Vaati arkkuhautauksenkin itselleen että sai muut kantamaan itseään tuulessa ja tuiskussa.
Narsisti perheessä
6
240
Vastaukset
- Anonyymi
Puutarhakärryillä viet narsiseja kompostiin kätevästi
- Anonyymi
Paikkakunnasta riippuu, kuinka pitkään pitää aarretta kantaa, vaikka uurnaan lopulta meniskin.
- Anonyymi
Aivan hautaan vietiin.
- Anonyymi
Narsku sanoi että on ottanut vakuutuksen lapsille sitävarten että saa hienot hautajaiset. Narsku ei tullut ajatelleeksi että lapsensa voi pitää rahat itse. Narskun hautajaisiin tuskin edes kukaan tulisi. Minä en mitään hautajaisia kaipaa. Nämä nyt on koettu jo entisissäelämissä triljoonamiljoonabiljoona kertaa. Mutta narsku haluaa että häntä muisteaan kun hän oli niin suuri ihminen, että ihan sitä vartenvakuutuksen ottanut💩
- Anonyymi
Minut voi kipata vakka pahviboksissa taivaantuuliin. Tiedän ettei se minun arvoani Jumalan lapsena mitenkään alenna.toisinkuin mahtipontiset itseäni ylentävät hautajaiset,omaista vakuutuksista varmennetut,että varmasti lähtöni huomataan💩
- Anonyymi
Velka on tärkein jokaiselle diktaattorilleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611089- 468541
- 1335376
- 1443684
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353564- 403288
- 552569
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak392091- 281816