Kielletyt tunteet

Anonyymi-ap

Useampi vuosi samassa työpaikassa ja eilen sen tajusin - olen ihastunut työkaveriini. Aikamoisen pettynyt olen, että tunnustan tämän itselleni. Olen yrittänyt tapella näitä tunteita vastaan, vältelläkin parhaani mukaan, katsonut ja tarkastellut kasvot peruslukemilla mikä hänessä muka vetoaa. Ja kun joku vain vetoaa. :/

Muistan ensikohtaamisen tarkasti. Tunnelma on ollut sähköinen alusta alkaen. Olen miettinyt sitäkin voinko tulkita tämän ”sähkön” väärin? Oma tunteeni on, että puolin ja toisin vältellemme toisiamme, mutta viihdymme myös toistemme seurassa. Silloin kun tilanne sallii hakeudumme toistemme seuraaan ja taas sen jälkeen vältellään. Olen huomaavinani hänestä pieniä merkkejä, joista voisin päätellä tunteiden olevan molemminpuolista… tiedostaen, etten minä voi olla varma kuin omistani.

Nyt ollut pari tosi vaikeaa päivää, kun tunteet on ottaneet vallan. Pelkään, että joku huomaa tai on jo huomannut. Haluan kuitenkin jatkaa tätä asiallista linjaa ja pitää tunteet pois pelistä. Helppoa se ei tule olemaan, mutta muuta vaihtoehtoa ei ole. Ylipäänsä mietin miksi näin kävi, miksi nämä tunteet? Epäreilua! Olen parisuhteessa enkä ole alun alkaenkaan etsinyt uutta miestä saati uskonut, että työkaveriin oikeasti voisi ihastua. :(

26

2387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itsellä sama tilanne. Joku toisessa vetää puoleensa magneetin lailla ja ajatukset harhailee jatkuvasti tähän ihmiseen. Varmasti töissä joku on asian huomannut mutta en mahda tälle mitään.

      • Anonyymi

        Miestä ajattelet?


    • Anonyymi

      Anonyymi00001 oletko saanut vastakaikua tunteillesi?

      • Anonyymi

        Miestä ajattelen🥰 aikaisemmin näytti selkeitä kiinnostuksen merkkejä, mut nyt pitkään aikaan ei ole tapahtunut mitään hänen puoleltaan. Itsellä ihastus vaan voimistuu. Asiaa ei auta yhtään että olen varattu, hänestä en tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miestä ajattelen🥰 aikaisemmin näytti selkeitä kiinnostuksen merkkejä, mut nyt pitkään aikaan ei ole tapahtunut mitään hänen puoleltaan. Itsellä ihastus vaan voimistuu. Asiaa ei auta yhtään että olen varattu, hänestä en tiedä.

        Jos hän on saanut tietää, että olet varattu ja siksi ei halua enää antaa merkkejä kiinnostuksestaan sinua kohtaan. Itse toimin juuri näin, kun sain tietää hänen olevan suhteessa. Todella vaikea ottaa etäisyyttä, kun haluaisi vain olla hänen lähellään.
        T. Mies samassa tilanteessa


    • Anonyymi

      Näin se varmaankin on. On vaan suorastaan tuskallinen tilanne kun haluaisi tutustua toiseen ja olla lähellä…katsoa mihin tämä johtaisi 🫣eikä ole muutaman kuukauden ihastus vaan ollut jo pitemmän aikaa. Kukaan toinen ei ole koskaan jäänyt näin pahasti mieleen pyörimään kuin hän.

    • Anonyymi

      Aloittaja vielä pohtii…miksi sitä ihastuu vaikkei ole edes hakenut mitään tämmöistä? Mietin että parempi ehkä vain antaa asian olla ja keskittyä duuneihin ja omaan elämään. On vaan todella rasittavaa, kun keskittyminen menee ihan muihin asioihin.

    • Anonyymi

      N <3 M
      Kutsutteko sitten työkaver häihin?

    • Anonyymi

      Niin ei pysty keskittymään mihinkään kunnolla kun toinen tulee koko ajan mieleen. En häneen mitenkään ensi silmäyksrllä ihastunut, mutta yhtä äkkiä huomaakin et hakeutuu hänen seuraan milloin milläkin tekosyyllä 😉

      • Anonyymi

        Lohdutonta, mies vaikutti ihastuneelta mutta ei kyllä hakeudu seuraani. Muiden seurassa viihtyykin sitten senkin edestä.


    • Anonyymi

      Sama tilanne, ollut jo pitkään. Tietysti aivan toivoton tilanne, monestakin syystä - kuin harmaankirjava matto.

    • Anonyymi

      Hyvä et en ole ainut tässä tilanteessa. Tänään juttelin ihastukseni kanssa ja hänkin vaikutti ilahtuneelta minut nähdessään🥰 loppu työpäivä menikin sitten pää pilvissä ja hymyssä suin 😍

    • Anonyymi

      Aihe ja hän, mistä en ole päässyt irti. En tosin ole halunnutkaan.

    • Anonyymi

      Samanlainen tilanne kuin aloittajalla, paitsi että hän herätti tunteeni melkein heti, kun häneen tutustuin. En osannut odottaa mitään tällaista, se tapahtui täysin odottamatta. Tuo alku oli huumaavaa aikaa, en nukkunut ja odotin vain hänen kohtaamistaan. Kaikki muu tuntui merkityksettömältä. Siltä tuntui myös, että välttelyä on ollut ilmassa, jonka syytä en tiedä. Tämä korona-aika on varmasti pitkittänyt vielä tilannetta, kun ei ole enää nähty. Tunteet eivät silti ole loppuneet, tosin laimentuneet siitä alkuhuumasta kuitenkin. Hänen näkemisensä varmasti nostaisi ne esiin taas, näin uskon. Tässä on kulunut jo useita vuosia, enkä edelleenkään tiedä, miten tästä selviän. En usko, että hänellä on ollut yhtä paljon tunteita, koska silloin oltaisiin jo selvitetty tämä.

      • Anonyymi

        Oletko nainen vai mies? 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko nainen vai mies? 😁

        Naiselta miehelle kirjoitin.


    • Anonyymi

      Tätä välttelyä on meilläkin ollut jonkin verran, varmaan molemmin puolin. Jos et näe häntä pitempään aikaan niin ihastus tunne vähän laimenee mutta nähdessä tai jutellessa se vaan voimistuu. Toinen jos antaa merkkejä kiinnostuksesta niin se on sitten menoa, eipä muuta voi enää ajatellakaan.

    • Anonyymi

      Minulla sama tilanne, ja olemme molemmat varattuja.. (minulla lapsiakin) Tajusin olleeni ihastunut työkaveriini reilu vuosi sitten, meillä oli ollut sellaista viatonta silmäpeliä aina välillä. Mies on minua nuorempi, mutta meillä on yhteiset kiinnostuksen kohteet ja arvomaailma. Viime syksyyn asti olin vain salaa ihastunut, mutta sitten ajauduimme suutelemaan työpaikan juhlissa useamman kerran.. Sen jälkeen olen ollut entistä ihastuneempi. Juttelimme työkaverin kanssa asiasta, ja hän sanoi ettei halua enempää, koska ei halua erota puolisostaan. Sovimme olevamme ystäviä. Itse en ole ollut omassa parisuhteessa enää onnellinen vähään aikaan, ja olen harkinnut eroa. Nyt tämä tilanne on vaan entistä hankalampi työkaverin kanssa.. Olen yrittänyt unohtaa hänet, mutta tunteita on vieläkin häntä kohtaan. Mies on käyttäytynyt välillä oudosti töissä, silmiin katsominen on vaikeaa. Ja usein jos olemme kahden kesken, tuntuu jotenkin häkeltyvän.

      • Anonyymi

        "Suutelen työkaverini kanssa, haaveilen hänestä ja tähän käytän kaiken arjesta ylijäävän energiani.... Ja ihmettelen, miksei liittoni ole onnellinen". Tää on kyllä jännä ilmiö. Jos mies suutelee vierasta naista, on hän sika. Jos nainen suutelee vierasta miestä, on hän onnettoman suhteensa uhri.


    • Anonyymi

      Niin….tänään nähtiin ja maanantaina vasta seuraavan kerran..hyvälle näytit 🥰 en vaan pääse sinusta yli.

    • Anonyymi

      Tutulta kuulostaa, mutta sillä erolla, että olemme molemmat naisia. 😅

      • Anonyymi

        Täällä sama tilanne 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä sama tilanne 😅

        Tietysti on kysyttävä mihin se täälläsi paikantuu? 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti on kysyttävä mihin se täälläsi paikantuu? 😊

        Länsi-Suomeen 😊


    • Anonyymi

      Sori, tuo edellinen oli naiselta miehelle..

    • Anonyymi

      Kyl se menee ohi 👍☺️toivottavasti saat hyvän kaverin as i did

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8925
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1247
    Aihe