Työhautkin tuli tehdyksi ja nyt kk vapaata siitä tehtävästä.
Alkaakin olla samojen kierrätystä joten ei enää tarvitse "etsiä" kohteita vaan 3kk välein hakee samasta kohteesta uudelleen!
Tämä hakumalli on ihan pätevä ja tekee toiminnan helpoksi eikä aiheuta juurikaan mitään vaivaa. Olen kyllä lukenut että joilekkin työttömille ongelmallinen, mutta en keksi miten tästä saa ongelmallisen?
Taas vkl ja saa huilata.
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Älä viitti. Kunnon hakemuksia ei tehdä minuutissa. Sitten pitää käydä työhaastatteluissa. Kaikilla ei lisäksi ole motivaatiota tälläseen älyttömyyteen. Itse pääsin ennen enemmän haastatteluihin, kun hain vain sellasiin paikkoihin, jotka motivoi.
- Anonyymi
Älä viiti? Nyt olet sitten vaan jatkossa pelkkä työtön vaan joka laatii viikkoja työhakuun aikaansa..."Pitää käydä Haastattelussa"...
Palaa jo maanpinnalle hakuinesi jolla mitään merkitystä miten maisemia maalailet, työtön olet jo lähtöruudussasi!...
Nöyristelyt ja nuolemiset eivät ole mikään vahvuus missään kuten jo itsekin huomaat olevasi työttömien keskustelussa ja vielä suomi24 joka alin taso ever....
Palaa jo leijumasta ennekuin sen lääkäri määrää!
- Anonyymi
Kyllä se sinullekin nakki napsahtaa. Topakka työnantaja näkee, että tässähän se mitä vuosikausia etsitty.
- Anonyymi
Hakemusten tekoon menee 20 minuuttia. Voin nopeuttaa jopa 3 minuuttiin, jos on tarvis.
- Anonyymi
Työnhaun tuottavuus kasvaa, jos hakemukset tekee 3 minuutissa.
- Anonyymi
samasta kohteesta työn hakeminen onkin tärkeätä. Kun jatkuvasti koputat samaan oveen sinulle lopulta ovi avataan ja pääset sisään. Toteavat että tämä sinnikäs tyyppi on ihan oikeasti halukas tulemaan meille töihin.
- Anonyymi
Juu höpö höpöä tuo, ihan oikeita paikkoja pitää hakea, ne tarkistaa ja arvioivat ne että onko kyseessä realistinen hakemus yms, ensimmäinen kuukausi alkuhaastattelun jälkeen saattaa mennä helpolla, eli kunhan hakee vain jotain paikkoja sen 4kpl
esim ittelle tuli juuri eilen joulun iloksi ja lahjaksi että en ole noudattanut suunnitelmaa ja mahdollisesti päiväraha lakkaa. Kyseessä oli suunnitelman kohta johon en laittanut/voinut laittaa ruksia kohtaan "kyllä" koska asia oli sellainen että ei riippunut minusta millään lailla vaan kokonaan te virkailijasta riippuva asia että toimiiko hän siihen määräpäivään mennessä niinkuin oli sovittu ^^- Anonyymi
" mahdollisesti päiväraha lakkaa"
Tulee ensin huomautus
- Anonyymi
Juuri näin. Minulla menee 5 minuuttia, että luen ilmoituksen. Ainakin 15 min. Hakemuksen tekoon. Lähetys 6 min. Ja huom. Olen ammattimainen tekstinkäsittelijä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1739933Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523275Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483041- 632764
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012135- 1142093
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251963Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä641576Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121326Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221286