Oon 12v tyttö ja mun Mummo on hoitaa meitä. Mulla on sisko joka on 15v ja mun Mummo suosii sitä. Jos vaikka riitelen mun siskon kanssa se puolustaa aina mun siskoo. Kerran oltiin kipeitä molemmat eli mä ja sisko. Kuulin sitten illalla kun Mummo puhui siskolleni siitä että hän toivoisi että mun sisko olisi seuraavana päivänä pois koulusta jotta voisi olla hänen kanssaan. Mutta mut passitettiin kouluun vaikka 38.1 astetta kuumetta. Kertokaa mitä teen
Mummo suosii vain toista
6
195
Vastaukset
- Anonyymi
Ole nätisti.
- Anonyymi
Terve aloittajalle 🤡
- Anonyymi
Pyydä koulussa että saisit jutella tuosta asiasta koulukuraattorin tai terveydenhoitajan kanssa sillä se vaikuttaa sinun mielialaasi ja sitä myötä varmasti myös jaksamiseen ja koulunkäyntiin. On ikävää että mummosi toimii noin.
- Anonyymi
Tämä on aika yleistä. Epätasa-arvoinen kohtelu. Ei tarvitse antaa itsekään huomiota kyseiselle ihmiselle.
- Anonyymi
Onko sinulla muita,jotka olisivat kanssasi? Tarvitsisit tukea toiselta ihmiseltä. Voitko käydä esim seurakunnan lasten/ nuorten tapahtumissa tai partioon liittyä? Katsele ympärillesi,jos joku on yksinäinen ,kokeile puhua hänelle. Ehkä löytäisit näinkin ystävän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1351043- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774