Oon 12v tyttö ja mun Mummo on hoitaa meitä. Mulla on sisko joka on 15v ja mun Mummo suosii sitä. Jos vaikka riitelen mun siskon kanssa se puolustaa aina mun siskoo. Kerran oltiin kipeitä molemmat eli mä ja sisko. Kuulin sitten illalla kun Mummo puhui siskolleni siitä että hän toivoisi että mun sisko olisi seuraavana päivänä pois koulusta jotta voisi olla hänen kanssaan. Mutta mut passitettiin kouluun vaikka 38.1 astetta kuumetta. Kertokaa mitä teen
Mummo suosii vain toista
6
278
Vastaukset
- Anonyymi
Ole nätisti.
- Anonyymi
Terve aloittajalle 🤡
- Anonyymi
Pyydä koulussa että saisit jutella tuosta asiasta koulukuraattorin tai terveydenhoitajan kanssa sillä se vaikuttaa sinun mielialaasi ja sitä myötä varmasti myös jaksamiseen ja koulunkäyntiin. On ikävää että mummosi toimii noin.
- Anonyymi
Tämä on aika yleistä. Epätasa-arvoinen kohtelu. Ei tarvitse antaa itsekään huomiota kyseiselle ihmiselle.
- Anonyymi
Onko sinulla muita,jotka olisivat kanssasi? Tarvitsisit tukea toiselta ihmiseltä. Voitko käydä esim seurakunnan lasten/ nuorten tapahtumissa tai partioon liittyä? Katsele ympärillesi,jos joku on yksinäinen ,kokeile puhua hänelle. Ehkä löytäisit näinkin ystävän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2774722Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343050Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit452941Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k412911Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771826Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061694Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281531- 641471
- 971322
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271222