No mitäs sinkut

Anonyymi-ap

Joulu se tulee 2 viikon päästä. Joku on kinkku ostettu ja lahjat hankittu. ihmiset hössöttää nyt liikaa ja ryntäävät kauppaan heti aamula paniikissa ostamaan lahjoja. Onneksi sinkun ei tarvii sitä tehdä koska ei ole kumppania. Sitten voi joulunakin olla vaan normaalisti ja syödä vaikka kylmää maksalaatikkoa. Jouluhan on ihan normaalipäivä. Ei silloin tapahdu mitään ihmeellistä.

10

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joskus kelattuna taaksepäin, kaikki juhlapyhät oli kamalaa ahdistavaa koska ne on aikaa, mikä vietetään yhdessä. Toivoisin joululahjaks ettei kenenkään tarvis käydä läpi sellasta. Nyt juhlapyhät on menettänyt merkityksensä.

• Anonyymi

Kilttien miesten yksinäinen joulu taas tulossa.

• Anonyymi

Empä joulsta tiedä.

Mänköön vuosi sata vaikka.

• Anonyymi

Jaa-a. Ostamani kinkku on vielä siassa kiinni -joka muuten vielä röhkii karsinassaan randomin kasvattajan sikalassa, ja saa olla jatkossakin kun en sellaista ole koko ikänäni ostanut tahi paistanut. Enkä tule jatkossakaan ostamaan, edes siinä tapauksessa kun porukat ovat jo oikaisseet koipensa, enkä enää pääse heidän hankkimalla ja paistamalla kinkulla jouluna herkuttelemaan. En ole sille niin perso että olisi ihan pakko saada. Parhaillaan on puikoilla tulossa kahdet sukat, toinen villa- ja toinen puuvillasukka, jotka parissa kanssa menevät pukinkonttiin saajien jalkoja lämmittämäään. Siinä mun jouluhössötykset tältä vuodelta.

L.

• Anonyymi

En syö punaista lihaa, lahjoja ei ole tapana ostaa. Aikuisten lasten kanssa tarkoitus viettää joulua yhdessä.

• Kun on töissä koko ajan, niin ei kerkiä miettiä koko joulua. Eikä sitä tule vietettyä yksin omassa kotona.

• Anonyymi

Ei ole hankittuna vielä yhtään mitään. Katotaan jos ensi viikolla kykenis.

• Anonyymi

Kinkkua en tosinnsyö, joten sellasta ei tarvitse edes miettiä.

• Anonyymi

Melko tylsä palsta joulu tulossa

• Anonyymi

Hanki sexiseuraa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3623
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2304
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1539
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1342
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1285
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe