Sitä, että kun poistun kotoa töihin ja kaupoille aivan omien suunnitelmien mukaan..Tyttöystävä lähtee aina melkein samalla oven avauksella vanhempiensa tykö touhuamaan eikä jää viettämään kotiin aikaa. En tarkoita jotta hänen pitäisi jäädä tekemään kotitöitä tai laittamaan safkaa. Vaan sitä miksei hän voisi rentoutua ja olla vain? Pikkasen välillä häiritsevää
Kuinka tulkitsen
9
405
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tulkitsen ihan puhtaasti oman persoonani kautta, niin hän ei tunne paikkaa kodikseen. Itselläni siis tosiaan noin, jos koen olevani "toisen kämpillä", niin en mä sinne silloin jää yksikseni aikaa viettämään.
- Anonyymi
Niin ja jos tulkitsen vastaustasi, en voi tehdä asialle mitään ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja jos tulkitsen vastaustasi, en voi tehdä asialle mitään ?
Hyviä pohdintoja. 👍🏼
Kyllä siitä hyvä tulee kun tiedostaa ongelman. Sitten sitä pystyy työstämään.
Naiset ovat sosiaalisempia että voivat jo pelkästään sen takia mennä kotiinsa juttelemaan. Yksin ei ole kivaa jos ei rakenna omaa kotiaan. Silloinkin toiset naiset rakentaa siksi että voivat pyytää ystäviä/vanhempiaan kylään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyviä pohdintoja. 👍🏼
Kyllä siitä hyvä tulee kun tiedostaa ongelman. Sitten sitä pystyy työstämään.
Naiset ovat sosiaalisempia että voivat jo pelkästään sen takia mennä kotiinsa juttelemaan. Yksin ei ole kivaa jos ei rakenna omaa kotiaan. Silloinkin toiset naiset rakentaa siksi että voivat pyytää ystäviä/vanhempiaan kylään.Asunto on siis yhteinen eli lähtötilanne on 50/50. Miten minä voin jatkaa ajatuksella, että hän ei tunne kodikseen? Mitä jos käy kohta etten tunne minäkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja jos tulkitsen vastaustasi, en voi tehdä asialle mitään ?
Yleensä paikka alkaa ajan kanssa tuntua kodilta, jos siellä viihtyy. Mitä mukavaa ja kotoista te kotona teette? Tuo edellä esitetty pointti seurasta ja yksinäisyydestä on myös täysin validi. Voiko hän kutsua kavereitaan teille kotiin jne?
- Anonyymi
Miksi se sinua häiritsee? Kai hän saa tehdä mitä haluaa? Ei kai tuossa vanhempien luo menossa mitään huonoa ole? Ehkä hän ei tykkää viettää aikaa yksin kotona, vaan on mieluummin muiden seurassa. Ei kaikki pysty rentoutumaan yksin ollessaan, vaan yksinolo voi jopa ahdistaa
- Anonyymi
Ymmärtäisin, että sua voisi nyppiä, jos toinen häipyisi aina vaikka johonkin kavereilleen hillumaan tai kaupungille pyörimään. Vaan miksi vanhempien luo meno sinua niin ahdistaa?
- Anonyymi
Mitä vikaa noissakaan olisi?
Voithan kysyä häneltä, eikä palstalta.
Yksi vaihtoehto voi olla, että viihtyy vanhempiensa seurassa ja tykkää auttaa heitä, mutta ei kuitenkaan halua siellä olon ajan olevan poissa teidän yhteisestä ajasta, joten käyttää hyödykseen sen ajan kun olet poissa. Se on siis positiivista.
Voi myös olla, ettei viihdy yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514