Meinasin tukehtua

Olin vuosittaisessa hammastarkastuksessa Oral -hammaslääkärissä. Kaikki sujui hyvin, kunnes hammaslääkäri työnsi suuhuni vettä valtavalla paineella eikä hammashoitaja imenyt vettä pois. Minun piti siis yrittää niellä kaikki vesi, mikä suuhuni tungettiin, siinä kuitenkaan onnistumatta.

En kyennyt hengittämään, joten olin lähellä tukehtumista, jolloin nostin käteni, jotta hammaslääkäri ymmärtäisi virheensä (hoitaja ei ollut mukana tässä).

Tästä olisi voinut seurata vakava ongelma. En enää käytä kyseistä palveluntuottajaa.
7762
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

Aivan. Koko konserni on syyllinen. Suhteellisuudentajua?

Äänestä
  • Kukaan ei väitä koko konsernista mitään muuta, kuin että asia tapahtui siinä konsernissa, jonkun yksittäisen hammaslääkärin toimesta.

Kuuluuko tällaisen hammaslääkärin olla tässä hyvin arvostetussa konsernissa????

Se on se kysymys.

Äänestä

Varsinkin ne hoitovälineet siinä saaman edessä kaiken pahan alku ja syy.

Äänestä

Tukehtuminen johtaa kuolemaan. Eikö hammaslääkärin pitäisi huomata sitä?

Äänestä

Minulle tulee siinä kohdassa pakkonielemisrefleksi, nielen jatkuvasti sekä vettä että tyhjää. Varmaan alitajuinen toiminta, jos en niele näitä vesisuihkuja, tukehdun. Tämä silloinkin kun apulainen imee vettä.

Äänestä

Itselläni Oralissa joku venäläinen nainen "paikkasi" hampani, mutta se paikka putosi pois noin viikon kuluttua. Toki se korvattiin Oralin toisessa pisteessä, mutta paha mieli siitä jäi!

Äänestä

KEHEHEHEHEHEHEEHEHHEHEHEEH

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Olin vuosittaisessa hammastarkastuksessa Oral -hammaslääkärissä. Kaikki sujui hyvin, kunnes hammaslääkäri työnsi suuhuni vettä valtavalla paineella eikä hammashoitaja imenyt vettä pois. Minun piti siis yrittää niellä kaikki vesi, mikä suuhuni tungettiin, siinä kuitenkaan onnistumatta.

En kyennyt hengittämään, joten olin lähellä tukehtumista, jolloin nostin käteni, jotta hammaslääkäri ymmärtäisi virheensä (hoitaja ei ollut mukana tässä).

Tästä olisi voinut seurata vakava ongelma. En enää käytä kyseistä palveluntuottajaa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu