Vaati arkkuhautauksenkin itselleen että sai muut kantamaan itseään tuulessa ja tuiskussa.
Narsisti perheessä
6
184
Vastaukset
- Anonyymi
Puutarhakärryillä viet narsiseja kompostiin kätevästi
- Anonyymi
Paikkakunnasta riippuu, kuinka pitkään pitää aarretta kantaa, vaikka uurnaan lopulta meniskin.
- Anonyymi
Aivan hautaan vietiin.
- Anonyymi
Narsku sanoi että on ottanut vakuutuksen lapsille sitävarten että saa hienot hautajaiset. Narsku ei tullut ajatelleeksi että lapsensa voi pitää rahat itse. Narskun hautajaisiin tuskin edes kukaan tulisi. Minä en mitään hautajaisia kaipaa. Nämä nyt on koettu jo entisissäelämissä triljoonamiljoonabiljoona kertaa. Mutta narsku haluaa että häntä muisteaan kun hän oli niin suuri ihminen, että ihan sitä vartenvakuutuksen ottanut💩
- Anonyymi
Minut voi kipata vakka pahviboksissa taivaantuuliin. Tiedän ettei se minun arvoani Jumalan lapsena mitenkään alenna.toisinkuin mahtipontiset itseäni ylentävät hautajaiset,omaista vakuutuksista varmennetut,että varmasti lähtöni huomataan💩
- Anonyymi
Velka on tärkein jokaiselle diktaattorilleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2244312Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii702777Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3942443- 472363
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431657Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5551406- 571340
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961334- 781329
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251206