Mun ihanne mies on sellainen joka
- on huumorintajuinen, kiltti, ystävällinen, luotettava, empaattinen
- rakastaa mua sellaisena kun olen
- osaa pukeutua siististi tai jopa tyylikkäästi
- tuoksuu hyvältä
- käy salilla ja pitää hyvinvoinnistaan huolta
- on tupakoimaton, eikä juo paljoa
- on korkeakoulutettu
- haluaa perheen
- haluaa yhteisen kodin
- uskoo kestävään suhteeseen ja elämänkumppanuuteen ja ydinperheeseen
- on valmis kohtaamaan elämän haasteet yhdessä ja ratkaisemaan ongelmia yhdessä ennen kuin luovuttaa
Mun ihanne mies
14
309
Vastaukset
- Anonyymi
ihannemies :D
- Anonyymi
Tiskin takana tänään?
- Anonyymi
Aika ihanteelliseltahan tuo kuulostaa. Kelpais mullekin tollanen. Tuossa on pari kohtaa, joista itse voisin tinkiäkin, kun eivät ole mulle niin kauhean tärkeitä.
- Anonyymi
Kuinka moni noista täyttyy sinun, aloittajan kohdalla?
- Anonyymi
Sivusta totean, että ainakin minuun osuu noista jokainen. Eihän tuossa ollut yhtään kovaa vaatimusta. Kaikki ihan peruskauraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta totean, että ainakin minuun osuu noista jokainen. Eihän tuossa ollut yhtään kovaa vaatimusta. Kaikki ihan peruskauraa.
Olen kiinnostunut! :)
- Anonyymi
En tiiä miks nää vastaukset meni väärään kohtaan, mut itse täytän nuo kriteerit myös.
- Anonyymi
Mun ihannemies alustavasti:
-turvallinen
-talousasiat kunnossa
-hyväksyy mun tupakoimisen
-rauhallinen
-rakastava
-ymmärtäväinen
-tsemppaava
-hyvä paineensietokyky
Näihin voi tulla ja tulee varmasti muutoksia - Anonyymi
Kun on näin on hyvä aloittaa perhe elämä.
- Anonyymi
Kuvastaako nuo piirteet sua? :)
- Anonyymi
Ei suoraan liity aiheeseen, mutta pakko muistuttaa, että vuonna 2023 naisella on oikeus ihannoida muitakin kuin miehiä. Näissä ja katukuvassa väkisin tulee mieleen, että mikä motiivi naisilla on aina vaan hakeutua mieskumppanin viereen kun ei ole mikään pakko. Koska "näin on aina tehty", koska "näin kuuluu tehdä", koska "yhteiskunta"? Ei tarvitse!
Haluan tarkentaa, että jokaisella on oikeus olla juuri sellaisen ihmisen kanssa mitä haluaa ja mihin tuntee vetoa, vaikka sen miehen, jos ne on "niin ihania", kunhan se motiivi on joku muu kuin yllä mainittu. Mitä vähän epäilen suuressa osassa käsi kädessä vastana tulevia pareja.
- Sussu - - Anonyymi
Up.
- Anonyymi
Kerrankin voi varovaisesti kuvitella täyttävänsä kaikki kohdat, kun joustoakin löytyy suhteellisen hyvin. Lapsetkin jopa käyvät, jos elämä on hyvällä mallilla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1417939Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432061Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252000- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 51960
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34832