Onko siitäkin tehty salainen kun on niin noloa luettavaa?
Miinus 10 % prosenttia joka lohkolla?
Jäis yksi naurunaihe pois. :-)
No! Missäs vuosiraportti viipyy?
35
144
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä on kaivattu kovasti tuntien laskemista. Kaikkia ei miellyttänyt pelkkä ilmoitus kentän tekemisestä. Toiset ovat niin laskemiseen mieltyneitä. Kuulemani mukaan tunteja on taas alettu laskemaan. Vanhuksille ja sairaille se on raskas taakka. Moni varmaan ajattelee siirtyvänsä tekemään kynätunteja.
- Anonyymi
Oli suunnaton helpotus, että se, anteeksi vain, typerä tuntien laskeminen loppui. Se oli lyhyt ilo. Nyt pitäisi taas keksiä vaikka mistä tunteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli suunnaton helpotus, että se, anteeksi vain, typerä tuntien laskeminen loppui. Se oli lyhyt ilo. Nyt pitäisi taas keksiä vaikka mistä tunteja.
Pitävätkö JT maskia naamassa, kun käyvät ovilla? Vai käydäänkö vielä ovilla? Kokouksessakaan ei tietääkseni tarvitse pitää maskia, jos ei halua. Otin kaksi koronarokotusta, ja käytin maskia kotonakin, jos ovikello soi. Sitten maskisuositus loppui, ja aloitimme läheiseni kanssa ottamaan rennommin. Kolmatta koronarokotusta en käynyt hakemassa, ja saimme nyt koronan. Eikä ole mikään tavallinen kausiflunssa, niin kuin väitetään. On raju sairaus. Kestänyt jo kaksi viikkoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitävätkö JT maskia naamassa, kun käyvät ovilla? Vai käydäänkö vielä ovilla? Kokouksessakaan ei tietääkseni tarvitse pitää maskia, jos ei halua. Otin kaksi koronarokotusta, ja käytin maskia kotonakin, jos ovikello soi. Sitten maskisuositus loppui, ja aloitimme läheiseni kanssa ottamaan rennommin. Kolmatta koronarokotusta en käynyt hakemassa, ja saimme nyt koronan. Eikä ole mikään tavallinen kausiflunssa, niin kuin väitetään. On raju sairaus. Kestänyt jo kaksi viikkoa.
Ja huom. Olen vain kotona. Siitä huolimatta nyt on korona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja huom. Olen vain kotona. Siitä huolimatta nyt on korona.
Tauti mikä sinulla on , on koronarokutuksen myrkyistä saatu.
Minä en ole ottanut yhtään piikkiä, enkä ole sairastanut muuta kuin pienen flunssan.
Olen vahvistanut Luojan luomaa immuunipuolustusjärjestelmääni, joten pöpöt ei tule.
Olen melkein 70v.
Koronarokote on suuri lääketieteellinen huijaus ja sen vaikutukset kestää pitkään.
Kun tämä huijaus paljastuu ihmiskunnalle, nousee kansat kapinaan. Siitä tulee harmagedon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole ottanut yhtään piikkiä, enkä ole sairastanut muuta kuin pienen flunssan.
Olen vahvistanut Luojan luomaa immuunipuolustusjärjestelmääni, joten pöpöt ei tule.
Olen melkein 70v.
Koronarokote on suuri lääketieteellinen huijaus ja sen vaikutukset kestää pitkään.
Kun tämä huijaus paljastuu ihmiskunnalle, nousee kansat kapinaan. Siitä tulee harmagedon.Minä en tuohon usko. Viimeisestä rokotuksesta oli yli vuosi aikaa. Kahdella rokotuksella, maskilla ja muula suojaamisella ja ihmisten karttamisella säästyin vajaa kaksi vuotta koronalta. Minä en menisi oville ilman maskia enkä maskin kanssa. En myöskään kävisi kokouksissa ilman maskia tai maskin kanssa. Suuret joukot ovat vaarallisia. Eilen juuri oli puoli yhdeksän uurisissa, kuinka Kiinassa on tass korona levinnyt, kun rajoituksia on purettu. Saa nähdä, kuinka laajalle se taas leviää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen melkein 70v.
Kun tämä huijaus paljastuu ihmiskunnalle, nousee kansat kapinaan. Siitä tulee harmagedon."Olen vahvistanut Luojan luomaa immuunipuolustusjärjestelmääni, joten pöpöt ei tule."
Kyllä ne tulevat. Olin itsekin täysin terve viimeiset seitsemän vuotta ja vasta sairastuin koronaan. En tiedä mistä tarttui. Ei kannata elätellä virheellisiä uskomuksia. Hyvä että oli rokotukset otettuna. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen melkein 70v.
Kun tämä huijaus paljastuu ihmiskunnalle, nousee kansat kapinaan. Siitä tulee harmagedon.Tauti mikä sinulla on , on koronarokutuksen myrkyistä saatu.
- Ja lähteitähän sinulla ei tietenkään ollut asialle tarjota. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Ja lähteitähän sinulla ei tietenkään ollut asialle tarjota.Kyllä sinä lähteesi saat, kun otat selvää.
Mutta laita se pääsi sinne, missä "aurinkokaan ei paista", niin et tiedä, niin kuin et muutakaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinä lähteesi saat, kun otat selvää.
Mutta laita se pääsi sinne, missä "aurinkokaan ei paista", niin et tiedä, niin kuin et muutakaan.Kumpaakohan tarkoitat, kun sanot, että et tiedä muutakaan? Tässäkin on kaksi kirjoittajaa.
- Anonyymi
Joilla on vaikeuksia pitää kirjaa ajasta ja tunneista, suosittelen urheilukisoissa käytettävää ajanottokelloa. Kun alkaa puhua tai lähtee kentälle, laittaa vain kaulaan kellon roikkumaan, ja painaa napista, niin kello alkaa käydä, ja ottaa aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joilla on vaikeuksia pitää kirjaa ajasta ja tunneista, suosittelen urheilukisoissa käytettävää ajanottokelloa. Kun alkaa puhua tai lähtee kentälle, laittaa vain kaulaan kellon roikkumaan, ja painaa napista, niin kello alkaa käydä, ja ottaa aikaa.
JT on tehokas koneistettu uskonto, jossa ihmisetkin ovat osa koneistoa. Heikkohermoiset eivät tietenkään kestä kauaa tuollaista tiivistahtisuutta. Aina silloin tällöin heitä putoaa pois rivistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, tuntejahan siinä on tarkoitus tehdä, eikä tavoittaa ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, tuntejahan siinä on tarkoitus tehdä, eikä tavoittaa ihmisiä.
Juuri niin. Niiden tavoitteluun täytyy varustautua kunnon varustein.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#176701297
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Karttamisesta voi aloittaa tuntien laskemisen.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat? Millä tavalla? Ja miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat? Millä tavalla? Ja miksi?
No kun julistajan vastaan tulee kadulla exä niin sitähän tietenkin mulkaistaan ja toivotaan, että exä huomasi mulkaisun.
Siitä sitten vain tunnit päälle.
Miksikö? Koska olette pahoja ihmisiä. Itsestänne suuria luulevia.
- Anonyymi
Eikös se tule yleensä tammikuussa.
- Anonyymi
Naapurini, lääkäri, kertoi panneensa merkille että jehovantistajien keuhkoihin tekevät koronavirukset vartiotornin mentäviä reikiä.
Kannattaa varoa. Niin koronaa kuin vartiotorniakin - Anonyymi
Vuosiraportti on aina kohokohta ja todellinen kasvuraportti, jota ei tosiaan malttaisi millään odottaa! Järjestön maailmanlaajuinen jatkuva kasvu vuosi vuoden jälkeen on fakta! Pohjoismaiden kasvu oli valtavaa ja nyt suurimmat kasvuluvut ovat vuorostaan alueilla, joissa tarve on suurin! Vakaamman kasvun kaudet ja kasvun huippuluvut vuorottelevat. Valtakuntaa ei rajata maantieteellisin aluein! Ahkera työ ja uskollinen palvelus ovat tuottaneet hyvää hedelmää kaikkialla!
- Anonyymi
"Pohjoismaiden kasvu oli valtavaa"
:D
Tähän asti ajattelin että oltiin tosissaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Pohjoismaiden kasvu oli valtavaa"
:D
Tähän asti ajattelin että oltiin tosissaan.Jehova siunaa kasvua 🤭
- Anonyymi
Miten se voi olla kasvua, jos jossakin vaiheessa Jehovan todistajia oli Suomessa 20 000, ja noin 3000 erosi tai erotettiin, ja Jehovan todistajien määrä putosi 17 000:een?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se voi olla kasvua, jos jossakin vaiheessa Jehovan todistajia oli Suomessa 20 000, ja noin 3000 erosi tai erotettiin, ja Jehovan todistajien määrä putosi 17 000:een?
Eihän se olekaan, tai no, negatiivista kasvua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne 17 000 ottavat tosissaan kiellon ottaa asioista selvää, kuten lukea vain Raamattua.
Vartiotornissa on kielto lukea pelkästään Raamattua. Turusesta näkee suoran sitaatin, vartiotornin numero- ja sivutiedoin.
He ovat huomaamattaan hyväksyneet lahkon asettaman kasvatustynnyrin ympärilleen.
Väistämättähän lahkon jäsenmäärä vähenee. Uusille värvättäville ei saa netin käyttökieltoa totelluksi.
Ja kirja Lapset, vuodelta 1942, neuvoi jättämään lasten hankkimisen Harmageddonin jälkeiseen aikaan. Suosittelen sitä, noudattakaa pois. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne 17 000 ottavat tosissaan kiellon ottaa asioista selvää, kuten lukea vain Raamattua.
Vartiotornissa on kielto lukea pelkästään Raamattua. Turusesta näkee suoran sitaatin, vartiotornin numero- ja sivutiedoin.
He ovat huomaamattaan hyväksyneet lahkon asettaman kasvatustynnyrin ympärilleen.
Väistämättähän lahkon jäsenmäärä vähenee. Uusille värvättäville ei saa netin käyttökieltoa totelluksi.
Ja kirja Lapset, vuodelta 1942, neuvoi jättämään lasten hankkimisen Harmageddonin jälkeiseen aikaan. Suosittelen sitä, noudattakaa pois.Ilman muuta on neuvo paikallaan etteivät lahkossa hankikisi lapsia ennnen kuin vasta sen Harmageddoninsa jälkeen.
Se on sitä paitsi pian tulossa, sanovat vartiotornin kirjoittaneen, eletään viimeisiä päiviä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kirja Lapset, vuodelta 1942, neuvoi jättämään lasten hankkimisen Harmageddonin jälkeiseen aikaan. Suosittelen sitä, noudattakaa pois.Uudet ovat eläneet maailmassa normaalia elämää. Kun yhtäkkiä täytyisi alkaa supistamaannelämä lähes kaiken kieltävälle ja rajoittavalle tavalle elää, se voi olla vaikea alkaa elää niin rajoitettua elämää. Ihmisillä on masilmassa ollut vapaus lukea ja tehdä melkein mitä vain. Voi olla vaikea luopua siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kirja Lapset, vuodelta 1942, neuvoi jättämään lasten hankkimisen Harmageddonin jälkeiseen aikaan. Suosittelen sitä, noudattakaa pois.Moni on varmaan kuollut lapsettomana. Ylösnousseet eivät mene avioliittoon, ja jos menevätkin, niin he eivät hanki lapsia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni on varmaan kuollut lapsettomana. Ylösnousseet eivät mene avioliittoon, ja jos menevätkin, niin he eivät hanki lapsia.
Tuossa on taas yksi esimerkki siitä, kun mennään liian henkilökohtaiselle alueelle neuvomaan ja sanomaan, mitä pitää tehdä, niin se saa aikaan huonoja ratkaisuja, joita ei aina voi edes korjata myöhemmin.
Sisäpiiristä kuultua: kuulemma Peräilmasuoritusten tarkistuslaskemiset vielä kesken. On kovasti yritetty vuskata sekä Peräilman laadussa että määrässä. Vuskaajia ollut niin paljon, että arkienkeli mikael kävi ilmiantamassa asian hallintoelimelle.
- Anonyymi
Joo ei tuu vauvoja jos on Kookoo 4 tyyli pieru mielessä koko ajan väki vanhenee ...!
- Anonyymi
Mä laskin tän "pohjoismaiden valtavan kasvun" kerran ja postasin tuloksetkin yhteen ketjuun. Kasvu pohjoismaissa oli puolen prosentin luokkaa ( 0,53% muistaakseni) jossain välillä 2017-2020. Tämä eräs pohjoismaiden kasvusta tällä foorumilla kyllästymiseen saakka puhuva todistaja kyllä näki viestin, mutta valikoiden lakaisi epämiellyttävät faktat maton alle.
- Anonyymi
"Ja kirja Lapset, vuodelta 1942, neuvoi jättämään lasten hankkimisen Harmageddonin jälkeiseen aikaan. Suosittelen sitä, noudattakaa pois."
Niin.
Rutherfordin kirjoittama.
Ilkesi laittaa nimensä alle
Miksei muuten nykykirjoitajat ilkeä ?
Eihän kenellekään lie mökötetty tuon suotavan ohjeen rikkomisesta ?- Anonyymi
Kyllä vähän mökötettiin.
Minulta katosi moni tienraivaaja ystävä kun lopetin tienraivauksen ja meille syntyi lapsi.
Entiset tienraivaaja ja beetteli ystävät tuskin tervehtivät.
Kahdesti piti sanoa:" terve", ennen kuin tuli vastaukseksi, joku murahdus.
"Rakkaudellinen järjestö". Heh heh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713488
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851506Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251249- 1581212
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35961
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16943Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk90777- 62745