Kaveri oli erilainen ja eri näköinen kuin odotin ja myös joltain osin erilainen kuin profiilissa. Kuvaa ei ollut. Totesin ekoilla treffeillä että tämä taitaa olla tässä. Olinko tunteeton ja epäkohtelias eli olisiko sama asia ilmoittaa viestillä jälkikäteen?
Pakit ekoilla treffeillä
7
351
Vastaukset
Pidän parempana, että sanoit kasvotusten, se nimenomaan osoittaa kunnioitusta.
Eikä niillä syillä ole niin merkitystä, kukin saa vapaasti valita ketä haluaa tavata, oli valinnoille syitä tai ei.- Anonyymi
Miksi mennä treffeille jos ei ole edes kuvaansa pistänyt esille? Täysin turhat treffit.
Itse vältän kaikkia tollasia tilanteita.
En mene mihinkään treffeille jos on jotain "salamyhkäistä".
M42- Anonyymi
Eli alottaja ei olisi saanut mennä kuvattoman kanssa treffeille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli alottaja ei olisi saanut mennä kuvattoman kanssa treffeille?
Kommentti on annettu ikään kuin konditionaalimuodossa. Ihan sinulle selvyyden vuoksi että miksi "menisi" treffeille jollei ole edes nähnyt miltä toinen ees näyttää. Ja sitten valittaa asiasta näillä palstoilla asiasta. Sika on ostettu säkissä😃
Ja kuka on kieltänyt ketään menemästä treffeille kenenkään kanssa? Älä nyt vääristele kommentteja. - Anonyymi
Eipä se kuvakaan paljon auta, jos se on otettu 10-15 vuotta sitten, niin kuin monilla naisilla tuntuu olevan (ja miksei miehilläkin).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentti on annettu ikään kuin konditionaalimuodossa. Ihan sinulle selvyyden vuoksi että miksi "menisi" treffeille jollei ole edes nähnyt miltä toinen ees näyttää. Ja sitten valittaa asiasta näillä palstoilla asiasta. Sika on ostettu säkissä😃
Ja kuka on kieltänyt ketään menemästä treffeille kenenkään kanssa? Älä nyt vääristele kommentteja.Eihän aloittaja nyt mitenkään erityisemmin siitä seuralaisestaan valita, eikä varsinkaan tämän ulkonäöstä. Toteaa vaan, että oli erilainen kuin hän oletti: "Kaveri oli erilainen ja eri näköinen kuin odotin ja myös joltain osin erilainen kuin profiilissa. Kuvaa ei ollut. Totesin ekoilla treffeillä että tämä taitaa olla tässä. Olinko tunteeton ja epäkohtelias eli olisiko sama asia ilmoittaa viestillä jälkikäteen?" Missä kohtaa sinä näet tuossa valittamista? Aloittajahan pohtii omaa toimintaansa ja että onko se ollut ok, eikä valita sanallakaan siitä seurasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419