Minusta nainen on halutuin ja haluttu 18-60v ja 60v jälkeen seksikkyys vähän katoaa eli mummoutuu niin sanotusti
Minkä ikäisenä nainen halutuin
56
383
Vastaukset
Sanoisin että 18-35v. Nämä on kuitenkin yksilöistä riippuvaisia. Ei se ikä edes kaikkea merkitse, vaan elämäntavat ja geenit.
- Anonyymi
Totta äsken oli mainos että vain elämää meiju suvas kertoi et oli aiemmalta nimeltään inka ennen kuin tuli meiju ja oli kuvassa eerika wigmanin kanssa niin minusta meiju on seksikkäämpi ja kyllä naisissa yli 50v on vielä tosi hyvän näköisiä ja tosi seksikkäitä
Anonyymi kirjoitti:
Totta äsken oli mainos että vain elämää meiju suvas kertoi et oli aiemmalta nimeltään inka ennen kuin tuli meiju ja oli kuvassa eerika wigmanin kanssa niin minusta meiju on seksikkäämpi ja kyllä naisissa yli 50v on vielä tosi hyvän näköisiä ja tosi seksikkäitä
Eihän Eerika minustakaan mikään ihmeellinen ole ollenkaan. En tykkäisi jos tulisi lähentelemään.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Eihän Eerika minustakaan mikään ihmeellinen ole ollenkaan. En tykkäisi jos tulisi lähentelemään.
Mut jos meiju niin et pahitteeksi pistäisi
Anonyymi kirjoitti:
Mut jos meiju niin et pahitteeksi pistäisi
On liian ison oloinen minun makuuni. Varmaan myös liian vahva ja dominantti persoona. Tätimäinen.
mustasusi kirjoitti:
Ei kyllä minunkaan makuun. Nuoreksi naiseksi tätimäinen. Seksikkyys yrityksistä huolimatta tai ehkä juuri niistä. Siskonsa on miellyttävempi.
G-LoveR kirjoitti:
Ei kyllä minunkaan makuun. Nuoreksi naiseksi tätimäinen. Seksikkyys yrityksistä huolimatta tai ehkä juuri niistä. Siskonsa on miellyttävempi.
En syty tuosta Eerikasta yhtään. Varmaan ärsyttävä persoonakin. Onneksi en tunne.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
On liian ison oloinen minun makuuni. Varmaan myös liian vahva ja dominantti persoona. Tätimäinen.
Liian isot tissit vai kyllä hän on vieläkin seksikäs ja hyvä vartaloinen niin meiju on ollut seksikkäimmillään 30v stä tähän päivään
G-LoveR kirjoitti:
Tai Alisa Sieppi on mun silmään miellytävempi kun siskonsa Sara.
mustasusi kirjoitti:
En syty tuosta Eerikasta yhtään. Varmaan ärsyttävä persoonakin. Onneksi en tunne.
En kanssa.
Anonyymi kirjoitti:
Liian isot tissit vai kyllä hän on vieläkin seksikäs ja hyvä vartaloinen niin meiju on ollut seksikkäimmillään 30v stä tähän päivään
Se on makunsa kullakin. Minua ei tuollainen vartalo miellytä. Liian iso maha ja perä.
G-LoveR kirjoitti:
En tiennyt tästä mitään, mutta nopea googlaus... Joo kyllä. Oikein hyvä.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Erin anttila on seksikäs tosi seksikäs onkin
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Katsoin googlesta niin kyllä sara on paljon paljon seksikkäämpi ja naisellisempi
Anonyymi kirjoitti:
Erin anttila on seksikäs tosi seksikäs onkin
Pikkusen kun pudottais elopainoaan, niin jep.
G-LoveR kirjoitti:
Lihavuus ei ole koskaan kaunista.
Anonyymi kirjoitti:
Katsoin googlesta niin kyllä sara on paljon paljon seksikkäämpi ja naisellisempi
Eipähän tulis riitaa siskoksista sun kanssa. 😂
mustasusi kirjoitti:
Lihavuus ei ole koskaan kaunista.
Ei ainakaan reippaamman puoleinen. Kun alkaa vartalonmalli hukkumaan makkaroihin, niin siinä menee maltillinen raja. Oli mies tai nainen.
G-LoveR kirjoitti:
Ei ainakaan reippaamman puoleinen. Kun alkaa vartalonmalli hukkumaan makkaroihin, niin siinä menee maltillinen raja. Oli mies tai nainen.
No se. Tarkoitinkin juuri sitä. Pieni ylipaino ei vielä tee mitään. Ehkä vaan sopivasti korostaa niitä hyviä muotoja.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Kyllä on seksikäs ja normaali painoinen terve naaras joka saa kikkelin villiintymään
mustasusi kirjoitti:
No se. Tarkoitinkin juuri sitä. Pieni ylipaino ei vielä tee mitään. Ehkä vaan sopivasti korostaa niitä hyviä muotoja.
Naisilla, ei miehillä. Miehillä kun kasvaa vaan maha.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Eipähän tulis riitaa siskoksista sun kanssa. 😂
Totta ja ei pahalla mut sinulla ei ole kovin hyvä naismaku
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on seksikäs ja normaali painoinen terve naaras joka saa kikkelin villiintymään
Ei se pelkkä painoindeksi, vaan kasvojen muoto yms seikat. Kauneuteen vaikuttaa moni asia.
mustasusi kirjoitti:
Naisilla, ei miehillä. Miehillä kun kasvaa vaan maha.
Joillain leviää selkäänkin sellaiset hetulat ja tulee valtava alaleuka ja rasvaniska tai otsa, posket. Perse löystyy löllyksi.
G-LoveR kirjoitti:
Joillain leviää selkäänkin sellaiset hetulat ja tulee valtava alaleuka ja rasvaniska tai otsa, posket. Perse löystyy löllyksi.
Niin varsinkin, jos on ihan sohvaperuna eikä harrasta liikkumista missään muodossa. Lihakset surkastuneet olemattomiksi.
Anonyymi kirjoitti:
Totta ja ei pahalla mut sinulla ei ole kovin hyvä naismaku
Mulle itselleni paras. ☝️😌
Mulle on aivan sama mistä miljoonat muut tykkää, kun mä tykkään jostain toisesta kun he. Evvk.mustasusi kirjoitti:
Niin varsinkin, jos on ihan sohvaperuna eikä harrasta liikkumista missään muodossa. Lihakset surkastuneet olemattomiksi.
Niin sellanen toimistolihavuus, mikä tulee istumalla. Joo.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei se pelkkä painoindeksi, vaan kasvojen muoto yms seikat. Kauneuteen vaikuttaa moni asia.
Erin on tosi nätti kasvoiltaan
Mjaa, minun kaunein ajanjaksoni sijoittuu siihen 28-34 ikävuosien väliin. Silloin olin selvästi ainakin huomatuimmillani. Miehet kiinnitti katseellaan huomiota ja tuli höpöttelemään jne.
Olin kyllä itsekin noi vuodet naisellisen kaunis, mutten mikään kaunis kaunis kuitenkaan. Kroppa oli kaunis omaankin silmääni.- Anonyymi
Ja nyt naiset enään katselee vai
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Heh, niissäkin ne ikäiseni tai vanhemmat.
Eikös se ole hyvä etovaa jos miehet katselisi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se ole hyvä etovaa jos miehet katselisi
No ei se etovaa ole, mua ei vaan kiinnosta kenenkään töllöttelyt. Kunhan tuo oma huomaa mut, niin happy. Tiedän silloin olevani vielä mieluinen.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
No ei se etovaa ole, mua ei vaan kiinnosta kenenkään töllöttelyt. Kunhan tuo oma huomaa mut, niin happy. Tiedän silloin olevani vielä mieluinen.
Jos naisiin menevä olet niin miesten ihailut on silloin inhaa ja etovia
Anonyymi kirjoitti:
Jos naisiin menevä olet niin miesten ihailut on silloin inhaa ja etovia
Neutraalia möllötystä.
- Anonyymi
voisi olla hauska lahja jollekin joku LEGO mooottoroirtuja osiaj a vcempuloita.
- Anonyymi
Riippuu miten kukin vanhenee sekä huolehtiiko ulkonäöstään.
- Anonyymi
Saa ihminen mummoutua.ei pitäisi sinua haitata. Tahdot vaan noilla mummoutumis jutuilla häväistä ja vähätellä naispuolisia ihmisiä. Miksiköhän? Onkohan sinulla siihen joku omakohtainen syy? Katkeruutta kenties ja pahaa mieltä? Opettele kunnioittamaan mummoja. Mummot ne
huivit lepattaen menee lumessakin eteenpäin,eikä suolisivuilla ruikuttele💩🙂 - Anonyymi
Mä olen aina muksusta pitäen ollut sitä mieltä, että naiset ovat kauneimmillaan siinä 30-40 vuoden hujakoilla. Osalla tietysti heittää tuosta ja moni 45:kin on aivan upea. Minä tosin olen heteronainen, eli en yrittäkään väittää tietäväni miesten mieltymyksistä. Mä vaan en oikein ole juuri nähnyt alle kolmekymppistä naista, joka olisi minusta kaunis. Lähinnä kakaroilta näyttävät siitä nuoremmat, eivät vielä lainkaan naisilta. Ehkä jos on joku reilusti ikäistään vanhemman näköinen parikymppinen, mutta harvassa he ovat. Samalla tavalla minusta miehetkin ovat ulkoisesti parhaimmillaan tuossa ikähaarukassa, eli olen ainakin johdonmukainen maussani.
- Anonyymi
Nainen on seksikäs ja kauneimmillaan 15 -28 vuotiaana. Sitten nainen alkaa vanheta. Itse en halua enää yli 30v naisia koska ne alkaa käyttää liikaa meikkiä, ne alkaa lihoa, ne alkaa tekee kaikkensa että näyttävät nuorelta koska niitten itsetunto katoaa.
- Anonyymi
Sinä nyt et naista koskaa ole saanutkaan. Tuskin tulet saamaankaan.
- Anonyymi
Et osaa tuolla kadulla erottaa vaikkapa 27 ja 29 v. naista keskenään.
Ainahan sitä sanotaan, että nuorena, 18-25 vuotiaana?
Mutta riippuu varmaan ihmisestä. Itse kuulin enemmän kehuja ulkonäöstä ensimmäisen kerran n. 24 vuotiaana. Ja lapset saatuani, lähestyessäni 40 vuotta alettiin yhtäkkiä kehua enemmänkin. Etenkin ihmiset jotka olivat tunteneet mut parikymppisenä, tulivat sanomaan, että mitä sulle on tapahtunut, kun susta on tullut noin naisellinen ja näyttävä verrattuna nuoruusvuosiin. Sanoin vaan että äitiys on se, mikä on tapahtunut.:) Hiukset ja kynnet alkoivat kasvaa paremmin ja pari kiloa oli tullut lisää sitten nuoruusvuosien. Parempi tyyli pukeutumisessa, ehkä?
Nykyäänkin, 50 ikäisenä kehutaan ulkonäköä. Joskus jopa tilanteissa, joissa se on ei-toivottavaa. Tilanteissa, joissa ulkonäkö on se asia, johon en todellakaan toivo ensiksi katsottavan. Aika kai tekee tässäkin kuitenkin tehtävänsä. SItä odotellessa:) Ehkä niitä kehuja sitten taas kaipaa.- Anonyymi
jos viilentää voilaittaa käsiäkuin For Musache aikkajalkoisinlämittää fordin viiksimies silllei
- Anonyymi
Nainen on visuaalisesti seksikkäimmillään 26-27 vuotiaana.
- Anonyymi
Se taas on vaan yksin sinun mielipiteesi.
- Anonyymi
Mitä se halutuimmuus sitten on?
Jos itseeni ja omaan menekkiini ja minulle osoitettuun kiinnostukseen vertaan, niin se paras aika alkoi noin 35:na. Teininä olin lähinnä nolo, jos jotain adjektiivia pitää käyttää. Ei kertakaikkiaan mitään mainittavaa. Parikymppisenä tilanne ei ollut yhtään sen parempi, eikä kyllä kiinnostuneita miehiä näkynyt mailla eikä halmeilla. Kolmekymppisenä aloin viimein löytää oman tyylini, sain viimein ihon kuntoon ja itsetunto parani. Sen jälkeen kiinnostuneita on riittänyt. Ja jos asiaa rehellisesti tarkastellaan, niin mä näytän nykyään nuoremmalta kuin silloin parikyppisenä, kun elin pikemmin tanttavaihetta. Jokainen, joka sen aikaisia kuviani vilkaisee, on tuon todennut, että mä näytin tosiaan silloin vanhemmalta kuin nykyään. Omalla kohdallani se halutuimuus vaihe alkoi siis siinä kolmevitosena ja vielä se ei ole laskenut. Sitä odotellessa. - Anonyymi
Panin 16 vuotiaana 20-24 naisia. Olin todella kiimainen koko ajan ja bileissä aina vonkasin nuoria naisia seksiin. Se oli hienoa aikaa elämässä.
- Anonyymi
tuollain4en voiiollahaswuakin: jos tulee viileä olo niinkäfde4t jalkojen väliin lämmittää
- Anonyymi
hassua,iyys ypyyskpd ösoyysp,syl'gfy ksölpojom.moomö',,oyy'' :G
- Anonyymi
17-30 siinä on se kun nainen näyttää kiihoittavan hyvältä
- Anonyymi
Halusin naisia jo 15 vuotiaana. Mies onneksi voi panna 50 vuotiaana 20-30 v naisia helposti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743750Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1762946Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472926Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572411Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3622190- 1601870
- 781565
- 281390
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231378Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391352