kuulua toisen pilkkana pitäminen.
Ystävyyteen ei taida
7
223
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa varoa olemasta sinisilmäinen.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17667381J
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Mun ns ystävä kutsui käymään, huomasin jo puhelussa että hän on juovuksissa... menin, alkuun hän taas kehui mua mut sitten hän alkoi moittimaan mua ihan yxkax ja lopulta sanoi että voit mennä kotiisi siitä, ehdin olla siellä noin puolitoista tuntia... yksi moiteaihe oli se että olen turhaan käyttänyt ambulanssia... jouduin sydämen takia käyttämään n muutaman kk ajan ja sitten pääsin operaatioon... ärsyttävä ihminen humalassa.
Lopuksi hän sanoi että ei aio kutsua mua vähään aikaan...
Ei kyllä tarvitsekaan... - Anonyymi
Kuuluu juorujen kuuntelu ja sanojen vääntely, tarinoden kääntely...
- Anonyymi
Jep kuulostaa kunnon turhantoimittajien kerholta. Voiko omaan elämään enää pettyneempi edes olla kuin tuollaiset sakit on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep kuulostaa kunnon turhantoimittajien kerholta. Voiko omaan elämään enää pettyneempi edes olla kuin tuollaiset sakit on?
Etenkin se on hyvin silmiinpistävää kun yritetään löytää joka lauseesta joku error ja vilkuilla toisiin muka vaivihkaa. Eikö tämmöiset pellet tajua kuinka läpinäkyviä he on? Siksi itse tykkään joko olla täysin tuppisuuna tai kiusallani pölpöttää turhaa huminaa vetoisen vintin sisään
- Anonyymi
Vastaan otsikon: Ystävyyteen ei kuulu toisen ihmisen pilkkaaminen.Ei hyväksi käyttö ja kontaktin ottaminen vain silloin kun muuta ei ole. Ystävyyteen ei kuulu selkään puukotus tai yleensä uhriutuminen.Ystävyteen ei kuulu viime tipassa perutan sovittu aika kohtaaminen. Silloin ei kunnioiteta toisen aikaa.Ystäviä tulee ja menee jotkut jatkaa matkaa,toiset jää.esim. vuosia minulle oli lähinnä ulkona tuttuna ole vanha nainen.istu aina samaan aikaan puiston penkillä.Puiston jonka ohi kuljin.Kerran siihen istahdin sitä se alkoi.Vain ulkona kohtaminen.Kunnioitin hän ja ajattelin on suora,Kuin antoi ymmärtää yksinäinen.Hyvin peitti profiilinsa.Pyysin hänet mukaan joku ilmanen liikunta tunti viikossa. Vikolla 3kk aikana useinmin ulkona käveln merkeissä kohdatiin.Puhu paljon, Herran pieksut sentään tunsi kaikki osaketalo 8 kerosta jossa asui,Kun hestä puhui,Ei hyvää vaan negatiivista.Ei ihe jos yksin. Likunan naisia rvosteli,rypyjä,naama ja vatsaa. Kun saman aikaan tien varsi seisoi henkilön kanssa jot pahiten solvasi.En lähtenyt mukaan jutut.Viimeinen niiti ole alkoi solvaa minua minulle,Lopulta sanoin kuule sinulla ei kenestäkään ole hyvää sanotavaa,en jaksa kunnella.Tuollainen puhe tyyli kuule tartuu ,samoin kui kiroilu.En halua tulla samanlaiseksi kuin sinä olet.Ystävyytemme on tässä,Jatketaan eri matkaa elämä.Jokainen voi itse valita ystävät .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113445MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768