Uudet saunan lauteet maksaisi 2500 euroa.
Työn osuus siitä 1700 euroa. Firma ottaa siis noin 150 euroa ainakin tunnissa työstä koska vanhojen lauteiden purkamiseen menisi tunti ja uusien tekemiseen korkeintaan 8 tuntia..
Onneksi olen itse puuseppä ja teen työn noin 700 eurolla josta lauteiden osuus on 700 euroa.
Työn hinta
8
95
Vastaukset
- Anonyymi
Juu, itse kannattaa tehdä eikä lihottaa paskamahojen tiliä.
- Anonyymi
Itse vaan kaikki kunhan vähän opettelee vaikka kantapään kautta niin lopulta homma toimii.
- Anonyymi
Firmalla on tarpeeksi töitä ilman lauteiten asennustakin, siksi pyytää kunnon hinnan. Kuuluiko tarvikkeitten haku kaupasta hintaan, siihenkin menee aikaa ja diisseliä?
- Anonyymi
No nyt kannattaa kilpailuttaa.... Kaverille olisi ollut vesiputkiremontti muutamalla hanalla kalleimmillaan 7000 ja halvin 3200...
- Anonyymi
Alvi pitää aina maksa.... Siksi kannattaa tarkistaa että firma kuuluu alvi reksiteriin..
- Anonyymi
Noilla hinnoilla ja hintatasolla on satavaramaa että lama tulee ja firmaa kaatuu kuin heinää, kulutusjuhlat loppuvat seinään juuri nyt.
Hauska nähdä kun joku urpo ceo tulee itkemään kohtaloaan miljoona tulojen jäädessä saamatta, siinä on parasta viihdettä tässä idioottien yhteiskunnassa.- Anonyymi
kyllä..ostot on nyt ostettu ....sähkönhinta pitää siitä huolen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1709847Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513219Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja482991- 622728
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012115- 1142073
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251943Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä641546Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121316- 281271