20 vuoden petos

Anonyymi-ap

Olen mies ja liittoa takana parikymmentä vuotta. Otin eron, myönsin olevani suhteessa toiseen. Vaimo sai raivarin, alkoi syytellä, itkeä ja huutaa, vaatia pariterapiaa. Itsehän olon sitä ehdottanut jo 10 vuotta sitten, kun suhde karahti kylmäksi. Suhteen alussa vaimolla oli edellinen suhde vielä kesken. Sain asian toki tietää vasta kun olimme olleet yhdessä jo vuosia. Alusta asti vaimo määräsi millon muutetaan yhteen, lapsia piti saada ja naimisiin piti mennä. Jos yritin sopertaa väliin jotain omia mielipiteitäni alkoi sättiminen etten saa mitään aikaiseksi. Lapsien jälkeen alistuin perheenisän kohtalooni. Lapset olivat minulle kaikki kaikessa. Vaimo harrasti omiaan ja jäikin kiinni sivusuteesta, minä reissasin ja harrastin lasten kanssa. Vaimoa yhteinen tekeminen kiinnostanut aina oli tekosyyt valmiina. Olen rempannut taloa, rakentanut huvilan, vienyt lomille, ostanut kotiin tasasin väliajoin vaimon mielen mukaiset tavarat ja huonekalut. Hän on opiskellut. Hoitanut koliikkivauvojen yösyötöt, vaikka kävin töissä, koska vaimo oli niin väsynyt lapsia hoitamaan. Tämän lisäksi kuulin kuinka huono mies olen ja pilannut vaimoni elämän. Pyysin josko lähdemme pariterapiaan noin 10avioliittovuoden jälkeen. Vaimoa ei kiinnostanut. Alkoi pikkuhiljaa elää omaa elämääni ja tuksin vaimon käryäminen sivusuteesta oli ainoa laatuaan. Naisia minulla oli ja hain rakkautta ja hellyttä, hyväksyntää ja läheisyyttä. Tätä kesti noin 10 vuotta. Suhteemme oli täysin kylmä kun helpotukseksi itselleni kerroin että lähden suhteesta. Minä olin tietysti paha ja syyllinen kaikkeen. Vaimo syytön ja uhri. Sukujen silmin minä olen paha ja syyllinen, koskaan en tehnyt selväksi vaimoni sivusuhteita heille. Tässä tapauksessa kakkossuhteeni nainen ei ole syyllinen avioliittoni kariutumiseen millään tavoin. Asiat eivät koskaan ole mustavalkoisia. Liittoon tarvitaan aina kaksi. Olen onnekas että kykenin käymään ajatusprosessin läpi ja lähteä tällaisesta kylmästä suhteessa missä minä olin vain lompakko ja kulissi.

5

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tsemppiä sinulle🤗 ja kaikkea ihanuutta tulevaan vapaaseen elämään 😃

    • Anonyymi

      Melkein sama tarina täällä. Lastensaannin jälkeen naisen pitää vapautua... ja antautua vieraalle.. Ensin halutaan olla niin äitiä, että hoidetaan kotona lapsia väsymykseen asti ja apu ei kelpaa. Oma mies on sitten pask*. Petetään ja huomataan, että oma mies on sittenkin se oikea. Pask* homma vaan, että mies ehtii tunnekylmyyden jaksossa löytää itselle sen uuden. Naiset tuntuvat itse pilaavan nämä parisuhteet nykyään. Aina tämä sama tarina.

      • Anonyymi

        Ap kommentoi. Minä sain kuulla jatkuvasti olevani tunnekylmä ja en ymmärrä häntä ja hänen tarpeitaan ja valituksen aiheita. Niitä samoja teemoja ,joihin ehdotin häntä hakeutumaan terapiaan niitä työstämään,mutta ei. Eihän toinen ihminen voi ketään parantaa, vaan omii ongelmiin voi hakea apua ja puolisona mielestäni kuuntelin ja olin sättimisen kohteena. Kenet voi aina haukkua. Täällä valitetaan että se paha toinen nainen vei väkisin mieheni hyvästä suhteesta. Miestä ei viedä, jos kaikki on suhteessa hyvin. Saan naiseltani nimenomaan henkistä hyväksyntää ja olen oppinut ettei kaikkien kanssa tarvitse suorittaa ja pingottaa 24/7. Lapsemme ovat jo aikuisia edellisestä suhteesta ja pärjäävät jo omillaan.


    • Anonyymi

      Miehenä panen kyllä muita mielummin kuin omaa akkaa , eläkööt haavemaailmassaan mun puolesta , Sitten jos käry käy niin se on senajan ongelma , turha elämäänsä on viettää jonkun toisen mielen mukaan , aika kun hujahtaa hetkessä ja sitten onkin jo vanhus.

    • Anonyymi

      Meillä kumpikin juoksi vieraissa.
      . Mä kursseilla ja vaimo hierojille ja pomoaa plus muita kamuja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3299
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3031
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2298
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      26
      1809
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1355
    Aihe