Mitä teet jouluna

Anonyymi-ap

Joulu ei sinänsä merkitse minulle mitään mutta se hiljaisuus ja tekopyhä "rauha" tuntuu painostavalta.

Itse aattelin lähteä suht ylelliseen hotelliin mutta sitten mietein että pari pulloa konjakkia ja hyvää ruokaa tekee saman asian.

Ja keväällä ulkomaille tyhjentämään ajatukset. Luulen että monilla on sama fiilis.
Suomi on harmaa maa yksineläjälle mutta eiköhän euroopasta löydy ees lämpimämpää ilmaa :) Hei! Voimia kaikille jotka kamppailevat tässä kuviossa. Kuten minäkin. Mutta eläkkeellä en täällä varmaankaan aikaani vietä kun se aika tulee.

6

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi sinua. Minusta jouluna on kiva olla vain rennosti, ei ole kiire minnekään.
      Hiljaisuus ja rauha antaa mahdollisuuden ns. ladata akkuja.
      Voi vaikka suunnitella niitä ensi vuoden menemisiä ja matkoja.

    • Anonyymi

      Itselläni ei kesällä ei talvella rahaa matkustaa.Ihan on normaali 3 päivän vapaa.Normaalia eines ruokaa mikroon.Toivon mukaan Kerrostalossa joulu sauna?Tuttavani aamulla aikaisin vie minut haudoille.Pino kirjoja sukellan niiden maailmaan.Maailman loppu ei jouluna yksin.

    • Anonyymi

      Olen komea panopukki ja jouluna pitäisi vierailla useiden naisten luona. Mitenköhän sitä jaksaa tyhjää säkit useaan naiseen? Ehkä otan tonttukaverini mukaan jos energiat on vähissä. Mietin, että tyhjennän vain toisen säkin per nainen. Kortsua naiset eivät tietenkään vaadi, olenhan komea ja tämä olkoon mukava joululahja naisille.

      Haittaako naisia muuten jos mies haissoo vieraalle shillille?

      • Anonyymi

        Eikö niiden naisten kotona ole suihkua vai mikä on syynä ettet peseydy siinä välissä? Pesytymätön mies ei kelpaa, oli komea tai ei. Jos ryntäät hurjaa vauhtia aina seuraavaan paikkaan käymättä suihkussa, haiset hieltäkin. Varaudu pakkeihin.


    • Anonyymi

      Hiljentyminen ei häiritse mutta joulu"rauhan" korostaminen nykyajan hektisessä hetihetinyt-maailmassa ja entistä aikaisemmin kauppojen käytäville työnnettyjen joulukrääsien muodossa ärsyttää. Niin ja se mainos missä limukkayhtiön valomainostettu joulurekka saapuu alkuasukkaiten keskuuteen. Muutama kynttilä, käyn syömässä ja luen jonkin kirjan.

    • Anonyymi

      Joulu on teennäinen juhla. Suurin osa ihmisistä ovat vain tapauskovaisia. Silti sitä juhlitaan, vaikka sen varsinainen sisältö ei kiinnostaisi pätkääkään, Tyypillistä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      108
      2142
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      119
      1656
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1266
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe