Itselläni kokemusta muutamista ulkkismiehistä. Molemmat suhteet loppuneet miehen taholta pettämiseen. Molemmat ovat olleet harjoittavia muslimieja eivät juo, luuhaa baareissa jne. Kunnollisia ja kohtelivat todella hyvin. En olisi koskaan voinut uskoa mitä taustalla tapahtuu. Itse en ole baarissa viihtyvä, en juo, en polta en pukeudu huoramaisesti, ymmärsin heidän tapojaan, kulttuuria ja uskontoa. En kuitenkaan kelvannut. Työelämässä olen eli en ole sossupummi. Luonteeltani rauhallinen ja kiltti. Voisi kuvitella että oikein unelmavaimo muslimille.
Olen myös sivusta seurannut, kun alkuun on niin ihquu. Kaverit hypettää et on sulla ihqu mies ja olette ihqu pari. Nopeasti naimisiin, taas niin ihquu. Lapsi ja ah niin ihqu ja kaunis lapsi. Mitäpä muutakaan kauniista vanhemmista voisi tulla. Ihqu koti. Vahinko vaan kun mies on koulujaköymätön ja työtön. Mistäs revitään sitten suomieukon ja lapsen elatukseen rahat, jotta vaimo saa olla kotona, kuten kuuluu.... Sitten alkaa painamaan päälle miehen uskonto ja kulttuuri. Olet yksin lapsen kansaa. Paremminhan yh:na tienaa. Parempi hakea eroa niin riittää rahat elintasoon itselle ja lapselle.
On tää merkillistä touhua....
Kun ihquus häviää
Anonyymi-ap
6
260
Vastaukset
- Anonyymi
Muslimitkaan eivät pitkään katsele rumapainoista tai rumamuotoista kumppaniaan, ketään niistä neljästä.
- Anonyymi
Niin, hakevat viidennen, lapsivaimon.
- Anonyymi
mitäs läksit😅
- Anonyymi
"Voisi kuvitella että oikein unelmavaimo muslimille"
Niin olitkin, siihen asti kun sai sinut ja lapsen avulla oleskeluluvan/kansalaisuuden. - Anonyymi
Oletko jo siinä vaiheessa että muslimi käy toisinaan ajankulukseen tuuppaamassa sinua ja sinä maksat siitä ("lainaat" hänelle osan saamistasi sossu-rahoista).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13813222Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen853675Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1232978Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2791410Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?371393Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1511339Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151284Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141214- 811071
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin205989