Minusta nainen on halutuin ja haluttu 18-60v ja 60v jälkeen seksikkyys vähän katoaa eli mummoutuu niin sanotusti
Minkä ikäisenä nainen halutuin
42
471
Vastaukset
Mjaa, minun kaunein ajanjaksoni sijoittuu siihen 28-34 ikävuosien väliin. Silloin olin selvästi ainakin huomatuimmillani. Miehet kiinnitti katseellaan huomiota ja tuli höpöttelemään jne.
Olin kyllä itsekin noi vuodet naisellisen kaunis, mutten mikään kaunis kaunis kuitenkaan. Kroppa oli kaunis omaankin silmääni.- Anonyymi
Ja nyt naiset enään katselee vai
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Heh, niissäkin ne ikäiseni tai vanhemmat.
Eikös se ole hyvä etovaa jos miehet katselisi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se ole hyvä etovaa jos miehet katselisi
No ei se etovaa ole, mua ei vaan kiinnosta kenenkään töllöttelyt. Kunhan tuo oma huomaa mut, niin happy. Tiedän silloin olevani vielä mieluinen.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
No ei se etovaa ole, mua ei vaan kiinnosta kenenkään töllöttelyt. Kunhan tuo oma huomaa mut, niin happy. Tiedän silloin olevani vielä mieluinen.
Jos naisiin menevä olet niin miesten ihailut on silloin inhaa ja etovia
Anonyymi kirjoitti:
Jos naisiin menevä olet niin miesten ihailut on silloin inhaa ja etovia
Neutraalia möllötystä.
- Anonyymi
voisi olla hauska lahja jollekin joku LEGO mooottoroirtuja osiaj a vcempuloita.
- Anonyymi
Riippuu miten kukin vanhenee sekä huolehtiiko ulkonäöstään.
- Anonyymi
Saa ihminen mummoutua.ei pitäisi sinua haitata. Tahdot vaan noilla mummoutumis jutuilla häväistä ja vähätellä naispuolisia ihmisiä. Miksiköhän? Onkohan sinulla siihen joku omakohtainen syy? Katkeruutta kenties ja pahaa mieltä? Opettele kunnioittamaan mummoja. Mummot ne
huivit lepattaen menee lumessakin eteenpäin,eikä suolisivuilla ruikuttele💩🙂 - Anonyymi
Mä olen aina muksusta pitäen ollut sitä mieltä, että naiset ovat kauneimmillaan siinä 30-40 vuoden hujakoilla. Osalla tietysti heittää tuosta ja moni 45:kin on aivan upea. Minä tosin olen heteronainen, eli en yrittäkään väittää tietäväni miesten mieltymyksistä. Mä vaan en oikein ole juuri nähnyt alle kolmekymppistä naista, joka olisi minusta kaunis. Lähinnä kakaroilta näyttävät siitä nuoremmat, eivät vielä lainkaan naisilta. Ehkä jos on joku reilusti ikäistään vanhemman näköinen parikymppinen, mutta harvassa he ovat. Samalla tavalla minusta miehetkin ovat ulkoisesti parhaimmillaan tuossa ikähaarukassa, eli olen ainakin johdonmukainen maussani.
- Anonyymi
Nainen on seksikäs ja kauneimmillaan 15 -28 vuotiaana. Sitten nainen alkaa vanheta. Itse en halua enää yli 30v naisia koska ne alkaa käyttää liikaa meikkiä, ne alkaa lihoa, ne alkaa tekee kaikkensa että näyttävät nuorelta koska niitten itsetunto katoaa.
- Anonyymi
Sinä nyt et naista koskaa ole saanutkaan. Tuskin tulet saamaankaan.
- Anonyymi
Et osaa tuolla kadulla erottaa vaikkapa 27 ja 29 v. naista keskenään.
Ainahan sitä sanotaan, että nuorena, 18-25 vuotiaana?
Mutta riippuu varmaan ihmisestä. Itse kuulin enemmän kehuja ulkonäöstä ensimmäisen kerran n. 24 vuotiaana. Ja lapset saatuani, lähestyessäni 40 vuotta alettiin yhtäkkiä kehua enemmänkin. Etenkin ihmiset jotka olivat tunteneet mut parikymppisenä, tulivat sanomaan, että mitä sulle on tapahtunut, kun susta on tullut noin naisellinen ja näyttävä verrattuna nuoruusvuosiin. Sanoin vaan että äitiys on se, mikä on tapahtunut.:) Hiukset ja kynnet alkoivat kasvaa paremmin ja pari kiloa oli tullut lisää sitten nuoruusvuosien. Parempi tyyli pukeutumisessa, ehkä?
Nykyäänkin, 50 ikäisenä kehutaan ulkonäköä. Joskus jopa tilanteissa, joissa se on ei-toivottavaa. Tilanteissa, joissa ulkonäkö on se asia, johon en todellakaan toivo ensiksi katsottavan. Aika kai tekee tässäkin kuitenkin tehtävänsä. SItä odotellessa:) Ehkä niitä kehuja sitten taas kaipaa.- Anonyymi
jos viilentää voilaittaa käsiäkuin For Musache aikkajalkoisinlämittää fordin viiksimies silllei
- Anonyymi
Nainen on visuaalisesti seksikkäimmillään 26-27 vuotiaana.
- Anonyymi
Se taas on vaan yksin sinun mielipiteesi.
- Anonyymi
Mitä se halutuimmuus sitten on?
Jos itseeni ja omaan menekkiini ja minulle osoitettuun kiinnostukseen vertaan, niin se paras aika alkoi noin 35:na. Teininä olin lähinnä nolo, jos jotain adjektiivia pitää käyttää. Ei kertakaikkiaan mitään mainittavaa. Parikymppisenä tilanne ei ollut yhtään sen parempi, eikä kyllä kiinnostuneita miehiä näkynyt mailla eikä halmeilla. Kolmekymppisenä aloin viimein löytää oman tyylini, sain viimein ihon kuntoon ja itsetunto parani. Sen jälkeen kiinnostuneita on riittänyt. Ja jos asiaa rehellisesti tarkastellaan, niin mä näytän nykyään nuoremmalta kuin silloin parikyppisenä, kun elin pikemmin tanttavaihetta. Jokainen, joka sen aikaisia kuviani vilkaisee, on tuon todennut, että mä näytin tosiaan silloin vanhemmalta kuin nykyään. Omalla kohdallani se halutuimuus vaihe alkoi siis siinä kolmevitosena ja vielä se ei ole laskenut. Sitä odotellessa. - Anonyymi
Panin 16 vuotiaana 20-24 naisia. Olin todella kiimainen koko ajan ja bileissä aina vonkasin nuoria naisia seksiin. Se oli hienoa aikaa elämässä.
- Anonyymi
tuollain4en voiiollahaswuakin: jos tulee viileä olo niinkäfde4t jalkojen väliin lämmittää
- Anonyymi
hassua,iyys ypyyskpd ösoyysp,syl'gfy ksölpojom.moomö',,oyy'' :G
- Anonyymi
17-30 siinä on se kun nainen näyttää kiihoittavan hyvältä
- Anonyymi
Halusin naisia jo 15 vuotiaana. Mies onneksi voi panna 50 vuotiaana 20-30 v naisia helposti.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673