Miehen perhekuvio ärsyttää..

Anonyymi-ap

Olen tavannut pari kertaa ihan kivanoloisen miehen kanssa. Kertaalleen jo lopetettiin yhteydenpito, mies vetosi kiireisiinsä. Nyt taas pidetään yhteyksiä ja kolmannet treffit on suunnitteilla. Kahdet ekat treffit oli pikaiset parin tunnin treffit syöden ja kahvitellen. Nyt toivoisin jo pidempiä treffejä, olen ehdottanut miehelle vaikka elokuviin menoa ja sen jälkeen iltaa istumaan luokseni. Mies ei tunnu innostuvan pitkistä treffeistä. Nytkin hän ehdotti että tulisi jonain iltana teelle luokseni muutamaksi tunniksi. Miten tällasilla muutaman tunnin treffeillä oikein tutustuu toiseen? Itse ainakin tarvitsen aikaa tutustua rauhassa, että voi olla rennosti toisen seurassa. Nyt viikonloppuna olisi voitu nähdä. Miehelle ei käy, ei kerro syytä, ehdottaa kyllä toista ajankohtaa. Miehellä on 5 lähes aikuista lasta, nuorin on 15-vuotias. Ymmärrän, että haluaa olla perheensä kanssa. Mutta luulisi 15-vuotiaan pärjäävän yhden illan ilman isäänsä. Heillä on siis saman katon alla muitakin aikuisia mm. miehen aikuinen lapsi ja tämän puoliso. Eli tämä 15- vuotias ei joutuisi olemaan yksin. En oikeasti tiedä, jaksanko näin alussa odottaa toista jatkuvasti. Miehen aiempi suhde oli päättynyt siihen, kun nainen oli sanonut, että miehen pitää valita tämä nainen tai lapset... Eli mies taitaa olla aika riippuvainen perheestään.

11

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaikuttaa jännältä. Onko edes komea, vai ihan tavis vaan? Jos komea, niin vaikuttaa siltä, että muitakin naisia on, eikä ehdi viettää aikaa yhden kanssa kovin kauan.

    • Anonyymi

      Haluaa vain käydä eri naisissa ja elää näin..Ei kannata uskoo.Voipi olla vaikka yhdessä oman puolison kanssa.

    • Anonyymi

      Ihan tavis, ei ole komea. Munkin mielestä jotenkin jännä kuvio hänen perheellään. Sen kyllä uskon, että miehellä on lapsia, en myöskään usko, että naisia pyörittäisi enemmänkin. Se on kyllä käynyt itselläkin mielessä mahtaako olla edes vapaa. Tässä vaiheessa tutustumista olisi ihanaa, jos mies edes yrittäisi tehdä kaikkensa nähdäkseen. Ja pitkät treffit rauhassa ajan kanssa on ihan välttämättömät jatkossa, jos aiotaan kunnolla tutustua. Mies myös kysyi ihan alussa, onko minulla aikaa. No, sitten kävikin ilmi, ettei hänellä itsellään ole aikaa. Ja silloin, kun hän ilmoitti, että ei ole aikaa tapailla, niin laitoin hänelle suoraan mielipiteeni, mitä ajattelen näistä ongelmista. Niin mies käänsi senkin päälaelleen, että minä kiukuttelen.... Vaikka hän itse laittoi ensin homman jäähylle... Alkaa turhauttaa nämä treffihommat, on niin monenlaista heppua liikkeellä....

    • Anonyymi

      Olen törmännyt naisiin jotka peruvat treffejä aikuisiin lapsiinsa vedoten tai lapsenlapsiinsa joilla on vanhemmat.

      Pistänyt yleensä homman poikki silloin koska tutustuminen on tollasessa tilanteessa mahdotonta ja joudut kilpailemaan hänen lähisukulaistensa kanssa.

      Eli nämä kuviot eivät yleensä onnistu.

    • Anonyymi

      No, millainen se 15 vuotias on? Oletko koskaan tavannut? Onko mahdollista, että 15-vuotiaalla on vaikka jotain ongelmia, joita kotona yritetään ratkoa? Tosiasiahan on, että tuollainen teini voi monesti olla vanhemmalle jopa paljon vaativampi kuin vaikka taaperoikäinen. Teini on lopulta usein hyvinkin vanhempaa tarvitseva, vaikka ehkä jopa kapinoi vanhempaa vastaan. Moni ulkopuolinen voi helposti kuvitellä, että lapsihan on jo niin iso, että pärjää kyllä. Vaan jos ei ole tietoinen siitä todellisesta tilanteesta, niin voi mennä pahastikin pieleen.

    • Anonyymi

      Lue tämän päivän Hesarin laastarisuhteista. Hyvä kirjoitus.

    • Anonyymi

      "Mies ei tunnu innostuvan pitkistä treffeistä. "

      Miehet eivät halua pelkkää illan istumis treffiä. MInihame päälle ja koipi-reidet (paljaina) peliin, siitä se lähtee.

    • Anonyymi

      Kävitkö tyydyttämässä komean mallimiehen tarpeet? Vaikuttaa siltä, että kävit

      • Anonyymi

        Mistä lähtien komeilla mallimiehillä on ollut 5 lasta? Tuppaavat nuo olemaan yleensä sen verran itsekeskeisiä, että ei heillä tuollaista lapsilaumaa ole.


    • Anonyymi

      No, ensi viikolle ollaan sovittu alustavasti treffit. Jonkin aikaa mies piti taas tiiviisti yhteyksiä. Kummasti treffien lähestyessä miehen yhteydenotot vähenee. Hän viettää taas aikaansa perheensä kanssa. Se ei kyllä pitäisi estää pitämästä yhteyksiä. Ärsyttää koko äijän ihmeen tiivis perhekuvio. Taidan lopettaa koko jutun.

    • Anonyymi

      Ei ärsytä enää. Nyt on jo sen verran monesti veivattu tapaamisia. Joka kerta miehen lapset on mennyt edelle. Sen verran outo kuvio, että kaveri voi olla vaikka varattu. Ilmoitin miehelle, että tämä homma oli nyt tässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe