Mitä teet jouluna

Anonyymi-ap

Joulu ei sinänsä merkitse minulle mitään mutta se hiljaisuus ja tekopyhä "rauha" tuntuu painostavalta.

Itse aattelin lähteä suht ylelliseen hotelliin mutta sitten mietein että pari pulloa konjakkia ja hyvää ruokaa tekee saman asian.

Ja keväällä ulkomaille tyhjentämään ajatukset. Luulen että monilla on sama fiilis.
Suomi on harmaa maa yksineläjälle mutta eiköhän euroopasta löydy ees lämpimämpää ilmaa :) Hei! Voimia kaikille jotka kamppailevat tässä kuviossa. Kuten minäkin. Mutta eläkkeellä en täällä varmaankaan aikaani vietä kun se aika tulee.

6

171

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi sinua. Minusta jouluna on kiva olla vain rennosti, ei ole kiire minnekään.
      Hiljaisuus ja rauha antaa mahdollisuuden ns. ladata akkuja.
      Voi vaikka suunnitella niitä ensi vuoden menemisiä ja matkoja.

• Anonyymi

Itselläni ei kesällä ei talvella rahaa matkustaa.Ihan on normaali 3 päivän vapaa.Normaalia eines ruokaa mikroon.Toivon mukaan Kerrostalossa joulu sauna?Tuttavani aamulla aikaisin vie minut haudoille.Pino kirjoja sukellan niiden maailmaan.Maailman loppu ei jouluna yksin.

• Anonyymi

Olen komea panopukki ja jouluna pitäisi vierailla useiden naisten luona. Mitenköhän sitä jaksaa tyhjää säkit useaan naiseen? Ehkä otan tonttukaverini mukaan jos energiat on vähissä. Mietin, että tyhjennän vain toisen säkin per nainen. Kortsua naiset eivät tietenkään vaadi, olenhan komea ja tämä olkoon mukava joululahja naisille.

Haittaako naisia muuten jos mies haissoo vieraalle shillille?

• Anonyymi

Eikö niiden naisten kotona ole suihkua vai mikä on syynä ettet peseydy siinä välissä? Pesytymätön mies ei kelpaa, oli komea tai ei. Jos ryntäät hurjaa vauhtia aina seuraavaan paikkaan käymättä suihkussa, haiset hieltäkin. Varaudu pakkeihin.

• Anonyymi

Hiljentyminen ei häiritse mutta joulu"rauhan" korostaminen nykyajan hektisessä hetihetinyt-maailmassa ja entistä aikaisemmin kauppojen käytäville työnnettyjen joulukrääsien muodossa ärsyttää. Niin ja se mainos missä limukkayhtiön valomainostettu joulurekka saapuu alkuasukkaiten keskuuteen. Muutama kynttilä, käyn syömässä ja luen jonkin kirjan.

• Anonyymi

Joulu on teennäinen juhla. Suurin osa ihmisistä ovat vain tapauskovaisia. Silti sitä juhlitaan, vaikka sen varsinainen sisältö ei kiinnostaisi pätkääkään, Tyypillistä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      37
      2310
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      55
      1327
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1303
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1266
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1191
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      904
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      788
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      751
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      596
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      575
    Aihe