Joulu se tulee 2 viikon päästä. Joku on kinkku ostettu ja lahjat hankittu. ihmiset hössöttää nyt liikaa ja ryntäävät kauppaan heti aamula paniikissa ostamaan lahjoja. Onneksi sinkun ei tarvii sitä tehdä koska ei ole kumppania. Sitten voi joulunakin olla vaan normaalisti ja syödä vaikka kylmää maksalaatikkoa. Jouluhan on ihan normaalipäivä. Ei silloin tapahdu mitään ihmeellistä.
No mitäs sinkut
10
63
Vastaukset
- Anonyymi
Joskus kelattuna taaksepäin, kaikki juhlapyhät oli kamalaa ahdistavaa koska ne on aikaa, mikä vietetään yhdessä. Toivoisin joululahjaks ettei kenenkään tarvis käydä läpi sellasta. Nyt juhlapyhät on menettänyt merkityksensä.
- Anonyymi
Kilttien miesten yksinäinen joulu taas tulossa.
- Anonyymi
Empä joulsta tiedä.
Mänköön vuosi sata vaikka. - Anonyymi
Jaa-a. Ostamani kinkku on vielä siassa kiinni -joka muuten vielä röhkii karsinassaan randomin kasvattajan sikalassa, ja saa olla jatkossakin kun en sellaista ole koko ikänäni ostanut tahi paistanut. Enkä tule jatkossakaan ostamaan, edes siinä tapauksessa kun porukat ovat jo oikaisseet koipensa, enkä enää pääse heidän hankkimalla ja paistamalla kinkulla jouluna herkuttelemaan. En ole sille niin perso että olisi ihan pakko saada. Parhaillaan on puikoilla tulossa kahdet sukat, toinen villa- ja toinen puuvillasukka, jotka parissa kanssa menevät pukinkonttiin saajien jalkoja lämmittämäään. Siinä mun jouluhössötykset tältä vuodelta.
L. - Anonyymi
En syö punaista lihaa, lahjoja ei ole tapana ostaa. Aikuisten lasten kanssa tarkoitus viettää joulua yhdessä.
Kun on töissä koko ajan, niin ei kerkiä miettiä koko joulua. Eikä sitä tule vietettyä yksin omassa kotona.
- Anonyymi
Ei ole hankittuna vielä yhtään mitään. Katotaan jos ensi viikolla kykenis.
- Anonyymi
Kinkkua en tosinnsyö, joten sellasta ei tarvitse edes miettiä.
- Anonyymi
Melko tylsä palsta joulu tulossa
- Anonyymi
Hanki sexiseuraa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275