Pakit ekoilla treffeillä

Anonyymi-ap

Kaveri oli erilainen ja eri näköinen kuin odotin ja myös joltain osin erilainen kuin profiilissa. Kuvaa ei ollut. Totesin ekoilla treffeillä että tämä taitaa olla tässä. Olinko tunteeton ja epäkohtelias eli olisiko sama asia ilmoittaa viestillä jälkikäteen?

7

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pidän parempana, että sanoit kasvotusten, se nimenomaan osoittaa kunnioitusta.
      Eikä niillä syillä ole niin merkitystä, kukin saa vapaasti valita ketä haluaa tavata, oli valinnoille syitä tai ei.

    • Anonyymi

      Miksi mennä treffeille jos ei ole edes kuvaansa pistänyt esille? Täysin turhat treffit.

      Itse vältän kaikkia tollasia tilanteita.
      En mene mihinkään treffeille jos on jotain "salamyhkäistä".

      M42

      • Anonyymi

        Eli alottaja ei olisi saanut mennä kuvattoman kanssa treffeille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli alottaja ei olisi saanut mennä kuvattoman kanssa treffeille?

        Kommentti on annettu ikään kuin konditionaalimuodossa. Ihan sinulle selvyyden vuoksi että miksi "menisi" treffeille jollei ole edes nähnyt miltä toinen ees näyttää. Ja sitten valittaa asiasta näillä palstoilla asiasta. Sika on ostettu säkissä😃

        Ja kuka on kieltänyt ketään menemästä treffeille kenenkään kanssa? Älä nyt vääristele kommentteja.


      • Anonyymi

        Eipä se kuvakaan paljon auta, jos se on otettu 10-15 vuotta sitten, niin kuin monilla naisilla tuntuu olevan (ja miksei miehilläkin).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentti on annettu ikään kuin konditionaalimuodossa. Ihan sinulle selvyyden vuoksi että miksi "menisi" treffeille jollei ole edes nähnyt miltä toinen ees näyttää. Ja sitten valittaa asiasta näillä palstoilla asiasta. Sika on ostettu säkissä😃

        Ja kuka on kieltänyt ketään menemästä treffeille kenenkään kanssa? Älä nyt vääristele kommentteja.

        Eihän aloittaja nyt mitenkään erityisemmin siitä seuralaisestaan valita, eikä varsinkaan tämän ulkonäöstä. Toteaa vaan, että oli erilainen kuin hän oletti: "Kaveri oli erilainen ja eri näköinen kuin odotin ja myös joltain osin erilainen kuin profiilissa. Kuvaa ei ollut. Totesin ekoilla treffeillä että tämä taitaa olla tässä. Olinko tunteeton ja epäkohtelias eli olisiko sama asia ilmoittaa viestillä jälkikäteen?" Missä kohtaa sinä näet tuossa valittamista? Aloittajahan pohtii omaa toimintaansa ja että onko se ollut ok, eikä valita sanallakaan siitä seurasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe