Oon 12v tyttö ja mun Mummo on hoitaa meitä. Mulla on sisko joka on 15v ja mun Mummo suosii sitä. Jos vaikka riitelen mun siskon kanssa se puolustaa aina mun siskoo. Kerran oltiin kipeitä molemmat eli mä ja sisko. Kuulin sitten illalla kun Mummo puhui siskolleni siitä että hän toivoisi että mun sisko olisi seuraavana päivänä pois koulusta jotta voisi olla hänen kanssaan. Mutta mut passitettiin kouluun vaikka 38.1 astetta kuumetta. Kertokaa mitä teen
Vastaukset 6
- Anonyymi
Ole nätisti.
- Anonyymi
Terve aloittajalle 🤡
- Anonyymi
Pyydä koulussa että saisit jutella tuosta asiasta koulukuraattorin tai terveydenhoitajan kanssa sillä se vaikuttaa sinun mielialaasi ja sitä myötä varmasti myös jaksamiseen ja koulunkäyntiin. On ikävää että mummosi toimii noin.
- Anonyymi
Tämä on aika yleistä. Epätasa-arvoinen kohtelu. Ei tarvitse antaa itsekään huomiota kyseiselle ihmiselle.
- Anonyymi
Onko sinulla muita,jotka olisivat kanssasi? Tarvitsisit tukea toiselta ihmiseltä. Voitko käydä esim seurakunnan lasten/ nuorten tapahtumissa tai partioon liittyä? Katsele ympärillesi,jos joku on yksinäinen ,kokeile puhua hänelle. Ehkä löytäisit näinkin ystävän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568