Kannattiko mitä tilalle? Asunnon vaihtoa suurempaan Talon rakentaminen uusi auto mökki ulkomaanmatkoja sisämaan retkiä juhlia?
Kuinka helppo on oli erota puolisosta?
24
1722
Vastaukset
- Anonyymi
Sisämaan retkellä mietiskellä
Onko ystävä hellä. - Anonyymi
Onko yrttejä kellä?
- Anonyymi
Kuinka on?
- Anonyymi
Pitkäkin liitto takana?
- Anonyymi
Ödsil pakeni vuorille
- Anonyymi
Muistaakseni kaksi alaikäistä jäi äidille eli n.8 vuotta kunnes hauta kutsui eron jälkeen.
- Anonyymi
Äiti jäi eloon
- Anonyymi
Haudastakirjoittaja kuittaa
- Anonyymi
Ödsil?
- Anonyymi
Todella helppo! En huomannut mitään ihmeellistä tapahtuneen. Elämä jatkui niinkuin aina ennenkin.
- Anonyymi
Kyllä teki hyvää ja tuntee elävänsä.Kuiva kausi loppu ku seinään ja piparia tunkee ovista ja ikkunoista.Seksitön suhde lopussa ja puhumattomuus toisen puolelta siihen päälle oli viimenen niitti.Puolison salailu suhteeen alusta lähtien seksuaalisuudestaan pari suhteesssa antoi heikon perustan siihen.Eli helppo oli pistää poikki ja kaipausta tuskin tunnen siihen ihmiseen enään ikinä.
- Anonyymi
Nainen olikin mies
- Anonyymi
Vaikeita asioita hyväksyä ymmärrän
- Anonyymi
Kertokaa se kansalle nyt
- Anonyymi
Helposti tuntuu narskuilta käyvän
- Anonyymi
Niin myös nirskuilta
- Anonyymi
Kannatti. Ilman alkoholisoitunutta riippakiveä olen paljon parempi isä ja lapsetkin tuntuvat (yksin)huollossani voivan paremmin. Seuraava pidempi suhteeni tulee olemaan toiseen mieheen ihan vaihtelun vuoksi.
- Anonyymi
Talletustilin korot hyvät
- Anonyymi
Röllitär erosi Röllistä
- Anonyymi
Röllitär muuttanut Ulkomaille
- Anonyymi
Rölli ei palaa kotiin
- Anonyymi
Röllitär kuollut
- Anonyymi
Ihan oisin helposti. Onneks se selas helposti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1772153Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3151825- 931587
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka31479Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821278Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251101
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986