Mitä teet jouluna

Anonyymi-ap

Joulu ei sinänsä merkitse minulle mitään mutta se hiljaisuus ja tekopyhä "rauha" tuntuu painostavalta.

Itse aattelin lähteä suht ylelliseen hotelliin mutta sitten mietein että pari pulloa konjakkia ja hyvää ruokaa tekee saman asian.

Ja keväällä ulkomaille tyhjentämään ajatukset. Luulen että monilla on sama fiilis.
Suomi on harmaa maa yksineläjälle mutta eiköhän euroopasta löydy ees lämpimämpää ilmaa :) Hei! Voimia kaikille jotka kamppailevat tässä kuviossa. Kuten minäkin. Mutta eläkkeellä en täällä varmaankaan aikaani vietä kun se aika tulee.

6

155

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi sinua. Minusta jouluna on kiva olla vain rennosti, ei ole kiire minnekään.
      Hiljaisuus ja rauha antaa mahdollisuuden ns. ladata akkuja.
      Voi vaikka suunnitella niitä ensi vuoden menemisiä ja matkoja.

• Anonyymi

Itselläni ei kesällä ei talvella rahaa matkustaa.Ihan on normaali 3 päivän vapaa.Normaalia eines ruokaa mikroon.Toivon mukaan Kerrostalossa joulu sauna?Tuttavani aamulla aikaisin vie minut haudoille.Pino kirjoja sukellan niiden maailmaan.Maailman loppu ei jouluna yksin.

• Anonyymi

Olen komea panopukki ja jouluna pitäisi vierailla useiden naisten luona. Mitenköhän sitä jaksaa tyhjää säkit useaan naiseen? Ehkä otan tonttukaverini mukaan jos energiat on vähissä. Mietin, että tyhjennän vain toisen säkin per nainen. Kortsua naiset eivät tietenkään vaadi, olenhan komea ja tämä olkoon mukava joululahja naisille.

Haittaako naisia muuten jos mies haissoo vieraalle shillille?

• Anonyymi

Eikö niiden naisten kotona ole suihkua vai mikä on syynä ettet peseydy siinä välissä? Pesytymätön mies ei kelpaa, oli komea tai ei. Jos ryntäät hurjaa vauhtia aina seuraavaan paikkaan käymättä suihkussa, haiset hieltäkin. Varaudu pakkeihin.

• Anonyymi

Hiljentyminen ei häiritse mutta joulu"rauhan" korostaminen nykyajan hektisessä hetihetinyt-maailmassa ja entistä aikaisemmin kauppojen käytäville työnnettyjen joulukrääsien muodossa ärsyttää. Niin ja se mainos missä limukkayhtiön valomainostettu joulurekka saapuu alkuasukkaiten keskuuteen. Muutama kynttilä, käyn syömässä ja luen jonkin kirjan.

• Anonyymi

Joulu on teennäinen juhla. Suurin osa ihmisistä ovat vain tapauskovaisia. Silti sitä juhlitaan, vaikka sen varsinainen sisältö ei kiinnostaisi pätkääkään, Tyypillistä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3159
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3057
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2922
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2594
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2112
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1667
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1639
    8. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      24
      1632
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1625
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59