https://www.verkkouutiset.fi/a/martti-j-kari-nyt-tarkkana-idioottien-valheista/
Jos törmäät trolliin, älä vastaa äläkä jaa. Ota kuvakaappaus ja jos olet varma, että kyseessä on valetili, jaa kuva.
Kari myös neuvoo olemaan ”maalittamatta” eli olemaan kehottamatta muita käyttäjiä toimimaan kyseessä olevaa tiliä vastaan esimerkiksi ilmiantamalla tai estämällä.
– Jokainen itse päättäköön, esimerkiksi blokkaako, Kari toteaa
sepä se täälläkin hyvä tunnistaa vaikka Moktar Gubtan touhut?
nyt-tarkkana-idioottien-valheista
60
153
Vastaukset 60
- Anonyymi
vappusatanen taidan äänestää sannaa 🤣🤣🤣
Yritän olla tarkkana. Huomauta myös meidän wanna-be-salapoliisille, että hän muistaa hoitaa nuo kuvakaappaustouhut.
Nauretaan vartti. ;)- Anonyymi
Puhui suomi24 nettisheriffi
Anonyymi kirjoitti:
Puhui suomi24 nettisheriffi
Eikös sinun pitänyt olla kommentoimatta? ;)
- Anonyymi
Gubta poliisille.
- Anonyymi
Profiilissa klikaten kohtaa asiaton profiili voi kirjoittaa syyn :
trolli ja provokaattori
Myös palautelomakkeella moktaaritrolli saa kyytiä."....saa kyytiä."???
Mihin tai keneltä? Itse on ole moista ilmiötä havainnut.
Olen kylläkin saanut kehuja asiallisista ja tosiasiapohjaisista kirjoituksistani, mutta tuskinpa tarkoitit tätä?
Parhain terveisin, Moktar. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
"....saa kyytiä."???
Mihin tai keneltä? Itse on ole moista ilmiötä havainnut.
Olen kylläkin saanut kehuja asiallisista ja tosiasiapohjaisista kirjoituksistani, mutta tuskinpa tarkoitit tätä?
Parhain terveisin, Moktar. ;)Jos totuus löytyy koraanista, niin sitten….
- Anonyymi
Tuo profiili kannattaa jakaa kaikkiin medioihin.
"Tuo profiili kannattaa jakaa..."?
Ihan toden sanoen olisin kyllä kovin mielissäni, jos Suomen Uutiset julkaisisi kuvani ja kirjoituksiani. Et taida kuitenkaan tarkoittaa ihan tätä?
JAA
JULKISUUS saa hyvää aikaan
- Anonyymi
ympäripyöreä kommentti , mikä merkitys on julkisuudella poliitikon tulevaisuuteen ?
joko sannan ja bileinarin sauna sessio on julkaistu vai odottaako vaalien kynnystä 🤣🤣🤣 - Anonyymi
Kiitos aloittajalle aiheellisesta ja ajankohtaisesta aiheesta. Ottakaamme yhdessä opiksi ja jättäkäämme trollipappa ilman huomiota. :)
- Anonyymi
Pappa kaukana asiasta...
- Anonyymi
Juu ei huomata reuhkapaskiaista.
- Anonyymi
Moktar viihtyy tällä palstalla. Ei ole kyllä Moktarin kommentteja juuri näkynyt Isänmaallisuus tai Maan puolustus palstoilla. Miksiköhän?
- Anonyymi
Huomatkaapa trollin sinnikäs huomion kerjääminen.
Säälittävää. - Anonyymi
Trollilla pää muuttuu punaiseksi ja jo kirjoitusvirheetkin nousevat esiin. Kiihtyy helposti, pian tärisee päähine.
- Anonyymi
Totta. On se ketku.
Anonyymi kirjoitti:
Totta. On se ketku.
"Totta. On se ketku."
Älä sinä nyt itse ketkuttele. Tiedän tämänkin käyttämäsi kikan.
Nauretaan yhdessä. ;)
- Anonyymi
Ilmiantonappulaa takoo raivoissaan. :)
- Anonyymi
rom-ellit
- Anonyymi
Ja 3…
- Anonyymi
Aina kun näet palstoilla nimimerkin MG, on ihan normaalia siirtää siitä huomio toisaalle. Oisko aika kasvaa ulos siitä tavasta, että joka kerta annatte Trollin johdatella itsenne eksyksiin toinen toistaan toistavilla kommenteilla, Trollin omaan maailmaan, jossa käytännössä sinä itse tarjoat trollille aseet sinua itseäsi vastaan?
Aina, AINA!, löytyy teitä, joilla alkaa eturauhasen kiukkukirvely, kun Trollin tarkoituksella vääristelty ja ivallistettu verbaliikka tarttuu teihin kuin kärpäspaperi, ja sitten ryhdytte typerinä, ja kiukkuisina, korjailemaan ja oikaisemaan niitä tahallisia virheitä ja vääristelyitä. Näin Trolli saa haluamansa ja vie teitä kuin litran mittaa, yhä syvemmälle omaan maailmaansa, jossa et koskaan voi voittaa. Vain vittuuntua.
Miksi et koskaan voi voittaa trollaukseen erikoistunutta persoonaa? Siksi, että hän ei nakkaa paskakaan sille, miten täydellisesti saat korjattua hänen kirjoittamansa ivalliseen sävyyn muotoillut tahalliset virheet ja vääristelyt, eikä auta, vaikka survot kommenttisi sekaan herjoja ja ojennuksia, tai moraalisia oppeja. Hänelle merkitsee vain se, että hän saa aina saman toistumaan, että hän voi joka ikinen kerta pukea sinut ylisuuriin kenkiin, oranssiin peruukkiin ja punaiseen pallonenään, sekä saa sinut temppuilemaan omaksi päiväviihteekseen. Pelle olet sinä.
Mukavia henkisen kasvun hetkiä kaikille elämäntapapelleille, tasapuolisesti.
PS: Trolli tarvitsee sinua, mutta mihin sinä tarvitset Trollia?"...eikä auta, vaikka survot kommenttisi sekaan herjoja ja ojennuksia, tai moraalisia oppeja."
Moraalisia opetuksia en ole vielä huomannut. Jään mielenkiinnolla odottamaan niitä.
Pidin suuresti kirjoituksestasi.
Jospa viranomaiset innostuu asiasta
- Anonyymi
Jos törmäät trolliin, älä vastaa äläkä jaa. Ota kuvakaappaus ja jos olet varma, että kyseessä on valetili, jaa kuva.
niin niin"Ota kuvakaappaus... jaa kuva."
Minne niitä pitää jakaa? Minullakin on 26 ruutukaappausta odottamassa.
Kysyy, Moktar. ;)
- Anonyymi
Hyvä tiedostaa
Moktar kremlins- Anonyymi
Tarkoitit varmaankin: kremliläinen?
- Anonyymi
Trollilla on 26 profiilia palstalla käytössään. Tiedetään.
- Anonyymi
Kaikki saman narsistin käytössä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki saman narsistin käytössä...
Netti poikki trollilta. Kädetkin.
- Anonyymi
Moktar ei kenenkään puolella.
Haluaa yleistä mellakointia ja riitaa"Moktar ei kenenkään puolella."
Nyt sanoit väärän todistuksen.
Olen tiedon ja tietämisen puolella kovapäistä tyhmyyttä vastaan.
Moktar.Gubta kirjoitti:
"Moktar ei kenenkään puolella."
Nyt sanoit väärän todistuksen.
Olen tiedon ja tietämisen puolella kovapäistä tyhmyyttä vastaan.
Parhain terveisin, Moktar. ;)Allaahin puolella sinä olet…
Anonyymi kirjoitti:
Allaahin puolella sinä olet…
Mikä saa sinut uskomaan, että laupias ja armahtavainen Jumala tarvitsisi minua puolelleen tai puolustamaan? Eiköhän se ole ihan toisin päin.
Parhain terveisin, Moktar. ;)
- Anonyymi
Jos törmäät trolliin, pistä se anelemaan armoa.
- Anonyymi
Autisminsa riepoo reuhkapään sisintä. Sielläkin on kasa edellisyönä tiukkaan pakkautunutta paskaa, aamupalakseen nauttimista odottamassa.
- Anonyymi
Lattiallah
- Anonyymi
Huomaatteko miten narsisti koettaa huomiota kerjäämällä piilottaa heikkoutensa?
- Anonyymi
rakkauden mainosryhmä Moktar Kremlins
- Anonyymi
raja-aita fyysinen este pahalle kansalle
kuinkas tämä muu someMoktar saadaan kuriin"...kuinkas tämä muu someMoktar saadaan kuriin..."
Yritä vaikka sitä, että pyydät vaan kohteliaasti, kun joku asia sinua häiritsee.
- Anonyymi
extyökkäriMoktarGubta vielä kiusaa
- Anonyymi
nyt ei saa täällä julkaista uutista siitä miten poliisi suitsii turussa mamujen tekemiä rikoksia?
mistä johtuu suomi24? yleinen uutinen amppareissa"mistä johtuu suomi24?"
Turhaan sinä minulta kyselet. Kysy asiaa ylläpidolta.
Itse arvelen asian johtuvan siitä, että sinun oletetaan itse kirjoittavan palstalle, eikä vaan pelkästään linkittävän Ampparin uutisia. Jokainenhan voi itse lukea Ampparia niin paljon kuin ikinä haluaa, ei siihen mitään välivouhkaa tarvita.
- Anonyymi
yhdessä pölvästit kuriin-mutta kun valtiot takana?
"..mutta kun valtiot takana?"
Eihän siinä sitten mikään auta. Tunnustat vaan tappiosi ja toteat nöyrästi, että Moktar voitti. ;)
- Anonyymi
Rolli kiihottaa mashanmuuttoasiaa
- Anonyymi
Suomi24 poistaa verkkouutisten jakoja...
Miksi? - Anonyymi
Moktar JAA"... jaa kuva."
Kenelle?
Anna vaan lista ihailijoita, niin lähetän kuvani ihan mielelläni. ;)
Olen jo pariin kertaan saanut neuvon, että ota ruutukaappaus ja jaa sitä. Olen sitten kysellyt, että minne tai kenelle sitä kaappausta pitäisi jakaa?
Ei Eikka halua kertoa. Onko se salaisuus?
Ihmettelee, Moktar. ;)- Anonyymi
Eli keskusta ja vihervasemmisto tarkkailuun?
Jospa se palstan wannabe-salapoliisimme kerää niitä ruutukaappauksia? Minä voin lähettää ottamani ruutukaappaukset hänelle, jos vain salapoliisimme rohkenee lähettää minulle sähköpostiosoitteensa.
Moktar.Gubta kirjoitti:
Jospa se palstan wannabe-salapoliisimme kerää niitä ruutukaappauksia? Minä voin lähettää ottamani ruutukaappaukset hänelle, jos vain salapoliisimme rohkenee lähettää minulle sähköpostiosoitteensa.
Parhain terveisin, Moktar. ;)Vuodesta 2004 asti perseillyt satojen ammattien huippuosaajana, ei osaa ampuakaan, raajarikko kruununraakki, biseksuaali/ kaappigay.
Tuttu mm. Talvivaaran kaivosasiantuntijana,
Wincapitan lakiasioiden tuomarina sekä matematiikan vt. proffana laskien ja väärentäen piin likiarvon uusiksi valuuttakauppiaana.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?212294Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko861516- 132958
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.142745Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv95682- 54676
- 13637
Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v12608Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan96602On väärin
Tykätä ja haluta sua kun tilanne täysin mahdoton mutta minkäs teet. Mun sisällä roihuaa 🔥 kunpa tietäisit mitä sä minus42562- 65561
Toivotko vielä viestiä
Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.44559Jokin ei täsmää
Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi298556- 42525
- 138521
Älä unohda minua
Nainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit si66509Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas28508- 77504
Kuka kaipaa T m?
Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota36500Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä54498