Kuinka tulkitsen

Anonyymi-ap

Sitä, että kun poistun kotoa töihin ja kaupoille aivan omien suunnitelmien mukaan..Tyttöystävä lähtee aina melkein samalla oven avauksella vanhempiensa tykö touhuamaan eikä jää viettämään kotiin aikaa. En tarkoita jotta hänen pitäisi jäädä tekemään kotitöitä tai laittamaan safkaa. Vaan sitä miksei hän voisi rentoutua ja olla vain? Pikkasen välillä häiritsevää

9

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos tulkitsen ihan puhtaasti oman persoonani kautta, niin hän ei tunne paikkaa kodikseen. Itselläni siis tosiaan noin, jos koen olevani "toisen kämpillä", niin en mä sinne silloin jää yksikseni aikaa viettämään.

      • Anonyymi

        Niin ja jos tulkitsen vastaustasi, en voi tehdä asialle mitään ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja jos tulkitsen vastaustasi, en voi tehdä asialle mitään ?

        Hyviä pohdintoja. 👍🏼
        Kyllä siitä hyvä tulee kun tiedostaa ongelman. Sitten sitä pystyy työstämään.
        Naiset ovat sosiaalisempia että voivat jo pelkästään sen takia mennä kotiinsa juttelemaan. Yksin ei ole kivaa jos ei rakenna omaa kotiaan. Silloinkin toiset naiset rakentaa siksi että voivat pyytää ystäviä/vanhempiaan kylään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyviä pohdintoja. 👍🏼
        Kyllä siitä hyvä tulee kun tiedostaa ongelman. Sitten sitä pystyy työstämään.
        Naiset ovat sosiaalisempia että voivat jo pelkästään sen takia mennä kotiinsa juttelemaan. Yksin ei ole kivaa jos ei rakenna omaa kotiaan. Silloinkin toiset naiset rakentaa siksi että voivat pyytää ystäviä/vanhempiaan kylään.

        Asunto on siis yhteinen eli lähtötilanne on 50/50. Miten minä voin jatkaa ajatuksella, että hän ei tunne kodikseen? Mitä jos käy kohta etten tunne minäkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja jos tulkitsen vastaustasi, en voi tehdä asialle mitään ?

        Yleensä paikka alkaa ajan kanssa tuntua kodilta, jos siellä viihtyy. Mitä mukavaa ja kotoista te kotona teette? Tuo edellä esitetty pointti seurasta ja yksinäisyydestä on myös täysin validi. Voiko hän kutsua kavereitaan teille kotiin jne?


    • Anonyymi

      Miksi se sinua häiritsee? Kai hän saa tehdä mitä haluaa? Ei kai tuossa vanhempien luo menossa mitään huonoa ole? Ehkä hän ei tykkää viettää aikaa yksin kotona, vaan on mieluummin muiden seurassa. Ei kaikki pysty rentoutumaan yksin ollessaan, vaan yksinolo voi jopa ahdistaa

    • Anonyymi

      Ymmärtäisin, että sua voisi nyppiä, jos toinen häipyisi aina vaikka johonkin kavereilleen hillumaan tai kaupungille pyörimään. Vaan miksi vanhempien luo meno sinua niin ahdistaa?

      • Anonyymi

        Mitä vikaa noissakaan olisi?


    • Voithan kysyä häneltä, eikä palstalta.

      Yksi vaihtoehto voi olla, että viihtyy vanhempiensa seurassa ja tykkää auttaa heitä, mutta ei kuitenkaan halua siellä olon ajan olevan poissa teidän yhteisestä ajasta, joten käyttää hyödykseen sen ajan kun olet poissa. Se on siis positiivista.

      Voi myös olla, ettei viihdy yksin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe