usko tähän, voit itse kokeilla asian ja todeta saman minkä minä.
KUMPI SYÖ AKKUA: BUMBLE VS TINDER
11
385
Vastaukset
- Anonyymi
Bumble on surkea sovellus. Todella surkea, kuten badoo myös.
- Anonyymi
Jees, kuka tässä kännykän akkua ensisijaisesti aattelee... naurettavaa.
Ilmeisesti joku 25v 16v tasolla oleva finniteinipoika jaksaa lähetellä näitä bumble viestejä.
Joo ja badoo on myös yksi mitättömyys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti joku 25v 16v tasolla oleva finniteinipoika jaksaa lähetellä näitä bumble viestejä.
Joo ja badoo on myös yksi mitättömyys.Naurettavaa on ainoastaan se, kun et edes tiedä millainen sovellua Bumble on ja kommenttinne oon myös ihan mitättömiä. Skeidaa ilman mitään perusteluja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja badoo on myös yksi mitättömyys.Toisilla ei ole aikaa notkua 24h pistorasian vieressä.
- Anonyymi
Niin rahastusta kuin olla ja voi,,,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin rahastusta kuin olla ja voi,,,,
Tinder is so last season. Bumble is today.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosiasia ja käyttäjämäärät lisääntyneet myös Suomessa.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17661969b
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Thats true.
- Anonyymi
Tinder syö akkua enemmän.
- Anonyymi
Kyllä näin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde273020Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342732- 1502328
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542269Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241920Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921737Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1091695- 3191598
- 1351479
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151472