Hellyyden tarve

Anonyymi-ap

Millainen/miten suuri on teidän hellyyden tarpeenne? Kuinka usein, minkälaisissa tilanteissa ja minkälaista hellyyttä kaipaatte?
Oletteko saaneet kumppaneiltanne liian vähän, sopivasti vai liikaa hellyyttä?

9

102

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Silloin kun parisuhteessa olen ollut, niin olisi ollut välillä mukavaa olla toisen kainalossa, halailla ja pussailla. Vaen ei miehet ole tuohon kyenneet. Viimeisintä eksää mm. alkoi ahdistaa hänen oma pituutensa, kun yritin mennä sohvalla kainanoon tai nojata pääni hänen olkapäälleen. Me oltiin saman pituisia ja vaikkei se tuottanut mulle mitään ongelmaa "röhnätä" niin, että olin sopivalla korkeudella nojaamaan, niin eksälle tuo aiheutti aina pituuskompleksiahdistuksen. Yksikään kolmesta eksästäni ei ole myöskään pitänyt pussailusta eikä halailusta. Eli en usko, että parisuhde auttaisi lainkaan mun hellyydentarpeeseeni.

      • Anonyymi

        Miten olet päätynyt suhteeseen tuollaisten miesten kanssa?
        Ja mikset keksinyt jotakin toista tapaa olla lähekkäin, jos tuo aiheutti hänelle huonoa mieltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten olet päätynyt suhteeseen tuollaisten miesten kanssa?
        Ja mikset keksinyt jotakin toista tapaa olla lähekkäin, jos tuo aiheutti hänelle huonoa mieltä?

        Enpä ole koskaan yhtään toisenlaista miestä tavannut. Tyhjästa on paha jotain muuta nyhjäistä.

        Ajatteletko, että ne meidän pituutemme olisivat jossain tilanteessa jotenkin muuttuneet toisiksi? No mä en sellaista tilannetta keksinyt, jossa olisin saanut jomman kumman meistä pituuden toiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä ole koskaan yhtään toisenlaista miestä tavannut. Tyhjästa on paha jotain muuta nyhjäistä.

        Ajatteletko, että ne meidän pituutemme olisivat jossain tilanteessa jotenkin muuttuneet toisiksi? No mä en sellaista tilannetta keksinyt, jossa olisin saanut jomman kumman meistä pituuden toiseksi.

        Et varmaa sitten missään kovin suurella paikkakunnalla asu, jos tuo on "parasta" mitä olet löytänyt.

        En, vaan käsitin, että juuri tuo asento aiheutti ahdistuksen. Outoa kyllä, että tämä mies halusi päätyä suhteeseen asti kanssasi, jos tuo oli kerran noin suuri asia hänelle. Eihän siinä ole mitään järkeä, että suhteesta puuttuu fyysinen läheisyys tuollaisen takia


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        💋 ­N­y­­­m­­f­o­­­m­­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17670022L

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Ihan sopivasti ja luultavasti ihan sopivasti myös hellittelen puolisoani , siitähän se kaikki lähtee

    • Anonyymi

      Melkein joka ilta kun mennään nukkumaan haluaisin kyhnätä lähellä ja rapsutella puolinnja toisin.
      Päivisin en niinkään kaipaa hellyttää muttenntietenkään pistäisi pahaksikaan. Tuntuu vain että onnsitä hommaan ja työtä niin menee aika siihen mutta illalla kun on aikaa ja rauhallista niin silloin, nukkumaan mennessä.
      Mies wi tee aloitetta mutta menen itse ja otan, pyydän.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kertaakaan ole tavannut tuollaista naista.

      Anteeksi olen, kyseessä oli sellainen pyöreä nainen joka muutaman tapaamisen jälkeen kohteli minua kuin oltaisiin oltu naimisissa vuosia.

      Alkoi ahdistaa, en tiedä oliko naisen pyöreys vai se että hän oli jo päättänyt että "olen hänen" ja "ollaan pari" kun ei oltu vielä mitään sellaista.

      Parisuhteessa ollessa suomalaiset naiset ovat helvetin kylmiä kiiskoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1305
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1076
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      73
      861
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      787
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      715
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      668
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      655
    Aihe