Mikä Saatanan maailma tämä nyt on? Herranko? vai Saatananko?

Moi, Kadun Hammaslahden kirkkoa, Hyvinkään pyramidi kirkkoa ja Jokelan station seurakuntaa, Hyvinkään Rauhanyhdistystä, Hyvinkään Mormoni kirkkoa ja Ortodoksista seurakuntaa... ... ... ja Jehovan Palvoja Todistaja valehtelijoiden Hyvinkään, Martinlaakson ,Porvoon, Joensuun, Järvenpään, Helsingin seurakuntaa...
Sen lisäksi kadun Suomen roskaista Valtiota, viattomia presidenttejä en kadu ensimmäisestä lähtien, mutta Martti Ahtisaaresta -Sauli Niinintöön kadun...
Sen lisäksi kadun psykiatriaa ja poliisia ja terveydenhoitoa, armeijaa ja markka ja eurorahaa. Tämä elämä- oliko vaiko eikö ollutko Saatanan ja Tuntemattoman Herran vuoksi totta? Kyllä?!?! vai ei?!?!
Miksi olisikaan?, niin onko vastausta? Onko vastausta? Onko vastausta?
Tylsää tulee olemaan. Niin juuri miksi katua näin paljoa koska monet ovat juoruijoita ja panettelijoita, vääriä todistajia jne. yms.
On se kumma kun hyvän seuran etsimisessä pitää olla vaatimatonko?!?! Paskat vaatimattomuudesta, sitäkään ei ole...
Hyväksi tai pahaksi käyttö on molemmat rikollista. Ihan sama, en välitä enää kristuksesta kun se on kumminkin väärä kristus...
Kadun kaikkia julkisuuden henkilöiden olemassa oloa ja kaikkea mitä televisiosta on pyydetty ja tullut, kadun elämääni tässä ja tulevassa järjestelmässä väärän keinotekoisen todellisuuden vuoksi... Mistäkö aloittaako? Rakkaudestako? Ei sitä opetettu missään?!?! Ei todellisuudessa, Feikki jumala ja Tosi Jumala ja Tosi Jehova ei meinaa ymmärtää?!?! miksi olla seuraa mutta miksi se kumminkin varastetaan ihmiseltä pois?, Miksi olla seuraa mutta se silti huorataan yhdelle tai toiselle? , miksi olla seuraa kun sekin on jo tapettu pois laskuista? Miksi olla seuraa?!?! Miksi olla seuraa kun vanhemmat pyysi ja sai kyllä viihtyä ja nauttia olostaan nuorinakin? Miksi olla seuraa?
Toivon että Neuvosto liitto olisi hajonnut Venäjäksi kun kolautin todella pääni tarhassa jo.
Toivon että Amerikkaa ei ole elleivät he voi niin Rakkaudellisesta maasta pyytää tutustua "todellisuudessa ihmiseen"... Ärsyttää... ja tännekään ei pyydettäisi kirjoittaa mitään? Mustan miehen palvonnan vuoksi.

5

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikki kirkot opettaa raamatuvastaista oppia!

• Ei se haittaa, vaikka kulissit lahoaa. Peräilmaa voi laskea missä vaan. Vaikka hississä tai ruuhkabussissa. Ja Peräilma on totisesti ikuista, sanoi jo kuuluisa jt kolpötööri Aadolf Lötjönen.

• Anonyymi

Hyvä aloittaja, sinua on petetty. Uskonnot ovat kaikki ihmisten keksintöä, ei muuta.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4721
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      512
      2486
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      144
      2055
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      1999
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      81
      1606
    6. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      18
      1536
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1515
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      108
      1057
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      125
      863
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      849
    Aihe