Onko kaikissa 2000 luvun hiaceissa neliveto aina päällä ja ei ole mitään kytkettävää vipua/nappia? Miten neliveto on tehty eli kevyttä lukitusta etu ja takapäähän että aina vetää 2 rengasta pakosta? eli yksi edessä ja yksi takana ja tasauspyörästö vaihtelee tai lumessa taitaa vetää tasaisella kaikki 4?
Hankkimassa hiacea ja paljon ajettua johtuen köyhyydestäni eli yli 300tkm.
Auton tarve on jotain 4-6tkm vuodessa vain
Hiace 4x4 neliveto jatkuva?
3
536
Vastaukset
- Anonyymi
ei nappia/vipua,keskellä visco ja takana kitkalukko lisävarusteena.
- Anonyymi
Kävin koeajolla yhtä versiota ja käypä työkalumainen autohan se oli ja sattui jyrkkä rinnetie olemaan jossa sai pysähtyä ja lähteä niin kyllä riittävä on hiacen neliveto . Ei olisi etuveto citikka jollaisesta on kokemusta ,liikahtanut. Olikin reilummin ajettu yksilö joka ei ilmoituksesta oikein selvinnyt ja ei kaupat syntyneet. Mutta täysin riittävä oli hiacen tuntuma tarpeisiini.
- Anonyymi
Tosin niitä nelikkohiaceja ei saa ihan pikkurahalla mutta hyvin hoidetun kun löytää niin kilometrejäkään ei tarvitse pelätä. On hintansa väärti silti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185131Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332792- 342629
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302418Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭221660- 1181637
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101560Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231314- 961177
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli91154