Oletko ollut rukoiltavaksi ??

Jokainen uskova tulis kysyä Jumalalta että olenko saanut uuskarismaattinen vainajahenki jossain vaiheessa , kun olet käynyt rukoiltavaksi ja käsi on laitettu sun päälle ja siitä kautta sitten on voitu tulla ties mitä.
No tietysti alat heti puolusta hänet , jonka päälle on laskettu käsiä ja nyt rukoile sun puolesta. Et koskaan tiedä missä rukouskettjussa hän on käynyt. Ja jos sä olet pudonnut rukosutilanteessa , niin joku henki on koskenut sinua ja tullut sun sisälle , että on voinut sun lihaksi tehdä veltoksi , niin että putosit.
Kysy Jumalalta jos et usko minua..

102

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi lietsot aina negatiivisuutta uskovia kohtaan?

      • Ei kyllä Savis on nyt tässä oikeassa. Ylipäätänsä tuollaiset karismaattiset piirit on hyvä jättää väliin oli sitten uudempia tai vanhempia ja totta tosiaan, koskaan ei voi tietää missä tuo ihminen on viimeksi käsiään levitellyt.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Ei kyllä Savis on nyt tässä oikeassa. Ylipäätänsä tuollaiset karismaattiset piirit on hyvä jättää väliin oli sitten uudempia tai vanhempia ja totta tosiaan, koskaan ei voi tietää missä tuo ihminen on viimeksi käsiään levitellyt.

        Sinä et edes tunne Pyhää Henkeä jonka Jeesus on lähettänyt olemaan omiensa kanssa kun itse meni taivaaseen.
        Oletko koskaan lukenut Apostilien tekoja tai Jeesuksen lupauksia seuraajilleen?


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Ei kyllä Savis on nyt tässä oikeassa. Ylipäätänsä tuollaiset karismaattiset piirit on hyvä jättää väliin oli sitten uudempia tai vanhempia ja totta tosiaan, koskaan ei voi tietää missä tuo ihminen on viimeksi käsiään levitellyt.

        Minä ainakin kiertäisin sinut ja evlut kirkkon liberaalipapit kaukaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et edes tunne Pyhää Henkeä jonka Jeesus on lähettänyt olemaan omiensa kanssa kun itse meni taivaaseen.
        Oletko koskaan lukenut Apostilien tekoja tai Jeesuksen lupauksia seuraajilleen?

        Älkää nyt taas jaksako. Vaikka tunnustan ihan suosiolla, etten ole ollut mikään intomielinen Raamatun lukija niin luuletteko te nyt oikeasti, että minun ikäinen aidon konservatiivisen kasvatuksen saanut ei olisi Raamattuaan lukenut.

        Kyllä minä ja suurin osa ihmisistä tunnistaa myös Pyhän Hengen ja siitä syystä ne teidän lahkot ei nauti mitään yleisöryntäystä vaan liikenne on pikemminkin toisinpäin ja tuo johtuu siitä, ettei teidän toiminnassa mikään Pyhä Henki toimi vaan ihan joku muu.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Älkää nyt taas jaksako. Vaikka tunnustan ihan suosiolla, etten ole ollut mikään intomielinen Raamatun lukija niin luuletteko te nyt oikeasti, että minun ikäinen aidon konservatiivisen kasvatuksen saanut ei olisi Raamattuaan lukenut.

        Kyllä minä ja suurin osa ihmisistä tunnistaa myös Pyhän Hengen ja siitä syystä ne teidän lahkot ei nauti mitään yleisöryntäystä vaan liikenne on pikemminkin toisinpäin ja tuo johtuu siitä, ettei teidän toiminnassa mikään Pyhä Henki toimi vaan ihan joku muu.

        Kerro sitten mitä Pyhä Henki s i n u l l e henkilökohtaisesti merkitsee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro sitten mitä Pyhä Henki s i n u l l e henkilökohtaisesti merkitsee.

        Kun nyt otit puheeksi jälleen kerran niin kerropa sinä ensin niin minä kerron sitten ;)


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Kun nyt otit puheeksi jälleen kerran niin kerropa sinä ensin niin minä kerron sitten ;)

        Huomaatko, ettet pysty kertomaan. Ainoa mihin pystyt on uskovien solvaaminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomaatko, ettet pysty kertomaan. Ainoa mihin pystyt on uskovien solvaaminen.

        Odotan nyt ensin, että sinä kerrot miten tuon asian näet koska puheeksi otit.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Odotan nyt ensin, että sinä kerrot miten tuon asian näet koska puheeksi otit.

        Sinulta kysyttiin ensin joten älä viitsi taas käyttäytyä kuin murrosikäinen.


      • Positivisuus löytyy siitä kun varot ja et menee väärien käsien alle ja kysyt aina Jumalalta ja pääset Taivaaseen sillä Tiellä..


      • Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Ei kyllä Savis on nyt tässä oikeassa. Ylipäätänsä tuollaiset karismaattiset piirit on hyvä jättää väliin oli sitten uudempia tai vanhempia ja totta tosiaan, koskaan ei voi tietää missä tuo ihminen on viimeksi käsiään levitellyt.

        Tuo et itse keksinyt vaan Pyhä Henki laitoit sinua kirjoittamaan tuon rakas Tolku!!


      • Savis kirjoitti:

        Tuo et itse keksinyt vaan Pyhä Henki laitoit sinua kirjoittamaan tuon rakas Tolku!!

        No tiedä sitä niin tarkkaan mutta hyvien joukoissa olen pienestä pitäen ollut.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        No tiedä sitä niin tarkkaan mutta hyvien joukoissa olen pienestä pitäen ollut.

        Olet häpeäsi kaikille hyville.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et edes tunne Pyhää Henkeä jonka Jeesus on lähettänyt olemaan omiensa kanssa kun itse meni taivaaseen.
        Oletko koskaan lukenut Apostilien tekoja tai Jeesuksen lupauksia seuraajilleen?

        Sinä et edes tunne Pyhää Henkeä jonka Jeesus on lähettänyt olemaan omiensa kanssa kun itse meni taivaaseen.

        Olen miljoonan varma,ettei KUKAAN TEISTÄ,tunne pyhää henkeä!!
        Olette olevinaan ihmeen tekijöitä ja aivan sairasta lahko proosaa..
        Teidän tekonne tiedetään,te ette tunne,ette yhtään mitään !!!
        Olette ekysttäjiä,kaikissa rituaali asioissanne/sapatin hulluudessa ja muussa taika uskontoisissa teoisanne.
        Turhaan te teette rituaaleja,ihan turhaan sillä se ei rakena taivaaseen mitään.
        Tehkää tekonne,niin että teillä on taivaassa niitä tekoja!
        Ymmärättekö mitä ne on ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et edes tunne Pyhää Henkeä jonka Jeesus on lähettänyt olemaan omiensa kanssa kun itse meni taivaaseen.
        Oletko koskaan lukenut Apostilien tekoja tai Jeesuksen lupauksia seuraajilleen?

        Sinä et edes tunne Pyhää Henkeä

        Et kyllä sinäkään satavarmasti joten mäti loukku kiinni.
        JOs tunnet pyhän hengen,niin voin heittää kuperkeikkaa mutta älä saatana valehtele jukisesti .


    • Anonyymi

      Monta kertaa - esirukous on eräs rukouksen laji missä kohtaamme itse Jeesuksen silmästä silmään.

      • Anonyymi

        raamatussa joka tapauksessa kirjoitettu:

        "älä ole liian kerkeä laittaan käsiäsi kenenkään päälle" 1 Tim: 5:

        ja sitähän nuo lahkosaarnaajat tekee alavariinsa, "tänne , tänne JONOON,
        ja siinä sitä sitten jokaisen päälle kädet rukouksineen, että harkintaa !
        itse en menisi tällaisiin rukousjonoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        raamatussa joka tapauksessa kirjoitettu:

        "älä ole liian kerkeä laittaan käsiäsi kenenkään päälle" 1 Tim: 5:

        ja sitähän nuo lahkosaarnaajat tekee alavariinsa, "tänne , tänne JONOON,
        ja siinä sitä sitten jokaisen päälle kädet rukouksineen, että harkintaa !
        itse en menisi tällaisiin rukousjonoihin.

        Ilmeisesti et edes itse rukoile.


      • Anonyymi kirjoitti:

        raamatussa joka tapauksessa kirjoitettu:

        "älä ole liian kerkeä laittaan käsiäsi kenenkään päälle" 1 Tim: 5:

        ja sitähän nuo lahkosaarnaajat tekee alavariinsa, "tänne , tänne JONOON,
        ja siinä sitä sitten jokaisen päälle kädet rukouksineen, että harkintaa !
        itse en menisi tällaisiin rukousjonoihin.

        No tuostakin tietää sen olevan huono homma ja puhumattakaan mitä Raamattu muuten kertoo noista eksyttäjistä.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        No tuostakin tietää sen olevan huono homma ja puhumattakaan mitä Raamattu muuten kertoo noista eksyttäjistä.

        Sinulta kysyttiin, että mitä Pyhä Henki s i n u l l e henkilökohtaisesti merkitsee.joten älä viitsi taas käyttäytyä kuin murrosikäinen.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        No tuostakin tietää sen olevan huono homma ja puhumattakaan mitä Raamattu muuten kertoo noista eksyttäjistä.

        Sinä ressukka olet kuin sokea kana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulta kysyttiin, että mitä Pyhä Henki s i n u l l e henkilökohtaisesti merkitsee.joten älä viitsi taas käyttäytyä kuin murrosikäinen.

        Oletko sinä palstan seriffi vai Suur Smurffi joka päätät mistä täällä saa kirjoitella.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Oletko sinä palstan seriffi vai Suur Smurffi joka päätät mistä täällä saa kirjoitella.

        Sinä olet palstan länkyttäjä. Iso mies etkä kykyne edes keskustelemaan omasta uskostasi.
        Käyttäydyt taas kuin näsäviisaat lapset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ressukka olet kuin sokea kana.

        Niin olen huomannut, että te aitouskovat uskotte Raamattua vain paikoitellen.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Niin olen huomannut, että te aitouskovat uskotte Raamattua vain paikoitellen.

        Olen huomannut, ettet sinä feikkiuskovainen usko Rasmattua ollenkaan.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Niin olen huomannut, että te aitouskovat uskotte Raamattua vain paikoitellen.

        Kerro nyt vain Pyhästä Hengestä elämässäsi niin voit lopettaa tuon lapsellisen kohkaamisesi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen huomannut, ettet sinä feikkiuskovainen usko Rasmattua ollenkaan.

        Koeta nyt aitolainen edes opetella Raamatun kirjoittaminen oikein. Ei ole vaikeaa RAA-MAT-TTU ja jos joku lukee tai on lukematta niin RAA-MATTUA ei Rasmattua, mitä lie sana tarkoittaakin, rasvausta, ei tässä ei nyt rasvata.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro nyt vain Pyhästä Hengestä elämässäsi niin voit lopettaa tuon lapsellisen kohkaamisesi.

        Varmasti sinua kiinnostaa koska Pyhä Henkihän laittaa ihmisen toimimaan ja yrittämään ihan eritavalla kun taas tuo sinun tuntema alakerran henki jonka ohjeita noudatat joka päivä kuuliaisesti patoamalla kaikki hyvät ideat tyylin "ettei kannata, loppu kuitenkin tulee" lopun päivää käytät sitten palstalla eli noin 98% ajastasi haukkuen toisia kirjoittelijoita , aina jopa tehden heistä ihan erillisiä ketjuja.

        Vaan näinhän se on joissakin ihmisissä on hyvät vibat ja sitten on taas sinun kaltaisten sakki jotka negatiivisuudellaan yrittää houkutella muitakin.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Koeta nyt aitolainen edes opetella Raamatun kirjoittaminen oikein. Ei ole vaikeaa RAA-MAT-TTU ja jos joku lukee tai on lukematta niin RAA-MATTUA ei Rasmattua, mitä lie sana tarkoittaakin, rasvausta, ei tässä ei nyt rasvata.

        Niin, sellainen sinä olet. Aina muita silvasmassa kun itse et kykyne kertomaan omasta ”uskostasi” yhtään mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, sellainen sinä olet. Aina muita silvasmassa kun itse et kykyne kertomaan omasta ”uskostasi” yhtään mitään.

        "silvasmassa" ?


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        "silvasmassa" ?

        Silava ?


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Varmasti sinua kiinnostaa koska Pyhä Henkihän laittaa ihmisen toimimaan ja yrittämään ihan eritavalla kun taas tuo sinun tuntema alakerran henki jonka ohjeita noudatat joka päivä kuuliaisesti patoamalla kaikki hyvät ideat tyylin "ettei kannata, loppu kuitenkin tulee" lopun päivää käytät sitten palstalla eli noin 98% ajastasi haukkuen toisia kirjoittelijoita , aina jopa tehden heistä ihan erillisiä ketjuja.

        Vaan näinhän se on joissakin ihmisissä on hyvät vibat ja sitten on taas sinun kaltaisten sakki jotka negatiivisuudellaan yrittää houkutella muitakin.

        Ny varmaan pystyt asialliseen kommunikointiin.
        Niin, sellainen sinä olet. Aina muita solvaamassa kun itse et kykyne kertomaan omasta ”uskostasi” yhtään mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ny varmaan pystyt asialliseen kommunikointiin.
        Niin, sellainen sinä olet. Aina muita solvaamassa kun itse et kykyne kertomaan omasta ”uskostasi” yhtään mitään.

        No minä jo luulin, että pitää silavoida jotain. Hemmetti hyvä etten jo soittanut yhdelle tutulle lihamestarille.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        No minä jo luulin, että pitää silavoida jotain. Hemmetti hyvä etten jo soittanut yhdelle tutulle lihamestarille.

        Oletko finninaamainen koulukiusattu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko finninaamainen koulukiusattu?

        Tämä taitaa olla sinun fantasia kun aikaisemminkin olet laittanut mutta en, en ole. Olen 56V etelä-pohjalainen aitoaviossa oleva mies (siis oikeasti aidossa) finnejäkään ei kovin ollut, pääsin tuossa helpolla, no veikalla heitän, että 20 .


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Tämä taitaa olla sinun fantasia kun aikaisemminkin olet laittanut mutta en, en ole. Olen 56V etelä-pohjalainen aitoaviossa oleva mies (siis oikeasti aidossa) finnejäkään ei kovin ollut, pääsin tuossa helpolla, no veikalla heitän, että 20 .

        Olin ihan varma, että olisit finninaamainen koulukiusattu.


      • Tolkun.Ihminen
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin ihan varma, että olisit finninaamainen koulukiusattu.

        Ajatella vaikka minähän tarjosin sinulle tilaisuutta tulla katsomaan. Olisin ihan Kauhavalta tai Seinäjoelta hakenut mutta ei kestänyt kantti sinulla ja olihan joku muukin nimimerkki joka sinulle ehdotti ihan reaali tapaamista siellä Suomen eteläpäässä mutta et syttynyt siihenkään.

        Päätellen jutuistasi on tietenkin hiukan vielä auki koska hienoinen epäilys on herännyt, että josko syttyisit repen tai torren kutsusta ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        raamatussa joka tapauksessa kirjoitettu:

        "älä ole liian kerkeä laittaan käsiäsi kenenkään päälle" 1 Tim: 5:

        ja sitähän nuo lahkosaarnaajat tekee alavariinsa, "tänne , tänne JONOON,
        ja siinä sitä sitten jokaisen päälle kädet rukouksineen, että harkintaa !
        itse en menisi tällaisiin rukousjonoihin.

        Niinpäs rakas ! Ja joskus pelotellaan , että on viimeinen mahdollisuus..


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Niin olen huomannut, että te aitouskovat uskotte Raamattua vain paikoitellen.

        Miten niin paikoitellen? Mitä ei muka uskota?


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Koeta nyt aitolainen edes opetella Raamatun kirjoittaminen oikein. Ei ole vaikeaa RAA-MAT-TTU ja jos joku lukee tai on lukematta niin RAA-MATTUA ei Rasmattua, mitä lie sana tarkoittaakin, rasvausta, ei tässä ei nyt rasvata.

        U.V kirjoittaa usein Rasmattu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin paikoitellen? Mitä ei muka uskota?

        No ensimmäisenä tulee vääjäämättä mieleen a-teistin laatima aloitus uudelleen naimisen synnistä. Sehän oli suorastaan myötähäpeää teille aiheuttava kun yrititte selittää kukin omaa syntielämäänne muka pyhäksi. Todella nolo pataan otto :d kun ajattelee, että jopa ihan tuollaiset pesunkestävät ateistit asian tietävät niin teille se oli asia jonka muka voi sopia Jumalan kanssa jatkaa vaan hommaa :d


      • Anonyymi kirjoitti:

        U.V kirjoittaa usein Rasmattu.

        Totta kyllä hänet tunnistetaan vaikka anonyymina mielellään riekkuu.


    • Voi olla myös niin päin ,että saatanan hengessä vaeltava tulee Pyhän luo ja putoaa lattialle.
      Sekin on hyvin yleistä.
      Saatana on vaikeuksissa kun Pyhyyden Henki on paikalla kun voi käydä ,että Pyhyyden Henki vielä ajaa saatanan hengen johonkin jopa vankeuteen.
      Riivaajat vapisee....
      Uskovalla on valta.Ottakaa se valta käyttöön uskovat.
      Älkää olko epäilijöitä vaan niin toimikaa ,että teillä on valta.

    • Vai että ihan jumalaltasi pitää kysyä. Miksi ei mieluummin psykiartilta....

      • Anonyymi

        Sinä voit kysyä psykiatrintasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä voit kysyä psykiatrintasi.

        Näyttää sinulle tuo koulutus jääneen vähäiseksi. Nimittäin sana "psykiatrintasi" ei oikein tarkoita yhtään mitään. Yrität varmaan kirjoittaa sanaa "psykiatriltasi"? Miten olisi jos vaikka menisit johonkin aikuislukioon vähän sivistymään....

        Kyllähän sen tietysti ymmärtää kun koulut on jääneet peruskouluun ja sen jälkeen et ole muuta lukenut kuin sitä 2000 vuotta sitten hiekka-aavikolla teltassa vuohipaimenten kirjoittamaa opusta. Sillä koulutus pohjalla täällä onkin sitten hyvä ratkoa kaiken maailman metafysiikkaan ja ontologiaan liittyviä kysymyksiä...


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Näyttää sinulle tuo koulutus jääneen vähäiseksi. Nimittäin sana "psykiatrintasi" ei oikein tarkoita yhtään mitään. Yrität varmaan kirjoittaa sanaa "psykiatriltasi"? Miten olisi jos vaikka menisit johonkin aikuislukioon vähän sivistymään....

        Kyllähän sen tietysti ymmärtää kun koulut on jääneet peruskouluun ja sen jälkeen et ole muuta lukenut kuin sitä 2000 vuotta sitten hiekka-aavikolla teltassa vuohipaimenten kirjoittamaa opusta. Sillä koulutus pohjalla täällä onkin sitten hyvä ratkoa kaiken maailman metafysiikkaan ja ontologiaan liittyviä kysymyksiä...

        Näsäviisas ja lapsellinen naljailusi ei millään tavalla tee sinusta fiksumpaa.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Näyttää sinulle tuo koulutus jääneen vähäiseksi. Nimittäin sana "psykiatrintasi" ei oikein tarkoita yhtään mitään. Yrität varmaan kirjoittaa sanaa "psykiatriltasi"? Miten olisi jos vaikka menisit johonkin aikuislukioon vähän sivistymään....

        Kyllähän sen tietysti ymmärtää kun koulut on jääneet peruskouluun ja sen jälkeen et ole muuta lukenut kuin sitä 2000 vuotta sitten hiekka-aavikolla teltassa vuohipaimenten kirjoittamaa opusta. Sillä koulutus pohjalla täällä onkin sitten hyvä ratkoa kaiken maailman metafysiikkaan ja ontologiaan liittyviä kysymyksiä...

        Ihan oikeasti, sä olet naurettavan lapsellinen sekä hyvin yksinkertainen, etkä tietenkään edes sitä huomaa, kuinka huomaistitkaan ?

        Vihje; mistänäitäoikeinlöytyy ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan oikeasti, sä olet naurettavan lapsellinen sekä hyvin yksinkertainen, etkä tietenkään edes sitä huomaa, kuinka huomaistitkaan ?

        Vihje; mistänäitäoikeinlöytyy ?

        Sieltä ?


      • Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Näyttää sinulle tuo koulutus jääneen vähäiseksi. Nimittäin sana "psykiatrintasi" ei oikein tarkoita yhtään mitään. Yrität varmaan kirjoittaa sanaa "psykiatriltasi"? Miten olisi jos vaikka menisit johonkin aikuislukioon vähän sivistymään....

        Kyllähän sen tietysti ymmärtää kun koulut on jääneet peruskouluun ja sen jälkeen et ole muuta lukenut kuin sitä 2000 vuotta sitten hiekka-aavikolla teltassa vuohipaimenten kirjoittamaa opusta. Sillä koulutus pohjalla täällä onkin sitten hyvä ratkoa kaiken maailman metafysiikkaan ja ontologiaan liittyviä kysymyksiä...

        Mitä noita aitolaisen vastauksia olen lukenut , niin , juu kaikki ei selity painovirhe paholaisilla jota sattuu kaikille. Eräs asia joka kuitenkin on jäänyt epämiellyttävästi mieleen on se, että kuvittelee aina vastaajan joksikin teiniksi ja kun siihen lisätään kaikki hänen "tuuppaamis viestit" niin hyi hitto.


      • Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Mitä noita aitolaisen vastauksia olen lukenut , niin , juu kaikki ei selity painovirhe paholaisilla jota sattuu kaikille. Eräs asia joka kuitenkin on jäänyt epämiellyttävästi mieleen on se, että kuvittelee aina vastaajan joksikin teiniksi ja kun siihen lisätään kaikki hänen "tuuppaamis viestit" niin hyi hitto.

        Ehkä siksi koska käyttäydyt niin.


      • Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Mitä noita aitolaisen vastauksia olen lukenut , niin , juu kaikki ei selity painovirhe paholaisilla jota sattuu kaikille. Eräs asia joka kuitenkin on jäänyt epämiellyttävästi mieleen on se, että kuvittelee aina vastaajan joksikin teiniksi ja kun siihen lisätään kaikki hänen "tuuppaamis viestit" niin hyi hitto.

        Lahkot ja aitolainen näyttää olevan lapsellisen jankutuksesi keskiössä.


      • Heimo.Vesa kirjoitti:

        Ehkä siksi koska käyttäydyt niin.

        Haluat siis lähentyä teinejä ? Hyi helvetti .


      • Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Haluat siis lähentyä teinejä ? Hyi helvetti .

        Sairas mielikuvituksesi on taas viritetty sairauden tasolle 10/10.
        Sitten vielä ihmettelet kun sinua pidetään näsäviisaana koulukiusattuna teininä.


      • Heimo.Vesa kirjoitti:

        Lahkot ja aitolainen näyttää olevan lapsellisen jankutuksesi keskiössä.

        No kuule kaikki tietää, että sinä olet tuo aito_lainen. Se ei ole jäänyt epäselväksi ja sekin on yleisesti tiedossa, että jonkin sortin kaappi homppeli olet koska niin kipeenä seuraat palstan paria julkihomoa mutta tuo, että vielä nippa nappa pedari 🤢

        Aikaisemmin muistelen, että väitit olevasi naisen kanssa naimisissa mutta hän taisi lentää ulos ikkunasta kun puraisit liian lujaa.


      • Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        No kuule kaikki tietää, että sinä olet tuo aito_lainen. Se ei ole jäänyt epäselväksi ja sekin on yleisesti tiedossa, että jonkin sortin kaappi homppeli olet koska niin kipeenä seuraat palstan paria julkihomoa mutta tuo, että vielä nippa nappa pedari 🤢

        Aikaisemmin muistelen, että väitit olevasi naisen kanssa naimisissa mutta hän taisi lentää ulos ikkunasta kun puraisit liian lujaa.

        Esittelet taas vain omaa typeryyttäsi ja lapsellisuuttasi. Ihanko uskovainen väität edelleen olevasi?


      • Heimo.Vesa kirjoitti:

        Esittelet taas vain omaa typeryyttäsi ja lapsellisuuttasi. Ihanko uskovainen väität edelleen olevasi?

        Selitäppä se miksi olet niin kiinnostunut palstan julkihomoista laittaen aina viestejä koskien jopa penetraatiota. Miksi kuvittelet, että vähänkään sinusta poikkeava mielipide on jonkun teini-ikäisen, onko se fantasiasi ?


      • Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Selitäppä se miksi olet niin kiinnostunut palstan julkihomoista laittaen aina viestejä koskien jopa penetraatiota. Miksi kuvittelet, että vähänkään sinusta poikkeava mielipide on jonkun teini-ikäisen, onko se fantasiasi ?

        Ei kiinnosta. Mutta miksi he kiinnostavat sinua?


      • Heimo.Vesa kirjoitti:

        Ei kiinnosta. Mutta miksi he kiinnostavat sinua?

        Kyllä sinua kiinnostaa ja sen tietää kaikki.


      • Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Kyllä sinua kiinnostaa ja sen tietää kaikki.

        Sinähän siinä heidtä taas jauhat. Avaudu toki mikä heissä sinusta on niin kiehtovaa.


      • Heimo.Vesa kirjoitti:

        Sinähän siinä heidtä taas jauhat. Avaudu toki mikä heissä sinusta on niin kiehtovaa.

        No ihan sinusta oli nyt puhe, SINUSTA :D


      • Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        No ihan sinusta oli nyt puhe, SINUSTA :D

        Voi sinua pikkuista kun yrität matkia sinuun kolahtaneita kommentteja. Yritä ryhdistäytyä, aikuinen mies!


      • Heimo.Vesa kirjoitti:

        Voi sinua pikkuista kun yrität matkia sinuun kolahtaneita kommentteja. Yritä ryhdistäytyä, aikuinen mies!

        Ei kyllä muistaakseni se oli joku anonyymi joka noin sanoi mutta meinaatko, että olisi ollut omaa käsialaasi 🤔

        No kaikkihan tuo jo tiesi mutta yritä sinä ryhdistäytyä jos homous kerran kiinnostaa sinua niin vietävästi niin mene ja tee se, äläkä järjestä siitä jotain vuosien kidutusta syyttömille palstalaisille. Niin kuin vanha sananlasku sanoo, että mies tulee räkänokastakin muttei tyhjän naurajasta.


      • Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Ei kyllä muistaakseni se oli joku anonyymi joka noin sanoi mutta meinaatko, että olisi ollut omaa käsialaasi 🤔

        No kaikkihan tuo jo tiesi mutta yritä sinä ryhdistäytyä jos homous kerran kiinnostaa sinua niin vietävästi niin mene ja tee se, äläkä järjestä siitä jotain vuosien kidutusta syyttömille palstalaisille. Niin kuin vanha sananlasku sanoo, että mies tulee räkänokastakin muttei tyhjän naurajasta.

        Minä en sanonut kuka se oli. Mutta hyvä kun myönnät taas kopioivasi muita.

        Niin, mikä sinua siinä homoudessa kiinnostaa?


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Ei kyllä muistaakseni se oli joku anonyymi joka noin sanoi mutta meinaatko, että olisi ollut omaa käsialaasi 🤔

        No kaikkihan tuo jo tiesi mutta yritä sinä ryhdistäytyä jos homous kerran kiinnostaa sinua niin vietävästi niin mene ja tee se, äläkä järjestä siitä jotain vuosien kidutusta syyttömille palstalaisille. Niin kuin vanha sananlasku sanoo, että mies tulee räkänokastakin muttei tyhjän naurajasta.

        Avuton argumentointisi pakottaa sinut käymään henkilöön.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä voit kysyä psykiatrintasi.

        Niin rakas ! Ja silloin hän saa mieluinen vastaus heti. Mutta jos kysy Jumalalta . niin joutuu odottamaan vastaus ja se ei tietysti sopii.


    • Tuli monilla tänka på , kun huomsivat että ovat voineet saada minkänlaisia henkiä tahansa. !

      • Anteeksi huomasivat !!


    • Henki uuskarismaattisuudesta joka ei halua mitään tekemistä Ristin kanssa . Siis Ristinnaulitun ja Hänen Pyhä Veri. !! Ja miten voisikaan saatanan henki , olla mitenkään tekemisiin Jeesus Kristus , meidän Jumalamme ?

      • Koettapa Savis rauhoittua. Kohta meillä on joulukin. Kaunis ja hieno juhla, ota sinäkin rauhallisesti.


      • Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Koettapa Savis rauhoittua. Kohta meillä on joulukin. Kaunis ja hieno juhla, ota sinäkin rauhallisesti.

        Kiitos huolenpidosta rakas ! Mutta rauhoittuuko Jumala Jouluna ? Maailma kyllä rauhoittuu ja väitän että 112 ei ole käytössä yhtä paljon , kuin muina aikoja .


      • Savis kirjoitti:

        Kiitos huolenpidosta rakas ! Mutta rauhoittuuko Jumala Jouluna ? Maailma kyllä rauhoittuu ja väitän että 112 ei ole käytössä yhtä paljon , kuin muina aikoja .

        No koskaanhan ei tiedä mitä tapahtuu mutta toivotaan noin, että mahdollisimman vähän tulisi soittoja 112

        En osaa sanoa Jumalan rauhoittumisesta kun tuskinpa meitä erityisesti jouluna kiusaisi vaan lähinnä kait kyse on siitä , että me ihmiset osaisimme olla kunnolla.


    • ”Jokainen uskova tulis kysyä Jumalalta että olenko saanut uuskarismaattinen vainajahenki jossain vaiheessa , kun olet käynyt rukoiltavaksi ja käsi on laitettu sun päälle ja siitä kautta sitten on voitu tulla ties mitä.”

      Mikäli ymmärsin, niin kysyt sitä onko saanut ”uuskarismaattisen vainajahengen”, jos on käynyt tilaisuudessa, jossa asetetaan kädet rukoiltavan päälle?

      En ole ollut sellaisessa tilaisuudessa, mutta tuskin siellä mitään henkiä on vaikuttamassa.

      • Siis olet onnellisen tietämätön , täysin suojaton..


      • Savis kirjoitti:

        Siis olet onnellisen tietämätön , täysin suojaton..

        :D Eiköhän Jumala ole se paras suoja – myös näiltä epämääräisiltä henkimaailman opeilta? Nehän ovat enemmän peräisin okkultismista, samanismista ym. muusta vastaavasta. Ei siis kristittyjen maailmasta.

        Ei siis tarvitse mitään taikuuksia pelätä.


      • Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

        :D Eiköhän Jumala ole se paras suoja – myös näiltä epämääräisiltä henkimaailman opeilta? Nehän ovat enemmän peräisin okkultismista, samanismista ym. muusta vastaavasta. Ei siis kristittyjen maailmasta.

        Ei siis tarvitse mitään taikuuksia pelätä.

        Tarkoitako okkultismillä sitä, kun Luther kirjoitti, että kasteessa ajetaan lapsesta ulos perkeleitä:
        "Kasterukousten sanoista kuulet, kuinka monin valituksin ja kuinka vakavin mielin kristillinen kirkko kantaa lapsen esiin; vakain, varmoin sanoin se tunnustaa Jumalalle, että lapsi on joutunut Perkeleen valtaan, synnin ja vihan lapseksi, palavasti se rukoilee apua ja kasteen armoa, että hänestä tulisi Jumalan lapsi.

        Niinpä sinun olisi syytä ottaa huomioon, ettei ole leikin asia käydä Perkeleen kimppuun. Kasteessa ei vain karkoteta Perkelettä lapsen luota, vaan toisaalta tuo mahtava vihollinen ärsytetään ahdistamaan kastettua koko elämän ajan."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitako okkultismillä sitä, kun Luther kirjoitti, että kasteessa ajetaan lapsesta ulos perkeleitä:
        "Kasterukousten sanoista kuulet, kuinka monin valituksin ja kuinka vakavin mielin kristillinen kirkko kantaa lapsen esiin; vakain, varmoin sanoin se tunnustaa Jumalalle, että lapsi on joutunut Perkeleen valtaan, synnin ja vihan lapseksi, palavasti se rukoilee apua ja kasteen armoa, että hänestä tulisi Jumalan lapsi.

        Niinpä sinun olisi syytä ottaa huomioon, ettei ole leikin asia käydä Perkeleen kimppuun. Kasteessa ei vain karkoteta Perkelettä lapsen luota, vaan toisaalta tuo mahtava vihollinen ärsytetään ahdistamaan kastettua koko elämän ajan."

        ”Tarkoitako okkultismillä sitä, kun Luther…”

        En vaan näitä:

        ”salatiede salaisten keinojen ja menojen, magian t. salaoppien avulla tavoiteltava tieto; tähän tietoon perustuva uskonto t. (uskonnollis-)mystinen oppisuunta, okkultismi.” .”
        ”okkultismi selittämättömien ja yliluonnollisten ilmiöiden tai voimien tutkimus, salatiede, salaoppi; sen harjoittaminen..”
        Kielitoimiston sanakirja. Kotimaisten kielten tutkimuskeskuksen julkaisuja 132. Internet-versio MOT Kielitoimiston sanakirja 1.0. Helsinki: Kotimaisten kielten tutkimuskeskus ja Kielikone Oy, 2004


      • Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

        ”Tarkoitako okkultismillä sitä, kun Luther…”

        En vaan näitä:

        ”salatiede salaisten keinojen ja menojen, magian t. salaoppien avulla tavoiteltava tieto; tähän tietoon perustuva uskonto t. (uskonnollis-)mystinen oppisuunta, okkultismi.” .”
        ”okkultismi selittämättömien ja yliluonnollisten ilmiöiden tai voimien tutkimus, salatiede, salaoppi; sen harjoittaminen..”
        Kielitoimiston sanakirja. Kotimaisten kielten tutkimuskeskuksen julkaisuja 132. Internet-versio MOT Kielitoimiston sanakirja 1.0. Helsinki: Kotimaisten kielten tutkimuskeskus ja Kielikone Oy, 2004

        Kerro omasta rukouselämästäsi.


      • Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

        ”Tarkoitako okkultismillä sitä, kun Luther…”

        En vaan näitä:

        ”salatiede salaisten keinojen ja menojen, magian t. salaoppien avulla tavoiteltava tieto; tähän tietoon perustuva uskonto t. (uskonnollis-)mystinen oppisuunta, okkultismi.” .”
        ”okkultismi selittämättömien ja yliluonnollisten ilmiöiden tai voimien tutkimus, salatiede, salaoppi; sen harjoittaminen..”
        Kielitoimiston sanakirja. Kotimaisten kielten tutkimuskeskuksen julkaisuja 132. Internet-versio MOT Kielitoimiston sanakirja 1.0. Helsinki: Kotimaisten kielten tutkimuskeskus ja Kielikone Oy, 2004

        Mutta kun tuo edellinen kirjoittaja viittasi helluntailaisiin ja sinä tunnuit yhdistävän sen tuohon salatieteeseen!
        Eikö tuo Lutherin opetus olekkaan sala tiedettä?


      • Mummomuori2 kirjoitti:

        ”Tarkoitako okkultismillä sitä, kun Luther…”

        En vaan näitä:

        ”salatiede salaisten keinojen ja menojen, magian t. salaoppien avulla tavoiteltava tieto; tähän tietoon perustuva uskonto t. (uskonnollis-)mystinen oppisuunta, okkultismi.” .”
        ”okkultismi selittämättömien ja yliluonnollisten ilmiöiden tai voimien tutkimus, salatiede, salaoppi; sen harjoittaminen..”
        Kielitoimiston sanakirja. Kotimaisten kielten tutkimuskeskuksen julkaisuja 132. Internet-versio MOT Kielitoimiston sanakirja 1.0. Helsinki: Kotimaisten kielten tutkimuskeskus ja Kielikone Oy, 2004

        No joo Rakas mummonmuori!! Löysit uuskarismaattisuu
        s !!


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        No joo Rakas mummonmuori!! Löysit uuskarismaattisuu
        s !!

        Mutta mummonmuorin mielestä se on magiaa! Siinä varsinainen karismaatikko.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mummonmuorin mielestä se on magiaa! Siinä varsinainen karismaatikko.

        Niin on rakas !!! Uuskarismaatttisuus >> valkoinen magia..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun tuo edellinen kirjoittaja viittasi helluntailaisiin ja sinä tunnuit yhdistävän sen tuohon salatieteeseen!
        Eikö tuo Lutherin opetus olekkaan sala tiedettä?

        ”Mutta kun tuo edellinen kirjoittaja viittasi helluntailaisiin ja sinä tunnuit yhdistävän sen tuohon salatieteeseen!”

        En tiedä, keihin hän viittasi, mutta kyse oli siitä, että rukoiltavan pään yllä pidetään käsiä ja ”…olet käynyt rukoiltavaksi ja käsi on laitettu sun päälle ja siitä kautta sitten on voitu tulla ties mitä.” Eli tuossa tilanteessa sitten olisi tapahtunut jotain, mikä on tavallista okkultisissa opeissa.
        Sen vuoksi vastasin ”…myös näiltä epämääräisiltä henkimaailman opeilta? Nehän ovat enemmän peräisin okkultismista, samanismista ym. muusta vastaavasta.”. koska noissa on aivan samanlainen maailmankuva, eli että erilaiset henkiolennot vaanivat jatkuvasti ihmisiä.

        ”Eikö tuo Lutherin opetus olekkaan sala tiedettä?”

        Sinä puolestaan toit esille – osittain oman tulkintasi mukaisen – Lutherin käsityksen. Yli 500 vuotta sitten ihmisten maailmankuva oli aika lailla toisenlainen. Samaa perua ovat samanismit ja muut okkulttiset opit.


    • Ei ole vaarallista jos ei ihminen mukana uuskarismaattisuudessaja laittaa käsi sun päälle mutta jos on laittaja käynyt ilpposten piireissä tai Seppo Juntusen luona tai Jalovaaran jossa on sitä vaara >> uuskarismaattinen henki mukana niin älä anna niitten laitta käsi sun päälle.
      Järkyttävät voi olla seuraukset !!!

      Muuten molemmat Ilpostetn piirin kirkkolaiset Tuula Ekbom ja Lasse Erpiö on kuollut ja viimeinen tais kuolla koronaan .

      Mutta Niilo Ylivainion kautta tuli tuo ebsin Suomeen ja sitten alettiin sen hengen jopa haalia tuontitavaroina Englannista Canadasta ja USA-sta.

      Tästä sitä löytyy >>
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Tunnustuskuntiin_sitoutumaton_uuskarismaattisuus

      • Eiköhän nuo ole ihan omien tekojen seurauksia :D


      • Mummomuori2 kirjoitti:

        Eiköhän nuo ole ihan omien tekojen seurauksia :D

        Kun sä olet raas tietämätön onnellinen, miten paljon henget vaikuttaa ihmisten kautta ja saa ihmisissä sairaukisa, luoonnohäiriöitä ja personanmuutoksia= skitso-sairauksia. Niinkauan puhut tuolla tavalla.


      • Savis kirjoitti:

        Kun sä olet raas tietämätön onnellinen, miten paljon henget vaikuttaa ihmisten kautta ja saa ihmisissä sairaukisa, luoonnohäiriöitä ja personanmuutoksia= skitso-sairauksia. Niinkauan puhut tuolla tavalla.

        En ole tietämätön vaan en taida uskoa tuollaiseen soopaan. Kaikki mikä on selitettävissä ihan luonnollisesti, ei tarvitse silloin mitään sekavaa henkimaailman olentoja syyksi.


      • Mummomuori2 kirjoitti:

        En ole tietämätön vaan en taida uskoa tuollaiseen soopaan. Kaikki mikä on selitettävissä ihan luonnollisesti, ei tarvitse silloin mitään sekavaa henkimaailman olentoja syyksi.

        Niin olet tietämätön henkimaalimasta kokonaan ? Mistä se johtuu. Etkö ole koskaan tuntenut mitään yliluonnollinen kosketus?


      • Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

        En ole tietämätön vaan en taida uskoa tuollaiseen soopaan. Kaikki mikä on selitettävissä ihan luonnollisesti, ei tarvitse silloin mitään sekavaa henkimaailman olentoja syyksi.

        ”Kaikki mikä on selitettävissä ihan luonnollisesti...”

        Etkö sitten usko vain korkeintaan deistiseen jumalaan? Miten olet muka kristitty?


      • Anonyymi kirjoitti:

        ”Kaikki mikä on selitettävissä ihan luonnollisesti...”

        Etkö sitten usko vain korkeintaan deistiseen jumalaan? Miten olet muka kristitty?

        Näin rakas !! No siitä selittyy kaikki muorista.


      • Savis kirjoitti:

        Niin olet tietämätön henkimaalimasta kokonaan ? Mistä se johtuu. Etkö ole koskaan tuntenut mitään yliluonnollinen kosketus?

        Kyllä, olen kokenut myös joitakin yliluonnollisia kokemuksia. Mutta koska meille on annettu järki, pitää tarkkaan huomoida aina se, milloin joku onkin sen oman mielen luomaa ja milloin ei.

        Hyvin, hyvin harvoin se tosiaan on mitään yliluonnollista ja vielä vähemmän mitään omituisia henkimaailman olentojen temmellystä.


      • Mummomuori2 kirjoitti:

        Kyllä, olen kokenut myös joitakin yliluonnollisia kokemuksia. Mutta koska meille on annettu järki, pitää tarkkaan huomoida aina se, milloin joku onkin sen oman mielen luomaa ja milloin ei.

        Hyvin, hyvin harvoin se tosiaan on mitään yliluonnollista ja vielä vähemmän mitään omituisia henkimaailman olentojen temmellystä.

        Niin !! Säälin sinua kun et ole kokenut Yliluonnollinen Jumala !! Siis sun uskosi on huj haj ja...


    • Anonyymi

      Jokainen uskova tulis kysyä Jumalalta että olenko saanut uuskarismaattinen vainajahenki jossain vaiheessa , kun olet käynyt rukoiltavaksi ja käsi on laitettu sun päälle ja siitä kautta sitten on voitu tulla ties mitä.

      Häh,saatana mitä kaheleita?
      Mikä lahko?
      Vainajahenki just joo..
      Nää on ihan sirkusta !

      • Anonyymi

        Kyllä on sirkusta river seurakunnassa !! Totta. Maailman sirkusta uuskarismaattisten henkien viemänä..


    • Vaarallinen aika eletään. Siis varokaa ja varoitan. Älkää menkööt käsien alle

      • Anonyymi

        Tarkoitatko, että lasta ei saa viedä papin käsien alle kastetilaisuudessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko, että lasta ei saa viedä papin käsien alle kastetilaisuudessa?

        Lasta ei todelakaan pidä viedä ties minkälaisen homo- trans- viinapappien käsien alle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko, että lasta ei saa viedä papin käsien alle kastetilaisuudessa?

        En tarkoittaa että me tarvitaan vauvakastejumalan vastaan tarvi taistella kuin piru itse vaikka vauvakaste on pirullinen rakas uuskarismaattinen.

        Tiedän että uuskarismaattinen henki halua viedä ja pitää sut taistelussa lapsikaste vastaan . Taistelu joka ei vie iankaikisuuteen. Vaan vie sut pois taistelusta joka veis sua pois helvetin tiellä . Mutta niin se on että taistelu että uskovaiset ottaisi vastaan Synninpoistaja joka poistais sun syntiä , niin sen kiellät. Ja sanot . Mitä mä sitten Jeesusta tarvi. Vaikka olen opettanut sinua että sitt vasta tarvitset Jeesusta >> pitämään sua puhtaana ,,, ettet ikinä lankea.
        Koska silloin ei ole enää uutta Ristiä pystyäkseen sun syntiä varten .. Ja se on vasta karmean järkyttävä.

        Hyvä nyt olet nähnyt tämänkin joka Uuskarismaattinen henki yrittää ja halua taistella vastaan, ja taistella pois sun elämästä,,,, kuin Isä saatanasi.

        Toivottavasti et ole uuskarismaattinen ja rakastat Hinniä ja Howardit ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lasta ei todelakaan pidä viedä ties minkälaisen homo- trans- viinapappien käsien alle.

        Eikä uuskarismaattinen pappien henkien käsien alla Aivan !!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä uuskarismaattinen pappien henkien käsien alla Aivan !!!!!

        Savis, miksi sinulla on Jeesuksen omia vainoava henki?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Savis, miksi sinulla on Jeesuksen omia vainoava henki?

        Tarkoitatko että nuo uuskarismaattiset olisivat Jeesulsen omia?
        Ei syntiset saastat ole Jeesuksen omia ,joilla on eri henki, vaan ne jotka tekevät Jeesuksen tahto on Jumalan lapsia . Vaikka tahdot että Jeesus rakastaisi syntistä saastaista maailman kanssa..

        Vai sanotko pilkkajien kanssa Jeesuksesta , että siinä Hän istuu publikkaanien ja syntisten kanssa niinkuin olis heidän ystävä..
        Muista nyt että Jumala vihaa syntistä ja rakastaa sen joka tekee parannusta synneistä ja tulee Puhdas synneistä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe