Mun ihanne mies on sellainen joka
- on huumorintajuinen, kiltti, ystävällinen, luotettava, empaattinen
- rakastaa mua sellaisena kun olen
- osaa pukeutua siististi tai jopa tyylikkäästi
- tuoksuu hyvältä
- käy salilla ja pitää hyvinvoinnistaan huolta
- on tupakoimaton, eikä juo paljoa
- on korkeakoulutettu
- haluaa perheen
- haluaa yhteisen kodin
- uskoo kestävään suhteeseen ja elämänkumppanuuteen ja ydinperheeseen
- on valmis kohtaamaan elämän haasteet yhdessä ja ratkaisemaan ongelmia yhdessä ennen kuin luovuttaa
Mun ihanne mies
14
352
Vastaukset
- Anonyymi
ihannemies :D
- Anonyymi
Tiskin takana tänään?
- Anonyymi
Aika ihanteelliseltahan tuo kuulostaa. Kelpais mullekin tollanen. Tuossa on pari kohtaa, joista itse voisin tinkiäkin, kun eivät ole mulle niin kauhean tärkeitä.
- Anonyymi
Kuinka moni noista täyttyy sinun, aloittajan kohdalla?
- Anonyymi
Sivusta totean, että ainakin minuun osuu noista jokainen. Eihän tuossa ollut yhtään kovaa vaatimusta. Kaikki ihan peruskauraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta totean, että ainakin minuun osuu noista jokainen. Eihän tuossa ollut yhtään kovaa vaatimusta. Kaikki ihan peruskauraa.
Olen kiinnostunut! :)
- Anonyymi
En tiiä miks nää vastaukset meni väärään kohtaan, mut itse täytän nuo kriteerit myös.
- Anonyymi
Mun ihannemies alustavasti:
-turvallinen
-talousasiat kunnossa
-hyväksyy mun tupakoimisen
-rauhallinen
-rakastava
-ymmärtäväinen
-tsemppaava
-hyvä paineensietokyky
Näihin voi tulla ja tulee varmasti muutoksia - Anonyymi
Kun on näin on hyvä aloittaa perhe elämä.
- Anonyymi
Kuvastaako nuo piirteet sua? :)
- Anonyymi
Ei suoraan liity aiheeseen, mutta pakko muistuttaa, että vuonna 2023 naisella on oikeus ihannoida muitakin kuin miehiä. Näissä ja katukuvassa väkisin tulee mieleen, että mikä motiivi naisilla on aina vaan hakeutua mieskumppanin viereen kun ei ole mikään pakko. Koska "näin on aina tehty", koska "näin kuuluu tehdä", koska "yhteiskunta"? Ei tarvitse!
Haluan tarkentaa, että jokaisella on oikeus olla juuri sellaisen ihmisen kanssa mitä haluaa ja mihin tuntee vetoa, vaikka sen miehen, jos ne on "niin ihania", kunhan se motiivi on joku muu kuin yllä mainittu. Mitä vähän epäilen suuressa osassa käsi kädessä vastana tulevia pareja.
- Sussu - - Anonyymi
Up.
- Anonyymi
Kerrankin voi varovaisesti kuvitella täyttävänsä kaikki kohdat, kun joustoakin löytyy suhteellisen hyvin. Lapsetkin jopa käyvät, jos elämä on hyvällä mallilla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2124283
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.202266Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1052172Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341829- 1811594
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut261511Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111283Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2201235- 391202
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331170