Kaikki annoskoot ei tarvitse olla pieniä

Anonyymi-ap

Se pitää täysin paikkansa että laihduttajan annoskoot pitää olla pieniä.
1500 kaloria on sen verran suuri kalorimäärä että siihen kestää syödä 2 kertaa päivässä suuren 600 kalorin annoksen josta vähintään toinen annos pitää olla oikeaa ruokaa.

Tällä syömistyylillä kaikki muut annoskoot pitää olla hyvin pieniä noin 100 - 200 kaloria.
Esim jos on aikaisemmin syönyt kahvin kanssa kakkua 100 grammaa 400 kaloria saakin syödä vain 20 grammaa 80 kal

Laihduttaminen on paljon mielekkäämpää tällä tyylillä syötynä kun saa syödä vatsan täyteen vähintään kerran päivässä.
Se miten paljon laihtuu riippuu lähtöpainosta.
Laihoilla laihduttajilla se on vain 1-4 kiloa kuukaudessa ja runsaasti ylipainoisilla 5- 12 kiloa
Sairaalloisesti lihavilla vähintään 15 kiloa.

9

447

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Unohdit CAPS LOCKIT tänään kokonaan.

• Anonyymi

Sairaalatyylisellä syömisellä myös laihtuu mutta siinä joutuu olemaan nälässä koko päivän.
      Ei niin oikeassa elämässä syö kukaan.Tasaisesti pieniä ruokaannoksia aamusta iltaan.

• Anonyymi

Ei näitä sairaalaruokailuja pysty käytännössä muuten järjestämään
        Se ei onnistuisi millään jos jokaisella olisi erilaiset annoskoot.
        Sairaalassa jokaiselle jaetaan sama määrä samaa ruokaa samaan aikaan.

Se miten paljon on syönyt päivän aikana yhteensä ratkaisee sen miten laihtuu.

• Anonyymi

Annoskokojen pitää olla pieniä. Kun jatkaa tätä tarpeeksi kauan, vatsalaukku pienenee ja tulee kylläisyys jo pienellä annoksella.

Lainaus sivulta Nutrilett ENE-dieetin sivulta https://www.terveyskyla.fi/painonhallinta/tietoa/lihavuuden-hoito/ene-dieetti

»ENE-dieetti kutistaa mahalaukun kokoa jo muutamassa viikossa, mikä huomataan kylläisyyden tunteen saavuttamisessa aiempaa pienemmillä ruoka-annoksilla. »

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo koskee vain niitä jotka ovat venyttäneet vatsalaukkunsa puolet suuremmaksi jatkuvalla ylensyönnillä
        Normaali laihduttaja saa syödä turvallisesti yhden vähän suuremman ruokaannoksen

https://www.iltalehti.fi/laihdutus/a/94520852-bb4c-4f6f-9d5b-5d55e1afeb90

Oikein paljon suurentuneen vatsalaukun pystyy pienentämään leikkauksella.leikkauksern pääsee vasta sitten kun on onnistunut laihtumaan.

https://www.iltalehti.fi/laihdutus/a/ab4a768a-4166-4632-8503-69f87223c058

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se koskee kaikkia jotka ahmivat vatsansa täyteen.

Voihan vatsan syödä täyteen,mutta ei saa syödä ylen.Noin 600 grammaa kiinteää vähäkalorista ruokaa on vielä normaalia syömistä.
        Jos syö tai juo monta kiloa se on se mikä venyttää vatsalaukkua

Pieni nainen syö paljon
        https://www.youtube.com/watch?v=cWtu7V9AT0U&t=196s

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      84
      6014
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      318
      5096
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2648
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      46
      2588
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1822
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1659
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      108
      1471
    9. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    10. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1392
    Aihe