Oon 12v tyttö ja mun Mummo on hoitaa meitä. Mulla on sisko joka on 15v ja mun Mummo suosii sitä. Jos vaikka riitelen mun siskon kanssa se puolustaa aina mun siskoo. Kerran oltiin kipeitä molemmat eli mä ja sisko. Kuulin sitten illalla kun Mummo puhui siskolleni siitä että hän toivoisi että mun sisko olisi seuraavana päivänä pois koulusta jotta voisi olla hänen kanssaan. Mutta mut passitettiin kouluun vaikka 38.1 astetta kuumetta. Kertokaa mitä teen
Mummo suosii vain toista
6
158
Vastaukset
- Anonyymi
Ole nätisti.
- Anonyymi
Terve aloittajalle 🤡
- Anonyymi
Pyydä koulussa että saisit jutella tuosta asiasta koulukuraattorin tai terveydenhoitajan kanssa sillä se vaikuttaa sinun mielialaasi ja sitä myötä varmasti myös jaksamiseen ja koulunkäyntiin. On ikävää että mummosi toimii noin.
- Anonyymi
Tämä on aika yleistä. Epätasa-arvoinen kohtelu. Ei tarvitse antaa itsekään huomiota kyseiselle ihmiselle.
- Anonyymi
Onko sinulla muita,jotka olisivat kanssasi? Tarvitsisit tukea toiselta ihmiseltä. Voitko käydä esim seurakunnan lasten/ nuorten tapahtumissa tai partioon liittyä? Katsele ympärillesi,jos joku on yksinäinen ,kokeile puhua hänelle. Ehkä löytäisit näinkin ystävän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35088781 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692358- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161542Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227